SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Etos van SS is ook eitje. Die hebben van HK al te horen gekregen dat er opdrachten gedaan worden dus dat is heerlijk.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:03 schreef MaJo het volgende:
Vandaag eindelijk weer wat checks voor SS kunnen doen. 2x de promotie check (waaronder 1 gesloten winkel) en 2x de smeerkaas check. Die laatste is de favoriet van mijn man, die vroeg laatst of ik niet weer eens een smeerkaas check kon doen
En toch maak ik me er niet bekend omdat ik er ongeveer 3x per week voor checks kom en voor die andere twee moet je je juist als mystery shopper gedragenquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
Etos van SS is ook eitje. Die hebben van HK al te horen gekregen dat er opdrachten gedaan worden dus dat is heerlijk.
dan vind ik het juist makkelijker de volgende keer. Net als toen met de displaycheck van pampers dat je je bekend mocht maken. Bij de Etos zijn ze inmiddels al zo bekend met mequote:Op woensdag 17 februari 2016 21:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
En toch maak ik me er niet bekend omdat ik er ongeveer 3x per week voor checks kom en voor die andere twee moet je je juist als mystery shopper gedragen
Die van Jysk, is er daar wel iets te vinden voor 5 euro om te kopen?quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:09 schreef MaJo het volgende:
Ook weer 3 opdrachten van multi-Value binnen2 Aldi checks en eentje bij de Jysk. MV heeft de laatste tijd ook erg weinig opdrachten
Heeft het nooit tegen je gewerkt?quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan vind ik het juist makkelijker de volgende keer. Net als toen met de displaycheck van pampers dat je je bekend mocht maken. Bij de Etos zijn ze inmiddels al zo bekend met me
Daar ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijkquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
Die van Jysk, is er daar wel iets te vinden voor 5 euro om te kopen?
Neuj bij mij niet. Bij de Plus kan ik nu gewoon op mn gemak ook de opdrachten doen door de babymelkcheck. Ze weten wie ik ben. En als ik dan voor SS bijv de combicheck doe dan heb je ook geen rare blikken ofzo meer.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heeft het nooit tegen je gewerkt?
Het verbaasd me ook wel dat ze het nog niet door hebben, ik kom serieus 3x per week langs daarnou koop ik best wel vaak wat dus misschien valt het dan ook minder op
Ik ben er nog nooit geweest dus ik heb echt geen flauw benul.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijkje hebt vast wel van die prullaria bij de kassa liggen
voor 1,75 heb je een bakje met 2 zuignappen dat je in je douche of bad kunt ophangen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
Die van Jysk, is er daar wel iets te vinden voor 5 euro om te kopen?
Ah kijk dat is mooi om te wetenquote:Op woensdag 17 februari 2016 23:54 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
voor 1,75 heb je een bakje met 2 zuignappen dat je in je douche of bad kunt ophangen.
bij de kassa...
dat wordt vooral zorgen dat je er minstens 1 kunt krijgen in de app ben ik bang. Het feit dat ze nu al worden aangekondigd zal wel weer inhouden dat de opdrachten ook rap weg zullen zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:52 schreef Miek95 het volgende:
Joehoe morgen pamperchecks bij Etos voor 7,00 euro. Dat wordt rennen.
Is dat niveau 2 of 3?quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:52 schreef Miek95 het volgende:
Joehoe morgen pamperchecks bij Etos voor 7,00 euro. Dat wordt rennen.
ook nog een optie idd.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:01 schreef Miek95 het volgende:
Denk voor alle levels?
Ik zit te denken er staat nu wel dat ze voor 7,00 euro te doen zijn maar kan makkelijk zijn dat ze morgen voor 2,00 euro in de app staan. En aan het eind van de dag voor 7,00 euro zijn..
Hij is nu 2 euro idd.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:01 schreef Miek95 het volgende:
Denk voor alle levels?
Ik zit te denken er staat nu wel dat ze voor 7,00 euro te doen zijn maar kan makkelijk zijn dat ze morgen voor 2,00 euro in de app staan. En aan het eind van de dag voor 7,00 euro zijn..
2 euro inderdaad, mooi balenquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:01 schreef Miek95 het volgende:
Denk voor alle levels?
Ik heb geen stratencheckquote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:25 schreef Nattekat het volgende:
Die stratencheck ziet er makkelijk uit. Jammer dat je lvl3 moet zijn
Er zijn niet echt veel leuke opdrachten nee. De meesten zijn ook zwaar onderbetaald.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:26 schreef Sunri5e het volgende:
Ligt het aan mij of is het maar rustig de laatste tijd met Roamler?
Dat laatste valt mij ook op. Voor een maand of 3/4 geleden kon je idd nog opdrachten doen die wat opleverden. Nu zie ik alleen maar opdrachten staan waar je niet veel mee kunt verdienen en waarmee je wel lang bezig bent, veel foto's moet maken en daardoor ook de kans groter is dat je fouten maakt. Ik merk aan mezelf dat ik daardoor vaak opdrachten laat schieten als ik in een winkel ben. Gewoonweg door de lage beloning icm de grote van de opdracht.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn niet echt veel leuke opdrachten nee. De meesten zijn ook zwaar onderbetaald.
Ik let vooral op de kop van dat kind + het aantal luiers, dan is het nog wel te doenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:51 schreef MaJo het volgende:
Die pamper check is nog best lastig, ik hoop dat ik het goed heb gedaanben maar op de kleuren van de voorbeeldfoto afgegaan, ik kon die precieze namen niet terugvinden
Dat heb ik nu ook gedaan jaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik let vooral op de kop van dat kind + het aantal luiers, dan is het nog wel te doen
Roamler Works is zelf met promotiemateriaal bij winkels binnen gaan en plaatsen. Roamler Shift is het bekijken van foto's van anderen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook gedaan jaAlleen het aantal luiers zag ik niet goed staan, wel het typenummer.
Roamler Works stond er net opeens tussen bij mij, gelijk even aangemeld. Betekent dit dat je echt opdrachten van anderen gaat keuren of herkeuren (zoals de frisdrankcheck laatst)?
Ah okquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Roamler Works is zelf met promotiemateriaal bij winkels binnen gaan en plaatsen. Roamler Shift is het bekijken van foto's van anderen.
Als Roamler Works weer open heeft gestaan en jij aangeeft dat je graag anderen wilt controleren dan is het idd een foute bewoordingquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okIk dacht van achter je computer aan de slag gaan, dan heb ik dat verkeerd verwoord besef ik nu
Heb je jezelf daar voor ingeschreven?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:43 schreef Nattekat het volgende:
Romer Works is bijna een echte baan.
Nop. Wel de beschrijving gelezen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:48 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Heb je jezelf daar voor ingeschreven?
nope maar dat is in mijn geval wel logisch aangezien ik die niet heb gedaanquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:29 schreef Amarantha het volgende:
Inmiddels al iemand die iets heeft gehoord over die selfie en je kledingmaat?
Nee ik laat het maar zo, hoef niet per se winkels af te gaan met promotiemateriaalquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als Roamler Works weer open heeft gestaan en jij aangeeft dat je graag anderen wilt controleren dan is het idd een foute bewoording
Je kan als je Works wel zou willen doen best een extra berichtje doen dat je de opdracht verkeerd had begrepen en je alsnog graag wilt motiveren waarom je Works wilt doen.
Laat dan maar zitten, fulltime werken en een beetje Roamler/SS/MV lijkt me zatquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:43 schreef Nattekat het volgende:
Romer Works is bijna een echte baan.
Wat is dezequote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:29 schreef Amarantha het volgende:
Inmiddels al iemand die iets heeft gehoord over die selfie en je kledingmaat?
Zo had ik gisteren een babymelkcheck die wel goed gekeurd was, maar ze zei er nog bij dat ze nog een meter zag met babymelk. Er stond 1 pakje op een andere plank tussen de potjes voeding. Deed ze verder ook niet moeilijk over. Opdracht was toch al goed gekeurd.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 09:51 schreef loezzzje het volgende:
ik had per ongeluk (tenminste dat denk ik, want ze hadden alleen een dummy bord en geen voorrraad) "1 op voorraad" aangetikt blijkbaar. want ik kreeg een berichtje dat ze vroeg; waar zie je die babymelk nr 1 dan? ik doorgegeven dat ik dat waarschijnlijk verkeerd had aangetikt en hij is toch goedgekeurd. soms keuren ze het gewoon goed en andere keren dan zeggen ze; nee sorry je hebt het fout gedaan. ligt ook net aan de persoon en opdracht denk ik.
Die heeft bij mij nog nooit bovenaan gestaanquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die "doe je mee?" die, tenzij je hem weggehaald hebt altijd bovenaan staat.
Het is al de 2e keer, voor een groot kledingmerk ofzo. Zeker weten dat je hem niet maanden terug al gedaan of geweigerd hebt?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die heeft bij mij nog nooit bovenaan gestaan
Nee echt niet?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is al de 2e keer, voor een groot kledingmerk ofzo. Zeker weten dat je hem niet maanden terug al gedaan of geweigerd hebt?
hij staat niet meer in mijn app. Maar je moest ook jezelf omschrijven.. En omdat zij dat ook lastig vonden kon je gewoon een selfie maken ipv in woordenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:14 schreef Anne het volgende:
Doe eens een screeeenshot? Ik weet ook niet waar ik naar moet kijken/zoeken.
als je er een duckface bij trok was dat hem vastquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:16 schreef Anne het volgende:
Hmm, doet geen belletje rinkelen. Tenzij het de opdracht is waar ik een foto voor heb ingeleverd waar ik op sta in mijn motor-gear.
Ik heb het even nagevraagd en ik blijk hem ook al in november gedaan te hebbenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:13 schreef Nizno het volgende:
Ik was abuis, ik heb hem wel al uitgevoerd. November al, ja zo'n lange termijn geheugen heb ik niet.
Kan me trouwens echt niet herinneren dat ik kledingmaten moest invoeren.
hahahahahaha dat is ergens ook wel weer jammer dat je nu ergens al weet wie er uit is.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb het even nagevraagd en ik blijk hem ook al in november gedaan te hebben![]()
Vanavond helemaal vergeten wie is de mol te kijken. Krijg ik een appje dat ik eruit lig, dus ik weet dat 1 van de 2 die ik heb aangegeven eruit is
Godver nu spoiler je alsnog en weet ik wie er uit isquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:21 schreef djkoelkast het volgende:
Ik was zo stom om Taeke als winnaar aan te duiden, ik had natuurlijk voor Klaas moeten kiezen. Nu lig ik eruit
Oh had het niet eens door, pardon.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Godver nu spoiler je alsnog en weet ik wie er uit is![]()
![]()
Zelf over WIDM beginnen en dan jezelf laten spoileren. Overquote:Op zondag 21 februari 2016 00:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Godver nu spoiler je alsnog en weet ik wie er uit is![]()
![]()
Ik zeg toch dat ik de uitzending gemist heb en door Roamler weet dat 1 van de 2 die ik had eruit is? Door daarna een naam te noemen (dat hebben we in dit topic nog nooit gedaan) weet ik nu wie eruit is.quote:Op zondag 21 februari 2016 10:37 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Zelf over WIDM beginnen en dan jezelf laten spoileren. Overgesproken
Kan gebeurenquote:Op zondag 21 februari 2016 01:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh had het niet eens door, pardon.
Een paar honderd euro per maand verdienen met Roamler.... Dan heb je er bijna een full time baan aan.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:14 schreef Tetouanie het volgende:
Ik doe sinds een paar daagjes nu ook aan Roamler. Heb nu twee euro verdient yaaay!!
Maar even serieus, hoeveel verdienen mensen hier eigenlijk mee? Ik heb het over de diehards onder jullie. Wat is het meeste wat je in een maand hebt verdient? Als je al een paar honderd euro per maand kan verdienen hier mee, vind ik het al die moeite wel waard.
200 euro klinkt heerlijk en 40 euro is ook niet slecht lijkt me. Mag ik vragen hoeveel tijd je aan Roamler kwijt bent maandelijks?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:35 schreef MaJo het volgende:
In december heb ik er 200 euro mee verdiend, dat was echt een topmaandDe laatste 2 maanden is het rond de 40 euro denk ik
Dat wisselt heel erg, soms een kwartier per dag en soms 2 uur. Maar hooguit 5 uur per week denk ikquote:Op maandag 22 februari 2016 21:41 schreef Tetouanie het volgende:
[..]
200 euro klinkt heerlijk en 40 euro is ook niet slecht lijkt me. Mag ik vragen hoeveel tijd je aan Roamler kwijt bent maandelijks?
In december waren er dan ook enorm veel opdrachten ivm feestdagen. De rest van het jaar komen er niet zoveel opdrachten vrij.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:35 schreef MaJo het volgende:
In december heb ik er 200 euro mee verdiend, dat was echt een topmaandDe laatste 2 maanden is het rond de 40 euro denk ik
Vooral zakgeld ja.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:31 schreef Tetouanie het volgende:
Dus het is vooral zakgeld wat je hier mee kan verdienen?
Klinkt alsof je het dus af en toe doet wanneer je toevallig dicht bij een opdracht bent. Slim.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat wisselt heel erg, soms een kwartier per dag en soms 2 uur. Maar hooguit 5 uur per week denk ik
Ja dat was wel even weer wennen aangezien ik pas eind november met Roamler begonquote:Op maandag 22 februari 2016 21:46 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
In december waren er dan ook enorm veel opdrachten ivm feestdagen. De rest van het jaar komen er niet zoveel opdrachten vrij.
Dat is precies hoe ik het doequote:Op maandag 22 februari 2016 21:46 schreef Tetouanie het volgende:
[..]
Klinkt alsof je het dus af en toe doet wanneer je toevallig dicht bij een opdracht bent. Slim.![]()
Bedankt voor de snelle reacties btw
Je moet er natuurlijk wel wat voor doen. En mijn idee is dat de opdrachten minder goed betaald worden als een paar maanden geleden. Waar je eerst 2 foto's moest maken is het nu vaak zo dat je wel 8 foto's moet maken. Het hele Roamler lijkt te verzadigen in mijn ogen.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:47 schreef Tetouanie het volgende:
[..]
Mnn, blijft mooi meegenomen lijkt me.
Is het misschien omdat er meer mensen aan Roamler doen tegenwoordig? Ik kende Roamler hiervoor niet dus ik weet het niet, maar mocht dat zo zijn dan lijkt het me niet zo vreemd als het aanbod omlaag gaat als reactie.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:49 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Je moet er natuurlijk wel wat voor doen. En mijn idee is dat de opdrachten minder goed betaald worden als een paar maanden geleden. Waar je eerst 2 foto's moest maken is het nu vaak zo dat je wel 8 foto's moet maken. Het hele Roamler lijkt te verzadigen in mijn ogen.
Ik heb geen idee wat het is maar "vroeger" was het een community waar je moeite voor moest doen om in toegelaten te worden. Tegenwoordig geven ze invites weg bij de vleet.... De exclusiviteit is er daardoor vanaf.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:52 schreef Tetouanie het volgende:
[..]
Is het misschien omdat er meer mensen aan Roamler doen tegenwoordig? Ik kende Roamler hiervoor niet dus ik weet het niet, maar mocht dat zo zijn dan lijkt het me niet zo vreemd als het aanbod omlaag gaat als reactie.
Het meeste wat ik in een maand heb verdiend is 300 euro. Ik streef meestal naar 40 euro per week. Meestal haal ik dat wel, soms zelfs het dubbele :-)quote:Op maandag 22 februari 2016 21:14 schreef Tetouanie het volgende:
Ik doe sinds een paar daagjes nu ook aan Roamler. Heb nu twee euro verdient yaaay!!
Maar even serieus, hoeveel verdienen mensen hier eigenlijk mee? Ik heb het over de diehards onder jullie. Wat is het meeste wat je in een maand hebt verdient? Als je al een paar honderd euro per maand kan verdienen hier mee, vind ik het al die moeite wel waard.
Ja, rare vraagstelling voor die meloenencheck. Heb er vanochtend drie gedaan en eentje afgekeurd. De vraagstelling is niet gemaakt voor winkels waar ze alleen meloenen als actie verkopen en niet in het reguliere schap..quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:33 schreef Dragonberry het volgende:
Meloenencheck.. Er is een actie voor galia en cantaloupe, maar de laatste is nergens te vinden. Dus ik geef aan dat die niet in het assortiment is. Sowieso hebben ze verder gewoon geen meloenen behalve als actie.
Afgekeurd omdat ik geen close up foto heb van de cantaloupe met schapkaartje... Hoe vaak willen ze horen dat ze er niet zijn?
Gelukkig was ik toch toevallig in de supermarkt, dus was alleen maar extra.
heb ik ze nu inderdaad ook maar gestuurd. Er word volgens mij gevraagd naar welke meloenen aanwezig zijn in de winkel, niet welke er in het assortiment zitten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:41 schreef miranda1188 het volgende:
[..]
Ja, rare vraagstelling voor die meloenencheck. Heb er vanochtend drie gedaan en eentje afgekeurd. De vraagstelling is niet gemaakt voor winkels waar ze alleen meloenen als actie verkopen en niet in het reguliere schap..
Ben benieuwd wat hun reactie isquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:43 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
heb ik ze nu inderdaad ook maar gestuurd. Er word volgens mij gevraagd naar welke meloenen aanwezig zijn in de winkel, niet welke er in het assortiment zitten.
Volgende keer beter dan maar
helaas nietquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:06 schreef miranda1188 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat hun reactie isheel af en toe willen ze nog wel eens iets alsnog goedkeuren..
Ik heb die toen in een paar Hema's en een Big Bazaar gedaan, meestal meerdere in één winkel. In die winkels valt het niet op als je lang rond scharrelt dus dan kan je ze wel snel doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:51 schreef loezzzje het volgende:
Hmm de prijsmeting is weer terug bij SS. Die heb ik vorig jaar gedaan en raad ik niemand aan. Wat een klote werk is dat zeg.
ja dat is waar. maar wat ik ook ontzettend klote vond was dat je echt die hele winkel 10x door moest lopen en dat ik de meeste dingen niet eens kon vinden. ik zal er over nadenken als er een hele mooie vergoeding tegenover staatquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:24 schreef IJsbeertje21 het volgende:
[..]
Ik heb die toen in een paar Hema's en een Big Bazaar gedaan, meestal meerdere in één winkel. In die winkels valt het niet op als je lang rond scharrelt dus dan kan je ze wel snel doen.
Rond vrijdag is de vergoeding ook meestal het dubbele.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:26 schreef loezzzje het volgende:
[..]
ja dat is waar. maar wat ik ook ontzettend klote vond was dat je echt die hele winkel 10x door moest lopen en dat ik de meeste dingen niet eens kon vinden. ik zal er over nadenken als er een hele mooie vergoeding tegenover staat
we gaan het in de gaten houdenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:43 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Rond vrijdag is de vergoeding ook meestal het dubbele.
Ik heb nog een invite voor roamler. Stuur maar bericht met je naam en emailadresquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:40 schreef remcosw het volgende:
Heb dit topic doorgestuurd gekregen, lijkt me leuk om eens te proberen! Mocht iemand een invite overhebben voor een van beide sites hou ik mij aanbevolen!
https://www.facebook.com/Roamler/posts/957251867689280quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:38 schreef Feestkabouter het volgende:
ik had op zich in de planning om even een aantal opdrachten van elk 10 euro te gaan uitvoeren, maar door de storingen bij Roamler, waar ze helaas op geen enkele manier over communiceren, wordt dat lastig.
ik hoop dat die opdrachten er morgen ook nog zijn......
dankje.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:40 schreef Anne het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/Roamler/posts/957251867689280
euh hier niet.quote:
het zal wel druk zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh hier niet.
Hij is tussendoor soms even werkend, maar daarna net zo hard weer down
De etos hier kent mij gewoon. Vragen bij binnenkomst al of ze op mijn tas moeten letten en wensen me weer succes. En maken nergens een probleem van. Ik zie trouwens nooit managers bij de etos?quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:33 schreef Miek95 het volgende:
Bij welke winkel is het? Als het bij een supermarkt is, dan zou ik vooral 's avonds gaan. Dan heb je de minste kans de manager aan te treffen.
Bij Etos stonden ze mij vanmiddag continue aan te staren. Dat voelde ook erg vervelend. Ik heb liever dat mensen vragen wat ik aan het doen ben, i.p.v. dat ze mij steeds aanstaren..
hier heb ik ook veel last van. soms dan stuur ik een opdracht in en ben ik ineens 15% batterij kwijt. als ik hem dan in de auto aan de lader hang is die 15% binnen een paar seconden weer terug. ik weet niet of dat nou aan die app ligt of aan mijn iphone die inmiddels 2,5 jaar oud is. tijd voor een nieuwe zeg ikquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:53 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Valt mij wel op dat de SS app wel heel veel batterij en geheugen vreet.
Het was bij de jumbo. Ik denk dat ik die maar even een poosje oversla. Maar heeft eigenlijk ook niet veel zin, als ik de opdracht niet doe, doet iemand anders hem waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:33 schreef Miek95 het volgende:
Bij welke winkel is het? Als het bij een supermarkt is, dan zou ik vooral 's avonds gaan. Dan heb je de minste kans de manager aan te treffen.
Bij Etos stonden ze mij vanmiddag continue aan te staren. Dat voelde ook erg vervelend. Ik heb liever dat mensen vragen wat ik aan het doen ben, i.p.v. dat ze mij steeds aanstaren..
Lijkt er op of ze moeten stoppen met meer invites weggeven. Het wordt te druk in de appquote:Op dit moment heeft de Roamler-app last van een storing. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing en we houden je via deze pagina op de hoogte, zo snel er meer nieuws is.
ik kreeg ook een berichtje dat ie open stond. alleen toen ik wakker werd was ie al wegquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:43 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Er staat een opdracht hier vlakbij mijn huis dat je boodschappen bezorgt bij iemand voor 17,50. Had hem even geaccepteerd maar moet voor elf uur en dat haal ik niet.Zo jammer was echt een makkelijke opdracht.
Ik heb me bij de Etos nu ook bekend gemaakt, deden totaal niet moeilijk. Hielpen ook goed meequote:Op woensdag 24 februari 2016 21:53 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
De etos hier kent mij gewoon. Vragen bij binnenkomst al of ze op mijn tas moeten letten en wensen me weer succes. En maken nergens een probleem van. Ik zie trouwens nooit managers bij de etos?
Supermarkten is simpel: Gewone schap smorgens doen. Vers juist savonds. Diepvries niet in de middag.
Valt mij wel op dat de SS app wel heel veel batterij en geheugen vreet.
Ik had dezelfde maar moest voor 12 uur en ik moest gisteren werken. Wel balen want was echt super simpel inderdaad!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:43 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Er staat een opdracht hier vlakbij mijn huis dat je boodschappen bezorgt bij iemand voor 17,50. Had hem even geaccepteerd maar moet voor elf uur en dat haal ik niet.Zo jammer was echt een makkelijke opdracht.
Hoezo dat dan? Met de brief van Roamler en Nutrilon zit het toch wel goed?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:19 schreef MaJo het volgende:Ik twijfel omdat ik er de vorige keer echt bejegend werd als een soort crimineel...
"je kunt me wel je telefoon laten zien maar daar heb ik geen boodschap aan" aldus een supermarktmanager. Wist van niks en wilde er niks van weten. Als er nou eens een echte brief op papier zou komen en die brief op naam is... Dit kan iedereen maken.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:29 schreef remcosw het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Met de brief van Roamler en Nutrilon zit het toch wel goed?
Ik: hallo ik kom hier voor Roamler de voorraad van Nutrilon checkenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:29 schreef remcosw het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Met de brief van Roamler en Nutrilon zit het toch wel goed?
Dat heb ik ook bij de Jumbo gehadquote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
"je kunt me wel je telefoon laten zien maar daar heb ik geen boodschap aan" aldus een supermarktmanager. Wist van niks en wilde er niks van weten. Als er nou eens een echte brief op papier zou komen en die brief op naam is... Dit kan iedereen maken.
Ik mocht de opdracht afmaken maar geen foto's in het magazijn/infobaliehok maken.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook bij de Jumbo gehadMij werd gevraagd de winkel te verlaten
Ook ik heb problemen bij de Jumbo gehad ze hebben zelfs contact opgenomen met hoofdkantoor en die wisten van niks. Heel raar daarin tegen deden ze bij de Prenatal helemaal niet moeilijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik: hallo ik kom hier voor Roamler de voorraad van Nutrilon checken
Zij: wat is dat? Kun je je legitimeren?
Ik: ik kan me niet legitimeren maar heb wel een brief bij me
Zij: ja dat kan ik niet lezen hoor!
Ik: ik hoef alleen de voorraad te weten mevrouw
Zij: nou vooruit dan, maar geen foto's hoor!
Ik: nee hoor mevrouw, alleen de voorraad
En dat dan super chaggo en wantrouwend
[..]
bij mij deed de Jumbo ook moeilijk, contact met hoofdkantoor brief gemaild maar ze wisten van niks, ik mocht geen fotos maken ze waren bang voor negatieve publiciteit bla bla. Ik vroeg nog heb je dan iets te verbergen ? dat vond hij niet zo leuk. Daar staat wel tegenover dat de Etos en Prenatal helemaal niet moeilijk doen die helpen zelfs mee.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik: hallo ik kom hier voor Roamler de voorraad van Nutrilon checken
Zij: wat is dat? Kun je je legitimeren?
Ik: ik kan me niet legitimeren maar heb wel een brief bij me
Zij: ja dat kan ik niet lezen hoor!
Ik: ik hoef alleen de voorraad te weten mevrouw
Zij: nou vooruit dan, maar geen foto's hoor!
Ik: nee hoor mevrouw, alleen de voorraad
En dat dan super chaggo en wantrouwend
[..]
ik snap eigenlijk niet wat je zegt.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:01 schreef taartjuuh het volgende:
Volgens hun staat het thee schap niet goed op de foto maar ik links en rechts en boven en beneden staan wel duidelijk op de foto
ik denk dat taart bedoelt dat ie goed heeft gecheckt of de bovenkant onderkant linkerkant rechterkant van de betreffende schapmeter goed op de foto staan, dus dat zou moeten betekenen dat de hele schapmeter er goed op staat.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:01 schreef taartjuuh het volgende:
Volgens hun staat het thee schap niet goed op de foto maar ik links en rechts en boven en beneden staan wel duidelijk op de foto
De combinatie check begint altijd zo laag. Gewoon op laten lopen tot rond de tien euro, dat is makkelijk verdiendquote:Op woensdag 2 maart 2016 11:34 schreef Feestkabouter het volgende:
Zijn ze nou bij Smartspotter helemaal gek geworden?????
Combinatie! Op zich een leuke opdracht, maar wel veel foto's: minimaal 14
Opbrengst............ 50 cent!!!!! (in sommige winkels dan)
En dan 25 cent extra per combinatie, maximaal 3 euro in totaal te verdienen.
Op zich kan ik me voorstellen dat ze benieuwd zijn (willen uittesten) hoeveel mensen bereid zijn te doen voor weinig geld........ maar dit is wel echt schandalig weinig.
Wat heb je dan gezegd? Ik heb dit laatst ook bij een Etos gedaan en ik kreeg gelijk te horen dat ze niet mee willen werken en of ik de winkel wilde verlaten.quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
De combinatie check begint altijd zo laag. Gewoon op laten lopen tot rond de tien euro, dat is makkelijk verdiend![]()
Ik ben blij dat ik me bij Etos heb bekend gemaakt laatst. Ik doe nu alle opdrachten in het openbaar en ze helpen er graag bij
Als je ook voor smartspotter dingen doet dan staat daar bij dat je je bij binnenkomst bekend moet maken omdat ze op de hoogte zijn gesteld vanuit het hoofdkantoor. Blijkbaar is dat bij die Etos nog niet helemaal goed gegaan.quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:25 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
Wat heb je dan gezegd? Ik heb dit laatst ook bij een Etos gedaan en ik kreeg gelijk te horen dat ze niet mee willen werken en of ik de winkel wilde verlaten.
Die kun je niet doen zonder je te melden.quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:28 schreef Amarantha het volgende:
Hmm een schapfoto's check voor ¤17,50Maar is een hele kleine drogisterij.
Of je je bij een Etos moet melden verschilt per opdracht, ook bij Smartspotter.quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je ook voor smartspotter dingen doet dan staat daar bij dat je je bij binnenkomst bekend moet maken omdat ze op de hoogte zijn gesteld vanuit het hoofdkantoor. Blijkbaar is dat bij die Etos nog niet helemaal goed gegaan.
ik heb ze nooit lager gezien dan 4,50 euro als basisvergoeding.quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
De combinatie check begint altijd zo laag. Gewoon op laten lopen tot rond de tien euro, dat is makkelijk verdiend![]()
Ik ben blij dat ik me bij Etos heb bekend gemaakt laatst. Ik doe nu alle opdrachten in het openbaar en ze helpen er graag bij
oh serieus? Had die helemaal nog niet bekeken. Maar M&S is grotere maten toch? Ik hoor in ieder geval niet echt tot de doelgroep volgens mijquote:Op woensdag 2 maart 2016 16:51 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ik zie nu voor het eerst een opdracht waar bij staat dat ik voor deze opdracht geselecteerd ben door die opdracht waarbij je een foto enzo van jezelf moest insturen!Soort mystery visit bij de MS mode, twee foto's, heel veel vragen over of de winkel schoon is en de medewerkers vriendelijk etc. voor 6 euro.
Morgen tijd voor dus hopelijk is ie er dan nog.
Die lijken mij ook amper te doen zonder je bekend te maken. Beetje de hele horecagelegenheid fotograferen aan de bar.. Of maak je je gewoon bekend? Wel mooie vergoeding inmiddels..quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:10 schreef Miek95 het volgende:
Leuke check lijkt me! Hier niet te zien helaas...
Morgen of vrijdag toch maar even wat horecachecks doen van SS...
Denk niet dat ze er heel moeilijk over doen als je het gewoon uitlegt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:30 schreef remcosw het volgende:
[..]
Die lijken mij ook amper te doen zonder je bekend te maken. Beetje de hele horecagelegenheid fotograferen aan de bar.. Of maak je je gewoon bekend? Wel mooie vergoeding inmiddels..
Gewoon gedaan zonder te vragen, ze keken wel maar daar had ik schijt aan, ze kijken maar een eind heen. Ik doe net of ik het een mooie tent vind en die moet op de foto.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:30 schreef remcosw het volgende:
[..]
Die lijken mij ook amper te doen zonder je bekend te maken. Beetje de hele horecagelegenheid fotograferen aan de bar.. Of maak je je gewoon bekend? Wel mooie vergoeding inmiddels..
ik heb die van bacardi toen heel makkelijk gedaanquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:42 schreef loezzzje het volgende:
Een horeca tent binnen gaan zonder iets te bestellen vind ik altijd zo vreemd. Behalve als het druk is dan zou je het kunnen doen. Maar als je de enige in de zaak bent lijkt me dat toch redelijk awkward.
ik zie er idd een paar tussen staan die misschien wel te doen zijn ja. misschien dat ik het toch maar ga proberen morgen. mooie vergoeding.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb die van bacardi toen heel makkelijk gedaan![]()
Denk dat ik morgen ook maar eens even langs ga. Wel dom trouwens, ik heb de all you can eat chinees van hier om de hoek gemeld als zijnde onuitvoerbaar, ze zouden hem er uit halen maar hij staat er nu nog in.
Er is geen bar en je kunt er ook niet gewoon wat drinken zonder te reserveren voor eten.
Klopt, maar ik meld me nu gewoon elke keer aan, weten zij veelquote:Op woensdag 2 maart 2016 13:22 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Of je je bij een Etos moet melden verschilt per opdracht, ook bij Smartspotter.
50 cent vind ik ook wel erg respectloos inderdaad. Het is een opdracht waar je zeker een kwartier mee bezig bent namelijk. Als ze oplopen is het een prima opdrachtquote:Op woensdag 2 maart 2016 13:24 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik heb ze nooit lager gezien dan 4,50 euro als basisvergoeding.
ok, ik zie nu al dat het oploopt, dat is op zich positief, maar ik vind het wel heel extreem en banaal en respectloos dat het bij 50 cent begint.
Die stond er bij mij ook tussen vandaagquote:Op woensdag 2 maart 2016 16:51 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ik zie nu voor het eerst een opdracht waar bij staat dat ik voor deze opdracht geselecteerd ben door die opdracht waarbij je een foto enzo van jezelf moest insturen!Soort mystery visit bij de MS mode, twee foto's, heel veel vragen over of de winkel schoon is en de medewerkers vriendelijk etc. voor 6 euro.
Morgen tijd voor dus hopelijk is ie er dan nog.
Nee is geen grote maten. Wel een beetje 50+ winkelquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:43 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
oh serieus? Had die helemaal nog niet bekeken. Maar M&S is grotere maten toch? Ik hoor in ieder geval niet echt tot de doelgroep volgens mij
ik heb er maar Geldmolen van gemaaktquote:Op donderdag 3 maart 2016 08:36 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik dacht peperduur. De eerste wist ik al gelijk niet
Oh, steengrill is wel een goeie. Daar was ik echt niet op gekomen. Ik heb maar vuursteen gegoktquote:Op donderdag 3 maart 2016 08:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik heb er maar Geldmolen van gemaakt
Die eerste snapte ik ook niet. Ik heb op Steengrill gegokt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dreft vaatwas zijn tabbletten toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:05 schreef MaJo het volgende:
Blokker opdracht vandaag weer afgekeurdIk haal blijkbaar die Dreft door elkaar. Ken het ook alleen als handafwas maar blijkbaar heb je ook voor vaatwasser en nog iets anders
Alleen de babymelkcheck gedaan verder en fruitdrank voor SS.
De laatste dagen vooral druk voor MV. 5 Kruidvat opdrachten, 1 Aldi en volgende week 4 Etos checks. Dat tikt lekker aan
Volgens mij heb je die grotere flessen Dreft, die zijn ook weer iets anders. Geen flauw idee eigenlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dreft vaatwas zijn tabbletten toch?
Vandaag voor Roamler Works op bezig geweest. Daarnaast was ik zo dom om om 12u te druk bezig te zijn dus babymelk zat er niet meer in. Wel bij Etos nog actiecheck en scheermessen gedaan.
als de shift idd al gedaan is hebben de mensen nog 3 uur om de opdracht af te maken en dus blijft hij in de app staan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij heb je die grotere flessen Dreft, die zijn ook weer iets anders. Geen flauw idee eigenlijk
Ik kreeg vandaag de uitnodiging voor Roamler works om via Skype even kennis te maken. Weet alleen nog niet zo goed of ik het echt wil doen. Ben meer van anoniem dingen doen denk ikWat voor soort opdrachten krijg je via works? En wat verdien je eraan?
Gisteren stond er ook een uitnodiging voor een shift tussen. Snapte er alleen niks van. Had ingelogd maar kreeg geen code want het zat al vol ofzo
ow ja die heb ik ook nog gedaan, helemaal vergetenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:27 schreef Amarantha het volgende:
Er staat hier best veel in de appMorgen zeker even een rondje doen. Jammer dat die van de MS Mode weer weg is.
Jammer dat ik hem niet meer kan doen, maar had ik er maar eerder bij moeten zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja die heb ik ook nog gedaan, helemaal vergetenIn het pashokje foto's maken van de kleding die je mee nam het hokje in
Dat hoef je niet te doen tochquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja die heb ik ook nog gedaan, helemaal vergetenIn het pashokje foto's maken van de kleding die je mee nam het hokje in
nee eerst buiten de winkel, daarna in de winkel in het pashokje verder.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te doen tochVolgens mij stond er dat je alles buiten de winkel in moet vullen?
Ik ga hem morgen doen als die nog openstaat
afwas zijn die flessen dreft en vaatwas zijn die grotere zakken. idd goed opletten want ze zijn makkelijk door elkaar te halen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:05 schreef MaJo het volgende:
Blokker opdracht vandaag weer afgekeurdIk haal blijkbaar die Dreft door elkaar. Ken het ook alleen als handafwas maar blijkbaar heb je ook voor vaatwasser en nog iets anders
Alleen de babymelkcheck gedaan verder en fruitdrank voor SS.
De laatste dagen vooral druk voor MV. 5 Kruidvat opdrachten, 1 Aldi en volgende week 4 Etos checks. Dat tikt lekker aan
MV is Multi-value.com?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:09 schreef loezzzje het volgende:
ik heb ook 8 opdrachten toegewezen gekregen van MV5 kruidvat, 2 aldi & 1 etos. ben benieuwd, etos is nieuw voor mij. heb alle briefings maar uitgeprint om het van tevoren goed door te lezen.
Ghehehe... me2quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb ze bijna allemaal goed, had ook steengrill
Ook maar gedaan om niet van Roamler gekickt te worden door inactiviteit
Fijn dat je wel toestemming kreeg! En wat heeft de combinatiecheck je opgeleverd? Hier zijn de meeste nog maar 2 - 4 euro waard. En dat voor minimaal 14 foto's...quote:Op zondag 6 maart 2016 12:10 schreef MaJo het volgende:
Gisteren bij de combinatiecheck aangesproken in de jumbo. Deze manager was gelukkig erg vriendelijk. Hij zei dat er eigenlijk altijd toestemming gevraagd moest worden voor foto's. Toen ik uitlegde waar ik voor bezig was mocht ik gewoon verdergaan
2,75 maar. Best weinig maar ach moest daar toch boodschappen doenquote:Op maandag 7 maart 2016 19:27 schreef Miek95 het volgende:
[..]
Fijn dat je wel toestemming kreeg! En wat heeft de combinatiecheck je opgeleverd? Hier zijn de meeste nog maar 2 - 4 euro waard. En dat voor minimaal 14 foto's...
op zich zijn die checks niet eens zo erg, de foto's die je moet maken zitten alleen niet op logische volgorde waardoor je wel vaak er tegen aan loopt dat je ineens van achter weer helemaal terug naar voor moet.quote:Op maandag 7 maart 2016 19:27 schreef Miek95 het volgende:
[..]
Fijn dat je wel toestemming kreeg! En wat heeft de combinatiecheck je opgeleverd? Hier zijn de meeste nog maar 2 - 4 euro waard. En dat voor minimaal 14 foto's...
Ik ben al hard op weg naar level 6 :-)quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:23 schreef Feestkabouter het volgende:
in mijn ogen is het woord 'helaas' dus onterecht.
wat voor level ben je? misschien heeft het daarmee te maken.
ze staan trouwens onderin, tussen de thuisopdrachten.
hopelijk zien veel mensen in dat het teveel werk is en hebben ze er geen zin in, en gaat de vergoeding oplopen.
Dat had ik ook. Maar heb toen gewoon foto's van de buitenkant gemaakt en kreeg uiteindelijk de helft van het geldquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Die Weleda schapfoto check heeft nu gelukkig een toelichtingsbrief, vorige opdracht was ik twee keer weggestuurd
Aardappel.quote:Op donderdag 10 maart 2016 08:06 schreef Albert86 het volgende:
Woordspeling quiz #2 is er. Alleen geen flauw idee wat die appel in de grond kan zijn...
high teaquote:Op donderdag 10 maart 2016 08:09 schreef Skittles het volgende:
[..]
Aardappel.
Ik wist de laatste niet, echt geen flauw idee.
Ik heb Pandora en kopbal ingevuld.quote:Op donderdag 10 maart 2016 08:55 schreef loezzzje het volgende:
En 3 & 4 dan? Ik ben zo slecht hier in :S
quote:Op donderdag 10 maart 2016 08:55 schreef loezzzje het volgende:
En 3 & 4 dan? Ik ben zo slecht hier in :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ach zo lang je je mindere eigenschappen kan benoemen is er niets mis
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Iedere Roamler kan deze opdracht maar één keer doen. Misschien dat er rond 10.00 uur weer een paar terugkomen...quote:Op donderdag 10 maart 2016 08:34 schreef Nizno het volgende:
Ik dacht ik doe de energiedrankjes check even als ik straks toch naar de jumbo en appie moet.
Nou die waren erg rap weg. Alleen nog open bij 2 plussen.
ow dat had ik niet eens gelezen, zag alleen de opdracht en de winkels, ben de opdracht niet eens in geweest om te kijkenquote:Op donderdag 10 maart 2016 09:04 schreef Miek95 het volgende:
[..]
Iedere Roamler kan deze opdracht maar één keer doen. Misschien dat er rond 10.00 uur weer een paar terugkomen...
Matig voor de donderdag. Het lijkt wel maandag.....quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:36 schreef Albert86 het volgende:
Er staat nu echt helemaal niks in de app...Alleen thuisopdracht voor xp. Maar ben nu niet thuis, ben op het werk en heb ff niks te doen.
18+ unlock. Om opdrachten beschikbaar te maken waarvoor je 18 jaar moet zijn.quote:
nooit gezien geloof ik........ of kan het zijn dat ik lang geleden al een keer heb aangetoond dat ik 18+ ben en dat ik zonder dat ik het door heb soms al eens een 18+ opdracht uitvoer?quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
18+ unlock. Om opdrachten beschikbaar te maken waarvoor je 18 jaar moet zijn.
Nooit gedaan omdat ik geen zin heb in dat soort opdrachten.
Zelfde hier, en ik woon gewoon bij een grote stad. Terwijl ik met SS een bak geld binnenhark.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 08:57 schreef Unites het volgende:
Ik heb de laatste paar weken echt helemaal geen fatsoenlijke opdrachten meer bij Roamler... Steeds maar 2 oid en dan ook nog eens totaal niet in de buurt (wel binnen de opgegeven straal, maar alsnog veel verder dan normaal)
veel Deen en Coop supermarkten in de buurt?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:10 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Zelfde hier, en ik woon gewoon bij een grote stad. Terwijl ik met SS een bak geld binnenhark.
grappig dat ik dit nu lees.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:11 schreef Miek95 het volgende:
Roamler levert mij de laatste tijd bijna niets op.. SS gelukkig wel![]()
En vandaag baalde ik helemaal. Ik had een babymelkcheck verzonden en wilde toen de andere nog doen die ik al geaccepteerd had. Vervolgens kijk in de lijst en is die opeens verdwenen. En dat terwijl ik nog een uur de tijd had.Volgens Roamler is die verlopen maar dat klopt dus niet...
hoe kun je dat laatste nou zeggen?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:20 schreef Amarantha het volgende:
Laatste paar avonden staat er best veel in.. word ik wakker.. vrijwel alles weg![]()
En hier in de stad is bijna niemand meer echt actief.
Je kan ranking van je stad bekijken.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:59 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
hoe kun je dat laatste nou zeggen?
hoe weet je dat?
en klopt het wel als de opdrachten die je ziet ineens allemaal weg zijn?
Is het stad? Of regio?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 01:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kan ranking van je stad bekijken.
stelt echt helemaal niks voorquote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:56 schreef loezzzje het volgende:
Die etos + checks zijn nu 20 euro waard. Toch wel verleidelijk maar ik weet niet of ik durf :S
als ik die verhalen hier hoor heb ik al gegeten en gedronkenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:08 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
stelt echt helemaal niks voor
Ik zie er geen staan?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:56 schreef loezzzje het volgende:
Die etos + checks zijn nu 20 euro waard. Toch wel verleidelijk maar ik weet niet of ik durf :S
Bij de Etos?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:39 schreef loezzzje het volgende:
[..]
als ik die verhalen hier hoor heb ik al gegeten en gedronken
Verdulleme. Er is dus weer een update?quote:Op maandag 14 maart 2016 09:21 schreef Albert86 het volgende:
Ff wennen die nieuwe layout van Roamler.
eerder een hele huisstijl veranderingquote:
hmm dat vond ik ook fijn ja. kijken of de opdracht lang of kort is.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
eerder een hele huisstijl verandering
Je kunt in de opdracht nu niet meer zien uit hoeveel "bladzijden" de opdracht bestaat. Dat vond ik juist altijd zo fijn
Ik zie het ja.... Ze maken het steeds minder leuk. Nu weet je van tevoren niet hoe lang een opdracht is. Soms als ik in een supermarkt liep dan dacht ik: "ik heb wel een paar minuten om een opdracht te doen". Dan keek je hoe lang de opdracht was. Dat kan nu dus niet meer.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
eerder een hele huisstijl verandering
Je kunt in de opdracht nu niet meer zien uit hoeveel "bladzijden" de opdracht bestaat. Dat vond ik juist altijd zo fijn
dit is vooral vervelend voor de jumbo promo check. als het product in de actiestraat staat, dan staat het bijna nooit ook nog eens op een kopstelling. wat dus betekend dat je die extra foto's moet maken omdat je geen actieplek hebt gevonden. maar die is er wel, het is alleen de actiestraat. erg frustrerendquote:Op maandag 14 maart 2016 21:18 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Heeft iemand vandaag de Croma vloeibaar opdracht bij Dirk van den Broek gedaan? Opdracht was bij mij afgekeurd omdat ik een foto van een promotie display had gemaakt, maar ze vroegen om een mand of kopstelling. Als ik het goed heb was het een gekoelde display, een mand of kopstelling is toch niet gekoeld? Behalve als het al in de koeling staat natuurlijk. Heeft een van jullie dus wel zo`n extra foto kunnen maken die goedgekeurd is?
Ik ben gewoon benieuwd want toen ik de winkel binnen liep viel mijn oog meteen op dat promotie display en heb ook niet verder gekeken voor een kopstelling of mand, aangezien een actie volgens mij bijna nooit voor een tweede keer in de winkel staat buiten het reguliere schap.
op zich klopt het niet echt. vaak doorloop je niet alle stappen, omdat er op basis van een antwoord wordt bepaald naar welke volgende stap je doorspringt. vooral bij de KPN/Telfort check bijvoorbeeld, daar is het afhankelijk van de soort winkel welk scenario je gaat uitvoeren, dus daar zitten 3 trajecten in 1 opdracht.quote:Op maandag 14 maart 2016 17:58 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik zie het ja.... Ze maken het steeds minder leuk. Nu weet je van tevoren niet hoe lang een opdracht is. Soms als ik in een supermarkt liep dan dacht ik: "ik heb wel een paar minuten om een opdracht te doen". Dan keek je hoe lang de opdracht was. Dat kan nu dus niet meer.
Zonde. Maar voor Roamler natuurlijk handig want die zullen wel gemerkt hebben dat lange opdrachten vaker niet uitgevoerd worden.
wat is de m&s opdracht?quote:Op maandag 14 maart 2016 20:57 schreef sibella2 het volgende:
Update is bij mij aan het draaien, ben benieuwd.
Heeft iemand de m&s opdracht al gedaan? Is die de 6 euro waard?
En doet een van jullie mee met roamler works?
ze hebben nou idd 1 kleur en het is minder makkelijk te zien wat een geld opdracht is en wat een xp opdracht is. misschien een kwestie van wennen maar ik vind het nou nog niet zo fijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:02 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind het niet echt een verbetering, font is te dik en de icons zijn veel minder duidelijk dan de vorige. Die waren simpeler en makkelijk bij te houden wat wat was.
Voor de M&S opdracht heb je toen een selfie moeten maken bij een eerdere selectieopdracht.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:44 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
wat is de m&s opdracht?
niet gezien
ja ik work(s)
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:40 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb me vandaag weer aangemeld voor zo'n mode opdracht.
het is opzich best een makkelijke opdracht maar wel veeeel. misschien dat ik er straks eentje voor 6 euro ga doen. kijken of het een beetje te doen is.quote:Op woensdag 16 maart 2016 08:29 schreef Zelfscanner het volgende:
SS63 vragen voor 4 euro en nog bij de jumbo (kutste winkel) ook.
Idd. Ze knijpen het flink uit.quote:Op woensdag 16 maart 2016 08:52 schreef detulp050 het volgende:
Steeds meer opdrachten met idioot veel vragen en een lage vergoeding. Ik pak de laatste tijd alleen maar de 'heel simpele' opdrachten voor 1 of 2 euro met 1 of 2 vragen erin.
Bij GFK Mysteryshopping krijg ik gewoon 25 euro voor een visit met zoveel werk als die Jumbo bij SS.
Ditquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:49 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Push bericht met dat de Aanbiedingen opdracht verkleind is... naar 54 vragen.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:49 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Push bericht met dat de Aanbiedingen opdracht verkleind is... naar 54 vragen.
Behalve dat dit SmartSpotter is, maargoedquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]![]()
Zonde van het Roamler concept. Als ze dit doorzetten gaat het echt doodbloeden.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Behalve dat dit SmartSpotter is, maargoed
sowieso lijken de opdrachten bij SS lekkerder op te lopen, denk dat ze bij roamler weten dat ze toch wel gedaan worden voor lager. Bij SS is de ervaring dat de prijs omhoog gaat dus mensen wachten langer waardoor SS inderdaad doet wat verwacht wordt.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:03 schreef Miek95 het volgende:
Ik denk dat de aanbieding opdracht bij SS nog wel flink gaat oplopen. Ik ga ze iig pas doen vanaf een euro of 10 gezien de hoeveelheid werk.
de combinatie opdracht loopt op met een kwartje per dag, nou wat lekker.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
sowieso lijken de opdrachten bij SS lekkerder op te lopen, denk dat ze bij roamler weten dat ze toch wel gedaan worden voor lager. Bij SS is de ervaring dat de prijs omhoog gaat dus mensen wachten langer waardoor SS inderdaad doet wat verwacht wordt.
ik ook. wilde hem voor 6 euro gaan doen maar had er toch geen zin in. voor minimaal 10 euro wil ik het wel proberen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:03 schreef Miek95 het volgende:
Ik denk dat de aanbieding opdracht bij SS nog wel flink gaat oplopen. Ik ga ze iig pas doen vanaf een euro of 10 gezien de hoeveelheid werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog niet verstuurd, eerst m'n hoofd er verder over breken wat die laatste 3 nog meer zouden kunnen zijn.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 07:16 schreef Skittles het volgende:
Bedankt! De laatste zal wel juist zijn. Derde en vierde twijfel ik meer over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog niet verstuurd, eerst m'n hoofd er verder over breken wat die laatste 3 nog meer zouden kunnen zijn.
4 afval?quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:47 schreef Feestkabouter het volgende:
3 en 4 zijn fout.
3 kan het meervoud zijn van wat eerder is genoemd, of iets heel anders dat er totaal niet op lijkt, en dan is het een werkwoord.
en 4.... Wat voor spul is er precies om die kalender gewikkeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |