Ghehehe... me2quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb ze bijna allemaal goed, had ook steengrill
Ook maar gedaan om niet van Roamler gekickt te worden door inactiviteit
Fijn dat je wel toestemming kreeg! En wat heeft de combinatiecheck je opgeleverd? Hier zijn de meeste nog maar 2 - 4 euro waard. En dat voor minimaal 14 foto's...quote:Op zondag 6 maart 2016 12:10 schreef MaJo het volgende:
Gisteren bij de combinatiecheck aangesproken in de jumbo. Deze manager was gelukkig erg vriendelijk. Hij zei dat er eigenlijk altijd toestemming gevraagd moest worden voor foto's. Toen ik uitlegde waar ik voor bezig was mocht ik gewoon verdergaan
2,75 maar. Best weinig maar ach moest daar toch boodschappen doenquote:Op maandag 7 maart 2016 19:27 schreef Miek95 het volgende:
[..]
Fijn dat je wel toestemming kreeg! En wat heeft de combinatiecheck je opgeleverd? Hier zijn de meeste nog maar 2 - 4 euro waard. En dat voor minimaal 14 foto's...
op zich zijn die checks niet eens zo erg, de foto's die je moet maken zitten alleen niet op logische volgorde waardoor je wel vaak er tegen aan loopt dat je ineens van achter weer helemaal terug naar voor moet.quote:Op maandag 7 maart 2016 19:27 schreef Miek95 het volgende:
[..]
Fijn dat je wel toestemming kreeg! En wat heeft de combinatiecheck je opgeleverd? Hier zijn de meeste nog maar 2 - 4 euro waard. En dat voor minimaal 14 foto's...
Ik ben al hard op weg naar level 6 :-)quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:23 schreef Feestkabouter het volgende:
in mijn ogen is het woord 'helaas' dus onterecht.
wat voor level ben je? misschien heeft het daarmee te maken.
ze staan trouwens onderin, tussen de thuisopdrachten.
hopelijk zien veel mensen in dat het teveel werk is en hebben ze er geen zin in, en gaat de vergoeding oplopen.
Dat had ik ook. Maar heb toen gewoon foto's van de buitenkant gemaakt en kreeg uiteindelijk de helft van het geldquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Die Weleda schapfoto check heeft nu gelukkig een toelichtingsbrief, vorige opdracht was ik twee keer weggestuurd
Aardappel.quote:Op donderdag 10 maart 2016 08:06 schreef Albert86 het volgende:
Woordspeling quiz #2 is er. Alleen geen flauw idee wat die appel in de grond kan zijn...
high teaquote:Op donderdag 10 maart 2016 08:09 schreef Skittles het volgende:
[..]
Aardappel.
Ik wist de laatste niet, echt geen flauw idee.
Ik heb Pandora en kopbal ingevuld.quote:Op donderdag 10 maart 2016 08:55 schreef loezzzje het volgende:
En 3 & 4 dan? Ik ben zo slecht hier in :S
quote:Op donderdag 10 maart 2016 08:55 schreef loezzzje het volgende:
En 3 & 4 dan? Ik ben zo slecht hier in :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ach zo lang je je mindere eigenschappen kan benoemen is er niets mis
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Iedere Roamler kan deze opdracht maar één keer doen. Misschien dat er rond 10.00 uur weer een paar terugkomen...quote:Op donderdag 10 maart 2016 08:34 schreef Nizno het volgende:
Ik dacht ik doe de energiedrankjes check even als ik straks toch naar de jumbo en appie moet.
Nou die waren erg rap weg. Alleen nog open bij 2 plussen.
ow dat had ik niet eens gelezen, zag alleen de opdracht en de winkels, ben de opdracht niet eens in geweest om te kijkenquote:Op donderdag 10 maart 2016 09:04 schreef Miek95 het volgende:
[..]
Iedere Roamler kan deze opdracht maar één keer doen. Misschien dat er rond 10.00 uur weer een paar terugkomen...
Matig voor de donderdag. Het lijkt wel maandag.....quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:36 schreef Albert86 het volgende:
Er staat nu echt helemaal niks in de app...Alleen thuisopdracht voor xp. Maar ben nu niet thuis, ben op het werk en heb ff niks te doen.
18+ unlock. Om opdrachten beschikbaar te maken waarvoor je 18 jaar moet zijn.quote:
nooit gezien geloof ik........ of kan het zijn dat ik lang geleden al een keer heb aangetoond dat ik 18+ ben en dat ik zonder dat ik het door heb soms al eens een 18+ opdracht uitvoer?quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
18+ unlock. Om opdrachten beschikbaar te maken waarvoor je 18 jaar moet zijn.
Nooit gedaan omdat ik geen zin heb in dat soort opdrachten.
Zelfde hier, en ik woon gewoon bij een grote stad. Terwijl ik met SS een bak geld binnenhark.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 08:57 schreef Unites het volgende:
Ik heb de laatste paar weken echt helemaal geen fatsoenlijke opdrachten meer bij Roamler... Steeds maar 2 oid en dan ook nog eens totaal niet in de buurt (wel binnen de opgegeven straal, maar alsnog veel verder dan normaal)
veel Deen en Coop supermarkten in de buurt?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:10 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Zelfde hier, en ik woon gewoon bij een grote stad. Terwijl ik met SS een bak geld binnenhark.
grappig dat ik dit nu lees.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:11 schreef Miek95 het volgende:
Roamler levert mij de laatste tijd bijna niets op.. SS gelukkig wel![]()
En vandaag baalde ik helemaal. Ik had een babymelkcheck verzonden en wilde toen de andere nog doen die ik al geaccepteerd had. Vervolgens kijk in de lijst en is die opeens verdwenen. En dat terwijl ik nog een uur de tijd had.Volgens Roamler is die verlopen maar dat klopt dus niet...
hoe kun je dat laatste nou zeggen?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:20 schreef Amarantha het volgende:
Laatste paar avonden staat er best veel in.. word ik wakker.. vrijwel alles weg![]()
En hier in de stad is bijna niemand meer echt actief.
Je kan ranking van je stad bekijken.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:59 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
hoe kun je dat laatste nou zeggen?
hoe weet je dat?
en klopt het wel als de opdrachten die je ziet ineens allemaal weg zijn?
Is het stad? Of regio?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 01:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kan ranking van je stad bekijken.
stelt echt helemaal niks voorquote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:56 schreef loezzzje het volgende:
Die etos + checks zijn nu 20 euro waard. Toch wel verleidelijk maar ik weet niet of ik durf :S
als ik die verhalen hier hoor heb ik al gegeten en gedronkenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:08 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
stelt echt helemaal niks voor
Ik zie er geen staan?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:56 schreef loezzzje het volgende:
Die etos + checks zijn nu 20 euro waard. Toch wel verleidelijk maar ik weet niet of ik durf :S
Bij de Etos?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:39 schreef loezzzje het volgende:
[..]
als ik die verhalen hier hoor heb ik al gegeten en gedronken
Verdulleme. Er is dus weer een update?quote:Op maandag 14 maart 2016 09:21 schreef Albert86 het volgende:
Ff wennen die nieuwe layout van Roamler.
eerder een hele huisstijl veranderingquote:
hmm dat vond ik ook fijn ja. kijken of de opdracht lang of kort is.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
eerder een hele huisstijl verandering
Je kunt in de opdracht nu niet meer zien uit hoeveel "bladzijden" de opdracht bestaat. Dat vond ik juist altijd zo fijn
Ik zie het ja.... Ze maken het steeds minder leuk. Nu weet je van tevoren niet hoe lang een opdracht is. Soms als ik in een supermarkt liep dan dacht ik: "ik heb wel een paar minuten om een opdracht te doen". Dan keek je hoe lang de opdracht was. Dat kan nu dus niet meer.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
eerder een hele huisstijl verandering
Je kunt in de opdracht nu niet meer zien uit hoeveel "bladzijden" de opdracht bestaat. Dat vond ik juist altijd zo fijn
dit is vooral vervelend voor de jumbo promo check. als het product in de actiestraat staat, dan staat het bijna nooit ook nog eens op een kopstelling. wat dus betekend dat je die extra foto's moet maken omdat je geen actieplek hebt gevonden. maar die is er wel, het is alleen de actiestraat. erg frustrerendquote:Op maandag 14 maart 2016 21:18 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Heeft iemand vandaag de Croma vloeibaar opdracht bij Dirk van den Broek gedaan? Opdracht was bij mij afgekeurd omdat ik een foto van een promotie display had gemaakt, maar ze vroegen om een mand of kopstelling. Als ik het goed heb was het een gekoelde display, een mand of kopstelling is toch niet gekoeld? Behalve als het al in de koeling staat natuurlijk. Heeft een van jullie dus wel zo`n extra foto kunnen maken die goedgekeurd is?
Ik ben gewoon benieuwd want toen ik de winkel binnen liep viel mijn oog meteen op dat promotie display en heb ook niet verder gekeken voor een kopstelling of mand, aangezien een actie volgens mij bijna nooit voor een tweede keer in de winkel staat buiten het reguliere schap.
op zich klopt het niet echt. vaak doorloop je niet alle stappen, omdat er op basis van een antwoord wordt bepaald naar welke volgende stap je doorspringt. vooral bij de KPN/Telfort check bijvoorbeeld, daar is het afhankelijk van de soort winkel welk scenario je gaat uitvoeren, dus daar zitten 3 trajecten in 1 opdracht.quote:Op maandag 14 maart 2016 17:58 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik zie het ja.... Ze maken het steeds minder leuk. Nu weet je van tevoren niet hoe lang een opdracht is. Soms als ik in een supermarkt liep dan dacht ik: "ik heb wel een paar minuten om een opdracht te doen". Dan keek je hoe lang de opdracht was. Dat kan nu dus niet meer.
Zonde. Maar voor Roamler natuurlijk handig want die zullen wel gemerkt hebben dat lange opdrachten vaker niet uitgevoerd worden.
wat is de m&s opdracht?quote:Op maandag 14 maart 2016 20:57 schreef sibella2 het volgende:
Update is bij mij aan het draaien, ben benieuwd.
Heeft iemand de m&s opdracht al gedaan? Is die de 6 euro waard?
En doet een van jullie mee met roamler works?
ze hebben nou idd 1 kleur en het is minder makkelijk te zien wat een geld opdracht is en wat een xp opdracht is. misschien een kwestie van wennen maar ik vind het nou nog niet zo fijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:02 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind het niet echt een verbetering, font is te dik en de icons zijn veel minder duidelijk dan de vorige. Die waren simpeler en makkelijk bij te houden wat wat was.
Voor de M&S opdracht heb je toen een selfie moeten maken bij een eerdere selectieopdracht.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:44 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
wat is de m&s opdracht?
niet gezien
ja ik work(s)
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:40 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb me vandaag weer aangemeld voor zo'n mode opdracht.
het is opzich best een makkelijke opdracht maar wel veeeel. misschien dat ik er straks eentje voor 6 euro ga doen. kijken of het een beetje te doen is.quote:Op woensdag 16 maart 2016 08:29 schreef Zelfscanner het volgende:
SS63 vragen voor 4 euro en nog bij de jumbo (kutste winkel) ook.
Idd. Ze knijpen het flink uit.quote:Op woensdag 16 maart 2016 08:52 schreef detulp050 het volgende:
Steeds meer opdrachten met idioot veel vragen en een lage vergoeding. Ik pak de laatste tijd alleen maar de 'heel simpele' opdrachten voor 1 of 2 euro met 1 of 2 vragen erin.
Bij GFK Mysteryshopping krijg ik gewoon 25 euro voor een visit met zoveel werk als die Jumbo bij SS.
Ditquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:49 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Push bericht met dat de Aanbiedingen opdracht verkleind is... naar 54 vragen.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:49 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Push bericht met dat de Aanbiedingen opdracht verkleind is... naar 54 vragen.
Behalve dat dit SmartSpotter is, maargoedquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]![]()
Zonde van het Roamler concept. Als ze dit doorzetten gaat het echt doodbloeden.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Behalve dat dit SmartSpotter is, maargoed
sowieso lijken de opdrachten bij SS lekkerder op te lopen, denk dat ze bij roamler weten dat ze toch wel gedaan worden voor lager. Bij SS is de ervaring dat de prijs omhoog gaat dus mensen wachten langer waardoor SS inderdaad doet wat verwacht wordt.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:03 schreef Miek95 het volgende:
Ik denk dat de aanbieding opdracht bij SS nog wel flink gaat oplopen. Ik ga ze iig pas doen vanaf een euro of 10 gezien de hoeveelheid werk.
de combinatie opdracht loopt op met een kwartje per dag, nou wat lekker.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
sowieso lijken de opdrachten bij SS lekkerder op te lopen, denk dat ze bij roamler weten dat ze toch wel gedaan worden voor lager. Bij SS is de ervaring dat de prijs omhoog gaat dus mensen wachten langer waardoor SS inderdaad doet wat verwacht wordt.
ik ook. wilde hem voor 6 euro gaan doen maar had er toch geen zin in. voor minimaal 10 euro wil ik het wel proberen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:03 schreef Miek95 het volgende:
Ik denk dat de aanbieding opdracht bij SS nog wel flink gaat oplopen. Ik ga ze iig pas doen vanaf een euro of 10 gezien de hoeveelheid werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog niet verstuurd, eerst m'n hoofd er verder over breken wat die laatste 3 nog meer zouden kunnen zijn.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 07:16 schreef Skittles het volgende:
Bedankt! De laatste zal wel juist zijn. Derde en vierde twijfel ik meer over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog niet verstuurd, eerst m'n hoofd er verder over breken wat die laatste 3 nog meer zouden kunnen zijn.
4 afval?quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:47 schreef Feestkabouter het volgende:
3 en 4 zijn fout.
3 kan het meervoud zijn van wat eerder is genoemd, of iets heel anders dat er totaal niet op lijkt, en dan is het een werkwoord.
en 4.... Wat voor spul is er precies om die kalender gewikkeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |