https://www.facebook.com/Roamler/posts/957251867689280quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:38 schreef Feestkabouter het volgende:
ik had op zich in de planning om even een aantal opdrachten van elk 10 euro te gaan uitvoeren, maar door de storingen bij Roamler, waar ze helaas op geen enkele manier over communiceren, wordt dat lastig.
ik hoop dat die opdrachten er morgen ook nog zijn......
dankje.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:40 schreef Anne het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/Roamler/posts/957251867689280
euh hier niet.quote:
het zal wel druk zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh hier niet.
Hij is tussendoor soms even werkend, maar daarna net zo hard weer down
De etos hier kent mij gewoon. Vragen bij binnenkomst al of ze op mijn tas moeten letten en wensen me weer succes. En maken nergens een probleem van. Ik zie trouwens nooit managers bij de etos?quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:33 schreef Miek95 het volgende:
Bij welke winkel is het? Als het bij een supermarkt is, dan zou ik vooral 's avonds gaan. Dan heb je de minste kans de manager aan te treffen.
Bij Etos stonden ze mij vanmiddag continue aan te staren. Dat voelde ook erg vervelend. Ik heb liever dat mensen vragen wat ik aan het doen ben, i.p.v. dat ze mij steeds aanstaren..
hier heb ik ook veel last van. soms dan stuur ik een opdracht in en ben ik ineens 15% batterij kwijt. als ik hem dan in de auto aan de lader hang is die 15% binnen een paar seconden weer terug. ik weet niet of dat nou aan die app ligt of aan mijn iphone die inmiddels 2,5 jaar oud is. tijd voor een nieuwe zeg ikquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:53 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Valt mij wel op dat de SS app wel heel veel batterij en geheugen vreet.
Het was bij de jumbo. Ik denk dat ik die maar even een poosje oversla. Maar heeft eigenlijk ook niet veel zin, als ik de opdracht niet doe, doet iemand anders hem waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:33 schreef Miek95 het volgende:
Bij welke winkel is het? Als het bij een supermarkt is, dan zou ik vooral 's avonds gaan. Dan heb je de minste kans de manager aan te treffen.
Bij Etos stonden ze mij vanmiddag continue aan te staren. Dat voelde ook erg vervelend. Ik heb liever dat mensen vragen wat ik aan het doen ben, i.p.v. dat ze mij steeds aanstaren..
Lijkt er op of ze moeten stoppen met meer invites weggeven. Het wordt te druk in de appquote:Op dit moment heeft de Roamler-app last van een storing. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing en we houden je via deze pagina op de hoogte, zo snel er meer nieuws is.
ik kreeg ook een berichtje dat ie open stond. alleen toen ik wakker werd was ie al wegquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:43 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Er staat een opdracht hier vlakbij mijn huis dat je boodschappen bezorgt bij iemand voor 17,50. Had hem even geaccepteerd maar moet voor elf uur en dat haal ik niet.Zo jammer was echt een makkelijke opdracht.
Ik heb me bij de Etos nu ook bekend gemaakt, deden totaal niet moeilijk. Hielpen ook goed meequote:Op woensdag 24 februari 2016 21:53 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
De etos hier kent mij gewoon. Vragen bij binnenkomst al of ze op mijn tas moeten letten en wensen me weer succes. En maken nergens een probleem van. Ik zie trouwens nooit managers bij de etos?
Supermarkten is simpel: Gewone schap smorgens doen. Vers juist savonds. Diepvries niet in de middag.
Valt mij wel op dat de SS app wel heel veel batterij en geheugen vreet.
Ik had dezelfde maar moest voor 12 uur en ik moest gisteren werken. Wel balen want was echt super simpel inderdaad!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:43 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Er staat een opdracht hier vlakbij mijn huis dat je boodschappen bezorgt bij iemand voor 17,50. Had hem even geaccepteerd maar moet voor elf uur en dat haal ik niet.Zo jammer was echt een makkelijke opdracht.
Hoezo dat dan? Met de brief van Roamler en Nutrilon zit het toch wel goed?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:19 schreef MaJo het volgende:Ik twijfel omdat ik er de vorige keer echt bejegend werd als een soort crimineel...
"je kunt me wel je telefoon laten zien maar daar heb ik geen boodschap aan" aldus een supermarktmanager. Wist van niks en wilde er niks van weten. Als er nou eens een echte brief op papier zou komen en die brief op naam is... Dit kan iedereen maken.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:29 schreef remcosw het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Met de brief van Roamler en Nutrilon zit het toch wel goed?
Ik: hallo ik kom hier voor Roamler de voorraad van Nutrilon checkenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:29 schreef remcosw het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Met de brief van Roamler en Nutrilon zit het toch wel goed?
Dat heb ik ook bij de Jumbo gehadquote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
"je kunt me wel je telefoon laten zien maar daar heb ik geen boodschap aan" aldus een supermarktmanager. Wist van niks en wilde er niks van weten. Als er nou eens een echte brief op papier zou komen en die brief op naam is... Dit kan iedereen maken.
Ik mocht de opdracht afmaken maar geen foto's in het magazijn/infobaliehok maken.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook bij de Jumbo gehadMij werd gevraagd de winkel te verlaten
Ook ik heb problemen bij de Jumbo gehad ze hebben zelfs contact opgenomen met hoofdkantoor en die wisten van niks. Heel raar daarin tegen deden ze bij de Prenatal helemaal niet moeilijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik: hallo ik kom hier voor Roamler de voorraad van Nutrilon checken
Zij: wat is dat? Kun je je legitimeren?
Ik: ik kan me niet legitimeren maar heb wel een brief bij me
Zij: ja dat kan ik niet lezen hoor!
Ik: ik hoef alleen de voorraad te weten mevrouw
Zij: nou vooruit dan, maar geen foto's hoor!
Ik: nee hoor mevrouw, alleen de voorraad
En dat dan super chaggo en wantrouwend
[..]
bij mij deed de Jumbo ook moeilijk, contact met hoofdkantoor brief gemaild maar ze wisten van niks, ik mocht geen fotos maken ze waren bang voor negatieve publiciteit bla bla. Ik vroeg nog heb je dan iets te verbergen ? dat vond hij niet zo leuk. Daar staat wel tegenover dat de Etos en Prenatal helemaal niet moeilijk doen die helpen zelfs mee.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik: hallo ik kom hier voor Roamler de voorraad van Nutrilon checken
Zij: wat is dat? Kun je je legitimeren?
Ik: ik kan me niet legitimeren maar heb wel een brief bij me
Zij: ja dat kan ik niet lezen hoor!
Ik: ik hoef alleen de voorraad te weten mevrouw
Zij: nou vooruit dan, maar geen foto's hoor!
Ik: nee hoor mevrouw, alleen de voorraad
En dat dan super chaggo en wantrouwend
[..]
ik snap eigenlijk niet wat je zegt.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:01 schreef taartjuuh het volgende:
Volgens hun staat het thee schap niet goed op de foto maar ik links en rechts en boven en beneden staan wel duidelijk op de foto
ik denk dat taart bedoelt dat ie goed heeft gecheckt of de bovenkant onderkant linkerkant rechterkant van de betreffende schapmeter goed op de foto staan, dus dat zou moeten betekenen dat de hele schapmeter er goed op staat.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:01 schreef taartjuuh het volgende:
Volgens hun staat het thee schap niet goed op de foto maar ik links en rechts en boven en beneden staan wel duidelijk op de foto
De combinatie check begint altijd zo laag. Gewoon op laten lopen tot rond de tien euro, dat is makkelijk verdiendquote:Op woensdag 2 maart 2016 11:34 schreef Feestkabouter het volgende:
Zijn ze nou bij Smartspotter helemaal gek geworden?????
Combinatie! Op zich een leuke opdracht, maar wel veel foto's: minimaal 14
Opbrengst............ 50 cent!!!!! (in sommige winkels dan)
En dan 25 cent extra per combinatie, maximaal 3 euro in totaal te verdienen.
Op zich kan ik me voorstellen dat ze benieuwd zijn (willen uittesten) hoeveel mensen bereid zijn te doen voor weinig geld........ maar dit is wel echt schandalig weinig.
Wat heb je dan gezegd? Ik heb dit laatst ook bij een Etos gedaan en ik kreeg gelijk te horen dat ze niet mee willen werken en of ik de winkel wilde verlaten.quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
De combinatie check begint altijd zo laag. Gewoon op laten lopen tot rond de tien euro, dat is makkelijk verdiend![]()
Ik ben blij dat ik me bij Etos heb bekend gemaakt laatst. Ik doe nu alle opdrachten in het openbaar en ze helpen er graag bij
Als je ook voor smartspotter dingen doet dan staat daar bij dat je je bij binnenkomst bekend moet maken omdat ze op de hoogte zijn gesteld vanuit het hoofdkantoor. Blijkbaar is dat bij die Etos nog niet helemaal goed gegaan.quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:25 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
Wat heb je dan gezegd? Ik heb dit laatst ook bij een Etos gedaan en ik kreeg gelijk te horen dat ze niet mee willen werken en of ik de winkel wilde verlaten.
Die kun je niet doen zonder je te melden.quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:28 schreef Amarantha het volgende:
Hmm een schapfoto's check voor ¤17,50Maar is een hele kleine drogisterij.
Of je je bij een Etos moet melden verschilt per opdracht, ook bij Smartspotter.quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je ook voor smartspotter dingen doet dan staat daar bij dat je je bij binnenkomst bekend moet maken omdat ze op de hoogte zijn gesteld vanuit het hoofdkantoor. Blijkbaar is dat bij die Etos nog niet helemaal goed gegaan.
ik heb ze nooit lager gezien dan 4,50 euro als basisvergoeding.quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
De combinatie check begint altijd zo laag. Gewoon op laten lopen tot rond de tien euro, dat is makkelijk verdiend![]()
Ik ben blij dat ik me bij Etos heb bekend gemaakt laatst. Ik doe nu alle opdrachten in het openbaar en ze helpen er graag bij
oh serieus? Had die helemaal nog niet bekeken. Maar M&S is grotere maten toch? Ik hoor in ieder geval niet echt tot de doelgroep volgens mijquote:Op woensdag 2 maart 2016 16:51 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ik zie nu voor het eerst een opdracht waar bij staat dat ik voor deze opdracht geselecteerd ben door die opdracht waarbij je een foto enzo van jezelf moest insturen!Soort mystery visit bij de MS mode, twee foto's, heel veel vragen over of de winkel schoon is en de medewerkers vriendelijk etc. voor 6 euro.
Morgen tijd voor dus hopelijk is ie er dan nog.
Die lijken mij ook amper te doen zonder je bekend te maken. Beetje de hele horecagelegenheid fotograferen aan de bar.. Of maak je je gewoon bekend? Wel mooie vergoeding inmiddels..quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:10 schreef Miek95 het volgende:
Leuke check lijkt me! Hier niet te zien helaas...
Morgen of vrijdag toch maar even wat horecachecks doen van SS...
Denk niet dat ze er heel moeilijk over doen als je het gewoon uitlegt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:30 schreef remcosw het volgende:
[..]
Die lijken mij ook amper te doen zonder je bekend te maken. Beetje de hele horecagelegenheid fotograferen aan de bar.. Of maak je je gewoon bekend? Wel mooie vergoeding inmiddels..
Gewoon gedaan zonder te vragen, ze keken wel maar daar had ik schijt aan, ze kijken maar een eind heen. Ik doe net of ik het een mooie tent vind en die moet op de foto.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:30 schreef remcosw het volgende:
[..]
Die lijken mij ook amper te doen zonder je bekend te maken. Beetje de hele horecagelegenheid fotograferen aan de bar.. Of maak je je gewoon bekend? Wel mooie vergoeding inmiddels..
ik heb die van bacardi toen heel makkelijk gedaanquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:42 schreef loezzzje het volgende:
Een horeca tent binnen gaan zonder iets te bestellen vind ik altijd zo vreemd. Behalve als het druk is dan zou je het kunnen doen. Maar als je de enige in de zaak bent lijkt me dat toch redelijk awkward.
ik zie er idd een paar tussen staan die misschien wel te doen zijn ja. misschien dat ik het toch maar ga proberen morgen. mooie vergoeding.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb die van bacardi toen heel makkelijk gedaan![]()
Denk dat ik morgen ook maar eens even langs ga. Wel dom trouwens, ik heb de all you can eat chinees van hier om de hoek gemeld als zijnde onuitvoerbaar, ze zouden hem er uit halen maar hij staat er nu nog in.
Er is geen bar en je kunt er ook niet gewoon wat drinken zonder te reserveren voor eten.
Klopt, maar ik meld me nu gewoon elke keer aan, weten zij veelquote:Op woensdag 2 maart 2016 13:22 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Of je je bij een Etos moet melden verschilt per opdracht, ook bij Smartspotter.
50 cent vind ik ook wel erg respectloos inderdaad. Het is een opdracht waar je zeker een kwartier mee bezig bent namelijk. Als ze oplopen is het een prima opdrachtquote:Op woensdag 2 maart 2016 13:24 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik heb ze nooit lager gezien dan 4,50 euro als basisvergoeding.
ok, ik zie nu al dat het oploopt, dat is op zich positief, maar ik vind het wel heel extreem en banaal en respectloos dat het bij 50 cent begint.
Die stond er bij mij ook tussen vandaagquote:Op woensdag 2 maart 2016 16:51 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ik zie nu voor het eerst een opdracht waar bij staat dat ik voor deze opdracht geselecteerd ben door die opdracht waarbij je een foto enzo van jezelf moest insturen!Soort mystery visit bij de MS mode, twee foto's, heel veel vragen over of de winkel schoon is en de medewerkers vriendelijk etc. voor 6 euro.
Morgen tijd voor dus hopelijk is ie er dan nog.
Nee is geen grote maten. Wel een beetje 50+ winkelquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:43 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
oh serieus? Had die helemaal nog niet bekeken. Maar M&S is grotere maten toch? Ik hoor in ieder geval niet echt tot de doelgroep volgens mij
ik heb er maar Geldmolen van gemaaktquote:Op donderdag 3 maart 2016 08:36 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik dacht peperduur. De eerste wist ik al gelijk niet
Oh, steengrill is wel een goeie. Daar was ik echt niet op gekomen. Ik heb maar vuursteen gegoktquote:Op donderdag 3 maart 2016 08:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik heb er maar Geldmolen van gemaakt
Die eerste snapte ik ook niet. Ik heb op Steengrill gegokt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dreft vaatwas zijn tabbletten toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:05 schreef MaJo het volgende:
Blokker opdracht vandaag weer afgekeurdIk haal blijkbaar die Dreft door elkaar. Ken het ook alleen als handafwas maar blijkbaar heb je ook voor vaatwasser en nog iets anders
Alleen de babymelkcheck gedaan verder en fruitdrank voor SS.
De laatste dagen vooral druk voor MV. 5 Kruidvat opdrachten, 1 Aldi en volgende week 4 Etos checks. Dat tikt lekker aan
Volgens mij heb je die grotere flessen Dreft, die zijn ook weer iets anders. Geen flauw idee eigenlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dreft vaatwas zijn tabbletten toch?
Vandaag voor Roamler Works op bezig geweest. Daarnaast was ik zo dom om om 12u te druk bezig te zijn dus babymelk zat er niet meer in. Wel bij Etos nog actiecheck en scheermessen gedaan.
als de shift idd al gedaan is hebben de mensen nog 3 uur om de opdracht af te maken en dus blijft hij in de app staan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij heb je die grotere flessen Dreft, die zijn ook weer iets anders. Geen flauw idee eigenlijk
Ik kreeg vandaag de uitnodiging voor Roamler works om via Skype even kennis te maken. Weet alleen nog niet zo goed of ik het echt wil doen. Ben meer van anoniem dingen doen denk ikWat voor soort opdrachten krijg je via works? En wat verdien je eraan?
Gisteren stond er ook een uitnodiging voor een shift tussen. Snapte er alleen niks van. Had ingelogd maar kreeg geen code want het zat al vol ofzo
ow ja die heb ik ook nog gedaan, helemaal vergetenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:27 schreef Amarantha het volgende:
Er staat hier best veel in de appMorgen zeker even een rondje doen. Jammer dat die van de MS Mode weer weg is.
Jammer dat ik hem niet meer kan doen, maar had ik er maar eerder bij moeten zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja die heb ik ook nog gedaan, helemaal vergetenIn het pashokje foto's maken van de kleding die je mee nam het hokje in
Dat hoef je niet te doen tochquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja die heb ik ook nog gedaan, helemaal vergetenIn het pashokje foto's maken van de kleding die je mee nam het hokje in
nee eerst buiten de winkel, daarna in de winkel in het pashokje verder.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te doen tochVolgens mij stond er dat je alles buiten de winkel in moet vullen?
Ik ga hem morgen doen als die nog openstaat
afwas zijn die flessen dreft en vaatwas zijn die grotere zakken. idd goed opletten want ze zijn makkelijk door elkaar te halen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:05 schreef MaJo het volgende:
Blokker opdracht vandaag weer afgekeurdIk haal blijkbaar die Dreft door elkaar. Ken het ook alleen als handafwas maar blijkbaar heb je ook voor vaatwasser en nog iets anders
Alleen de babymelkcheck gedaan verder en fruitdrank voor SS.
De laatste dagen vooral druk voor MV. 5 Kruidvat opdrachten, 1 Aldi en volgende week 4 Etos checks. Dat tikt lekker aan
MV is Multi-value.com?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:09 schreef loezzzje het volgende:
ik heb ook 8 opdrachten toegewezen gekregen van MV5 kruidvat, 2 aldi & 1 etos. ben benieuwd, etos is nieuw voor mij. heb alle briefings maar uitgeprint om het van tevoren goed door te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |