Hoe Nederlands ben jij?quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Een rechtsstaat dat die op instorten staat. Dat is wat je krijgt met teveel islamitische invloed.
Op Nieuwsuur was er een item over, ze tellen en dan gaat de grens dicht.quote:Op donderdag 18 februari 2016 00:25 schreef JanKorteachternaam het volgende:
"vluchtelingen"![]()
![]()
-> Illegalen, want illegaal Europa binnengedrongen terwijl ze in Turkije veilig waren.
Bericht zit vol met tegenstrijdigheden.
80 asielaanvragen per dag.. wat doen ze met nummer 81?
Als een 50 asieleisers zich bij grensovergang A melden en 50 bij grensovergang B. dan weten ze echt niet gelijk dat ze al ver over de 80 zitten.. Een irreëel verhaal dus. Je kunt alleen iedereen weigeren of niemand. Het is alles of niets.
Daarnaast is 3200 het land doorlaten:
A. Een belachelijk symbool-quotum, want het zijn er dan nog meer dan meer dan 1 miljoen per jaar![]()
B. Misdadig, want je zadelt er andere landen mee op. Terwijl ook Oostenrijk zich moet houden aan de Dublin-verordening. Hier moet Oostenrijk keihard op aangepakt worden, door uitsluiting Schengen. Maar goed gansje Merkel vindt dat ze welkom zijn
Als Oostenrijk 1.000.000 illegalen Duitsland in laat, en Denemarken ze tegenhoudt bij de grens dan moet Nederland met grote spoed een hek gaan bouwen want het wordt een enorme invasie. Nederland is heel wat kleiner dan Zweden, er hoeft maar weinig te gebeuren en Nederland is ook een failed state.
Goed punt, het klinkt allemaal erg stoer maar het probleem concentreert slechts in plaats van dat een oplossing dichterbij komt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 07:31 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Op Nieuwsuur was er een item over, ze tellen en dan gaat de grens dicht.
Maar de slimmigheid zit hem er in dat de Balkan landen (Macedonië) niet met een overschot willen blijven zitten en gegarandeerd vanaf vrijdag niet meer dan 3280 migranten gaan doorlaten, zeg maar precies het aantal dat ze in Oostenrijk "kwijt" kunnen.
Zoals ik al schreef, het aantal migranten gaat de toeristen overschrijden in Griekenland
volgens mij is de oplosing ver te zoeken. hopen maar dat we straks niet nog meer imigranten krijgen. want dan zijn wij echt de lul.quote:Op donderdag 18 februari 2016 07:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Goed punt, het klinkt allemaal erg stoer maar het probleem concentreert slechts in plaats van dat een oplossing dichterbij komt.
Dit was allemaal niet waar aldus sommige users hier, Zweden deed het uitstekendquote:Op woensdag 17 februari 2016 23:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Er is ook weer eens multiculti-nieuws uit de linkse heilstaat Zweden: http://www.elsevier.nl/Bu(...)?masterpageid=158493
De Hongaren strijden dapper tegen de invasie: https://www.facebook.com/custodela
Ik word kotsmisselijk als ik de foto's van die illegalen zie![]()
![]()
Jesse Klaver wil dit uitschot naar Nederland halen
Ach, het einde van de opnamecapaciteit van Nederland is nog niet zozeer in zicht. Maar we moeten binnen de EU wel slimmer samen gaan werken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 07:52 schreef matthias24 het volgende:
[..]
volgens mij is de oplosing ver te zoeken. hopen maar dat we straks niet nog meer imigranten krijgen. want dan zijn wij echt de lul.
Is het commentaar niet vooral dat jullie als PVV'ertjes hier zich iets teveel opgeilen aan ieder mogelijk incident met een potentiële immigrant in Zweden?quote:Op donderdag 18 februari 2016 07:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dit was allemaal niet waar aldus sommige users hier, Zweden deed het uitstekend
ja echt europa moet zeker wat slimmer gaan samenwerken. nu is het gewoon een zooitje (zachtjes uitgedrukt) en geven we die imigranten vrij spel. waarom gaan die isalm-luitjes niet gewoon naar amerika ofzo. of weetje wat anders sturen we hun gewoon naar een onbewoond gebied waar het heel rustig is. maar het mag natuurlijk ook weer niet te koud zijn zoals in finland want dan zijn ze ook weer niet tevreden. weetje ik zou zegen stuur ze gewoon lekker naar de amazone. daar is het lekker rustig en is er genoeg plek voor iedereen en lekker warm weer met veel zon.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, het einde van de opnamecapaciteit van Nederland is nog niet zozeer in zicht. Maar we moeten binnen de EU wel slimmer samen gaan werken.
Ik ben wel benieuwd hoeveel precies de opnamacapaciteit is. Jouw stelling is dat deze nog niet in zicht is. Wanneer en bij hoeveel (per jaar) wel?quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, het einde van de opnamecapaciteit van Nederland is nog niet zozeer in zicht. Maar we moeten binnen de EU wel slimmer samen gaan werken.
ik hoop het wel. voor mijn part vliegen ze naar de maan.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:49 schreef LionPopChoc het volgende:
Nemen Amerika en Rusland en China ook vluchtelingen op? En de buurlanden van Syrië?
Canada gaat 25.000 Syriërs opnemen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:49 schreef LionPopChoc het volgende:
Nemen Amerika en Rusland en China ook vluchtelingen op? En de buurlanden van Syrië?
Ik vind wel dat ze recht hebben op een veilig en fatsoenlijk bestaan hoor (ook de "gelukszoekers"), maar ik krijg een beetje het idee dat eu de enige is die ze opvangt. Ik weet natuurlijk niet of dat waar isquote:Op donderdag 18 februari 2016 08:53 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik hoop het wel. voor mijn part vliegen ze naar de maan.als ze maar niet allemaal in nederland komen.
Komen er überhapt 3280 per dag door? Dat is namelijk een dermate hoog quotum dat het amper een quotum te noemen is. Er zal misschien een wachtrij ontstaan, want het is een kwestie van wachten tot de volgende dag tot ze alsnog door mogen naar Nederland.quote:Op donderdag 18 februari 2016 07:31 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Op Nieuwsuur was er een item over, ze tellen en dan gaat de grens dicht.
Maar de slimmigheid zit hem er in dat de Balkan landen (Macedonië) niet met een overschot willen blijven zitten en gegarandeerd vanaf vrijdag niet meer dan 3280 migranten gaan doorlaten, zeg maar precies het aantal dat ze in Oostenrijk "kwijt" kunnen.
Zoals ik al schreef, het aantal migranten gaat de toeristen overschrijden in Griekenland
Ja is waar. Terwijl de EU niet eens verantwoordelijk is in deze kwestie.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:58 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Ik vind wel dat ze recht hebben op een veilig en fatsoenlijk bestaan hoor (ook de "gelukszoekers"), maar ik krijg een beetje het idee dat eu de enige is die ze opvangt. Ik weet natuurlijk niet of dat waar is
jammer.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:58 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ja is waar. Terwijl de EU niet eens verantwoordelijk is in deze kwestie.
Maar het ergste is dat die opvang permanent is. Niets wijst er op dat die mensen ooit weer terug gaan of daartoe gedwongen worden. Zo is Zweden speciale banen aan het creëren voor deze mensen. Zo krijg je ze nooit weg.
Japan is slim. 11 asielzoekers per jaar terwijl ze zich keurig aan de verdragen houden. Onze IND moet op stage in Japan.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:57 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Canada gaat 25.000 Syriërs opnemen.
http://nos.nl/artikel/207(...)haald-in-canada.html
En Japan doet op dit gebied niet zoveel.
http://nos.nl/artikel/208(...)welkom-in-japan.html
dat is waar!quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:58 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Ik vind wel dat ze recht hebben op een veilig en fatsoenlijk bestaan hoor (ook de "gelukszoekers"), maar ik krijg een beetje het idee dat eu de enige is die ze opvangt. Ik weet natuurlijk niet of dat waar is
canada is groot genoeg anders.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Japan is slim. 11 asielzoekers per jaar terwijl ze zich keurig aan de verdragen houden. Onze IND moet op stage in Japan.
Canada is heel dom bezig. Ze hebben ruimte zat, maar mensen waarvan een groot deel niet eens kan lezen en schrijven naar binnen halen is niet slim. En het zijn nog moslims ook dus gegarandeerd onrust.
Lezen. Je haalt moslims naar binnen, dat is per definitie dom (zie de gevolgen in Zweden waar ook genoeg ruimte is).quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:02 schreef matthias24 het volgende:
[..]
canada is groot genoeg anders.
En Israël, Joden, de PVV, het kapitalisme, het liberalisme, rechts, gesloten grenzen..quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:03 schreef LionPopChoc het volgende:
Maar dit komt door Amerika toch of zeg ik nu iets stoms?
ja maar het is toch logicher dan om ze in nederland te brengen. in canada is teminste genoeg plek. kunnne ze daar lekker stoeien met grizzly beren.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Lezen. Je haalt moslims naar binnen, dat is per definitie dom (zie de gevolgen in Zweden waar ook genoeg ruimte is).
Het komt niet door bommen, het komt niet door drones, het komt niet door de hunkering naar geld en macht. Het komt niet door burgerdoden die respectloos collateral damage worden genoemd, ook wel bijkomende schade. Hoe kom je daar nou bijquote:Op donderdag 18 februari 2016 09:03 schreef LionPopChoc het volgende:
Maar dit komt door Amerika toch of zeg ik nu iets stoms?
Dit is slechts gedeeltelijk van toepassing, omdat de influx geen 100% oorlogsmigratie is.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het komt niet door bommen, het komt niet door drones, het komt niet door de hunkering naar geld en macht. Het komt niet door burgerdoden die respectloos collateral damage worden genoemd, ook wel bijkomende schade. Hoe kom je daar nou bijHet komt door de Koran.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |