cool!quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja en nu is het een beetje tussen de 71 en 72 dus
Tnx!
Baby groeit, mama krimpt
Zo woog ik eerst evenveel als mijn man, mijn zoon en mijn dochtertje samen.... inmiddels ben ik ongeveer mijn zoon afgevallenquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
cool!
Ik realiseerde me vanmorgen dat nu twee keer zoveel weeg als mijn dochter ipv ongeveer drie keer
Was dah?quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:54 schreef LPFAN het volgende:
Vandaag die zero rice geprobeerd, Het smaak op zichzelf helemaal naar niets, In een gerecht is het prima te doen.
Bijzonder dat het alleen bij de action te krijgen is. Heb altijd een beetje het idee dat de etenswaren van de action uit een vieze omgeving komt. (Beschimmelde zeecontainer, gered uit een verbrand pand etc...)quote:
Haha ik heb wel vaker eten en drinken van de action ;p Het valt erg mee ;p Ze hebben af en toe wel leuke dingen. Zag dit toevallig liggen van de week. Het ruikt wel heel apart trouwens, een beetje vissig zelfs.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Bijzonder dat het alleen bij de action te krijgen is. Heb altijd een beetje het idee dat de etenswaren van de action uit een vieze omgeving komt. (Beschimmelde zeecontainer, gered uit een verbrand pand etc...)
Maar ik ben wel benieuwd ;p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
Grappig zat net te denken het vrijdag te eten (is mijn lief er niet. Kan ik mooi experimenteren) met zeevruchten(lief lust geen zeevruchten) in een spinazie room saus, een goede aanvulling op elkaar dus ;pquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:48 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha ik heb wel vaker eten en drinken van de action ;p Het valt erg mee ;p Ze hebben af en toe wel leuke dingen. Zag dit toevallig liggen van de week. Het ruikt wel heel apart trouwens, een beetje vissig zelfs.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Bijzonder dat het alleen bij de action te krijgen is. Heb altijd een beetje het idee dat de etenswaren van de action uit een vieze omgeving komt. (Beschimmelde zeecontainer, gered uit een verbrand pand etc...)
Maar ik ben wel benieuwd ;p
quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:52 schreef LadyOracle het volgende:
Offtopic maar okHard to get 2.0!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
Hahaha iddquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Grappig zat net te denken het vrijdag te eten (is mijn lief er niet. Kan ik mooi experimenteren) met zeevruchten(lief lust geen zeevruchten) in een spinazie room saus, een goede aanvulling op elkaar dus ;p
quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:52 schreef LadyOracle het volgende:
Offtopic maar okKlinkt als iemand waar je niet teveel energie in moet stoppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben vast spuit elf maar roomboter is om ongeveer duizend redenen die ik nu niet ga opzoeken gezonder dan margarine. Vooral vanwege transvet in margarine.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:02 schreef Barreltje het volgende:
mwah "eten wanneer ik trek heb" vind ik niet een afval plan.. maar goed
en brood met roomboter is wellicht ook niet echt een gezonde keuze..
en kcal tellen is geen verplichting hoor.. ik vroeg me gewoon af hoe jij die 8 kilo kwijt wilde raken
Wat een onzin. Met mate, zoals bijna alles, kan het prima.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:45 schreef MutedFaith het volgende:
Om af te vallen is "geen boter" natuurlijk een handiger alternatief
Gewoon niet eten is nog een beter alternatiefquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:45 schreef MutedFaith het volgende:
Sjiit, is dat de oplossing? Geniaal! Schrijf er een boek over en word rijk!quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gewoon niet eten is nog een beter alternatief
Succes gegarandeerdquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Sjiit, is dat de oplossing? Geniaal! Schrijf er een boek over en word rijk!
Opgelost, slotje
quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ] oktober - april - oktober
(103 - 93 - 79 ongeveer)
Ja, beter geen beleg überhaupt dan.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:45 schreef MutedFaith het volgende:
En geen broodquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:59 schreef sibella2 het volgende:
Ja, beter geen beleg überhaupt dan.
Mijn idee ook ja. Werkt het?quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee hoor, ik tel ook niks.
Mijn plan heet 'doe normaal, beetje meer bewegen en sporten en een beetje minder eten'.
Eens hoor. Maar ik bedoel in plaats van boter vervangen door gore margarinezooi.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een onzin. Met mate, zoals bijna alles, kan het prima.
Juist alleen beleg. Van brood wordt je dik.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:59 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Ja, beter geen beleg überhaupt dan.
Ja, dat was ook mijn idee. Beter nu dan dat er strak 40 af moet. En ik kom hier echt geen boehoe, wat ben ik dik verhaal houden. Ik ben nu gewoon te ver voor MIJN lijf en daar wil ik wat aan doen. Dit topic leek me wel een fijn hulpmiddel hierbij. Misschien is mijn manier (met boter) niet de juiste, ik kom er wel achter.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:01 schreef Isabeau het volgende:
En welkom, sibella! Ik zou morgenvroeg gewoon poedelnaakt op je weegschaal stappen nadat je naar de wc bent geweest en dan zal je zien dat het alweer wat meevaltBeter nu aan de bel trekken dan over een hele tijd als je eventueel nog meer bent aangekomen!
Niet mee eens, van te veel brood word je dik. Als met alles waar je dik van wordt. Maar goed, we worden het niet eens. Primaquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:04 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Juist alleen beleg. Van brood wordt je dik.
De oefening van de koelkast dichtlaten..quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:10 schreef vigen98 het volgende:
Ik ben wel benieuwd welke oefeningen jullie doen voor een strakkere buikGewoon situps? Of doe je iets speciaals?
Van situps krijg je geen strakkere buik.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:10 schreef vigen98 het volgende:
Ik ben wel benieuwd welke oefeningen jullie doen voor een strakkere buikGewoon situps? Of doe je iets speciaals?
Mijn moeder doet overal margarine onder. Dus ook onder pindakaas, Nutella etc. Ik vind dat zó smerigquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:08 schreef MutedFaith het volgende:
Overigens eet je wel sneller 'teveel brood' dan 'teveel beleg'. Tenzij je beleg nutella met boter is. Dan gaat t ook best hard.
Oh nou dat gaat wel erg makkelijk jaquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
De oefening van de koelkast dichtlaten..
Wat ik ermee bedoel is dat iedereen wel buikspieren heeft, een strakkere buik kun je alleen maar krijgen door buikvet te verliezen, en aangezien je niet plaatselijk vet kunt verbranden betekent dat algeheel afvallenquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:13 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Oh nou dat gaat wel erg makkelijk ja
Ik lust geen Nutellaquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:13 schreef MutedFaith het volgende:
Ik ook. Maar ik wil al-tijd nutella. En ik denk dat stiekem iedereen dat wil, en wie zegt van niet is gewoon in denial.
Wat dan?quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Van situps krijg je geen strakkere buik.
La Tramposa zegt het al:quote:
Je kunt dus het beste vetverbranden door bijv hard te gaan lopen en af te vallen door minder kcal binnen te krijgenquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:14 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat ik ermee bedoel is dat iedereen wel buikspieren heeft, een strakkere buik kun je alleen maar krijgen door buikvet te verliezen, en aangezien je niet plaatselijk vet kunt verbranden betekent dat algeheel afvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |