Je kan het oprekken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:28 schreef MutedFaith het volgende:
ik heb me er nooit in verdiept ofzo.. Maar je kunt dan nooit meer 'normaal' eten neem ik aan?
Denk eens na. Als je gaat beweren dat bijvoorbeeld ben & jerrys gezond is ga ik heel hard lachen. Om maar wat te noemenquote:Op donderdag 18 februari 2016 08:26 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
En wat is daar dan precies ongezond aan?
Waarom reageer jij daar altijd zo fel op?quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:10 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Goede voeding? Ik neem aan dat je dan een volledig voedingspatroon bedoeld. En niet dat er 'goede' en 'foute' voedingsmiddelen zijn?
Daarnaast sta ik er wel achter dat je alles moet kunnen eten wat je wl, als je de hoeveelheden (en rest van je dieet/patroon) daar maar op aanpast. Als in: als iemand een keer mcdonalds wil eten kan dat, maar niet de halve kaart ineens. En geen drie keer per maand.
Die verdienen het niet eens,quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je kan het oprekken.
Ik ken iemand die 3 x een maagband heeft gehad.
Ja, echt he.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:34 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ze vragen het er zelfs bij "ooh met een operatie ofzo? "
Nu zeg ik met mijn gitzwarte humor vaak dat ik erg ziek geweest ben als mensen dat vragen, puur om ze een slecht gevoel te geven over de achterlijke aanname die ze doen.
Glas cola kan wel helpen als je last van je maag/darmen hebt overigens, dat neem ik in ieder geval wel eens op aanraden van iemand die veel in onderontwikkelde landen komt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:35 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Waarom reageer jij daar altijd zo fel op?
Ik ben het overigens niet met je eens. Sommige dingen vind ik wel degelijk slechte voeding. Of vind ik eigenlijk helemaal geen voeding. Neem een glas cola, of pepermunt: je lichaam heeft er helemaal niks aan. Als het je niet voedt, waarom zou je het dan voeding noemen?
Zei mijn moeder vroeger ook al inderdaad.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:37 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Glas cola kan wel helpen als je last van je maag/darmen hebt overigens, dat neem ik in ieder geval wel eens op aanraden van iemand die veel in onderontwikkelde landen komt.
Het helpt mij altijd, maar weet niet of het een placebo is.
Dan nog, als je geopereerd word en je gaat er zo mee om ben je de operatie niet waard.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Er is toch een verschil tussen een maagband en een gastric bypass? Ik dacht dat dat oprekken vooral bij de maagband was en dat ze dat nu niet meer zo vaak uitvoeren.
Het is niet ongezond.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Denk eens na. Als je gaat beweren dat bijvoorbeeld ben & jerrys gezond is ga ik heel hard lachen. Om maar wat te noemen
Ik doe dat ookquote:Op donderdag 18 februari 2016 08:37 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Glas cola kan wel helpen als je last van je maag/darmen hebt overigens, dat neem ik in ieder geval wel eens op aanraden van iemand die veel in onderontwikkelde landen komt.
Norit kan ook helpen als je last van je darmen hebt. Dat maakt het nog geen voedingsmiddel.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:37 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Waarom niet dan? Wat is er er gezond aan? Wat doet het voor je lijf? Anders dan overbodige voedingsmiddelen toevoegen in verkeerde verhoudingen dus...quote:
Volgens mij reageer ik regelmatig fel op alles.. Niet alleen op dit.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:35 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Waarom reageer jij daar altijd zo fel op?
Ik ben het overigens niet met je eens. Sommige dingen vind ik wel degelijk slechte voeding. Of vind ik eigenlijk helemaal geen voeding. Neem een glas cola, of pepermunt: je lichaam heeft er helemaal niks aan. Als het je niet voedt, waarom zou je het dan voeding noemen?
Nee, maar een glas cola kán dus blijkbaar helpen met je gezondheid.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:39 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Norit kan ook helpen als je last van je darmen hebt. Dat maakt het nog geen voedingsmiddel.
??quote:
Terpentine levert ook vocht.. proost!quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:41 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Volgens mij reageer ik regelmatig fel op alles.. Niet alleen op dit.
Cola levert vocht. Pepermuntjes suiker, dus energie.
Moet je alleen maar cola drinken en de hele dag pepermuntjes vreten? Natuurlijk niet. Maar dat maakt t nog niet 'slecht' ofzo.
Suikers en vetten zijn niet overbodig.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Waarom niet dan? Wat is er er gezond aan? Wat doet het voor je lijf? Anders dan overbodige voedingsmiddelen toevoegen in verkeerde verhoudingen dus...
Het is niet ongezond. Behalve in grote hoeveelheden. En in grote hoeveelheden is alles ongezond.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:42 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
??
Volgens mij leef je echt in een droomwereld als je denkt dat iets met zo veel verzadigd vet, melk, suiker etc. niet ongezond is. Kan nog steeds lekker zijn, en geen probleem als je het met mate doet, maar met voeding heeft het in mijn ogen niks te maken.
En dat vind ik in t koelvak van mijn lokale supermarkt, aangeprijst als voedingsmiddel?quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Terpentine levert ook vocht.. proost!
Volgens mij wel idd, je mag geen zuivel, geen brood, totaal geen koolhydraten etc.quote:Op donderdag 18 februari 2016 07:53 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb eens gezocht, maar wat ik begrijp is dat veel smoothies en verder helemaal niets?
Oh, dus wat de voedingsindustrie, die lieve organisatie met onze gezondheid als prioriteit, aanbiedt als eten, bepaalt wat gezond is? Goed om te weten.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:46 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
En dat vind ik in t koelvak van mijn lokale supermarkt, aangeprijst als voedingsmiddel?
Smoothies van groente en fruit bestaan alleen maar uit koolhydraten?quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:48 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Volgens mij wel idd, je mag geen zuivel, geen brood, totaal geen koolhydraten etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |