Zijn we het toch ergens over eensquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is een farce, maar dat was al lang en breed bekend. Daar hoeft geen discussie meer over gevoerd te worden eigenlijk
Eergisteren weer 50 kansenparels erbij.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:04 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik las laatst dat Litouwen oid probeerde wat mensen mee te nemen. Uiteindelijk één Syrisch gezin zo ver gekregen.
De Oost-Europeanen staan zeker niet te springen maar die asielzoekers al helemaal niet.
Nederland slaagde wel. 50 raketgeleerden uit Eritrea.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vanaf oost europa kleurt het rood. Verrassend. Het beste wat ze daar de afgelopen 20 jaar hebben voortgebracht is de serie Czech Streets.
Ongelovelijk. In plaats van dat ze worden teruggestuurd (in Turkije is het ook veilig) worden ze beloond met een ticket naar Nederlandquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Eergisteren weer 50 kansenparels erbij.
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)gen-uit-griekenland/
Gewoon een grote hond kopen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:08 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Als Jood ben je veiliger in Warschau dan in de Randstad.
Ze hebben wel de Nederlandse taal verrijkt met het woord 'pils' natuurlijk.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vanaf oost europa kleurt het rood. Verrassend. Het beste wat ze daar de afgelopen 20 jaar hebben voortgebracht is de serie Czech Streets.
Waarom blijf je hier nu in volharden? Staat het lekker stoer ofzo?quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
(het dichtstbevolkte land van Europa)
Echte biergoden drinken Bolyarka verpakt in plastieken tweeliterflessen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze hebben wel de Nederlandse taal verrijkt met het woord 'pils' natuurlijk.
Het Tsjechische bier (Urquell) vind ik overigens niet te drinken. Het in Slowakije gebrouwen Zlaty Bazant daarentegen is overheerlijk!
Je blijft maar geloven in jouw eigen waarheden, best grappig eigenlijk.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ongelovelijk. In plaats van dat ze worden teruggestuurd (in Turkije is het ook veilig) worden ze beloond met een ticket naar Nederland![]()
![]()
(het dichtstbevolkte land van Europa)
Het zijn niet eens vluchtelingen, want vluchtelingen blijven gewoon in Turkije en zijn dankbaar voor de geboden veiligheid.
Het zijn de feiten. Het is te gek voor woorden dat tuig dat zich "vluchteling" noemt op onze kosten wordt vervoerd naar de drukte plek van Europa.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom blijf je hier nu in volharden? Staat het lekker stoer ofzo?
Ik heb veel Oost-Europese bieren gedronken, maar Bolyarka ken ik nou net niet. Bucketlist.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Echte biergoden drinken Bolyarka verpakt in plastieken tweeliterflessen.
In Riga heb ik me verbaasd dat je een halve liter voor ¤ 1.25 kon krijgen. Dan smaakt het goed, ook al is het niet echt lekkerquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze hebben wel de Nederlandse taal verrijkt met het woord 'pils' natuurlijk.
Het Tsjechische bier (Urquell) vind ik overigens niet te drinken. Het in Slowakije gebrouwen Zlaty Bazant daarentegen is overheerlijk!
Dat de mensen op zoek zijn naar geld en niet veiligheid is nog nooit door iemand fatsoenlijk tegengesproken. Vaak begint men dan te lullen over zaken die totaal niet relevant zijn zoals onderwijs voor de kids.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:18 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Je blijft maar geloven in jouw eigen waarheden, best grappig eigenlijk.
Ze weten ze ook wel te kiezen zeg. Syrie, Irak en Eritrea. Inwilligingspercentage van zo'n 99%.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Eergisteren weer 50 kansenparels erbij.
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)gen-uit-griekenland/
Zeker in Nederland. Terwijl er natuurlijk afwijzing moet volgen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:20 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat de mensen op zoek zijn naar geld en niet veiligheid is nog nooit door iemand fatsoenlijk tegengesproken. Vaak begint men dan te lullen over zaken die totaal niet relevant zijn zoals onderwijs voor de kids.
[..]
Ze weten ze ook wel te kiezen zeg. Syrie, Irak en Eritrea. Inwilligingspercentage van zo'n 99%.
Bulgaars. Niet te zuipen trouwens. Meest vieze bier dat er bestaat. Al hebben ze nu wel een ongefilterde versie. Die is nog best te doen. Ik drink graag Kamenitza en Burgasko.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb veel Oost-Europese bieren gedronken, maar Bolyarka ken ik nou net niet. Bucketlist.
Iemand die alleen op zoek is naar geld is geen vluchteling.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:20 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat de mensen op zoek zijn naar geld en niet veiligheid is nog nooit door iemand fatsoenlijk tegengesproken. Vaak begint men dan te lullen over zaken die totaal niet relevant zijn zoals onderwijs voor de kids.
[..]
Ze weten ze ook wel te kiezen zeg. Syrie, Irak en Eritrea. Inwilligingspercentage van zo'n 99%.
Baltische staten zijn heerlijke vakantiebestemmingen. Niet overal Nederlanders ook, prima.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In Riga heb ik me verbaasd dat je een halve liter voor ¤ 1.25 kon krijgen. Dan smaakt het goed, ook al is het niet echt lekkerVoor 100 euro een weekend, inclusief vlucht en hotel: Dat is niet duur
halve liter voor 1,25 vind ik nog vrij duurquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In Riga heb ik me verbaasd dat je een halve liter voor ¤ 1.25 kon krijgen. Dan smaakt het goed, ook al is het niet echt lekkerVoor 100 euro een weekend, inclusief vlucht en hotel: Dat is niet duur
Begint het kwartje dan toch nog te vallen? Of moeten we nog minimaal 37 delen wachten?quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:21 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Iemand die alleen op zoek is naar geld is geen vluchteling.
Wel als ze toevallig ook uit een land komen dat in oorlog is. Dat een land in oorlog is betekent niet dat iemand op het moment dat hij in Nederland aankomt daadwerkelijk voor zijn leven vreest.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:21 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Iemand die alleen op zoek is naar geld is geen vluchteling.
Dat standpunt heb ik al heel vaak verkondigd hoor, niet elke migrant is een vluchteling.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Begint het kwartje dan toch nog te vallen? Of moeten we nog minimaal 37 delen wachten?
Hebben ze deze keten nog steeds in Bulgarije, met al die kortgerokte serveersters?quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Bulgaars. Niet te zuipen trouwens. Meest vieze bier dat er bestaat. Al hebben ze nu wel een ongefilterde versie. Die is nog best te doen. Ik drink graag Kamenitza en Burgasko.
Het aantal vrouwen is ook verbijsterendquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Baltische staten zijn heerlijke vakantiebestemmingen. Niet overal Nederlanders ook, prima.
Klopt maar dan zijn het mensen die op zoek zijn naar veiligheid en geld, wat ik overigens vrij begrijpelijk vind.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:23 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wel als ze toevallig ook uit een land komen dat in oorlog is. Dat een land in oorlog is betekent niet dat iemand op het moment dat hij in Nederland aankomt daadwerkelijk voor zijn leven vreest.
Ik heb Syriërs ontmoet die al jaren in de Emiraten leefden. Oorlog start en ze komen hierheen om hun studie af te maken. Of iemand die geen werk meer kon vinden in Turkije.
Dát is de gemiddelde 'vluchteling'.
Ik kan er met mijn hoofd ook niet bij hoe makkelijk de verblijfsstatus vergeven wordt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:23 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wel als ze toevallig ook uit een land komen dat in oorlog is. Dat een land in oorlog is betekent niet dat iemand op het moment dat hij in Nederland aankomt daadwerkelijk voor zijn leven vreest.
Ik heb Syriërs ontmoet die al jaren in de Emiraten leefden. Oorlog start en ze komen hierheen om hun studie af te maken. Of iemand die geen werk meer kon vinden in Turkije.
Dát is de gemiddelde 'vluchteling'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |