Even voorgelegd aan mijn Poolse collega:quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:31 schreef Eufonie het volgende:
Ondertussen in Polen :v
[ afbeelding ]
Krijg maar geen beroerte in Warschau of Boedapest. Gezondheidszorg snappen ze niet zo veel van in Oost Europa. Maar, of je kunt zorgdragen voor de gezondheid van je volk is natuurlijk ondergeschikt aan een hoofddoekjequote:Op woensdag 17 februari 2016 15:07 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
De Schilderswijk bijvoorbeeld. Kom in Warschau, en het is rustig, veilig en Europees. Bonus: Nergens kopvodden te zien. Geldt ook voor Boedapest.
Dat is nergens op gebaseerd. Gezondheidszorg in Oost-Europa is doorgaans prima.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Krijg maar geen beroerte in Warschau of Boedapest. Gezondheidszorg snappen ze niet zo veel van in Oost Europa. Maar, of je kunt zorgdragen voor de gezondheid van je volk is natuurlijk ondergeschikt aan een hoofddoekje
Top! Ik wist niet wat er stond dus bedankt voor de vertaling!quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Even voorgelegd aan mijn Poolse collega:
""Islamic rape on Europe" Our report what the media and Brussels elites hiding from EU citizens"
"and its a newspaper run by the conservatives but its not so popular newspaper in Poland"
Zwaar overtrokken sensatiestukje dus in mijn ogen. Mja. Ik zal wel weer wegkijken
Dan ga je toch lekker daar wonen, Willem?quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:45 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat is nergens op gebaseerd. Gezondheidszorg in Oost-Europa is doorgaans prima.
Geweldige coverquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:31 schreef Eufonie het volgende:
Ondertussen in Polen :v
[ afbeelding ]
Ik kan ze in de top zoveel lijstjes nooit terug vinden vreemd genoeg. En ik google echt fanatiek, maar kan niks vinden wat kan bewijzen dat ze in Oost Europa goed bezig zijn op dat soort vlakken.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:45 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Weliswaar een jaartje oud, maar toch:quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kan ze in de top zoveel lijstjes nooit terug vinden vreemd genoeg. En ik google echt fanatiek, maar kan niks vinden wat kan bewijzen dat ze in Oost Europa goed bezig zijn op dat soort vlakken.
Goed dat je het zegt. Laatst gingen er toch 10 naar Zweden?quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
On topic: hoeveel asielzoekers zijn er inmiddels (her)verdeeld?
naar mijn weten alleen wat groepjes die naar populaire landen zoals Nederland en Zweden gingen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
10 Afrikanen naar Zweden sturen is niet zo moeilijk. Daar wilden ze toch al naar toe, en dan is een "gratis" vliegreis op onze kosten gemakkelijker dan een lange reis over land.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Laatst gingen er toch 10 naar Zweden?
Dan kan Nederland ook wel een tandje bijzetten.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weliswaar een jaartje oud, maar toch:
[ afbeelding ]
Bron
Verrassendquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bron
quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:45 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Bulgarije heeft de eerste inmiddels opgevangen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Doet dat kleine rotsje in de mediterranee het best goed, ook al is het meer Afrika dan Europa hier.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan kan Nederland ook wel een tandje bijzetten.
Luxemburg heeft er ook 20 of zo ontvangen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Laatst gingen er toch 10 naar Zweden?
Niet geheel correct. Maar kijk eens naar dit officiële onderzoek. Controleren op wachttijden, resultaten, omstandigheden in klinieken etc. etc.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bron
Zoals gezegd, de eerste zijn inmiddels al in Bulgarije neergestreken.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:54 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
naar mijn weten alleen wat groepjes die naar populaire landen zoals Nederland en Zweden gingen.
Ze hebben nog geen enkele poging durven ondernemen om een groep van die uitvreters naar een Oost-Europees land te brengen.
Ik las laatst dat Litouwen oid probeerde wat mensen mee te nemen. Uiteindelijk één Syrisch gezin zo ver gekregen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:54 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
naar mijn weten alleen wat groepjes die naar populaire landen zoals Nederland en Zweden gingen.
Ze hebben nog geen enkele poging durven ondernemen om een groep van die uitvreters naar een Oost-Europees land te brengen.
Dat was IJsland. Weinig Oost-Europeaans aan. Maar leuk dat je hier en daar wat opvangt en het vervolgens belangrijk genoeg vindt om in een discussie te gooien maar schijnbaar niet belangrijk genoeg om correct te onthouden.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:04 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik las laatst dat Litouwen oid probeerde wat mensen mee te nemen. Uiteindelijk één Syrisch gezin zo ver gekregen.
De Oost-Europeanen staan zeker niet te springen maar die asielzoekers al helemaal niet.
Nederland slaagde wel. 50 raketgeleerden uit Eritrea.
Vanaf oost europa kleurt het rood. Verrassend. Het beste wat ze daar de afgelopen 20 jaar hebben voortgebracht is de serie Czech Streets.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet geheel correct. Maar kijk eens naar dit officiële onderzoek. Controleren op wachttijden, resultaten, omstandigheden in klinieken etc. etc.
http://www.healthpowerhou(...)EHCI_2015_report.pdf
[ afbeelding ]
En dat zeg jijquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat was IJsland. Weinig Oost-Europeaans aan. Maar leuk dat je hier en daar wat opvangt en het vervolgens belangrijk genoeg vindt om in een discussie te gooien maar schijnbaar niet belangrijk genoeg om correct te onthouden.
Het is een farce, maar dat was al lang en breed bekend. Daar hoeft geen discussie meer over gevoerd te worden eigenlijkquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Luxemburg heeft er ook 20 of zo ontvangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |