Kijk eens hoeveel niet-westerse allochtonen er in de gevangenissen zitten.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat Nederlanders het licht hebben gezien een 30 jaar geleden en dat het zonder buitenlanders welhaast een utopische samenleving zou zijn geweest.
Dit is inderdaad waar, dat ze oververtegenwoordigd zijn in bepaalde lijstjes is gewoon een feit.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat de migranten uit Afrika en het Midden-Oosten oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit en ons sociale vangnet.
Je hebt me overtuigd. Misschien toch met pek en veren het land uitjagen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:51 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kijk eens hoeveel niet-westerse allochtonen er in de gevangenissen zitten.
Als we land geweest zouden zijn zonder niet-westerse immigratie, was ons veel problemen bespaard gebleven.
Moest lachen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Je hebt me overtuigd. Misschien toch met pek en veren het land uitjagen.
Dit wordt altijd gezegd, maar waren het niet Antillianen die koploper waren? Waarom horen we Wilders en consorten daar nooit over?quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat de migranten uit Afrika en het Midden-Oosten oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit en ons sociale vangnet.
Interessant feitje trouwens : Nederlanders zijn hier weer oververtegenwoordigd in de criminaliteitsstatistieken. En dat zijn allemaal Jannetjes, Henkies en Klaassies.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:55 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Moest lachen.![]()
Maar dat is niet wat hij zegt.
Ik geloof dat Marokkanen net wat crimineler zijn dan Antillianen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit wordt altijd gezegd, maar waren het niet Antillianen die koploper waren? Waarom horen we Wilders en consorten daar nooit over?
Belgen. Je woont toch in een land met 70 mensen/km2?quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zie ze hier in de stad ook hoor. Van die Belgen die klagen omdat er 10 Syriërs uit het nabijgelegen AZC in de stad rondwandelen
Klopt, in het aanranden van kleine kinderen ook.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Interessant feitje trouwens : Nederlanders zijn hier weer oververtegenwoordigd in de criminaliteitsstatistieken. En dat zijn allemaal Jannetjes, Henkies en Klaassies.
Belgen kunnen niet in een land wonen met minder dan 70 mensen per km2?quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Belgen. Je woont toch in een land met 70 mensen/km2?
Haha nee man, Antillianen zijn erger als mocro's, gevaarlijker ook. Marokkanen hebben vaak alleen een (te) grote bek.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:00 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik geloof dat Marokkanen net wat crimineler zijn dan Antillianen.
Ik zeg dat wel!quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat een land met migranten uit Afrika en Midden-Oosten per definitie niet leuk is.
In Nederland niet, in Thailand wel.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:02 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Klopt, in het aanranden van kleine kinderen ook.
Zoek dat maar uit in de statistiek.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:04 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Haha nee man, Antillianen zijn erger als mocro's, gevaarlijker ook. Marokkanen hebben vaak alleen een (te) grote bek.
De mensen die als eerste migreerde waren het probleem niet hoor. Die situatie is nadien pas gecreëerdquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
In Nederland niet, in Thailand wel.
Het is ook niet zo dat bijvoorbeeld Turken of Marokkanen slechte mensen zijn. Wel dat we veel verkeerde mensen hierheen hebben laten migreren.
Oh, dat geloof ik ook wel hoor. Maar men overdrijft veel te veel en heeft geen zicht meer op de werkelijkheid. De criminaliteit daalt al jaren achtereen, Nederland wordt steeds veiliger. Maar er zijn zat mensen, ook hier op Fok!, die doen alsof de Nederlandse binnensteden complete oorlogszones zijn waar Islamitische criminele bendes de dienst uitmaken en sharia wetgeving heerst. (Die twee samen is een nogal curieuze trouwens)quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:00 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik geloof dat Marokkanen net wat crimineler zijn dan Antillianen.
Maar dat was niet wat ik beweerde. Ik beweerde dat migranten uit Afrika en het Midden-Oosten oververtegenwoordigd zijn in ons sociale stelsel en in de criminaliteit.
Buiten de statistiek om, ooit gehoord van de hopi boys/Greengang? Het aantal Antiliannen met een uitkering licht ook hoger dan bij mocro'squote:Op woensdag 17 februari 2016 15:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zoek dat maar uit in de statistiek.
De Schilderswijk bijvoorbeeld. Kom in Warschau, en het is rustig, veilig en Europees. Bonus: Nergens kopvodden te zien. Geldt ook voor Boedapest.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik ook wel hoor. Maar men overdrijft veel te veel en heeft geen zicht meer op de werkelijkheid. De criminaliteit daalt al jaren achtereen, Nederland wordt steeds veiliger. Maar er zijn zat mensen, ook hier op Fok!, die doen alsof de Nederlandse binnensteden complete oorlogszones zijn waar Islamitische criminele bendes de dienst uitmaken en sharia wetgeving heerst. (Die twee samen is een nogal curieuze trouwens)
De eerste gastarbeiders hebben hard gewerkt, jammer dat ze hun kinderen niet opgevoed hebben.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:05 schreef Dven het volgende:
[..]
De mensen die als eerste migreerde waren het probleem niet hoor. Die situatie is nadien pas gecreëerd
Het is onvoorstelbaar dat die eilanden niet allang uit het koninkrijk zijn gezet en elke Antilliaan Nederland uit.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:06 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Buiten de statistiek om, ooit gehoord van de hopi boys/Greengang? Het aantal Antiliannen met een uitkering licht ook hoger dan bij mocro's
Warschau, waar antisemitisme nog welig tiertquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:07 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
De Schilderswijk bijvoorbeeld. Kom in Warschau, en het is rustig, veilig en Europees. Bonus: Nergens kopvodden te zien. Geldt ook voor Boedapest.
Jammer dat ze niet vertrokken. Want dat was wel de afspraak.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De eerste gastarbeiders hebben hard gewerkt, jammer dat ze hun kinderen niet opgevoed hebben.
Als Jood ben je veiliger in Warschau dan in de Randstad.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Warschau, waar antisemitisme nog welig tiertJa, de tolerantie is daar vele malen groter dan in de Schilderswijk
En in een aantal specifieke delen van Nederland, stijgt het ieder jaar. Ik geloof er niks van dat Nederland elk jaar veiliger wordt, integendeel.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De criminaliteit daalt al jaren achtereen, Nederland wordt steeds veiliger.
Dat is inderdaad het beeld wat toeristen vaker hebben van andere steden en landen inderdaad.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:07 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
De Schilderswijk bijvoorbeeld. Kom in Warschau, en het is rustig, veilig en Europees. Bonus: Nergens kopvodden te zien. Geldt ook voor Boedapest.
Bron?quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:08 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Als Jood ben je veiliger in Warschau dan in de Randstad.
Ja en daar ga je, vind ik, de fout in. Je kunt niet iemand zomaar Nederland uit trappen, omdat hij van Antilliaanse afkomst is.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:08 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het is onvoorstelbaar dat die eilanden niet allang uit het koninkrijk zijn gezet en elke Antilliaan Nederland uit.
Waarom niet?quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:08 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
En in een aantal specifieke delen van Nederland, stijgt het ieder jaar. Ik geloof er niks van dat Nederland elk jaar veiliger wordt, integendeel.
http://www.volkskrant.nl/(...)aar-israel~a4220455/quote:
Waar een wil is, is een weg. In het verleden is dit wel vaker gebeurd. Met Duitsers bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:10 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja en daar ga je, vind ik, de fout in. Je kunt niet iemand zomaar Nederland uit trappen, omdat hij van Antilliaanse afkomst is.
Tja, dan kom je uit op onderbuikgevoel, denk ik. Maar ik geloof het gewoon niet, te veel mensen die anders beweren.quote:
Klopt, maar wat jij voorstelt is ongeveer hetzelfde als iemand op zaterdagavond arresteren omdat hij zwart is. Bij wijze van spreken.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:11 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Waar een wil is, is een weg. In het verleden is dit wel vaker gebeurd. Met Duitsers bijvoorbeeld.
Nee. Wat ik voorstel is Nederland weer voor Nederlanders.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:13 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Klopt, maar wat jij voorstelt is ongeveer hetzelfde als iemand op zaterdagavond arresteren omdat hij zwart is. Bij wijze van spreken.
Aah oke, wou je geen woorden in de mond leggen ofzo hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nee. Wat ik voorstel is Nederland weer voor Nederlanders.
Vrijwel alle asielverzoeken kunnen direct afgewezen worden op grond van de verdragen: Asiel aanvragen in eerste veilige land en dat is hoe dan ook niet Nederland.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:16 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Aah oke, wou je geen woorden in de mond leggen ofzo hoor.
Maar nu praktisch, hoe gaan we dat doen? Ik denk wat betreft 'vluchtelingen',- we hebben geen vluchtelingen in Nederland - (officieel), onbegonnen werk is.
Criminaliteit verandert ook. 20 jaar geleden was er nauwelijks cybercrime. Nu worden mensen geskimd die draadloos pinnen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:12 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Tja, dan kom je uit op onderbuikgevoel, denk ik. Maar ik geloof het gewoon niet, te veel mensen die anders beweren.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Prettig land wordt dit, als we het nog voller gaan bouwen.
Maarja, je moet wat om je droom nachtmerrie van de multiculturele samenleving in stand te houden.
Dat meent die schrijver helemaal niet als je goed leest. Daarnaast toont dit stukje waarin een aantal meningen van mensen in Nederland worden weergegeven helemaal niet aan dat Warschau veiliger is voor Joden dan in de Randstad.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)aar-israel~a4220455/
Zeer politiek correct artikel. De schrijver meent dat we het antisemitisme van "vluchtelingen"hen niet kwalijk kunnen nemen
quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:15 schreef Dven het volgende:
Ik wil Nederland graag weer voor de Friezen. Zoals het oorspronkelijk bedoeld was.
Ja goed punt. Ik zie het ook in mijn eigen omgeving, er wordt zoveel meer ingebroken dan 10 jaar geleden, 'klusjesmannen' die oude vrouwtjes oplichten. Hier zit sinds kort een AZC, persoonlijk nog geen last van gehad verder hoor. Maar in de plaatselijke AH liggen ineens overal open verpakkingen, en de politie kont nu ook gemiddeld 5 keer in de week langs vanwege winkeldiefstal.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Criminaliteit verandert ook. 20 jaar geleden was er nauwelijks cybercrime. Nu worden mensen geskimd die draadloos pinnen.
Begin '00 was er een piek van Oost-Europeanen die ramkraken pleegden en nu hebben we mensen die willen uitreizen naar Syrië.
Dat zijn de woorden van opperrabbijn Binyomin Jacobs, held.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)aar-israel~a4220455/
Zeer politiek correct artikel. De schrijver meent dat we het antisemitisme van "vluchtelingen"hen niet kwalijk kunnen nemen
Dat is dus precies wat mij zo verbaasd. Leest men daar overheen? Kiest men er bewust voor om dingen verkeerd te interpreteren zodat het dichter bij een eigen standpunt staat (of juist verder weg)?quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zijn de woorden van opperrabbijn Binyomin Jacobs, held.
Het trechterbekervolk moet gewoon terugkomen, de neaderthalers mag ook. Het schijnt trouwens dat hun DNA nog steeds aanwezig is in blanke mensen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:15 schreef Dven het volgende:
Ik wil Nederland graag weer voor de Friezen. Zoals het oorspronkelijk bedoeld was.
http://www.newscientist.n(...)a-zit-in-onze-genen/quote:Dat impliceert dat Euraziaten hun lichtere huid gedeeltelijk danken aan de neanderthaler.
Ik vermoed dat ze in het DNA van bepaalde FOK!kers oververtegenwoorigd zijnquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:33 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het trechterbekervolk moet gewoon terugkomen, de neaderthalers mag ook. Het schijnt trouwens dat hun DNA nog steeds aanwezig is in blanke mensen.
[..]
http://www.newscientist.n(...)a-zit-in-onze-genen/
De invloed van DNA op gedrag is toch wel beperkt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze in het DNA van bepaalde FOK!kers oververtegenwoorigd zijn
Allemaal jonge mannen bij elkaar in een opvang, dan valt het natuurlijk te verwachten dat de criminaliteit toeneemt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja goed punt. Ik zie het ook in mijn eigen omgeving, er wordt zoveel meer ingebroken dan 10 jaar geleden, 'klusjesmannen' die oude vrouwtjes oplichten. Hier zit sinds kort een AZC, persoonlijk nog geen last van gehad verder hoor. Maar in de plaatselijke AH liggen ineens overal open verpakkingen, en de politie kont nu ook gemiddeld 5 keer in de week langs vanwege winkeldiefstal.
Als je erkent dat die rabbijn dat roept, is er geen reden meer om heel boos te worden.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat mij zo verbaasd. Leest men daar overheen? Kiest men er bewust voor om dingen verkeerd te interpreteren zodat het dichter bij een eigen standpunt staat (of juist verder weg)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |