abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159991464
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:49 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat Nederlanders het licht hebben gezien een 30 jaar geleden en dat het zonder buitenlanders welhaast een utopische samenleving zou zijn geweest.
Kijk eens hoeveel niet-westerse allochtonen er in de gevangenissen zitten.

Als we land geweest zouden zijn zonder niet-westerse immigratie, was ons veel problemen bespaard gebleven.
pi_159991476
Ik vind dit lastig, zowel Dven als Jankorteachternaam geven goede argumenten. Echter denk ik dat als je gaat spreken over een' islamitische invasie', je het meer maakt dan het daadwerkelijk is. Ik vind zelf eigenlijk ook wel een beetje dat NL 'vol' is, al is dat natuurlijk niet zo. Wat ik wel een heel goed punt vind is dat ik net heb gelezen dat veel meer mensen in armoede leven, dan vorig jaar. Zorg eerst maar is als overheid zijnde dat dat omlaag gaat.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_159991506
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:47 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Het is gewoon een feit dat de migranten uit Afrika en het Midden-Oosten oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit en ons sociale vangnet.
Dit is inderdaad waar, dat ze oververtegenwoordigd zijn in bepaalde lijstjes is gewoon een feit.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  woensdag 17 februari 2016 @ 14:54:14 #54
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159991524
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:51 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Kijk eens hoeveel niet-westerse allochtonen er in de gevangenissen zitten.

Als we land geweest zouden zijn zonder niet-westerse immigratie, was ons veel problemen bespaard gebleven.
Je hebt me overtuigd. Misschien toch met pek en veren het land uitjagen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_159991538
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:54 schreef Dven het volgende:

[..]

Je hebt me overtuigd. Misschien toch met pek en veren het land uitjagen.
Moest lachen. :')

Maar dat is niet wat hij zegt.
pi_159991620
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:47 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Het is gewoon een feit dat de migranten uit Afrika en het Midden-Oosten oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit en ons sociale vangnet.
Dit wordt altijd gezegd, maar waren het niet Antillianen die koploper waren? Waarom horen we Wilders en consorten daar nooit over?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 17 februari 2016 @ 15:00:13 #57
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159991652
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:55 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Moest lachen. :')

Maar dat is niet wat hij zegt.
Interessant feitje trouwens : Nederlanders zijn hier weer oververtegenwoordigd in de criminaliteitsstatistieken. En dat zijn allemaal Jannetjes, Henkies en Klaassies.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_159991658
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dit wordt altijd gezegd, maar waren het niet Antillianen die koploper waren? Waarom horen we Wilders en consorten daar nooit over?
Ik geloof dat Marokkanen net wat crimineler zijn dan Antillianen.

Maar dat was niet wat ik beweerde. Ik beweerde dat migranten uit Afrika en het Midden-Oosten oververtegenwoordigd zijn in ons sociale stelsel en in de criminaliteit.
pi_159991685
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:42 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik zie ze hier in de stad ook hoor. Van die Belgen die klagen omdat er 10 Syriërs uit het nabijgelegen AZC in de stad rondwandelen _O-
Belgen. Je woont toch in een land met 70 mensen/km2?
pi_159991689
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:00 schreef Dven het volgende:

[..]

Interessant feitje trouwens : Nederlanders zijn hier weer oververtegenwoordigd in de criminaliteitsstatistieken. En dat zijn allemaal Jannetjes, Henkies en Klaassies.
Klopt, in het aanranden van kleine kinderen ook. :')
  woensdag 17 februari 2016 @ 15:04:01 #61
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159991729
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Belgen. Je woont toch in een land met 70 mensen/km2?
Belgen kunnen niet in een land wonen met minder dan 70 mensen per km2? :?
pi_159991732
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:00 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Haha nee man, Antillianen zijn erger als mocro's, gevaarlijker ook. Marokkanen hebben vaak alleen een (te) grote bek.
pi_159991734
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:44 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik heb nooit gezegd dat een land met migranten uit Afrika en Midden-Oosten per definitie niet leuk is.

Ik zeg dat wel!

Nu de nuance: Een enkele Afrikaan of iemand uit het Midden-Oosten is natuurlijk niet erg, mits hij/zij voor zichzelf zorgt. Volledige assimilatie is het gevolg, dus de-facto is hij/zij gewoon een Nederlander. Afrikanen of mensen uit het Midden-Oosten zijn geen probleem onder twee voorwaarden: 1. Uitsluitend hoogopgeleiden die voor zichzelf zorgen; 2. Kleine aantallen.

Een immigratiebeleid op basis van kleine aantallen en zeer strenge criteria is prima.

Maar in Nederland is geen immigratiebeleid, maar een opendeur-beleid.

De huidige stroom illegalen is wel een probleem: Er zijn al veel te veel, aantallen zijn veel te groot, en niet hoogopgeleid en niet werkend.
pi_159991738
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:02 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Klopt, in het aanranden van kleine kinderen ook. :')
In Nederland niet, in Thailand wel.

Het is ook niet zo dat bijvoorbeeld Turken of Marokkanen slechte mensen zijn. Wel dat we veel verkeerde mensen hierheen hebben laten migreren.
pi_159991751
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:04 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Haha nee man, Antillianen zijn erger als mocro's, gevaarlijker ook. Marokkanen hebben vaak alleen een (te) grote bek.
Zoek dat maar uit in de statistiek.
  woensdag 17 februari 2016 @ 15:05:26 #66
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159991770
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:04 schreef luxerobots het volgende:

[..]

In Nederland niet, in Thailand wel.

Het is ook niet zo dat bijvoorbeeld Turken of Marokkanen slechte mensen zijn. Wel dat we veel verkeerde mensen hierheen hebben laten migreren.
De mensen die als eerste migreerde waren het probleem niet hoor. Die situatie is nadien pas gecreëerd
pi_159991788
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:00 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Maar dat was niet wat ik beweerde. Ik beweerde dat migranten uit Afrika en het Midden-Oosten oververtegenwoordigd zijn in ons sociale stelsel en in de criminaliteit.
Oh, dat geloof ik ook wel hoor. Maar men overdrijft veel te veel en heeft geen zicht meer op de werkelijkheid. De criminaliteit daalt al jaren achtereen, Nederland wordt steeds veiliger. Maar er zijn zat mensen, ook hier op Fok!, die doen alsof de Nederlandse binnensteden complete oorlogszones zijn waar Islamitische criminele bendes de dienst uitmaken en sharia wetgeving heerst. (Die twee samen is een nogal curieuze trouwens)
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_159991808
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:04 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Zoek dat maar uit in de statistiek.
Buiten de statistiek om, ooit gehoord van de hopi boys/Greengang? Het aantal Antiliannen met een uitkering licht ook hoger dan bij mocro's
pi_159991825
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:06 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Oh, dat geloof ik ook wel hoor. Maar men overdrijft veel te veel en heeft geen zicht meer op de werkelijkheid. De criminaliteit daalt al jaren achtereen, Nederland wordt steeds veiliger. Maar er zijn zat mensen, ook hier op Fok!, die doen alsof de Nederlandse binnensteden complete oorlogszones zijn waar Islamitische criminele bendes de dienst uitmaken en sharia wetgeving heerst. (Die twee samen is een nogal curieuze trouwens)
De Schilderswijk bijvoorbeeld. Kom in Warschau, en het is rustig, veilig en Europees. Bonus: Nergens kopvodden te zien. Geldt ook voor Boedapest.
pi_159991849
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:05 schreef Dven het volgende:

[..]

De mensen die als eerste migreerde waren het probleem niet hoor. Die situatie is nadien pas gecreëerd
De eerste gastarbeiders hebben hard gewerkt, jammer dat ze hun kinderen niet opgevoed hebben.
pi_159991852
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:06 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Buiten de statistiek om, ooit gehoord van de hopi boys/Greengang? Het aantal Antiliannen met een uitkering licht ook hoger dan bij mocro's
Het is onvoorstelbaar dat die eilanden niet allang uit het koninkrijk zijn gezet en elke Antilliaan Nederland uit.
pi_159991863
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:07 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

De Schilderswijk bijvoorbeeld. Kom in Warschau, en het is rustig, veilig en Europees. Bonus: Nergens kopvodden te zien. Geldt ook voor Boedapest.
Warschau, waar antisemitisme nog welig tiert :') Ja, de tolerantie is daar vele malen groter dan in de Schilderswijk _O-
pi_159991868
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:08 schreef luxerobots het volgende:

[..]

De eerste gastarbeiders hebben hard gewerkt, jammer dat ze hun kinderen niet opgevoed hebben.
Jammer dat ze niet vertrokken. Want dat was wel de afspraak.
pi_159991876
quote:
10s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:08 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Warschau, waar antisemitisme nog welig tiert :') Ja, de tolerantie is daar vele malen groter dan in de Schilderswijk _O-
Als Jood ben je veiliger in Warschau dan in de Randstad.
pi_159991877
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:06 schreef Barbusse het volgende:

[..]

De criminaliteit daalt al jaren achtereen, Nederland wordt steeds veiliger.
En in een aantal specifieke delen van Nederland, stijgt het ieder jaar. Ik geloof er niks van dat Nederland elk jaar veiliger wordt, integendeel.
  woensdag 17 februari 2016 @ 15:10:03 #76
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159991912
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:07 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Dat is inderdaad het beeld wat toeristen vaker hebben van andere steden en landen inderdaad.
pi_159991915
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:08 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Als Jood ben je veiliger in Warschau dan in de Randstad.
Bron?
pi_159991924
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:08 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Het is onvoorstelbaar dat die eilanden niet allang uit het koninkrijk zijn gezet en elke Antilliaan Nederland uit.
Ja en daar ga je, vind ik, de fout in. Je kunt niet iemand zomaar Nederland uit trappen, omdat hij van Antilliaanse afkomst is. :)
pi_159991936
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:08 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

En in een aantal specifieke delen van Nederland, stijgt het ieder jaar. Ik geloof er niks van dat Nederland elk jaar veiliger wordt, integendeel.
Waarom niet?
pi_159991940
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:10 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Bron?
http://www.volkskrant.nl/(...)aar-israel~a4220455/
Zeer politiek correct artikel. De schrijver meent dat we het antisemitisme van "vluchtelingen" :r hen niet kwalijk kunnen nemen :r
pi_159991949
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:10 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ja en daar ga je, vind ik, de fout in. Je kunt niet iemand zomaar Nederland uit trappen, omdat hij van Antilliaanse afkomst is. :)
Waar een wil is, is een weg. In het verleden is dit wel vaker gebeurd. Met Duitsers bijvoorbeeld.
pi_159991966
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:10 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Waarom niet?
Tja, dan kom je uit op onderbuikgevoel, denk ik. Maar ik geloof het gewoon niet, te veel mensen die anders beweren.
pi_159992010
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:11 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Waar een wil is, is een weg. In het verleden is dit wel vaker gebeurd. Met Duitsers bijvoorbeeld.
Klopt, maar wat jij voorstelt is ongeveer hetzelfde als iemand op zaterdagavond arresteren omdat hij zwart is. Bij wijze van spreken.
pi_159992024
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:13 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Klopt, maar wat jij voorstelt is ongeveer hetzelfde als iemand op zaterdagavond arresteren omdat hij zwart is. Bij wijze van spreken.
Nee. Wat ik voorstel is Nederland weer voor Nederlanders.

De Antillen houden ons in een wurggreep en het wordt tijd voor een leider die dit niet meer accepteert.
  woensdag 17 februari 2016 @ 15:15:33 #85
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159992071
Ik wil Nederland graag weer voor de Friezen. Zoals het oorspronkelijk bedoeld was.
pi_159992106
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Nee. Wat ik voorstel is Nederland weer voor Nederlanders.
Aah oke, wou je geen woorden in de mond leggen ofzo hoor.

Maar nu praktisch, hoe gaan we dat doen? Ik denk wat betreft 'vluchtelingen',- we hebben geen vluchtelingen in Nederland - (officieel), onbegonnen werk is.
pi_159992139
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:16 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Aah oke, wou je geen woorden in de mond leggen ofzo hoor.

Maar nu praktisch, hoe gaan we dat doen? Ik denk wat betreft 'vluchtelingen',- we hebben geen vluchtelingen in Nederland - (officieel), onbegonnen werk is.
Vrijwel alle asielverzoeken kunnen direct afgewezen worden op grond van de verdragen: Asiel aanvragen in eerste veilige land en dat is hoe dan ook niet Nederland.

Actief jacht maken op illegalen en uitzetten.
pi_159992166
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:12 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Tja, dan kom je uit op onderbuikgevoel, denk ik. Maar ik geloof het gewoon niet, te veel mensen die anders beweren.
Criminaliteit verandert ook. 20 jaar geleden was er nauwelijks cybercrime. Nu worden mensen geskimd die draadloos pinnen.

Begin '00 was er een piek van Oost-Europeanen die ramkraken pleegden en nu hebben we mensen die willen uitreizen naar Syrië.
  woensdag 17 februari 2016 @ 15:20:19 #89
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_159992191
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:23 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Prettig land wordt dit, als we het nog voller gaan bouwen.

Maarja, je moet wat om je droom nachtmerrie van de multiculturele samenleving in stand te houden.
:P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_159992251
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Zeer politiek correct artikel. De schrijver meent dat we het antisemitisme van "vluchtelingen" :r hen niet kwalijk kunnen nemen :r
Dat meent die schrijver helemaal niet als je goed leest. Daarnaast toont dit stukje waarin een aantal meningen van mensen in Nederland worden weergegeven helemaal niet aan dat Warschau veiliger is voor Joden dan in de Randstad.
  woensdag 17 februari 2016 @ 15:23:15 #91
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_159992267
quote:
10s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:15 schreef Dven het volgende:
Ik wil Nederland graag weer voor de Friezen. Zoals het oorspronkelijk bedoeld was.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_159992280
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:19 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Criminaliteit verandert ook. 20 jaar geleden was er nauwelijks cybercrime. Nu worden mensen geskimd die draadloos pinnen.

Begin '00 was er een piek van Oost-Europeanen die ramkraken pleegden en nu hebben we mensen die willen uitreizen naar Syrië.
Ja goed punt. Ik zie het ook in mijn eigen omgeving, er wordt zoveel meer ingebroken dan 10 jaar geleden, 'klusjesmannen' die oude vrouwtjes oplichten. Hier zit sinds kort een AZC, persoonlijk nog geen last van gehad verder hoor. Maar in de plaatselijke AH liggen ineens overal open verpakkingen, en de politie kont nu ook gemiddeld 5 keer in de week langs vanwege winkeldiefstal.
pi_159992357
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Dat zijn de woorden van opperrabbijn Binyomin Jacobs, held.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_159992424
Ondertussen in Polen :v

In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_159992442
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat zijn de woorden van opperrabbijn Binyomin Jacobs, held.
Dat is dus precies wat mij zo verbaasd. Leest men daar overheen? Kiest men er bewust voor om dingen verkeerd te interpreteren zodat het dichter bij een eigen standpunt staat (of juist verder weg)?
pi_159992464
quote:
10s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:15 schreef Dven het volgende:
Het trechterbekervolk moet gewoon terugkomen, de neaderthalers mag ook. Het schijnt trouwens dat hun DNA nog steeds aanwezig is in blanke mensen.
quote:
Dat impliceert dat Euraziaten hun lichtere huid gedeeltelijk danken aan de neanderthaler.
http://www.newscientist.n(...)a-zit-in-onze-genen/
  woensdag 17 februari 2016 @ 15:35:18 #97
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159992502
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:33 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het trechterbekervolk moet gewoon terugkomen, de neaderthalers mag ook. Het schijnt trouwens dat hun DNA nog steeds aanwezig is in blanke mensen.

[..]

http://www.newscientist.n(...)a-zit-in-onze-genen/
Ik vermoed dat ze in het DNA van bepaalde FOK!kers oververtegenwoorigd zijn
pi_159992516
quote:
10s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:35 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik vermoed dat ze in het DNA van bepaalde FOK!kers oververtegenwoorigd zijn
De invloed van DNA op gedrag is toch wel beperkt.
pi_159992531
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:23 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ja goed punt. Ik zie het ook in mijn eigen omgeving, er wordt zoveel meer ingebroken dan 10 jaar geleden, 'klusjesmannen' die oude vrouwtjes oplichten. Hier zit sinds kort een AZC, persoonlijk nog geen last van gehad verder hoor. Maar in de plaatselijke AH liggen ineens overal open verpakkingen, en de politie kont nu ook gemiddeld 5 keer in de week langs vanwege winkeldiefstal.
Allemaal jonge mannen bij elkaar in een opvang, dan valt het natuurlijk te verwachten dat de criminaliteit toeneemt.

Ik heb zelf asielzoekers als buren, geen kwade mensen, maar het is gewoon een andere cultuur. Buurvrouw zie ik nooit en als ik haar tegenkom ontwijkt ze me op het portiek.

Vind het uitermate onverstandig om in sneltreintempo tienduizenden/honderdduizenden nieuwe migranten de samenleving in te laten stromen, mensen die vooral weer in de armere wijken terechtkomen.
pi_159992543
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:32 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat is dus precies wat mij zo verbaasd. Leest men daar overheen? Kiest men er bewust voor om dingen verkeerd te interpreteren zodat het dichter bij een eigen standpunt staat (of juist verder weg)?
Als je erkent dat die rabbijn dat roept, is er geen reden meer om heel boos te worden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')