of zou het stiekem willoow zijn?quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat Ashqelon WCH is, ben benieuwd wat Niels daarvan vindt.
Ik denk van nietquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat Ashqelon WCH is, ben benieuwd wat Niels daarvan vindt.
Flashback naar Andie van The Office.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:53 schreef Chai het volgende:
Wow zou Niels nog leven? Hij had toch gewoon perfect internet op die boot?
catkiller?quote:
Vertelquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je hebt weer wat gemist hoor, sjongejonge
Heb ban voor je geregeld nuquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Net zo'n kutuser. Soort zoekt soort.
Wat!? niet eens via een whatsapp groep ofzo?quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wilde net gaan vragen waar je was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
ok ifimquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel lekker zo, met nelis op een boot
dat ben ik nietquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dimma's naakte lichaam is hier gepost.
hier ben ikquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wilde net gaan vragen waar je was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |