SPOILER: Skyelor SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2016 12:49:21 ]
Heb je dat vaker? Zo nee, naar de dokter, dat kan een hersentumor betekenen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:50 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb een epileptische aanval gehad, keizielig.
Loser.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:50 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb een epileptische aanval gehad, keizielig.
De meetings waren niet naakt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:50 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Heb vernomen dat Dima er best normaal uitziet van mensen die hem op FOK! meet hebben gezien.
Ja godverdomme je helpt niet. Maar nee en zit nu in het ziekenhuis ja.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je dat vaker? Zo nee, naar de dokter, dat kan een hersentumor betekenen.
Ja sorry man. Ben zelf zo hypochonder als de pest. Je kan het maar beter weten. Sterkte en succes in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja godverdomme je helpt niet. Maar nee en zit nu in het ziekenhuis ja.
Eens, echt zo'n zwakke mensen dingquote:
Precies. Defecte genen, zwak nageslacht alles.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Eens, echt zo'n zwakke mensen ding
Vond 'm er vrij ecto uitzien though, maar dat is de FOK!-standaard.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:50 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Heb vernomen dat Dima er best normaal uitziet van mensen die hem op FOK! meet hebben gezien.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:53 schreef Chai het volgende:
Wow zou Niels nog leven? Hij had toch gewoon perfect internet op die boot?
Inteelt hè.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Precies. Defecte genen, zwak nageslacht alles.
Daar heb ik ook aanwijzingen voor.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat Ashqelon WCH is, ben benieuwd wat Niels daarvan vindt.
ja oke maar als je zn topic leest verwacht je toch niet dat hij er normaal uitziet?quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vond 'm er vrij ecto uitzien though, maar dat is de FOK!-standaard.
Wait wut waar komt dit opeens vandaan?quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat Ashqelon WCH is, ben benieuwd wat Niels daarvan vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |