SPOILER: Skyelor SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2016 12:49:21 ]
Heb je dat vaker? Zo nee, naar de dokter, dat kan een hersentumor betekenen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:50 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb een epileptische aanval gehad, keizielig.
Loser.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:50 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb een epileptische aanval gehad, keizielig.
De meetings waren niet naakt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:50 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Heb vernomen dat Dima er best normaal uitziet van mensen die hem op FOK! meet hebben gezien.
Ja godverdomme je helpt niet. Maar nee en zit nu in het ziekenhuis ja.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je dat vaker? Zo nee, naar de dokter, dat kan een hersentumor betekenen.
Ja sorry man. Ben zelf zo hypochonder als de pest. Je kan het maar beter weten. Sterkte en succes in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja godverdomme je helpt niet. Maar nee en zit nu in het ziekenhuis ja.
Eens, echt zo'n zwakke mensen dingquote:
Precies. Defecte genen, zwak nageslacht alles.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Eens, echt zo'n zwakke mensen ding
Vond 'm er vrij ecto uitzien though, maar dat is de FOK!-standaard.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:50 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Heb vernomen dat Dima er best normaal uitziet van mensen die hem op FOK! meet hebben gezien.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:53 schreef Chai het volgende:
Wow zou Niels nog leven? Hij had toch gewoon perfect internet op die boot?
Inteelt hè.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Precies. Defecte genen, zwak nageslacht alles.
Daar heb ik ook aanwijzingen voor.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat Ashqelon WCH is, ben benieuwd wat Niels daarvan vindt.
ja oke maar als je zn topic leest verwacht je toch niet dat hij er normaal uitziet?quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vond 'm er vrij ecto uitzien though, maar dat is de FOK!-standaard.
Wait wut waar komt dit opeens vandaan?quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:56 schreef Chai het volgende:
[..]
of zou het stiekem willoow zijn?quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk van nietquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Flashback naar Andie van The Office.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:53 schreef Chai het volgende:
Wow zou Niels nog leven? Hij had toch gewoon perfect internet op die boot?
catkiller?quote:
Vertelquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je hebt weer wat gemist hoor, sjongejonge
Heb ban voor je geregeld nuquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Net zo'n kutuser. Soort zoekt soort.
Wat!? niet eens via een whatsapp groep ofzo?quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wilde net gaan vragen waar je was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
ok ifimquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel lekker zo, met nelis op een boot
dat ben ik nietquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dimma's naakte lichaam is hier gepost.
hier ben ikquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wilde net gaan vragen waar je was.
Staat toch niks bijzondersquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan WCH de dm's van HPLC ook lezen?
Ja Danny laat WCH dat gewoon doen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan WCH de dm's van HPLC ook lezen?
quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar als nog heb ik in mijn gebroken en verrotte hart genoeg liefde voor jullie.
Gewoon even met terugwerkende kracht TR doen dat je spijt hebt en of het weggehaald kan worden.quote:
Chai begonquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:06 schreef Vanillekwark het volgende:
LEAVE CHAI ALONE
LEAVE HER ALONE![]()
![]()
SHE'S A HUMAN!quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:06 schreef Vanillekwark het volgende:
LEAVE CHAI ALONE
LEAVE HER ALONE![]()
![]()
nee ;squote:Op woensdag 17 februari 2016 13:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
jawel ik ben het wel kan je weghalen
nee jij liet hem staanquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Begon ik pics te posten, weg te halen en schijnheilig te doen?
Oh die van jou :$ oeps ja nu is het topic dicht.quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
kwarkrat
ik doelde op een andere foto
quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh die van jou :$ oeps ja nu is het topic dicht.
wat voor gevoel?quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja hallo ik heb ook gevoel hoor
Gonorroe xdquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:10 schreef McGrath het volgende:
een tintelend gevoel bij het plassen?
Is dat een soort OSM?quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
@VK; nog tips voor tactiek in LLM?
Echt kutspelers trouwens daar, wil FC United of Manchester naar PL brengen, begin daar dan ook met bijbehorende diploma/ervaring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |