Edgy allemaal inderdaad.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:38 schreef McGrath het volgende:
Net zo kinderlijk als die oude vlag in zijn UI.
gegrild met cherrytomaatjesquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Doe normaal dat is echt lekker
kreeft smaakt toch niet naar vis?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nee. gewoon niets wat naar vis smaakt
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gegrild met cherrytomaatjes
Vind ik goorquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Doe normaal dat is echt lekker
Sliptongquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:40 schreef McGrath het volgende:
zalm is wel wat overschat, beter gewoon tonijn.
Wel degelijk. Er zit een bepaalde smaak aan. Net als bij gamba'squote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kreeft smaakt toch niet naar vis?
Waarom bestaat waarheid niet?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:39 schreef zeer het volgende:
[..]
Algemene fatsoensnormen is juist het uitdragen en verdedigen van persoonlijke vrijheid zonder een andere te schaden. Zo iets als de waarheid bestaat niet, verbaast me dat jij als docent dat niet snapt als ik heel eerlijk ben.
In de VS voelen immigranten zich tenminste Amerikaan, dat zou hier kunnen, en dat zou heilzaam zijn voor onze samenleving die veel te verdeeld is.quote:Je wilt kinderen een enorm nationalistische grondhouding meegeven?Je bent toch niet echt srs hoop ik?
Tonijnpatequote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:40 schreef McGrath het volgende:
zalm is wel wat overschat, beter gewoon tonijn.
ach ja, als dat alles isquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel degelijk. Er zit een bepaalde smaak aan. Net als bij gamba's
Lekker op een crackerquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, nog nooit gehad, nu ben ik benieuwd.
Zeg jij anders even dat hij moet opbokken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:42 schreef Chloroform het volgende:
Godsamme is die sfeerspons jimmy weer bezig ja
Prima tonijn is dat. Lekker op sandwichquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Lekker op een cracker
Moet je we die van John west nemen
ach het feestvarken is binnenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:42 schreef Chloroform het volgende:
Godsamme is die sfeerspons jimmy weer bezig ja
Jimmy plsquote:
En dus moet persoonlijke vrijheid zonder een andere te schaden de norm zijn en niet een of andere door een ander bepaalde waarheid als de norm.quote:Juist omdat iedereen een andere visie heeft, moet de school neutraal zijn.
Vooral de Mexicanen en negers jaquote:In de VS voelen immigranten zich tenminste Amerikaan, dat zou hier kunnen, en dat zou heilzaam zijn voor onze samenleving die veel te verdeeld is.
ooh je bedoelt gewoon bliktonijn?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Lekker op een cracker
Moet je we die van John west nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |