Edgy allemaal inderdaad.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:38 schreef McGrath het volgende:
Net zo kinderlijk als die oude vlag in zijn UI.
gegrild met cherrytomaatjesquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Doe normaal dat is echt lekker
kreeft smaakt toch niet naar vis?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nee. gewoon niets wat naar vis smaakt
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gegrild met cherrytomaatjes
Vind ik goorquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Doe normaal dat is echt lekker
Sliptongquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:40 schreef McGrath het volgende:
zalm is wel wat overschat, beter gewoon tonijn.
Wel degelijk. Er zit een bepaalde smaak aan. Net als bij gamba'squote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kreeft smaakt toch niet naar vis?
Waarom bestaat waarheid niet?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:39 schreef zeer het volgende:
[..]
Algemene fatsoensnormen is juist het uitdragen en verdedigen van persoonlijke vrijheid zonder een andere te schaden. Zo iets als de waarheid bestaat niet, verbaast me dat jij als docent dat niet snapt als ik heel eerlijk ben.
In de VS voelen immigranten zich tenminste Amerikaan, dat zou hier kunnen, en dat zou heilzaam zijn voor onze samenleving die veel te verdeeld is.quote:Je wilt kinderen een enorm nationalistische grondhouding meegeven?Je bent toch niet echt srs hoop ik?
Tonijnpatequote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:40 schreef McGrath het volgende:
zalm is wel wat overschat, beter gewoon tonijn.
ach ja, als dat alles isquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel degelijk. Er zit een bepaalde smaak aan. Net als bij gamba's
Lekker op een crackerquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, nog nooit gehad, nu ben ik benieuwd.
Zeg jij anders even dat hij moet opbokken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:42 schreef Chloroform het volgende:
Godsamme is die sfeerspons jimmy weer bezig ja
Prima tonijn is dat. Lekker op sandwichquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Lekker op een cracker
Moet je we die van John west nemen
ach het feestvarken is binnenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:42 schreef Chloroform het volgende:
Godsamme is die sfeerspons jimmy weer bezig ja
Jimmy plsquote:
En dus moet persoonlijke vrijheid zonder een andere te schaden de norm zijn en niet een of andere door een ander bepaalde waarheid als de norm.quote:Juist omdat iedereen een andere visie heeft, moet de school neutraal zijn.
Vooral de Mexicanen en negers jaquote:In de VS voelen immigranten zich tenminste Amerikaan, dat zou hier kunnen, en dat zou heilzaam zijn voor onze samenleving die veel te verdeeld is.
ooh je bedoelt gewoon bliktonijn?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Lekker op een cracker
Moet je we die van John west nemen
nou nou, om cholo nou meteen een varken te noemenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ach het feestvarken is binnen
ok fuifdruifquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou nou, om cholo nou meteen een varken te noemen
hmm, dus zo smaakt sperma..quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:43 schreef Stimorol- het volgende:
Heb een keer sushi gehad. smaakte srs naar sperma.
Hjb stinkhelmquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ach het feestvarken is binnen
Nee echt patéquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
ooh je bedoelt gewoon bliktonijn?
Sushi haal je bij de Japanner, niet bij Ali waar ze de saus al dan niet per ongeluk kunnen omwisselen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:43 schreef Stimorol- het volgende:
Heb een keer sushi gehad. smaakte srs naar sperma.
Iets met nazi roepen, dan wordt hij boos en gaat hij stampvoetend wegquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zeg jij anders even dat hij moet opbokken.
Miss moet je rapper wordenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dark ass shades
I cant see them haters
Dat wil nog niet zeggen dat er geen waarheid is.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:43 schreef zeer het volgende:
[..]
Jimmy pls. Onder de mom van de waarheid worden er dagelijks duizenden mensen vermoord. Mensen die niet meer twijfelen aan hun ongelijk zijn levensgevaarlijk en zijn wat mij betreft onwijs onzeker.
Ik denk niet dat er een neger is in de VS die zich geen Amerikaan voelt. Mexicanen ligt iets anders doordat velen nog heel dicht bij de grens wonen, maar over het algemeen is de tweede generatie veel meer geintegreerd dan in Nederland.quote:Vooral de Mexicanen en negers ja. Waar haal je dit soort wijsheden vandaan?
nazi'squote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Iets met nazi roepen, dan wordt hij boos en gaat hij stampvoetend weg
Echt een keer proevenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik zag het toen ik google gebruikte
Je hebt toch ook Nederlandse negersquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat er geen waarheid is.
[..]
Ik denk niet dat er een neger is in de VS die zich geen Amerikaan voelt. Mexicanen ligt iets anders doordat velen nog heel dicht bij de grens wonen, maar over het algemeen is de tweede generatie veel meer geintegreerd dan in Nederland.
Lijkt mij ook sterk ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:46 schreef JimmyDean het volgende:
Ik denk niet dat er een neger is in de VS die zich geen Amerikaan voelt.
grappig. Was gewoon een workshop Japans koken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sushi haal je bij de Japanner, niet bij Ali waar ze de saus al dan niet per ongeluk kunnen omwisselen.kaolo droog
Dit klopt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt toch ook Nederlandse negers
Inderdaad, beter ga jij mij voeren.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:48 schreef Stimorol- het volgende:
En iedereen gaat door met Jimmy te voeren.
Vind je dat niet vervelend? Ik bedoel, je kunt jouw visie toch wel vergelijken met dat van die ene Oostenrijkse fuhrerquote:
Oja. Dank je. Zal het even structureel gaan toepassen. Een dag ban is het wel waard.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:46 schreef Chloroform het volgende:
Iets met nazi roepen, dan wordt hij boos en gaat hij stampvoetend weg
Uiteraard vind ik dat niet vervelend. Wat ik wel vervelend vind zijn jouw ongefundeerde en beledigende insinuaties.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind je dat niet vervelend? Ik bedoel, je kunt jouw visie toch wel vergelijken met dat van die ene Oostenrijkse fuhrer
Doe even normaal, Apartheidsactivist.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:46 schreef JimmyDean het volgende:
Ik denk niet dat er een neger is in de VS die zich geen Amerikaan voelt. Mexicanen ligt iets anders doordat velen nog heel dicht bij de grens wonen, maar over het algemeen is de tweede generatie veel meer geintegreerd dan in Nederland.
Omdat negers hebben gebukt voor de blanke manquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Ik denk niet dat er een neger is in de VS die zich geen Amerikaan voelt.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe even normaal, Apartheidsactivist.
Hou je kanjerharses djangoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat je moeder personeel heeft voor d'r platjes.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:50 schreef HPLC het volgende:
Goedenavond kwaliteitsusers van het goede leven
Deplorabele uitspraak.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Omdat negers hebben gebukt voor de blanke man
Ben dol op naziquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Uiteraard vind ik dat niet vervelend. Wat ik wel vervelend vind zijn jouw ongefundeerde en beledigende insinuaties.
Jij houdt van goed gepoetste Deutsche helmen?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom neem je haar niet als UI? Vind het wel bij je passen.
Ehm... Weet jij hoe ik eruit zie?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom neem je haar niet als UI? Vind het wel bij je passen.
Wie niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij houdt van goed gepoetste Deutsche helmen?
Hoi hplc van het goede levenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:50 schreef HPLC het volgende:
Goedenavond kwaliteitsusers van het goede leven
Ik spit prozaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Rap is poëzie
Gewoon je gedichten verwerken in een rapnummer
waarom hulpeloosquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat je vadsig bent en je komt een beetje hulpeloos over.
Ik ook. En vooral goed met je duim over dat koppie gaanquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik spuug er altijd op voor ik ga poetsen.
Sta daar net op de tramhalte. Kom ik een vriend van met tegen met een pinguïn. Zeg ik: 'waarom breng je hem niet naar Artis?'. Zegt de vriend: 'Ja, daar zijn we al geweest, maar het vond het niks aan' xDquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jos vertelde net hoe hij op de tram zat te wachten. Vertel die mop nou!
Dat tomeloze gejengel over je scriptie en je menstruatie zonder dat er een echte oplossing in zicht is.quote:
Eventuele aangekoekte stukjes met je nagel.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:54 schreef Chloroform het volgende:
Ik ook. En vooral goed met je duim over dat koppie gaan
Moest lachen ondanks ik hem al kende.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sta daar net op de tramhalte. Kom ik een vriend van met tegen met een pinguïn. Zeg ik: 'waarom breng je hem niet naar Artis?'. Zegt de vriend: 'Ja, daar zijn we al geweest, maar het vond het niks aan' xD
het blijft natuurlijk wel klaagbaak hequote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat tomeloze gejengel over je scriptie en je menstruatie zonder dat er een echte oplossing in zicht is.
ok Jimmyquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Heb volgende week hele week vrij om 3/4 af te makenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat tomeloze gejengel over je scriptie en je menstruatie zonder dat er een echte oplossing in zicht is.
Kijk, dat biedt hoop.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:56 schreef Stimorol- het volgende:
Heb volgende week hele week vrij om 3/4 af te maken
Hoho niks daarvan, mn nagels zijn geen gereedschap eh.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Eventuele aangekoekte stukjes met je nagel.
Heb jij van die lange kunstnagels?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:56 schreef Chloroform het volgende:
Hoho niks daarvan, mn nagels zijn geen gereedschap eh.
Mooie gelnagels.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb jij van die lange kunstnagels?
dan niet kokenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, vind het gewoon erg lastig na een dag werken en koken etc.
Snap ik. Terechte wanhoop.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:57 schreef Stimorol- het volgende:
Ja, vind het gewoon erg lastig na een dag werken en koken etc.
Kan me niet voorstellen dat jij dat mooi vindt.quote:
Mijn hoofd zit gewoon vol. Daarom weekje vrijquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:57 schreef zeer het volgende:
[..]
dan niet koken
scriptie af en je raakt gewicht kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |