abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159990117
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat was nog eens imponerend en zonder zorgen. Ik viel van mijn stoel af van de superieure wijze waarop het ging. Applaudisserend zat ik voor de televisie (of Teletekst 818, jij maakt de keuze).

[..]

Gedeeld koploper tot en met de 9e speelronde wil ik niet van zeggen dat het dan heel erg moeilijk gaat, maar ga vooral door.
De eerste seizoenshelft was hoe dan ook matig. Daarom kwam Hiddink.
Tweede seizoenshelft was vervolgens top. Hoe gaat dat verhaal voor Feyenoord precies op. Leg dat eens uit? Dickie gaat een totaal verloren seizoen redden voor ons?

Je kunt blijven vergelijken. Het blijft stompzinnig.
blablablabla
pi_159990132
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:44 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dit is toch geen argument _O-

Je moet natuurlijk wel daadwerkelijk kijken om z'n niveau te kunnen inschatten en dat doe ik niet, dus Van Persie afschrijven omdat je af en toe hoort dat ie het moeilijk heeft is er bij mij niet bij. Maar jouw Van Persie adoratie gaat veel te ver, hij is echt niet meer de Van Persie van 3 jaar geleden.
Dat zeg ik ook nergens. Ik zeg alleen dat hij nog ruimschoots goed genoeg zou zijn voor Feyenoord. En dat hij natuurlijk ook altijd in de basis zou moeten spelen van Fenerbahce.
pi_159990133
Wat lees ik nu, in gesprek met William Hill en Unibet?

Mooie darts-sponsoren. ;)
Van alles is weer waardeloos.
  Moderator woensdag 17 februari 2016 @ 13:49:06 #154
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159990203
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:45 schreef Oldground het volgende:
Wat lees ik nu, in gesprek met William Hill en Unibet?

Mooie darts-sponsoren. ;)
De invloed van Lex reikt verder dan men in eerste instantie doet vermoeden.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 17 februari 2016 @ 13:49:36 #155
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_159990218
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:45 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook nergens. Ik zeg alleen dat hij nog ruimschoots goed genoeg zou zijn voor Feyenoord. En dat hij natuurlijk ook altijd in de basis zou moeten spelen van Fenerbahce.
O, zo klonk het wel. Ik denk dat ik het dan met je eens ben, maar hij zal wel vallen voor de miljoenen in China.

En geef hem eens ongelijk, als je terugkomt naar Nederland wil je daar niet alleen belangrijk zijn bij een club waar je van houdt, maar je wil ook prijzen winnen en Europees spelen. We worden volgend seizoen toch geen kampioen en spelen misschien niet eens Europees, weinig aantrekkingskracht dus. En dan komt daar ons minisalarisje vergeleken met China nog bij.
pi_159990337
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:45 schreef Elan het volgende:

[..]

De eerste seizoenshelft was hoe dan ook matig. Daarom kwam Hiddink.
Tweede seizoenshelft was vervolgens top. Hoe gaat dat verhaal voor Feyenoord precies op. Leg dat eens uit? Dickie gaat een totaal verloren seizoen redden voor ons?

Je kunt blijven vergelijken. Het blijft stompzinnig.
Ah, je gaat woordspelletjes spelen. Ik probeerde slechts duidelijk te maken dat moeilijkheden voor trainers in hun eerste jaar geen toeval zijn. Cocu streeft een ander soort voetbal na dan Hiddink dat doet. Als je PSV ziet voetballen, getuigt het van een veel meer aanvallende intentie. Hiddink is mister wedstrijden doodmaken en resultaattrainer etc. Dat is denk ik wat Hiddink hem bij probeerde te brengen. Eerst met meer werkertjes op het middenveld de balans herstructureren en dan pas naar de aanvallende intentie.

Het is dus niet zo dat Cocu maar wat deed, waar Gio dat wel een soort van doet. Iemand moet hem duidelijk maken dat het niet zo langer kan. Binnenskamers zal dat niet gelukt zijn, want handvatten van buiten aanpakken is eng, leert de huidige Nederlandse voetbalwereld ons. Dan is wat advies van een 68-jarige knar geen overbodige luxe. Heeft wel eens wat gepresteerd, deed leuke maar ook idiote dingen als bondscoach.

Zie het gewoon vooral als een wanhoopsdaad van het bestuur en de technische staf omdat bij ergere maatregelen het bestuur zelf ook op moet stappen, maar het pluche zit zo lekker. Een adviseur is geen ongelofelijk slechte keuze, het kan verfrissend zijn, het opent nieuwe inzichten maar het is lang niet altijd de goede oplossing. Het moet nog altijd van de TS zelf komen. De hulp van Bert van Marwijk heeft ook geen zin gehad bij Go Ahead. Slechte selecties worden geen wonderselectie met de hulp van Bert of Dick.
pi_159990371
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:49 schreef hhh38 het volgende:

[..]

O, zo klonk het wel.
Ik wil gewoon een beetje tegenwicht bieden aan de overdreven negativiteit die in Nederland vaak heerst over Van Persie. Een speler als Bergkamp wordt overal geadoreerd en gezien als een van de beste ooit, terwijl Van Persie niets goeds kan doen en misschien wel net zo goed was.

quote:
Ik denk dat ik het dan met je eens ben, maar hij zal wel vallen voor de miljoenen in China.

En geef hem eens ongelijk, als je terugkomt naar Nederland wil je daar niet alleen belangrijk zijn bij een club waar je van houdt, maar je wil ook prijzen winnen en Europees spelen. We worden volgend seizoen toch geen kampioen en spelen misschien niet eens Europees, weinig aantrekkingskracht dus. En dan komt daar ons minisalarisje vergeleken met China nog bij.
Ik denk niet dat hij naar China gaat hoor. Hij maakt bij Fenerbahce een grote kans op de tripple dit jaar. Neem aan dat hij die eerst wil binnenhalen. Daarnaast heeft hij altijd aangegeven zijn carrière bij Excelsior te willen afsluiten. Ik heb niet het idee dat hij puur voor het geld leeft, volgens mij boeit hem dat niet zoveel.
  woensdag 17 februari 2016 @ 14:00:55 #158
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_159990458
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:55 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik wil gewoon een beetje tegenwicht bieden aan de overdreven negativiteit die in Nederland vaak heerst over Van Persie. Een speler als Bergkamp wordt overal geadoreerd en gezien als een van de beste ooit, terwijl Van Persie niets goeds kan doen en misschien wel net zo goed was.

[..]

Ik denk niet dat hij naar China gaat hoor. Hij maakt bij Fenerbahce een grote kans op de tripple dit jaar. Neem aan dat hij die eerst wil binnenhalen. Daarnaast heeft hij altijd aangegeven zijn carrière bij Excelsior te willen afsluiten. Ik heb niet het idee dat hij puur voor het geld leeft, volgens mij boeit hem dat niet zoveel.
Komt omdat Van Persie nooit wat heeft laten zien op de momenten dat het moest voor Oranje.
pi_159990491
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Komt omdat Van Persie nooit wat heeft laten zien op de momenten dat het moest voor Oranje.
Hoeveel spelers ter wereld hebben dat wel? Ronaldo niet, Messi niet, Zlatan misschien een beetje. Ook Bergkamp is enkel en alleen herinnerd om die goal tegen Argentinië. Wat voor momenten herinner jij je verder nog van hem?

50 goals is gewoon uitstekend.
pi_159990510
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Verder is ie maar topscoorder allertijden.
pi_159990533
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ah, je gaat woordspelletjes spelen. Ik probeerde slechts duidelijk te maken dat moeilijkheden voor trainers in hun eerste jaar geen toeval zijn. Cocu streeft een ander soort voetbal na dan Hiddink dat doet. Als je PSV ziet voetballen, getuigt het van een veel meer aanvallende intentie. Hiddink is mister wedstrijden doodmaken en resultaattrainer etc. Dat is denk ik wat Hiddink hem bij probeerde te brengen. Eerst met meer werkertjes op het middenveld de balans herstructureren en dan pas naar de aanvallende intentie.

Het is dus niet zo dat Cocu maar wat deed, waar Gio dat wel een soort van doet. Iemand moet hem duidelijk maken dat het niet zo langer kan. Binnenskamers zal dat niet gelukt zijn, want handvatten van buiten aanpakken is eng, leert de huidige Nederlandse voetbalwereld ons. Dan is wat advies van een 68-jarige knar geen overbodige luxe. Heeft wel eens wat gepresteerd, deed leuke maar ook idiote dingen als bondscoach.

Zie het gewoon vooral als een wanhoopsdaad van het bestuur en de technische staf omdat bij ergere maatregelen het bestuur zelf ook op moet stappen, maar het pluche zit zo lekker. Een adviseur is geen ongelofelijk slechte keuze, het kan verfrissend zijn, het opent nieuwe inzichten maar het is lang niet altijd de goede oplossing. Het moet nog altijd van de TS zelf komen. De hulp van Bert van Marwijk heeft ook geen zin gehad bij Go Ahead. Slechte selecties worden geen wonderselectie met de hulp van Bert of Dick.
Dat is dus heel concreet.
Je mag me corrigeren maar volgens mij heeft Dick helemaal geen uitgesproken filosofie op tactisch gebied en kent hij de club niet. Had alleen al daarom liever een Wim Jansen als adviseur gezien. Iemand met affiniteit die ook weet wat er bijvoorbeeld in de jeugd speelt. Want duidelijk is dat bepaalde spelers eigenlijk allang niet meer bij de wedstrijdselectie horen te zitten.

Daarbij gaat onder Gio momenteel ALLES mis.
blablablabla
  woensdag 17 februari 2016 @ 14:05:15 #162
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_159990542
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:02 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Hoeveel spelers ter wereld hebben dat wel? Ronaldo niet, Messi niet, Zlatan misschien een beetje. Ook Bergkamp is enkel en alleen herinnerd om die goal tegen Argentinië. Wat voor momenten herinner jij je verder nog van hem?

50 goals is gewoon uitstekend.
50 kut goals tegen de Macedonië en Letlandjes van deze wereld zeggen mij niks. Gaat erom dat top spelers top wedstrijden beslissen en dat is hem nooit gelukt.

Bergkamp was ook geen geweldige spits, Kluivert daarin tegen was 5 klasse beter dan die twee maar heeft het er nooit helemaal uit weten te halen.
pi_159990548
quote:
14s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

"Stelt niets voor want Van Persie scoorde altijd alleen maar tegen de kleintjes"

(gemiddelde standaardreactie, terwijl ook Van Basten en Bergkamp stapels goals tegen kleine landjes scoorden)

Edit: LitmanenAFCA was me zelfs al voor. :')

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2016 14:06:10 ]
  woensdag 17 februari 2016 @ 14:06:26 #164
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_159990569
quote:
14s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

Goal in de poulfase... wanneer stond hij er toen het moest in halve, kwart of finales?
pi_159990600
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Goal in de poulfase... wanneer stond hij er toen het moest in halve, kwart of finales?
Jij zegt dat hij nooit belangrijk is geweest als het moest. Dit was een goal waardoor de wedsstrijd en het momentum kantelde waardoor je uiteindelijk de groep kon overleven en doorstoten.
Wat je zei klopt dus niet. :)

Niet van onderwerp vernaderen nu, dat is een zwaktebod.
  woensdag 17 februari 2016 @ 14:09:15 #166
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_159990632
quote:
14s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

Jij zegt dat hij nooit belangrijk is geweest als het moest. Dit was een goal waardoor de wedsstrijd en het momentum kantelde waardoor je uiteindelijk de groep kon overleven en doorstoten.
Wat je zei klopt dus niet. :)

Niet van onderwerp vernaderen nu, dat is een zwaktebod.
Nou vooruit dan het is hem in heel zijn cariere voor Oranje een keer gelukt. Zelfs de tweede spits Huntelaar is dat vaker gelukt.
  woensdag 17 februari 2016 @ 14:09:57 #167
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159990648
Kunnen jullie niet lekker in het oranje-topic gaan roeptoeteren ofzo met zijn tweetjes. Bedankt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159990680
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:05 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat is dus heel concreet.
Je mag me corrigeren maar volgens mij heeft Dick helemaal geen uitgesproken filosofie op tactisch gebied en kent hij de club niet. Had alleen al daarom liever een Wij Janssen als adviseur gezien. Iemand met affiniteit die ook weet wat er bijvoorbeeld in de jeugd speelt. Want duidelijk is dat bepaalde spelers eigenlijk allang niet meer bij de wedstrijdselectie horen te zitten.

Daarbij gaat onder Gio momenteel ALLES mis.
Het heeft wat mij betreft geen zin om op drie kwart seizoen een adviseur in te zetten die ook over jeugd en zo gaat babbelen terwijl de tactiek voor geen meter klopt. Dat hoort de prioriteit wat mij betreft niet te zijn. Momenteel weet geen enkele speler wat zijn functie in het elftal is. Waarom zou je dan opeens de selectie door gaan lichten en jeugd erbij doen. Dat toepassen van jeugdevaluatie et cetera kan je beter in de zomer doen. Stel een bekende aan die wel zin heeft om wekelijks op Varkenoord rond te lopen en laat hem in de zomer lekker rapporteren zodat er met een frisse blik opnieuw begonnen kan worden. Wie er wel of niet goed genoeg zijn, is toch echt aan Gio zelf.
pi_159990699
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:09 schreef Caland het volgende:
Kunnen jullie niet lekker in het oranje-topic gaan roeptoeteren ofzo met zijn tweetjes. Bedankt.
Van Persie is een Feyenoorder:

woensdag 17 februari 2016 @ 14:13:34 #170
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159990741
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:11 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nou fantastisch voor hem.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159990758
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:11 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Topicreeks: Robin van Persie Topic
  Forum Admin woensdag 17 februari 2016 @ 14:14:46 #172
35723 crew  GGMM
pi_159990764
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Nou fantastisch voor hem.
Mwa, lijkt me niet de leukste club om voor te zijn.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_159990910
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Het heeft wat mij betreft geen zin om op drie kwart seizoen een adviseur in te zetten die ook over jeugd en zo gaat babbelen terwijl de tactiek voor geen meter klopt. Dat hoort de prioriteit wat mij betreft niet te zijn. Momenteel weet geen enkele speler wat zijn functie in het elftal is. Waarom zou je dan opeens de selectie door gaan lichten en jeugd erbij doen. Dat toepassen van jeugdevaluatie et cetera kan je beter in de zomer doen. Stel een bekende aan die wel zin heeft om wekelijks op Varkenoord rond te lopen en laat hem in de zomer lekker rapporteren zodat er met een frisse blik opnieuw begonnen kan worden. Wie er wel of niet goed genoeg zijn, is toch echt aan Gio zelf.
Wellicht haalt zo'n adviseur tijdelijk wat druk van de ketel en geeft hij de trainer verfrissende inzichten. In de wedstrijd als Dick zijn handje niet vasthoudt verkloot hij het toch wel weer.

Enige dat de club écht vooruit kan helpen is een volledig nieuw technisch hart. Liefst zo snel mogelijk. Het amateurisme druipt er in elke linie vanaf.
blablablabla
pi_159991012
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:22 schreef Elan het volgende:

Enige dat de club écht vooruit kan helpen is een volledig nieuw technisch hart. Liefst zo snel mogelijk. Het amateurisme druipt er in elke linie vanaf.
Dat staat buiten kijf.
  Moderator woensdag 17 februari 2016 @ 14:27:44 #175
362868 crew  Slobeend
of all places
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')