abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 februari 2016 @ 13:06:08 #126
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159989283
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:05 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Weer iemand die de verrichtingen van Van Persie het laatste halfjaar totaal niet gevolgd heeft. Van Persie is verreweg de beste speler van Fener, maar wordt vooral totaal niet begrepen door zijn ploeggenoten. Zijn loopacties zijn nog steeds van grote klasse.
Ja, dat zal het zijn ja. :')
pi_159989293
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Vertel eens waarom dat onvergelijkbaar is, ouwe reiger.
Om te beginnen presteerde Cocu niet ZO slecht. Als je in je eerste seizoen als trainer een 75 jaar oud negatief clubrecord met 2 wedstrijden aanscherpt ben je gewoon ongeschikt :W .
Ten tweede is Hiddink een bijzonder gerespecteerd individu bij PSV. Die elke radertje van de clubcultuur kent en tot in den treuren beheerst. Wat heeft Dickie nou met Feyenoord?

Ten derde geloof ik eigenlijk überhaupt geen reet van dat hele Hiddink-effect. Cocu had/heeft gewoon altijd de beste selectie van de eredivisie tot zijn beschikking. Dickie kan hooguit Gio troostend toespreken en na na zijn ontslag een goed woordje doen bij een mooie club elders.
blablablabla
pi_159989301
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:06 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ja, dat zal het zijn ja. :')
Nogmaals mijn vraag: Hoeveel wedstrijden van Fener kijk je? En je beseft jezelf dat hij per gespeelde minuut nog behoorlijk veel scoort?
  woensdag 17 februari 2016 @ 13:11:19 #129
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_159989394
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:06 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Nogmaals mijn vraag: Hoeveel wedstrijden van Fener kijk je? En je beseft jezelf dat hij per gespeelde minuut nog behoorlijk veel scoort?
Tegen welke clubs scoorde hij allemaal? Die kunnen er echt geen kut van hoor die valt net zoals Kuijt, Stam, Davids en Bommeltje kei hard door de mand hier.
  woensdag 17 februari 2016 @ 13:16:26 #130
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_159989483
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:06 schreef Elan het volgende:

[..]

Dickie kan hooguit Gio troostend toespreken en na na zijn ontslag een goed woordje doen bij een mooie club elders.
Ben ook benieuwd hoe deze 'adviezen' in elkaar steken. Dick is bij de trainingen aanwezig en bezoekt de wedstrijden. Kan hij dan bijvoorbeeld een opstelling 'adviseren' en hoe serieus kan je Gio dan nog nemen?
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  woensdag 17 februari 2016 @ 13:17:23 #131
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159989501
Advocaat: "Ik heb ook zeker iets met #Feyenoord. In het verleden ben ik twee keer bijna trainer geweest van deze club. Dat zegt genoeg."

:D :'( :') :D
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin woensdag 17 februari 2016 @ 13:18:18 #132
35723 crew  GGMM
pi_159989514
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:17 schreef Caland het volgende:
Advocaat: "Ik heb ook zeker iets met #Feyenoord. In het verleden ben ik twee keer bijna trainer geweest van deze club. Dat zegt genoeg."

:D
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_159989521
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:06 schreef Elan het volgende:

[..]

Om te beginnen presteerde Cocu niet ZO slecht.
Groetjes van mij en de feiten:

quote:
Als je in je eerste seizoen als trainer een 75 jaar oud negatief clubrecord met 2 wedstrijden aanscherpt ben je gewoon ongeschikt :W .
Louis van Gaal scherpt ook allerlei clubrecords aan bij Manchester United terwijl hij een prima coach is geweest. Kan ik ook niets aan doen. Trainers moeten leren. Doet Cocu ook. Deed Guardiola ook. Ik vind het raar dat jij zesde wereldwonderen verwacht van een vrij matige selectie.

Tuurlijk is het allemaal redelijk gênant hoe er gepresteerd wordt en hoe hij in de media overkomt, maar het is ook zijn eerste job. Er zijn maar weinig trainers die bij hun eerste baan als hoofdcoach meteen heel goed zijn. Inschattingsfout zou ik willen zeggen, maar wel een van de velen die Martin van Geel gemaakt heeft. Alleen maar dat Gio bashen heeft ook geen zin, EIan.
quote:
Ten tweede is Hiddink een bijzonder gerespecteerd individu bij PSV. Die elke radertje van de clubcultuur kent en tot in den treuren beheerst. Wat heeft Dickie nou met Feyenoord?
Sinds wanneer moet het zou zijn dat je een gerespecteerd individu moet zijn bij de club? Genoeg andere trainers schakelen de meest obscure hulpmiddelen in zoals mental coaches die ook geen weet hebben van hoe het wereldje bij de club in elkaar zit.

quote:
Ten derde geloof ik eigenlijk überhaupt geen reet van dat hele Hiddink-effect. Cocu had/heeft gewoon altijd de beste selectie van de eredivisie tot zijn beschikking. Dickie kan hooguit Gio troostend toespreken en na na zijn ontslag een goed woordje doen bij een mooie club elders.
Dat beste selectie gezwam, hou alsjeblieft op. Dat is een leugen van de bovenste plank die je alleen bij Voetbal International langs hoorde komen. In de tijden van Rutten bij PSV werd jaarlijks geschreeuwd dat PSV de selectie heeft maar uiteindelijk werd Ajax kampioen. Leicester City heeft ook helemaal niet de beste selectie maar staan nog steeds bovenaan. Heb je daar ook nog een complottheorie voor?
  Moderator woensdag 17 februari 2016 @ 13:18:37 #134
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159989522
quote:

_O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_159989529
quote:

We zijn gered. *O*
BFF met GGMM
pi_159989648
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Tegen welke clubs scoorde hij allemaal? Die kunnen er echt geen kut van hoor die valt net zoals Kuijt, Stam, Davids en Bommeltje kei hard door de mand hier.
1 belangrijke Europa League-goal en 1 goal tegen Besiktas. Verder inderdaad alleen tegen kleine clubs. Maar dat komt vooral omdat de coach hem de helft van de tijd niet opstelt.

En alle echt grote wedstrijden moeten de tweede seizoenshelft nog komen natuurlijk. Fenerbahce gaat wss ver komen in de EL en maken ook een grote kans op bekerwinst en de landstitel. I
  woensdag 17 februari 2016 @ 13:25:16 #137
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159989671
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Louis van Gaal scherpt ook allerlei clubrecords aan bij Manchester United terwijl hij een prima coach is geweest. Kan ik ook niets aan doen. Trainers moeten leren. Doet Cocu ook. Deed Guardiola ook. Ik vind het raar dat jij zesde wereldwonderen verwacht van een vrij matige selectie.

Tuurlijk is het allemaal redelijk gênant hoe er gepresteerd wordt en hoe hij in de media overkomt, maar het is ook zijn eerste job. Er zijn maar weinig trainers die bij hun eerste baan als hoofdcoach meteen heel goed zijn. Inschattingsfout zou ik willen zeggen, maar wel een van de velen die Martin van Geel gemaakt heeft. Alleen maar dat Gio bashen heeft ook geen zin, EIan.

[..]

Sinds wanneer moet het zou zijn dat je een gerespecteerd individu moet zijn bij de club? Genoeg andere trainers schakelen de meest obscure hulpmiddelen in zoals mental coaches die ook geen weet hebben van hoe het wereldje bij de club in elkaar zit.

[..]

Dat beste selectie gezwam, hou alsjeblieft op. Dat is een leugen van de bovenste plank die je alleen bij Voetbal International langs hoorde komen. In de tijden van Rutten bij PSV werd jaarlijks geschreeuwd dat PSV de selectie heeft maar uiteindelijk werd Ajax kampioen. Leicester City heeft ook helemaal niet de beste selectie maar staan nog steeds bovenaan. Heb je daar ook nog een complottheorie voor?
Over dat eerste jaar van Cocu gaat zoveel onzin rond. Hij had dat jaar een beroerde selectie, één van de slechtste selecties sinds jaren. En in de eerste seizoenshelft begon hij goed, maar voor de winterstop stortte het volledig in, met een 10e plek tot gevolg.

Maar na de winterstop presteerde PSV dt jaar fantastisch, volgens ingewijden ook vanwege de ondersteuning die Cocu kreeg. PSV werd uiteindelijk 4e, maar was in de tweede seizoenshelft wel de op 1 na best presterende club in de Eredivisie. Met een hele jonge en hele matige selectie.

Overigens was de selectie in de Rutten jaren ook helemaal niet 'de sterkste'. Die selectie was misschien duur, maar totaal uit balans.
  woensdag 17 februari 2016 @ 13:26:06 #138
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159989695
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:24 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

1 belangrijke Europa League-goal en 1 goal tegen Besiktas. Verder inderdaad alleen tegen kleine clubs. Maar dat komt vooral omdat de coach hem de helft van de tijd niet opstelt.

En alle echt grote wedstrijden moeten de tweede seizoenshelft nog komen natuurlijk. Fenerbahce gaat wss ver komen in de EL en maken ook een grote kans op bekerwinst en de landstitel. I
Kortom, het stelt allemaal niets voor.
  woensdag 17 februari 2016 @ 13:26:59 #139
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159989719
quote:
9s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:18 schreef DonRaja het volgende:

[..]

We zijn gered. *O*
Ik vind het al een hele verademing dat hij niet begint over het fantastische legioen of het geweldige stadion.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159989730
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:26 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Kortom, het stelt allemaal niets voor.
Normaal ben je veel genuanceerder Badder. Je hebt duidelijk geen Turks voetbal gevolgd.
pi_159989747
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[..]

[..]

Vooral heel veel mening en weinig feiten.
Om te beginnen zie ik in je opsomming van statistieken nergens een negatief clubrecord of een vrije val op de ranglijst zoals bij ons momenteel aan de gang is.

Wat vooral zorgen baart is dat het begin qua punten behalen nog tamelijk aardig verliep, Waar Philip het aan het begin juist wat moeilijk had. Ook dat is weer zo'n totaal mislukte paralel met het succeshuwelijk tussen Cocu en PSV.

We gaan het zien Stijn. Op wedstrijddagen zit Dickie sowieso niet in de dug-out. Dus dan zal Gio het alsnog zelf moeten doen.
blablablabla
pi_159989805
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:26 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik vind het al een hele verademing dat hij niet begint over het fantastische legioen of het geweldige stadion.
Hij zit er pas een dag he. :+
BFF met GGMM
pi_159989824
quote:

Volgens mij heeft Dick met elke club wel wat.
  woensdag 17 februari 2016 @ 13:31:14 #144
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159989841
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:27 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Normaal ben je veel genuanceerder Badder. Je hebt duidelijk geen Turks voetbal gevolgd.
Turks voetbal is gewoon totaal ruk. Ik kijk het af en toe. Maar als je daar niet wekelijks bij de beste hoort, dan heb je in de Eredivisie ook niets te zoeken.

Bovendien is je van Persie adoratie irritant. Als de man echt nog iets kon, dan hoefde hij niet van Turkije naar China te vluchten. Dan waren er wel echte clubs geïnteresseerd.
pi_159989907
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:28 schreef Elan het volgende:

Wat vooral zorgen baart is dat het begin qua punten behalen nog tamelijk aardig verliep,
Dat was nog eens imponerend en zonder zorgen. Ik viel van mijn stoel af van de superieure wijze waarop het ging. Applaudisserend zat ik voor de televisie (of Teletekst 818, jij maakt de keuze).
quote:
Waar Philip het aan het begin juist wat moeilijk had.
Gedeeld koploper tot en met de 9e speelronde wil ik niet van zeggen dat het dan heel erg moeilijk gaat, maar ga vooral door.
pi_159989930
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:31 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Turks voetbal is gewoon totaal ruk. Ik kijk het af en toe. Maar als je daar niet wekelijks bij de beste hoort, dan heb je in de Eredivisie ook niets te zoeken.

Bovendien is je van Persie adoratie irritant. Als de man echt nog iets kon, dan hoefde hij niet van Turkije naar China te vluchten. Dan waren er wel echte clubs geïnteresseerd.
Je weet dat Van Persie nog maar 2,5 jaar geleden door Van Marwijk in de top 3 beste Nederlandse spelers ooit werd geplaatst? Lijkt me dat Van Marwijk daar toch wel het een en ander over mag zeggen, gezien de tijd dat hij met hem heeft samengewerkt.

Ik probeer eerder een beetje tegenwicht te geven aan de bizarre anti-Van Persie houding die je altijd onder het Nederlandse volk ziet. Dat de afgelopen tijd door veel mensen werd beweerd dat hij op dit moment slechter is dan houthakkers als Dost, is gewoon lachwekkend.
  Moderator woensdag 17 februari 2016 @ 13:41:30 #147
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159990031
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:35 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Je weet dat Van Persie nog maar 2,5 jaar geleden door Van Marwijk in de top 3 beste Nederlandse spelers ooit werd geplaatst? Lijkt me dat Van Marwijk daar toch wel het een en ander over mag zeggen, gezien de tijd dat hij met hem heeft samengewerkt.

Ik probeer eerder een beetje tegenwicht te geven aan de bizarre anti-Van Persie houding die je altijd onder het Nederlandse volk ziet. Dat de afgelopen tijd door veel mensen werd beweerd dat hij op dit moment slechter is dan houthakkers als Dost, is gewoon lachwekkend.
Cruijff/ van Hanegem/Sneijdertje/Robben/Van Basten/Gullit/Lex Immers >>> v Persie
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_159990053
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:41 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Cruijff/ van Hanegem/Sneijdertje/Robben/Van Basten/Gullit/Lex Immers >>> v Persie
Ligt er puur aan welke criteria je hanteert. Van Marwijk doelde vooral op het technische aspect.
  woensdag 17 februari 2016 @ 13:42:36 #149
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_159990056
quote:
14s.gif Op woensdag 17 februari 2016 12:02 schreef H.FR het volgende:

[..]

"Joh, die Achahbar mag dan wel je vrouw genaaid hebben, hij kan wel voetballen. Zet je er overheen en stel die jongen gewoon op."
Ah daar hebben we de wekelijkse post over Achahbar ook weer.
  woensdag 17 februari 2016 @ 13:44:43 #150
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_159990107
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:35 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Dit is toch geen argument _O-

Je moet natuurlijk wel daadwerkelijk kijken om z'n niveau te kunnen inschatten en dat doe ik niet, dus Van Persie afschrijven omdat je af en toe hoort dat ie het moeilijk heeft is er bij mij niet bij. Maar jouw Van Persie adoratie gaat veel te ver, hij is echt niet meer de Van Persie van 3 jaar geleden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')