Is in euro's ongeveer 2,37 dus valt nog mee.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:09 schreef zoem het volgende:
5 dollar per kaart? Dat is best een aardige prijs.
Dan wel, maar ik ging eerst uit van de Amerikaanse dollar.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:12 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Is in euro's ongeveer 2,37 dus valt nog mee.
SPOILER: mini samenvattingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zapte ook al misquote:Op zondag 29 oktober 2017 19:37 schreef Negentiendertig het volgende:
Volgens de programmering zou het nu op Net5 moeten zijn, maar helaas.
Ja zo zonde!quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 21:36 schreef MissJ het volgende:
Wat? Ze is 28? Ze lijkt echt 10 jaar ouder. Komt misschien door het kort pittige kapsel
Haar moeder lijkt eerder haar zus dan haar moederquote:
Ja en haar oma haar moederquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 21:48 schreef MissJ het volgende:
[..]
Haar moeder lijkt eerder haar zus dan haar moeder
quote:
geloof me dat is idd geen pretjequote:Op dinsdag 31 oktober 2017 21:50 schreef MissJ het volgende:
Inwonen bij je schoonouders. Lijkt me nou niet bepaald prettig.
Je hebt ervaring?quote:
Haha ja, al was het maar een maandje ter overbrugging hoor maar je hebt nul privacy maar goed dat gold andersom natuurlijk ookquote:
Vreselijk, daarom ga ik alleen naar kledingzaken waar het personeel pas helpt als de klant erom vraagt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:09 schreef zoem het volgende:
Dat is wel anders kleren winkelen ja. Daar houd ik dus écht niet van
ik denk verven?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:26 schreef Karina het volgende:
Wat waren ze nou net aan het doen met haar wimpers? Zag er een beetje eng uit.
verlengen. dan plakken ze er 1 voor 1 aanquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:26 schreef Karina het volgende:
Wat waren ze nou net aan het doen met haar wimpers? Zag er een beetje eng uit.
Oh ik zag volgens mij een pincet.quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:29 schreef klabbakus het volgende:
[..]
verlengen. dan plakken ze er 1 voor 1 aan
Soms ook een voornaam, ik had op het MBO een klasgenootje met de naam Candida Mug. Ze had zelf het liefst dat mensen haar Candi noemden.quote:Op dinsdag 7 november 2017 22:10 schreef Starlie het volgende:
In Noorwegen is Candida een voornaam, hier een naam voor een schimmelinfectie
En een beetje popi aan het brofisten en huggen terwijl hij die gast net een dag kendequote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik zag volgens mij een pincet.
VInd het trouwens maar raar dat Boomsma gewoon daar op die bruiloft rondloopt. En bij het omkleden en alles.
Ze lijkt het allemaal wel best te vinden...quote:Op dinsdag 7 november 2017 22:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mekkeren hoe moeilijk het is een baan te vinden omdat ze geen Noors spreekt, maar wel continu Engels blijven praten met vriendlief. Jammer, dat.
Ja, zolang ze niks hoeft te betalen heeft ze geen baan nodig.quote:Op dinsdag 7 november 2017 22:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ze lijkt het allemaal wel best te vinden...
Krijg echt kromme tenen van mensen die zeggen of schrijven "ik en mijn vriend" i.p.v. "mijn vriend en ik"quote:Op dinsdag 7 november 2017 22:25 schreef SEMTEX het volgende:
Update: http://www.net5.nl/progra(...)ate-larissa-andreas/
Verrassendquote:Op dinsdag 7 november 2017 22:25 schreef SEMTEX het volgende:
Ze waren beide het ouderlijk huis nog niet ontgroeid..quote:Op dinsdag 7 november 2017 22:31 schreef zoem het volgende:
Ik vind die jongen niet zo bijzonder om door voor naar Noorwegen te verhuizen. Naïef koppel. Ik moet het nog zien gebeuren dat ze daar samen gaan wonen.
[..]
Verrassend![]()
Nog geen gaan dus, en een baan als serveerster of schoonmaakster is nu wel makkelijk te krijgen, maar dat wil ze niet, het moet een baan op niveau zijn.quote:Op dinsdag 7 november 2017 22:25 schreef SEMTEX het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |