quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, Sjoef coacht je wel even...
Ik ben ook constant de kluts kwijtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:23 schreef chufi het volgende:
Waarom denk ik dat het alweer donderdag is ..
MUZ / Radio 49 #947 Zonnebrillen in de nacht.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:23 schreef FANN het volgende:
even aan mijn moeder vragen...............
o jah, anders denken ze helemaal dat ik niet spoorquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
MUZ / Radio 49 #947 Zonnebrillen in de nacht.
Stel je even voor daar...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:25 schreef FANN het volgende:
[..]
o jah, anders denken ze helemaal dat ik niet spoor
Ik kijk slechts naar het R49 draai schedule en Symph draait volgens mij altijd op donderdag.. Vegin van de week is meestal rustigquote:
Symph draait zelden op donderdag, meestal dinsdag...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk slechts naar het R49 draai schedule en Symph draait volgens mij altijd op donderdag.. Vegin van de week is meestal rustig
Kun je nagaan hoe ik ook in de war benquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Symph draait zelden op donderdag, meestal dinsdag...
Ik heb het rooster van het hele jaar hier voor mijn neus staan en een filter daarover brengt utkomst...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe ik ook in de war ben
Heb je bij mij al een patroon ontdekt?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het rooster van het hele jaar hier voor mijn neus staan en een filter daarover brengt utkomst...
die heeft écht hulp nodigquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe ik ook in de war ben
Ja, 's nachts vooral...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je bij mij al een patroon ontdekt?
Daar heb ik dan weer geen toegang toe... Ben toch benieuwdquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het rooster van het hele jaar hier voor mijn neus staan en een filter daarover brengt utkomst...
precies, op donderdag is het paardenavondquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Symph draait zelden op donderdag, meestal dinsdag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |