Hoe zit dat eigenlijk met Turken in het buitenland en dienstplicht?quote:Op maandag 15 februari 2016 23:59 schreef Pielemenneke het volgende:
De YPG en SAA hebben vandaag vooruitgang geboekt lees ik net.
Goed bezig !
Atak en de klappende Turk zijn door het Turkse leger opgeroepen om stenen te sjouwen naar de Bosporus neem ik aan ? Aangezien ze niet meer posten.
twitter:DailySabah twitterde op maandag 15-02-2016 om 22:57:48Turkey condemns Russian attacks on hosp., schools in Syria, says they constitute war crimeshttps://t.co/7HTZqTMSfU https://t.co/GDWSzxZpnE reageer retweet
Dat is nog niks vergeleken met de olie die de Syriers namens de Turken in Moskou op het vuur gooien:quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ondertussen gooit Turkije nog ff wat olie op het vuur.twitter:DailySabah twitterde op maandag 15-02-2016 om 22:57:48Turkey condemns Russian attacks on hosp., schools in Syria, says they constitute war crimeshttps://t.co/7HTZqTMSfU https://t.co/GDWSzxZpnE reageer retweet
twitter:akihheikkinen twitterde op maandag 15-02-2016 om 23:50:06Interfax rolling news: "20:10 Turkey carries out both artillery and air strikes against Syria - Syrian ambassador in Moscow" reageer retweet
Dat zegt de Syrische ambassadeur, die belang heeft dit te zeggen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:05 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat is nog niks vergeleken met de olie die de Saudi's namens de Turken in Moskou op het vuur gooien:twitter:akihheikkinen twitterde op maandag 15-02-2016 om 23:50:06Interfax rolling news: "20:10 Turkey carries out both artillery and air strikes against Syria - Syrian ambassador in Moscow" reageer retweet
Ah ja, nog gevaarlijker. Duidelijk om de Russen zover te krijgen om terug te gaan schieten op de Turken...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat zegt de Syrische ambassadeur, die belang heeft dit te zeggen.
twitter:abdbozkurt twitterde op maandag 15-02-2016 om 06:37:11#Turkey's govt insider @fuatavni_f says president @RT_Erdogan & PM @Ahmet_Davutoglu agree on waging war in #Syria, army remains opposed. reageer retweet
twitter:abdbozkurt twitterde op maandag 15-02-2016 om 06:40:54The whistleblower @fuatavni_f claims #Turkey's Intel head Hakan Fidan submits doctored Intel reports on threats in #Syria to push for a war reageer retweet
Ik denk dat Assad iedereen wil meesleuren in die oorlog. Zijn land naar de tering, dan het liefst alles en iedereen naar de tering, dus een escalatie tussen de Toeterturken en de Russen, zal ie wel gaan uitlokken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat zegt de Syrische ambassadeur, die belang heeft dit te zeggen.
Voor wie moet ik als christen zionist dan "supporteren"?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk dat Assad iedereen wil meesleuren in die oorlog. Zijn land naar de tering, dan het liefst alles en iedereen naar de tering, dus een escalatie tussen de Toeterturken en de Russen, zal ie wel gaan uitlokken.
twitter:NinaByzantina twitterde op zaterdag 13-02-2016 om 18:12:21"I love the fact that #Russia is hitting ISIS [in #Syria]" - #Trump gets things right on foreign policy.#Сирия https://t.co/xFCW3ntLFz reageer retweet
Askokkellekkiekekenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:12 schreef berko13 het volgende:
[..]
Voor wie moet ik als christen zionist dan "supporteren"?
Het is inderdaad goed opletten op false flags in Turkije (of Rusland). De NAVO zit al jaren te slapen achter het stuur, hetzelfde als Obama met zijn 'leading from behind'. Allemaal leuk en aardig, maar daardoor hebben ze de regie compleet verloren. Merkel blijft ook maar domme dingen roepen (nu weer met die no-fly zone...).quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:10 schreef Intellectueel het volgende:
Toch moeten we niet onderschatten hoe erg de spanningen tussen Turkije en Rusland zijn opgelopen. Nog zo'n Su-24 incident en ik sluit een conventionele oorlog tussen beide landen niet uit. Poetin heeft Erdogan strategisch schaakmat gezet in Syri en laatstgenoemde kan door zijn narcistische persoonlijkheid en grootheidswaanzin weleens rare capriolen uithalen. Volgens de bekende Turkse 'whistleblower' wilt Erdogan daadwerkelijk iets doen in Syri maar wordt hij vooralsnog tegengehouden door het Turkse leger die een dergelijk avontuur terecht niet ziet zitten.twitter:abdbozkurt twitterde op maandag 15-02-2016 om 06:37:11#Turkey's govt insider @fuatavni_f says president @RT_Erdogan & PM @Ahmet_Davutoglu agree on waging war in #Syria, army remains opposed. reageer retweet
twitter:abdbozkurt twitterde op maandag 15-02-2016 om 06:40:54The whistleblower @fuatavni_f claims #Turkey's Intel head Hakan Fidan submits doctored Intel reports on threats in #Syria to push for a war reageer retweet
Lees de Bijbel eerst maar eens.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:12 schreef berko13 het volgende:
[..]
Voor wie moet ik als christen zionist dan "supporteren"?
In het bijzonder de woorden van Jezus over de Joden die hem verwerpen als Messias, en de eerste brief aan de gemeenschap in Thessalonika.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:15 schreef berko13 het volgende:
[..]
Die heb ik al bestudeerd... wel niet volledig
Kijk, ik heb meer respect voor Poetin dan voor Erdogan, dat spreekt voor zich. Maar ik ben wel bang voor Iran en zijn gevaarlijke ayatollah die mijn zionbroeders wil vernietigen en die kiest dan weer de kant van de Russen.quote:
Isral zal niet aarzelen Iran aan te vallen als Russen in gewapend conflict raken met de Turken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:17 schreef berko13 het volgende:
[..]
Kijk, ik heb meer respect voor Poetin dan voor Erdogan, dat spreekt voor zich. Maar ik ben wel bang voor Iran en zijn gevaarlijke ayatollah die mijn zionbroeders wil vernietigen en die kiest dan weer de kant van de Russen.
Dus lastig om een kant te kiezen.
twitter:Conflicts twitterde op dinsdag 16-02-2016 om 00:19:50VIDEO: #SAA ATGM team release video of 6 hits against rebel targets in Latakia, #Syria. https://t.co/krCIE6D3pC https://t.co/SdBITN5Hu5 reageer retweet
Alsjeblieft zeg. Alsof Rusland ooit de reden is geweest dat Israel nooit Iran heeft durven aan te vallen. Ze vielen Iraakse nucleaire installaties in beginjaren '90 aan en die van Syri in 2007. Waarom niet Iran's nucleaire faciliteiten? Simpel. Iran is een maatje te groot voor Israel.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Isral zal niet aarzelen Iran aan te vallen als Russen in gewapend conflict raken met de Turken.
Denk dat Isral gelijk korte metten maakt met het grootste risico in de regio.
Turken zijn in principe tot hun 39e dienstplichtig maar kunnen hiervoor uitstel aanvragen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met Turken in het buitenland en dienstplicht?
Iran word al jaren door de westerse media afgeschilderd als ''gevaarlijk'', feit is echter dat Iran al tijden geen oorlog heeft gevoerd waarbij het land zelf de aanstichtende partij was.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:17 schreef berko13 het volgende:
[..]
Kijk, ik heb meer respect voor Poetin dan voor Erdogan, dat spreekt voor zich. Maar ik ben wel bang voor Iran en zijn gevaarlijke ayatollah die mijn zionbroeders wil vernietigen en die kiest dan weer de kant van de Russen.
Dus lastig om een kant te kiezen.
Iran is echter niet fris met al dat gekloot van Hezbollah en andere groepen. Iran en de Saudi's zijn beide grotendeels verantwoordelijk voor een hele rits aan kleine en grote proxy oorlogen. In Yemen/Syrie zijn de rollen praktisch hetzelfde, alleen de spelers omgedraaid.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:31 schreef Pielemenneke het volgende:
[..]
Iran word al jaren door de westerse media afgeschilderd als ''gevaarlijk'', feit is echter dat Iran al tijden geen oorlog heeft gevoerd waarbij het land zelf de aanstichtende partij was.
Onze Iranir weer hoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:24 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. Alsof Rusland ooit de reden is geweest dat Israel nooit Iran heeft durven aan te vallen. Ze vielen Iraakse nucleaire installaties in beginjaren '90 aan en die van Syri in 2007. Waarom niet Iran's nucleaire faciliteiten? Simpel. Iran is een maatje te groot voor Israel.
Iran was een jaar geleden nog een aantal weken verwijderd van een nucleaire wapen, hadden ze daar toe willen overgaan. Toen Syrie met Noord-Koreaans hulp daarentegen in het geniep wat nucleaire faciliteiten had gebouwd wisten de Isralirs niet hoe snel ze de installaties moesten bombarderen. Het feit dat ze in 20 jaar tijd nog nooit de koshere balletjes hebben gehad om Iran aan te vallen is veelzeggend. De Isralirs zijn niet voor niets als de dood voor de Iranirs.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:37 schreef luxerobots het volgende:
Onze Iranir weer hoor.
Niemand heeft iets te winnen bij een nucleaire oorlog. Iran al helemaal niet, diverse sancties worden juist opgeheven.
Iran werkt gewoon rustig verder aan hun nucleaire wapentuig, binnen de regels die gesteld zijn.
Bewijs het maar eens. Allemaal schattingen, fictie.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:39 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Iran was een jaar geleden nog een aantal weken verwijderd van een nucleaire wapen,
Ik denk ook dat de Isralirs liever tot een (kleine) aanval overgaan als ze back-up krijgen van de Amerikanen. De Amerikanen wilden van Assad en Saddam af.quote:hadden ze daar toe willen overgaan. Toen Syrie met Noord-Koreaans hulp daarentegen in het geniep wat nucleaire faciliteiten had gebouwd wisten de Isralirs niet hoe snel ze de installaties moesten bombarderen. Het feit dat ze in 20 jaar tijd nog nooit de koshere balletjes hebben gehad om Iran aan te vallen is veelzeggend. De Isralirs zijn niet voor niets als de dood voor de Iranirs.
Dat eerste schot, met dat wapentuig op n man vuren.quote:
Klopt idd, maar of Iran nou echt zo ''evil" is als men in de westerse media wil doen geloven ...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:32 schreef Nintex het volgende:
[..]
Iran is echter niet fris met al dat gekloot van Hezbollah en andere groepen. Iran en de Saudi's zijn beide grotendeels verantwoordelijk voor een hele rits aan kleine en grote proxy oorlogen. In Yemen/Syrie zijn de rollen praktisch hetzelfde, alleen de spelers omgedraaid.
Schattingen die de meest nucleaire experts onderschreven.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:43 schreef luxerobots het volgende:
Bewijs het maar eens. Allemaal schattingen, fictie.
Dezelfde Amerikanen die in het geniep samenwerkten met Assad m.b.t. geheime CIA-faciliteiten in het land? De Amerikanen onder leiderschap van Bush wilden ook niets liever dan de Iraanse regering omver werpen. Non-argument dus.quote:Ik denk ook dat de Isralirs liever tot een (kleine) aanval overgaan als ze back-up krijgen van de Amerikanen. De Amerikanen wilden van Assad en Saddam af.
Qua technologie stelt het geen hol voor? Dat is typische leken-gezwets. Luister anders eens wat de meest prominente Isralische raketexpert Uzi Rubin over Iran's technologische kwaliteiten zegt. Of dat Israel's hoogste intelligentieofficier een tijd geleden nog claimde dat ze de 'technologische oorlog' met Iran langzamerhand aan het verliezen zijn.quote:En jawel, Iran is qua mankracht een groot land, qua technologie stelt het geen hol voor en steekt Isral er met kop en schouders bovenuit.
Wat weet jij van de meeste nucleaire experts.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:47 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Schattingen die de meest nucleaire experts onderschreven.
Wat ben je toch weer objectief.quote:Dezelfde Amerikanen die in het geniep samenwerkten met Assad m.b.t. geheime CIA-faciliteiten in het land? De Amerikanen onder leiderschap van Bush wilden ook niets liever dan de Iraanse regering omver werpen. Non-argument dus.
[..]
Qua technologie stelt het geen hol voor? Dat is typische leken-gezwets. Luister anders eens wat de meest prominente Isralische raketexpert Uzi Rubin over Iran's technologische kwaliteiten zegt. Of dat Israel's hoogste intelligentieofficier een tijd geleden nog claimde dat ze technologische oorlog met Iran langzamerhand aan het verliezen zijn.
Niet slechter dan Saudi Arabie in mijn ogen, maar ook geen haar beter.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:46 schreef Pielemenneke het volgende:
[..]
Klopt idd, maar of Iran nou echt zo ''evil" is als men in de westerse media wil doen geloven ...
Wat ben je toch weer onwetend.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:48 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat ben je toch weer objectief.
http://www.i24news.tv/en/(...)ap-in-technology-warquote:“If you ask me whether we’ll have a war with Iran over the next 10 years, I’ll give you a surprising answer: We are already at war with Iran,” Halevi said. “We’re having a technological war with Iran. Our engineers are fighting Iranian engineers, today, and it’s becoming increasingly significant.”
“Today we have the advantage. Iran is closing in on it. Since the 1979 revolution, the number of universities and university students in Iran has increased twentyfold, compared with three and a half times for Israel,” Halevi said.
De militaire mogenheden stellen continu gevaren voor, anders krijgen ze geen geld.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:51 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Wat ben je toch weer onwetend.
Israel military intelligence chief: Iran narrowing the gap in technology war
[..]
http://www.i24news.tv/en/(...)ap-in-technology-war
Wat hij daar zegt is geen woord aan gelogen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:51 schreef luxerobots het volgende:
De militaire mogelijkheden stellen continu gevaren voor, anders krijgen ze geen geld.
Ik vind ook mooi. Dit vind ik daarentegen nog mooier om te horen:quote:http://www.thewire.com/gl(...)61781/#disqus_thread
Dit vond ik wel een mooi Iraans gevechtsvliegtuig.
Ik vind ook mooi.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:54 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Wat hij daar zegt is geen woord aan gelogen.
[..]
Ik vind ook mooi. Dit vind ik daarentegen nog mooier om te horen:
Maar wat weet jij nou?
Ondertussen kreeg Israel in 2006 klop van een veredelde brigade van de Iraanse Revolutionaire Garde (Hezbollah).quote:
Dat betwijfel ik, de VS is, nadat de Sjah vertrok jarenlang bezig geweest met een soort van mediaoffensief tegen Iran, en natuurlijk is Iran niet geheel onschuldig, gezien de haat die men uitdraagt richting het westen, maar of het allemaal zo erg is als men ons wil doen geloven ?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:48 schreef Nintex het volgende:
[..]
Niet slechter dan Saudi Arabie in mijn ogen, maar ook geen haar beter.
De duivel is het ook niet, want tussen het Iran van: 'wij boycotten Iran' en 'wij gaan weer zaken doen', zit niet zo heel veel verschil.
Linkdump van een filmpje, wat vooral over Russische wapens gaat.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:57 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ondertussen kreeg Israel in 2006 klop van een veredelde brigade van de Iraanse Revolutionaire Garde (Hezbollah).
Nee hoor. Hij heeft het over ontwikkelingen van Iran's raketindustrie, mede mogelijk gemaakt door Iraanse techniciansquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:58 schreef luxerobots het volgende:
Lintdump van een filmpje, wat vooral over Russische wapens gaat.
Gat wordt steeds kleiner. Wat maakt het jou trouwens uit wat ik hier doe? Ik hoef aan jou geen verantwoording af te leggen.quote:Qua wapens loopt Isral gewoon enkele decennia voor op Iran. Maar als Iran zo geweldig is, wat doe je hier dan nog?
Je hebt zelf niet eens door hoe gekleurd je Iraanse bril is.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:00 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij heeft het over ontwikkelingen van Iran's raketindustrie, mede mogelijk gemaakt door Iraanse technicians
[..]
Gat wordt steeds kleiner. Wat maakt het jou trouwens uit wat ik hier doe? Ik hoef aan jou geen verantwoording af te leggen.
Ja leuk, dit soort one-liners. Heb je nog iets inhoudelijke te brengen of blijft het bij ad hominems en vage en onjuiste algemeenheden?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:01 schreef luxerobots het volgende:
Je hebt zelf niet eens door hoe gekleurd je Iraanse bril is.
Iran is gewoon een schurkenstaat te vergelijken met Saoedi-Arabi, alleen veel minder rijk, want minder olie en grote boycot.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:57 schreef Pielemenneke het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, de VS is, nadat de Sjah vertrok jarenlang bezig geweest met een soort van mediaoffensief tegen Iran, en natuurlijk is Iran niet geheel onschuldig, gezien de haat die men uitdraagt richting het westen, maar of het allemaal zo erg is als men ons wil doen geloven ?
Je bedoelt met het verschil dat in Iran vrouwen wel auto mogen rijden; 60% van de studenten op universiteiten vrouw is; vrouwen sterk participeren op de arbeidsmarkt; Iran de grootste wetenschappelijke productie van alle Islamitische landen kent; christenen er kerken hebben en Joden synagogen; het Iraanse parlement christelijke, joodse en zoroastristische MPs heeft; etc.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:03 schreef luxerobots het volgende:
Iran is gewoon een schurkenstaat te vergelijken met Saoedi-Arabi, alleen veel minder rijk, want minder olie en grote boycot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door chroestjov op 16-02-2016 01:23:01 ]Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Fijn dat vrouwen wat minder achterlijk gehouden worden. Homo's mogen hangen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:06 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Je bedoelt met het verschil dat in Iran vrouwen wel auto mogen rijden; 60% van de studenten op universiteiten vrouw is; vrouwen sterk participeren op de arbeidsmarkt; Iran de grootste wetenschappelijke productie van alle Islamitische landen kent; christenen er kerk hebben en Joden synagogen; het Iraanse parlement christelijke, joodse en zoroastristische MPs heeft; etc.
Ja, totaal vergelijkbaar natuurlijk.
We hebben een user in ons midden die het continu over de grootsheid van Iran wil hebben.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:02 schreef Szura het volgende:
Kunnen we het weer over Syri gaan hebben?
Er is nog nooit officieel een homo opgehangen in Iran voor het simpele feit dat hij homo was.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:11 schreef luxerobots het volgende:
Fijn dat vrouwen wat minder achterlijk gehouden worden. Homo's mogen hangen.
Khamenei mag dan het hoogste woord hebben, maar je onderschat de complexe politieke dimensies in Iran. Daarom was het beleid onder de conservatieve Ahmadinejad anders dan onder de geformeerde Khatami.quote:Voor de rest is het weinig relevant dat alle partijen vertegenwoordigd zijn in dat schijnparlement, omdat de grootayatollah Khamenei het toch voor het zeggen heeft.
Oh? Ik startte de discussie over Iran-Israel niet hoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:12 schreef luxerobots het volgende:
We hebben een user in ons midden die het continu over de grootsheid van Iran wil hebben.
Het is goed met je, ik ga slapen, morgen weer vroeg op.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:14 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Oh? Ik startte de discussie over Iran-Israel niet hoor.
Slaap lekker schat.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is goed met je, ik ga slapen, morgen weer vroeg op.
De YPG moet dan wel een iron chin hebben gezien de Koerden elke dag aan meer terrein winnen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Daar vliegt weer een shell die door de YPG gekopt kan worden
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:37 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
De YPG moet dan wel een iron chin hebben gezien de Koerden elke dag aan meer terrein winnen.
Nu al een stap terug doen, en dan is er nog niet eens serieus materiaal gebruikttwitter:4rj1n twitterde op maandag 15-02-2016 om 20:40:51"Reliable source in #Syria:YPG has no plans to take Azaz. Knowing this Davutoglu tells the public 'Azaz wont fall'". https://t.co/xqmO64Tnt9 reageer retweet
Vervelend he zo´n democratie?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:15 schreef Koskesh het volgende:
Wanneer pleegt het Turkse leger een coup en zet die idioot van een Erdogan af?
Uit het Iraanse wetboek van strafrecht;quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:14 schreef Intellectueel het volgende:
Er is nog nooit officieel een homo opgehangen in Iran voor het simpele feit dat hij homo was.
Iran executes three men on homosexuality chargesquote:Part 2: Punishment for Sodomy
Chapter 1: Definition of Sodomy
Article 108: Sodomy is sexual intercourse with a male.
Article 109: In case of sodomy both the active and the passive persons will be condemned to its punishment.
Article 110: Punishment for sodomy is killing; the Sharia judge decides on how to carry out the killing.
Article 111: Sodomy involves killing if both the active and passive persons are mature, of sound mind and have
free will.
Bron
Ja lekker, op de burgerbevolking.... en maar janken over de Russen...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Ach we laten Erdogan lekker zijn gang gaan want zo laat hij prima zijn echte gezicht zien....een salafistische onheilsprofeet...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:09 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Vervelend he zo´n democratie?
Erdogan moet eens die Europeaantjes die de Turken bekrtiseren temmen door weer een zooi vluchtelingen lekker naar het Europese vaste land te laten gaan. Kunnen de Nederlandertjes zich weer lekker van hun beste kant laten zien en AZC-tjes aanvallen enzo of rellen in de Beverwaard of Hoeksbergen of hoe dat dorp ook heet
Deze wikipagina spreekt tegen wat je zegt over vrouwen en homo's in iran. En nu? Ga je de wikipagina aanpassen of klagen en onterecht beweren dat het onjuiste informatie is?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:14 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Er is nog nooit officieel een homo opgehangen in Iran voor het simpele feit dat hij homo was.
[..]
Khamenei mag dan het hoogste woord hebben, maar je onderschat de complexe politieke dimensies in Iran. Daarom was het beleid onder de conservatieve Ahmadinejad anders dan onder de geformeerde Khatami.
Weer geschreven door leith fadel. Met een korreltje zout nemen dus.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:19 schreef Richestorags het volgende:
Koerden hebben fittie met terroristen in Aleppo:
https://www.almasdarnews.(...)rict-in-aleppo-city/
Maar dat maakt die Russen niks uit dat het kinderen zijn want:quote:NEW YORK, 15 February, 2016 – "We at UNICEF are appalled by reports of attacks against four medical facilities in Syria – two of which were supported by UNICEF. One is a child and maternal hospital where children were reportedly killed and scores evacuated.
"Two of the strikes occurred at Azaz in Aleppo and another two in Idlib, where one of the hospitals was reportedly struck four times. In addition there are reports that two schools were attacked at Azaz reportedly killing six children. UNICEF is urgently seeking further information.
"A third of hospitals and a quarter of schools in Syria – 5,000 – are no longer functioning.
"Apart from compelling considerations of diplomacy and obligations under International Humanitarian Law, let us remember that these victims are children.
"Children."
Heb alleen geen idee hoe dat kinderen, gewonden en dokters in scholen en ziekenhuizen aan dat criterium van Lavrov zouden voldoen.quote:Lavrov said: “If it looks like a terrorist, if it acts like a terrorist, if it walks like a terrorist, if it fights like a terrorist, it’s a terrorist, right?”
Collateral damage hoort erbij toch. En ja dat is makkelijk om te roepen van grote afstand. Beetje vermoeiend die anti-Rusland campagne.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:15 schreef Montagui het volgende:
[..]
Maar dat maakt die Russen niks uit dat het kinderen zijn want:
[..]
Heb alleen geen idee hoe dat kinderen, gewonden en dokters in scholen en ziekenhuizen aan dat criterium van Lavrov zouden voldoen.
Alleen een Turk of IS-aanhanger denkt zo. De rest van de wereld ziet het andersquote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt mij dat in ieder geval het ziekenhuis dat 4 keer geraakt is, doelbewust is ge-target.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:38 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Collateral damage hoort erbij toch. En ja dat is makkelijk om te roepen van grote afstand. Beetje vermoeiend die anti-Rusland campagne.
Niet als er doelbewust op geschoten wordt, dan kan je niet meer spreken van collateral damage.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:38 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Collateral damage hoort erbij toch. En ja dat is makkelijk om te roepen van grote afstand. Beetje vermoeiend die anti-Rusland campagne.
Maar er is wel doelbewust een ziekenhuis gebombardeerd, which is the same thing.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:10 schreef PLAE@ het volgende:
Ik geloof niet dat er bewust kinderen in ziekenhuizen worden gebombardeerd.
Dan ben je wel erg naefquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:10 schreef PLAE@ het volgende:
Ik geloof niet dat er bewust kinderen in ziekenhuizen worden gebombardeerd.
Die kunnen hun dienstplicht afkopen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met Turken in het buitenland en dienstplicht?
twitter:Conflicts twitterde op dinsdag 16-02-2016 om 10:44:51BREAKING: Turkish forces resume shelling on #YPG/#SDF position in northern rural #Aleppo, #Syria - @HadiAlabdallah reageer retweet
En toch blijft de YPG winst boeken. Turkije doet echt iets verkeerd.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:00 schreef theNull het volgende:
twitter:Conflicts twitterde op dinsdag 16-02-2016 om 10:44:51BREAKING: Turkish forces resume shelling on #YPG/#SDF position in northern rural #Aleppo, #Syria - @HadiAlabdallah reageer retweet
quote:Turkish Media Silence: Nusra beheaded a Turkish soldier
A military funeral ceremony has been held for slain soldier Mustafa Uygun in Denizli on Monday. (Photo: DHA)
Report: Jihadists might have beheaded Turkish soldier at border
Questions and speculations have escalated over the killing of a Turkish soldier during a skirmish at the Turkish-Syrian border between criminal smuggling groups and Turkish border troops at the weekend, with local reports challenging the official remarks made about the event.
http://www.liveleak.com/view?i=c4b_1455614148
In het artikel wordt gesproken over geruchten, dus het zal wel diep in de doofpot gestopt worden indien het waar is.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:27 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Turkije nu vol gas Nusra gaat shellen?
twitter:anadoluagency twitterde op dinsdag 16-02-2016 om 11:41:59Turkish PM calls Syrian groups YPG, PYD ‘hired soldiers of Russia’ https://t.co/Az8d80Jvq7 reageer retweet
twitter:anadoluagency twitterde op dinsdag 16-02-2016 om 11:42:22Davutoglu says the groups do not represent Kurdish people reageer retweet
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:44 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:anadoluagency twitterde op dinsdag 16-02-2016 om 11:41:59Turkish PM calls Syrian groups YPG, PYD ‘hired soldiers of Russia’ https://t.co/Az8d80Jvq7 reageer retweet
twitter:anadoluagency twitterde op dinsdag 16-02-2016 om 11:42:22Davutoglu says the groups do not represent Kurdish people reageer retweet
twitter:CNNTURK_ENG twitterde op dinsdag 16-02-2016 om 11:36:46#BREAKING Turkish PM: There is an effort to create impression TR is going to war in Syria, we have kept Turkey out of this war for 5 years reageer retweet
Hahahahaha deze manquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:46 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:CNNTURK_ENG twitterde op dinsdag 16-02-2016 om 11:36:46#BREAKING Turkish PM: There is an effort to create impression TR is going to war in Syria, we have kept Turkey out of this war for 5 years reageer retweet
Dit wordt almaar potsierlijkerquote:ANKARA: Turkey will continue to take preventative measures to avoid becoming involved in the war in Syria, Prime Minister Ahmet Davutoglu said Tuesday.
Davutoglu made the comment in a speech to members of his ruling AK Party in parliament. Turkey's military earlier said its artillery had returned fire "in kind" into Syria on Tuesday, marking Ankara's fourth straight day of shelling across the border.
De ontkenningsfases zijn weer begonnen.twitter:AFP twitterde op dinsdag 16-02-2016 om 12:03:58#BREAKING Kremlin denies Russian strikes on Syria hospitals reageer retweet
Ze willen gewoon niet dat YPG nog meer terrein wint. Wat een laf volk is het toch ook.quote:
twitter:jenanmoussa twitterde op dinsdag 16-02-2016 om 12:21:05#Break: city of Mare (symbol of revolution) reaches deal with Jaish AlThuwar (part SDF) to prevent fighting in city. https://t.co/op7yYmakAR reageer retweet
twitter:jenanmoussa twitterde op dinsdag 16-02-2016 om 12:39:02All opposition groups in Mare agree to withdraw to 'Sandaf'. Only one local group to stay known as 'Abu Walid group' https://t.co/G9BIyAvJV9 reageer retweet
twitter:jenanmoussa twitterde op dinsdag 16-02-2016 om 12:44:09Rebel groups 2 withdraw from Mare: Liwa almutassem, Levant front, Safwa islamiya, Quwa almarkaziya, Ossood alTawheed, Fighters Ahrar shaam reageer retweet
twitter:jenanmoussa twitterde op dinsdag 16-02-2016 om 12:47:34With this deal, Jaish ElThuwar (SDF) enters Mare without fight. I wanted to interview 2 activists on this. They couldnt talk; only tears. reageer retweet
Mooi. Nu Azaz nog.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:21 schreef Szura het volgende:
Here we gotwitter:jenanmoussa twitterde op dinsdag 16-02-2016 om 12:21:05#Break: city of Mare (symbol of revolution) reaches deal with Jaish AlThuwar (part SDF) to prevent fighting in city. https://t.co/op7yYmakAR reageer retweet
twitter:jenanmoussa twitterde op dinsdag 16-02-2016 om 12:39:02All opposition groups in Mare agree to withdraw to 'Sandaf'. Only one local group to stay known as 'Abu Walid group' https://t.co/G9BIyAvJV9 reageer retweet
twitter:jenanmoussa twitterde op dinsdag 16-02-2016 om 12:44:09Rebel groups 2 withdraw from Mare: Liwa almutassem, Levant front, Safwa islamiya, Quwa almarkaziya, Ossood alTawheed, Fighters Ahrar shaam reageer retweet
twitter:jenanmoussa twitterde op dinsdag 16-02-2016 om 12:47:34With this deal, Jaish ElThuwar (SDF) enters Mare without fight. I wanted to interview 2 activists on this. They couldnt talk; only tears. reageer retweet
En nu helemaal los gaan....twitter:Conflicts twitterde op dinsdag 16-02-2016 om 13:18:37TURKEY: Developments in Syria have come to a point that they are now threatening our national security - PM Davutoğlu - @DailySabah reageer retweet
Benieuwd wat ze nou willen bereiken met die taal. Ze staan alleen maar meer en meer voor lul.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:20 schreef theNull het volgende:
En nu helemaal los gaan....twitter:Conflicts twitterde op dinsdag 16-02-2016 om 13:18:37TURKEY: Developments in Syria have come to a point that they are now threatening our national security - PM Davutoğlu - @DailySabah reageer retweet
Waarom zou je dat willen? Ik hoop dat Turkije het bij oorlogsretoriek houdt en niet daadwerkelijk de grens oversteekt met alle risico's van dien.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:20 schreef theNull het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |