En hun onzekerheden op fora in de vorm van een vraag te stellenquote:Op maandag 15 februari 2016 21:54 schreef Hyaenidae het volgende:
Ze hebben een vaak een ziekelijke drang om dagelijks uren op forums te spenderen.
Liever dat dan je eigen onzekerheid op een ander te projecteren dmv gemene opmerkingen.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:56 schreef beknoptebijzin het volgende:
[..]
En hun onzekerheden op fora in de vorm van een vraag te stellen
Dankjequote:Op maandag 15 februari 2016 22:04 schreef Rezania het volgende:
R&P / ASS [Autisme, Asperger, PDD-NOS] #144
ik heb hier last vanquote:Op maandag 15 februari 2016 22:46 schreef Aiciu het volgende:
kan moeilijk functioneren als er in de privésfeer stress is.
Neequote:Op maandag 15 februari 2016 22:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb hier last van
ben ik nu autisme ?
Jaquote:Op maandag 15 februari 2016 22:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb hier last van
ben ik nu autisme ?
Je kan je altijd laten testen, als je wil dat er iets veranderd.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb hier last van
ben ik nu autisme ?
Autisten zijn slecht in het begrijpen en uiten van emoties, zoals de meeste mensen het doen. Dus het is bijvoorbeeld voor een autist heel lastig om de meeste mensen te troosten. Ze hebben heel veel structuur nodig en vinden het lastig om soepel te zijn. Ze verzamelen iets fanatiek en ze kunnen ook tics hebben.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:46 schreef LionPopChoc het volgende:
Even los van wat ik kan lezen op wikipedia, wat is autisme en wat maakt een "autist" zo anders?
Als dit gemeen is, dan zie je niet helemaal de lading in dit bericht. Was "voor de grap". Oja, nog een kenmerk van autisten. "Moeite met het lezen van subtiele non- verbale communicatie."quote:Op maandag 15 februari 2016 22:03 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Liever dat dan je eigen onzekerheid op een ander te projecteren dmv gemene opmerkingen.
Dat vooral. Eigenlijk zijn mensen gewoon heel veranderlijk, als het hun uitkomt. Mensen die ab-so-luut niks van kinderen moeten hebben totdat ze ineens zélf kinderen hebben en 'het echt het mooiste is wat iemand kan meemaken op de wereld'quote:Op maandag 15 februari 2016 22:46 schreef Aiciu het volgende:
je snapt niet waarom de meeste mensen zo fake zijn,
quote:Op maandag 15 februari 2016 23:19 schreef beknoptebijzin het volgende:
[..]
Als dit gemeen is, dan zie je niet helemaal de lading in dit bericht. Was "voor de grap". Oja, nog een kenmerk van autisten. "Moeite met het lezen van subtiele non- verbale communicatie."
Ik ga je opgeven voor internetpestersquote:Op maandag 15 februari 2016 23:19 schreef beknoptebijzin het volgende:
[..]
Als dit gemeen is, dan zie je niet helemaal de lading in dit bericht. Was "voor de grap". Oja, nog een kenmerk van autisten. "Moeite met het lezen van subtiele non- verbale communicatie."
Dat veranderen is juist goed, daar komt persoonlijke groei uit voort. Je kunt een mening hebben en daar een tijdje later op terug komen. Door altijd bij je punt te blijven zul je altijd vooroordelen hebben en wachten tot ze bevestigt worden.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat vooral. Eigenlijk zijn mensen gewoon heel veranderlijk, als het hun uitkomt. Mensen die ab-so-luut niks van kinderen moeten hebben totdat ze ineens zélf kinderen hebben en 'het echt het mooiste is wat iemand kan meemaken op de wereld'Dan verloochen je jezelf toch ook ff? Niets zo veranderlijk als de mens, behalve de autist die blijft vaak bij zijn punt
Het komt voor mij fake over. Met alle winden meewaaien. Je mening bijstellen is prima, maar de meeste mensen zwichten eenmaal snel voor geld of macht, of als iemand anders ook tot hetzelfde inzicht is gekomen.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:48 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Dat veranderen is juist goed, daar komt persoonlijke groei uit voort. Je kunt een mening hebben en daar een tijdje later op terug komen. Door altijd bij je punt te blijven zul je altijd vooroordelen hebben en wachten tot ze bevestigt worden.
Die hoor ik vaker en ik vind het een aanname van niks. Alsof een niet-autist geen eigen mening kan hebben en dingen voor zichzelf kan beslissen. Een mens heeft nou eenmaal behoefte aan erkenning en aan het gevoel om er bij te horen. Dat resulteert soms in kuddegedrag, maar dat hoeft niet te betekenen dat ze iets tegen hun zin in doen. Het is heel makkelijk om te zeggen dat je als autist geen kuddedier bent, terwijl je in werkelijkheid eigenlijk gewoon bent verstoten door de kudde.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:12 schreef aloa het volgende:
Een autist is eigenlijk heel normaal, de rest reageert vaak als schaapjes en volgt de kudde...een autist doet zijn eigen ding
Het komt voor jou fake over omdat jij waarschijnlijk in elke situatie het zelfde bent/reageert. Een mens past zich eigenlijk constant aan. Wanneer ik in een kroeg ben gedraag ik mij anders dan op mijn werk. Ik zou dat niet fake noemen.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het komt voor mij fake over. Met alle winden meewaaien. Je mening bijstellen is prima, maar de meeste mensen zwichten eenmaal snel voor geld of macht.
Los van de aanwijzingen van een verband tussen darmziekten en autisme lijken me genezingsverhalen gewoon een combinatie van kwakzalverij en mensen die denken dat ze genezen zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:32 schreef Manke het volgende:
Er zijn aanwijzingen dat autisme (ook MS) gelinkt is aan de darm gezondheid en microflora, er zijn ook testimonials van mensen die hun kind ervan hebben genezen met dieeten welke de darmen zouden herstellen
https://www.autismspeaks.(...)red-gut-bacteria-asd
http://www.scientificamer(...)ay-a-role-in-autism/
Het is ook opmerkelijk dat 30 - 40% van de autisme-gevallen er sprake is van darmproblemen.
Ik denk dat het een welvaartsziekte is
Leg uitquote:Op maandag 15 februari 2016 23:19 schreef beknoptebijzin het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |