Nee?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:36 schreef Lienekien het volgende:
Jullie weten allemaal van wie TS een kloon is?
Ben het met dit eens. Ondanks dat je zelf 26 bent is een 19 jarige niet echt op te voeden.. Je gaat er echt spijt/misery van krijgen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee?
Maar mijn advies blijft: neem een puppy of een baby als je voor iemand wil zorgen. Die kan je nog een beetje opvoeden.
Genoeg om jouw leven onderste boven te halen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:59 schreef Imminent het volgende:
Hoe fout kan hij nou zijn op die leeftijd vraag ik me dan af
Spreek je uit ervaring? Ik heb opzich niet zo'n heel interessant leven, een beetje op z'n kop mag het wel gezet worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Genoeg om jouw leven onderste boven te halen.
Met 26 zou ik denken dat je verstandig genoeg benquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:59 schreef Imminent het volgende:
Het is wel duidelijk hoe jullie er over denken.. Hoe fout kan hij nou zijn op die leeftijd vraag ik me dan af
das toch die PUA-dude die wel eens op TV is geweestquote:Op maandag 15 februari 2016 20:20 schreef Hermanusvanurbanus het volgende:
Polygamie all the way,
Vraag eens of ie Tim Veninga kent,
Held.
Zoals je aangeeft een beetje op z'n kop, maar dat hoeft er toch niet voor te zorgen dat je heel jou leven ervoor op z'n kop zet?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:02 schreef Imminent het volgende:
[..]
Spreek je uit ervaring? Ik heb opzich niet zo'n heel interessant leven, een beetje op z'n kop mag het wel gezet worden.
Hahahahahahahahahahaha.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:23 schreef Imminent het volgende:
[..]
Mee eens, maar wel spannend. Wil wel weten wat er achter zit. Misschien kan ik hem helpen?
Juist ja.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:42 schreef Imminent het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over een 19 jarig, die zal niet zo gauw getrouwde vrouwen neuken denk ik. Ik ben naar mijn weten de oudste van z'n bed partners.
Ja, dit zegt eigenlijk alles wel zo'n beetje.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
Vrouwen zijn fucking komisch![]()
Oh troll nevermindhet zal ook wel weer niet... naja lekker fappen op je verhaaltje en de reacties ts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Jij bent zijn neukertje, niet zijn moeder, jij hoeft hem niet te maken en voor hem te zorgen, hij moet juist leren dat zelf te doen.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:13 schreef Imminent het volgende:
Samenvatting is dus dat het een erg mysterieuze jongen is, en juist daardoor wil ik meer dan alleen seks. Ik wil meer over hem te weten komen en hem kunnen helpen.
Verbeterdquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij bent één van zijn vele neukertjes, niet zijn moeder, jij hoeft hem niet te maken en voor hem te zorgen, hij moet juist leren dat zelf te doen.
Dat ook nog inderdaad.quote:
Je kunt niet anders concluderen dan dat die vent ultra-aantrekkelijk moet zijn voor vrouwen. Anders komt ie niet aan 10+ neukertjes tegelijkertijd.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |