Nee?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:36 schreef Lienekien het volgende:
Jullie weten allemaal van wie TS een kloon is?
Ben het met dit eens. Ondanks dat je zelf 26 bent is een 19 jarige niet echt op te voeden.. Je gaat er echt spijt/misery van krijgen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee?
Maar mijn advies blijft: neem een puppy of een baby als je voor iemand wil zorgen. Die kan je nog een beetje opvoeden.
Genoeg om jouw leven onderste boven te halen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:59 schreef Imminent het volgende:
Hoe fout kan hij nou zijn op die leeftijd vraag ik me dan af
Spreek je uit ervaring? Ik heb opzich niet zo'n heel interessant leven, een beetje op z'n kop mag het wel gezet worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Genoeg om jouw leven onderste boven te halen.
Met 26 zou ik denken dat je verstandig genoeg benquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:59 schreef Imminent het volgende:
Het is wel duidelijk hoe jullie er over denken.. Hoe fout kan hij nou zijn op die leeftijd vraag ik me dan af
das toch die PUA-dude die wel eens op TV is geweestquote:Op maandag 15 februari 2016 20:20 schreef Hermanusvanurbanus het volgende:
Polygamie all the way,
Vraag eens of ie Tim Veninga kent,
Held.
Zoals je aangeeft een beetje op z'n kop, maar dat hoeft er toch niet voor te zorgen dat je heel jou leven ervoor op z'n kop zet?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:02 schreef Imminent het volgende:
[..]
Spreek je uit ervaring? Ik heb opzich niet zo'n heel interessant leven, een beetje op z'n kop mag het wel gezet worden.
Hahahahahahahahahahaha.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:23 schreef Imminent het volgende:
[..]
Mee eens, maar wel spannend. Wil wel weten wat er achter zit. Misschien kan ik hem helpen?
Juist ja.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:42 schreef Imminent het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over een 19 jarig, die zal niet zo gauw getrouwde vrouwen neuken denk ik. Ik ben naar mijn weten de oudste van z'n bed partners.
Ja, dit zegt eigenlijk alles wel zo'n beetje.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
Vrouwen zijn fucking komisch![]()
Oh troll nevermindhet zal ook wel weer niet... naja lekker fappen op je verhaaltje en de reacties ts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Jij bent zijn neukertje, niet zijn moeder, jij hoeft hem niet te maken en voor hem te zorgen, hij moet juist leren dat zelf te doen.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:13 schreef Imminent het volgende:
Samenvatting is dus dat het een erg mysterieuze jongen is, en juist daardoor wil ik meer dan alleen seks. Ik wil meer over hem te weten komen en hem kunnen helpen.
Verbeterdquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij bent één van zijn vele neukertjes, niet zijn moeder, jij hoeft hem niet te maken en voor hem te zorgen, hij moet juist leren dat zelf te doen.
Dat ook nog inderdaad.quote:
Je kunt niet anders concluderen dan dat die vent ultra-aantrekkelijk moet zijn voor vrouwen. Anders komt ie niet aan 10+ neukertjes tegelijkertijd.quote:
Of het hele topic is gewoon onzin.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:42 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Je kunt niet anders concluderen dan dat die vent ultra-aantrekkelijk moet zijn voor vrouwen. Anders komt ie niet aan 10+ neukertjes tegelijkertijd.
Sterker nog, hij moet zo woest aantrekkelijk zijn dat vrouwen accepteren dat ie ook tig andere vrouwen neukt. Dat een ventje van 19 interessant is voor een vrouw van 26 is ook hoogst uitzonderlijk.
Dat moet haast wel met die "10-12" andere vrouwen. Dat is nagenoeg onmogelijk. Zeker voor een man, maar ook qua 'time management'.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Of het hele topic is gewoon onzin.
Wat voor vrouwen zijn dit? Ik ken geen stabiele vrouw die het aantrekkelijk vindt dat een gast zichzelf loopt te krassen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:42 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Je kunt niet anders concluderen dan dat die vent ultra-aantrekkelijk moet zijn voor vrouwen. Anders komt ie niet aan 10+ neukertjes tegelijkertijd.
Sterker nog, hij moet zo woest aantrekkelijk zijn dat vrouwen accepteren dat ie ook tig andere vrouwen neukt. Dat een ventje van 19 interessant is voor een vrouw van 26 is ook hoogst uitzonderlijk.
Wijven die gek in hun hoofd zijn, zoals TS.quote:Op woensdag 17 februari 2016 06:45 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Wat voor vrouwen zijn dit? Ik ken geen stabiele vrouw die het aantrekkelijk vindt dat een gast zichzelf loopt te krassen.
Die zijn dus niet stabiel. Niemand met gezond verstand wil een krasser.quote:Op woensdag 17 februari 2016 07:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wijven die gek in hun hoofd zijn, zoals TS.
Ja, 10-12 vrouwen tegelijk daten? Vrijheid, blijheid hoor, maar ik zou het al TS wel een beetje een vies idee vinden.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:09 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dat moet haast wel met die "10-12" andere vrouwen. Dat is nagenoeg onmogelijk. Zeker voor een man, maar ook qua 'time management'.
Geen stabiele vrouwen. Duidelijk.quote:Op woensdag 17 februari 2016 06:45 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Wat voor vrouwen zijn dit? Ik ken geen stabiele vrouw die het aantrekkelijk vindt dat een gast zichzelf loopt te krassen.
Dat is niet onmogelijk. Seksverslaving dit dat. Past wel in het borderline plaatje. Of hij heeft zelf het nummer tegen TS overdreven natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:09 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dat moet haast wel met die "10-12" andere vrouwen. Dat is nagenoeg onmogelijk. Zeker voor een man, maar ook qua 'time management'.
Je hoeft niet ultra aantrekkelijk te zijn, gewoon goed in bed. Ik ken ook zo iemand die ik persoonlijk afstotelijk vond maar waar vrouwen om de een of andere reden wel mee naar bed gingen. Geen relatiemateriaal tho, dat zagen ze wel in.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:42 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Of iemand goed is in bed weet je achteraf pas. Er moet dus iets in zulke kerels zijn dat vrouwen al vantevoren onweerstaanbaar vinden.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hoeft niet ultra aantrekkelijk te zijn, gewoon goed in bed. Ik ken ook zo iemand die ik persoonlijk afstotelijk vond maar waar vrouwen om de een of andere reden wel mee naar bed gingen. Geen relatiemateriaal tho, dat zagen ze wel in.
Dat gok ik ja.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen stabiele vrouwen. Duidelijk.
En hoe kom je zover dat je zoveel vrouwen in je bed weet te krijgen dat ze dat weten? Dan moet je op zijn minst enigszins je uiterlijk en je babbel mee hebben.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hoeft niet ultra aantrekkelijk te zijn, gewoon goed in bed. Ik ken ook zo iemand die ik persoonlijk afstotelijk vond maar waar vrouwen om de een of andere reden wel mee naar bed gingen. Geen relatiemateriaal tho, dat zagen ze wel in.
en omdat jij hem afstotelijk vond willen ze hem om zijn bedkunsten? :p een man hoeft niet perse knap te zijn om gewild te zijn hè. ..persoonlijkheid is hierin juist erg belangrijkquote:Op woensdag 17 februari 2016 09:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
wrm is men zo verbaasd dat een jonge knul veel neukertjes kan hebben? Ik ben wel vaker van dat soort figuren tegen gekomen ...die gewoon eerlijk tegen vrouwen zeiden dat ze slechts seks wilden ...en vrouwen die dat pikten( dan weten ze dus dat hij nog andere vrouwen neukt).quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:42 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, nee. Daarvoor ken ik hem iets te goed. Bovendien is dat ook hoe hij ze regelde, want ze hadden 'via via' gehoord dat hij goed was.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 07:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
en omdat jij hem afstotelijk vond willen ze hem om zijn bedkunsten? :p een man hoeft niet perse knap te zijn om gewild te zijn hè. ..persoonlijkheid is hierin juist erg belangrijk
Nope. Vooral niet te kieskeurig zijn en lef hebben.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:24 schreef yats het volgende:
[..]
En hoe kom je zover dat je zoveel vrouwen in je bed weet te krijgen dat ze dat weten? Dan moet je op zijn minst enigszins je uiterlijk en je babbel mee hebben.
Het verbaasde me oprecht hoe makkelijk die meisjes waren.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:26 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Of iemand goed is in bed weet je achteraf pas. Er moet dus iets in zulke kerels zijn dat vrouwen al vantevoren onweerstaanbaar vinden.
En als je de ander niet woest aantrekkelijk vindt, gaat het wel meer om andere dingen. Uithoudingsvermogen, technieken, hoe groot iemand geschapen is etc. In ieder geval ben ik er absoluut niet van overtuigd dat je dan een soort don juan moet zijn. Dus het kan best dat die gozer van TS niet heeft gelogen.quote:Tevens geloof ik niet zo in 'goed in bed zijn'. Het gaat niet om technieken ofzo. Het gaat erom dat je de ander woest-aantrekkelijk vindt. Dan vind je sex met hem of haar ook geweldig doorgaans.
Met andere woorden: hoe lekker je de sex vindt wordt veel meer bepaald door de aantrekkingskracht die je voelt (hoe lekker je de ander vindt), dan door de 'bedvaardigheden'. Anders zou sex met een lelijke, afstotelijke man of vrouw supergoed kunnen zijn. Ik kan je vertellen dat vrijwel niemand dat zo zal ervaren.
hmm ik kan me niet voorstellen dat het puur ligt aan hoe groot geschapen of hoe goed de man in bed is. Ik denk niet dat een pleasende saaie man een vrouw daarmee kan regelen. T zit hem denk ik meer in persoonlijkheid..ik denk eerder dat dingen als bed prestaties de aantrekking kan versterken of verminderen voor sommigen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 08:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het verbaasde me oprecht hoe makkelijk die meisjes waren.Ze wilden gewoon seks en namen genoegen met degene die moeite deed om het te krijgen. Echt waar. De spanning is soms genoeg.
Maar dan hebben we het wel over leeftijden van jonger dan 20.
[..]
En als je de ander niet woest aantrekkelijk vindt, gaat het wel meer om andere dingen. Uithoudingsvermogen, technieken, hoe groot iemand geschapen is etc. In ieder geval ben ik er absoluut niet van overtuigd dat je dan een soort don juan moet zijn. Dus het kan best dat die gozer van TS niet heeft gelogen.
Jij kunt je echt geen seksuele veelvraten voorstellen hequote:Op woensdag 17 februari 2016 17:24 schreef yats het volgende:
[..]
En hoe kom je zover dat je zoveel vrouwen in je bed weet te krijgen dat ze dat weten? Dan moet je op zijn minst enigszins je uiterlijk en je babbel mee hebben.
Ik ga er vanuit dat dit hele topic getroll is. Een gast van 19 die meerdere vrouwen tegelijk heeft waarvan een deel (een stuk) ouder dan hij zelf is, zichzelf krast en nergens antwoord op wil geven? Zo niet, run TS! Dit soort gasten gebruiken je, daar kun je gewoon geen structurele relatie mee aan gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |