Dat kan natuurlijk ook, dan valt Azaz wel snellertwitter:sergermed twitterde op maandag 15-02-2016 om 21:31:11Over 200 Turkish backed rebels defected to ISIS in Northern Aleppo. reageer retweet
ISIS onderneemt al tijden niets meer in het noorden, ze zullen wel druk zijn met zich in te graven.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:38 schreef Zahreddine het volgende:
Ik vraag me nog altijd af waarom ISIS in dit hele gebeuren nog niets heeft ondernomen? Zouden ze dan zo verzwakt zijn?
Mare zal snel vallen. Azaz wat langer door de Toerken
Was nochtans de perfecte gelegenheid om wat terrein te winnen. Maar goed, het kalifaat is ook niet meer wat het geweest is héquote:Op maandag 15 februari 2016 21:41 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
ISIS onderneemt al tijden niets meer in het noorden, ze zullen wel druk zijn met zich in te graven.
Ze hadden bijvoorbeeld Mare kunnen pakken, wetende dat ze binnen een week Russische clusterbommen zouden moeten koppen en met zware verliezen de stad weer op moeten geven.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:42 schreef Zahreddine het volgende:
[..]
Was nochtans de perfecte gelegenheid om wat terrein te winnen. Maar goed, het kalifaat is ook niet meer wat het geweest is hé
quote:Op maandag 15 februari 2016 21:45 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ze hadden bijvoorbeeld Mare kunnen pakken, wetende dat ze binnen een week Russische clusterbommen zouden moeten koppen en met zware verliezen de stad weer op moeten geven.
twitter:DR_SHAHID twitterde op maandag 15-02-2016 om 21:41:13BOOM!Whole Weapons Shipments To #AlQaeda Terrorists Coming From #Turkey To #Syria Neutralized By The #RuAF In #Azazhttps://t.co/LRuPJ1IOdn reageer retweet
Julian Roepcke : 'Humanitaire hulpconvooien'quote:Op maandag 15 februari 2016 21:45 schreef IPA35 het volgende:
[..]twitter:DR_SHAHID twitterde op maandag 15-02-2016 om 21:41:13BOOM!Whole Weapons Shipments To #AlQaeda Terrorists Coming From #Turkey To #Syria Neutralized By The #RuAF In #Azazhttps://t.co/LRuPJ1IOdn reageer retweet
Kindercrèche.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:46 schreef Zahreddine het volgende:
[..]
Julian Roepcke : 'Humanitaire hulpconvooien'
Of ze zijn ernstig verzwakt of ze proberen zoveel mogelijk te profiteren door geen resources te verspillen. Maar gezien hun zombie waves op Deir-Ezzor gok ik het eerste inderdaad.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:38 schreef Zahreddine het volgende:
Ik vraag me nog altijd af waarom ISIS in dit hele gebeuren nog niets heeft ondernomen? Zouden ze dan zo verzwakt zijn?
Mare zal snel vallen. Azaz wat langer door de Toerken
Zware verliezen houdt ze ook niet tegen om kansloze hit and runs op Deir-Ezzor te doen.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:45 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ze hadden bijvoorbeeld Mare kunnen pakken, wetende dat ze binnen een week Russische clusterbommen zouden moeten koppen en met zware verliezen de stad weer op moeten geven.
Vraag ik me ook af. Aan het uithuilen bij papa Erdolf.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:52 schreef Richestorags het volgende:
Het is trouwens verdacht stil, ik hoor al een tijdje geen wolven meer huilen. Zouden ze met de staart tussen de benen zijn vertrokken
twitter:Hamosh84 twitterde op zaterdag 13-02-2016 om 15:14:43#SaudiArabia warming up their special forces. Getting them ready before entering the war in #Syria. #DaeshIsSaudi https://t.co/i2xYouOrxC reageer retweet
Nooit teleurgesteld zijn in het uitblijven van verdere escalatie. Dit kost al meer dan genoeg mensenlevens.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:58 schreef Zahreddine het volgende:
Zwaar teleurgesteld in Turkije. Ik dacht dat er een ''zware escalatie'' binnen de 24 uur zou komen.
quote:Op maandag 15 februari 2016 22:00 schreef vigen98 het volgende:
twitter:Hamosh84 twitterde op zaterdag 13-02-2016 om 15:14:43#SaudiArabia warming up their special forces. Getting them ready before entering the war in #Syria. #DaeshIsSaudi https://t.co/i2xYouOrxC reageer retweet
Heb je wel een punt. Maar volgens sommige users hier zou Turkije zwaar uithalen enzovoortquote:Op maandag 15 februari 2016 22:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nooit teleurgesteld zijn in het uitblijven van verdere escalatie. Dit kost al meer dan genoeg mensenlevens.
Bekijk eens de video wat in de tweet zitquote:Op maandag 15 februari 2016 22:02 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]Ja al 72 uur aan het warmlopen. Geloof er geen fuck meer van. Ze zijn gewoon met de grijze wolvenstaart tussen de benen aan het afdruipen.
Met hun grote bek en dom gedrag. Nu zo snel mogelijk de NATO uit flikkeren. (Turkije doel ik nu op)
ohquote:Op maandag 15 februari 2016 22:03 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Bekijk eens de video wat in de tweet zit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |