abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 februari 2016 @ 16:37:09 #51
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_160019889
Komt omdat ze geen geld heeft voor een personal photoshopper :P
pi_160021822
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:19 schreef Tuinfluitert het volgende:
Sabia Boulahrouz laat duidelijk merken dat het fantastisch goed met d’r gaat. Sabia laat zich niet meer gek maken door Sylvie Meis. Zoals wij eerder berichtten heeft Sylvie haar ex-man Rafaël verteld dat ze er alles aan wil doen om hem terug te halen naar Hamburg, in Duitsland. Rafaël kon daar weleens oren naar hebben omdat hij doodongelukkig is bij zijn Spaanse Club, Betis Sevilla. Heel vriendelijk van Sylvie, natuurlijk, maar ook een beetje gek. Volgens ingewijden wil ze Rafaël immers ook voor miljoenen aanklagen omdat ze vindt dat hij haar bij hun scheiding niet genoeg gaf. Ze moest toen ‘genoegen nemen’ met 4,5 miljoen euro. Dat is hartstikke veel voor jou en mij, maar Sylvie vindt dat blijkbaar maar een schijntje.Waarom ze Rafaël dan opeens toch wil helpen? Wij opperden:‘Het is dan ook voor de hand liggend dat Sylvies “lieve” actie om Rafaël
te “helpen” in werkelijkheid is bedoeld om Sabia weer een steek onder water te geven. Sabia is namelijk volgens veel bronnen nog steeds verliefd op Rafaël, ze was zelfs van plan om haar kind naar hem te vernoemen. Toenadering tussen Sylvie en Rafaël zou de ultieme wraakactie zijn tegen Sabia, die Rafaël twee jaar geleden van Sylvie afpakte. Het lijkt er dus op dat de actie van Sylvie vooral is bedoeld om Sabia te beschadigen, en niet om Rafaël te helpen.’Of dat de reden is of dat ze het gewoon in haar eigen belang acht dat Rafaël goed geld verdient (door middel van een transfersom of door wekelijks te spelen en dus bonussen binnen te harken) is niet helemaal duidelijk, maar wat we al wel weten is dat Sabia niet onder de indruk is van dit soort spelletjes. Zie hier de foto die ze vandaag online zette:
[ afbeelding ]
Opvallend genoeg is dit dan juist weer een heel Sylvie-achtige foto. Het haar, de blik in de ogen, en de boodschap: Sylvie had het zelf op Twitter gezet kunnen hebben. Hoe het ook zij, we zijn blij dat Sabia Boulahrouz er weer fantastisch uitziet én dat ze in staat is om van het mooie weer te genieten. Laat Sylvie maar steken onder water uitdelen, richt je op je eigen geluk.
http://www.dagelijksestan(...)rende-nieuwe-selfie/
Wat heeft Sylvie voor belang bij het geld dat Raf na de scheiding verdient?
  donderdag 18 februari 2016 @ 20:16:22 #53
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_160025187
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 13:50 schreef bloodymary1 het volgende:

Geen bierkip meer -O-
Nee, nu koekjes bakken. :)

donderdag 18 februari 2016 @ 23:11:23 #54
384473 Tuinfluitert
pi_160030952
In weekblad Privé 08 van 17 februari: " Khalid Boulahrouz is gestopt met voetballen en wil dat Sabia met de kinderen in Amsterdam komt te wonen. Een woning voor Sabia en de kinderen is er ook al, want Khalid kocht midden december 2015 een drie-kamer appartement in Amsterdam-West. Een woning waar ze zo snel mogelijk hun intrek kunnen nemen. Dat Sabia niet bepaald staat te trappelen om van Hamburg naar Amsterdam te verhuizen, lijkt Khalid niet te deren. Veel lijkt er voor Sabia niet te kiezen nu Khalid zijn rechten als vader opeist.
pi_160031058
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 23:11 schreef Tuinfluitert het volgende:
In weekblad Privé 08 van 17 februari: " Khalid Boulahrouz is gestopt met voetballen en wil dat Sabia met de kinderen in Amsterdam komt te wonen. Een woning voor Sabia en de kinderen is er ook al, want Khalid kocht midden december 2015 een drie-kamer appartement in Amsterdam-West. Een woning waar ze zo snel mogelijk hun intrek kunnen nemen. Dat Sabia niet bepaald staat te trappelen om van Hamburg naar Amsterdam te verhuizen, lijkt Khalid niet te deren. Veel lijkt er voor Sabia niet te kiezen nu Khalid zijn rechten als vader opeist.
Ze blijven wel heel stug volhouden aan hun eigen verzinsels hè :')
Nou snap ik ook gelijk waar van de week die "Sabia, die ook nog steeds in Hamburg woont" zin vandaan kwam... en die vond ik al zo raar, ze heeft volgens mij nog nooit ergens anders dan in Hamburg gewoond :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160031177
Als we het maar vaak genoeg herhalen, wordt het vanzelf een keer waar. Zoiets zullen ze wel denken.

:')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  donderdag 18 februari 2016 @ 23:20:19 #57
384473 Tuinfluitert
pi_160031325
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 23:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze blijven wel heel stug volhouden aan hun eigen verzinsels hè :')
Nou snap ik ook gelijk waar van de week die "Sabia, die ook nog steeds in Hamburg woont" zin vandaan kwam... en die vond ik al zo raar, ze heeft volgens mij nog nooit ergens anders dan in Hamburg gewoond :D
Daarom heb ik de de scan van de Privé hier niet neergezet, is vaak zo'n tegenvaller met al die oude foto's. Ja, weet niet meer wat ik moet geloven. :Y
pi_160141784
quote:
Rafael van der Vaart weer verliefd!

Rafael van der Vaart (32) is tot over zijn oren verliefd op de 23-jarige handbalster Estavana Polman. De twee zijn gefotografeerd op een terrasje in Sevilla.

Bronnen bevestigen dat Estavana de opvolgster is van Rafaels exen Sylvie Meis en Sabia Engizek.

Estavana was onlangs voor een romantisch weekend in Sevilla, waar Rafael woont, en Privé heeft de eerste foto!

Estavana houdt vooralsnog haar lippen stijf op elkaar over haar nieuwe relatie. "Ik wil mijn privéleven privé houden", zo verklaart ze.
Ik zit mobiel, dus ik krijg de foto er even niet bij.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 11:24:39 #59
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_160141857
Kan m ook niet plaatsen omdat ik op de mobiel zit, maar heb de foto wel gezien. Kan aan mij liggen, maar het ziet er niet uit alsof de vonken er vanaf spatten, dus het zal wel waar uit Eefs duim zijn gezogen.
With love :*
pi_160142129
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 11:24 schreef girlnextdoor. het volgende:
Kan m ook niet plaatsen omdat ik op de mobiel zit, maar heb de foto wel gezien. Kan aan mij liggen, maar het ziet er niet uit alsof de vonken er vanaf spatten, dus het zal wel waar uit Eefs duim zijn gezogen.
Ze zitten inderdaad gewoon naast elkaar, meer niet. Het kan dus nog alle kanten op :D
pi_160142143
Was het alweer uit met christie?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 12:00:29 #62
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160142822
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 11:21 schreef piglet het volgende:

[..]

Ik zit mobiel, dus ik krijg de foto er even niet bij.
Linkje naar het artikel dan maar, dan is iedereen één klik van de foto verwijderd ;)

http://www.telegraaf.nl/p(...)p_handbalster__.html

En dan dit stukje van 2 februari :')
http://www.telegraaf.nl/t(...)en_man_vinden__.html

Het is verdorie net de "Kinderen? Ik weet het niet hoor" theorie :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160143123
Oh en naar aanleiding van een felicitatie op twitter kunnen we ook meteen afleiden dat Sabia een nieuwe vriend heeft.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 12:36:24 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160143579
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 12:13 schreef Ticootje het volgende:
Oh en naar aanleiding van een felicitatie op twitter kunnen we ook meteen afleiden dat Sabia een nieuwe vriend heeft.
Linkje? :9~
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160143670
  dinsdag 23 februari 2016 @ 12:46:34 #66
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160143852
Hoe krijg je zo veel bullshit achter elkaar geschreven?
Tortelduifjes zonder enige affectie. Een vriendentweet als amoureus bewijs.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160143938
Ik citeer uit het Telegraafartikel: Sabia is "hoteldebotel" op Wolfhard en voelt vlinders (zonder de toevoeging "in haar buik" :') ). Rafael is "tot over zijn oren" verliefd op Estavana en zijn samen tijdens een "romantisch weekend". Hoe zit het dan met Sylvie, pardon, de kleine diva? Geen romance voor haar? Het wordt binnenkort lente nietwaar?
pi_160144048
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 12:49 schreef DavidTwente het volgende:
Ik citeer uit het Telegraafartikel: Sabia is "hoteldebotel" op Wolfhard en voelt vlinders (zonder de toevoeging "in haar buik" :') ). Rafael is "tot over zijn oren" verliefd op Estavana en zijn samen tijdens een "romantisch weekend". Hoe zit het dan met Sylvie, pardon, de kleine diva? Geen romance voor haar? Het wordt binnenkort lente nietwaar?
De kleine diva is een romance met haarzelf gestart.
pi_160145149
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 12:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Linkje naar het artikel dan maar, dan is iedereen één klik van de foto verwijderd ;)

http://www.telegraaf.nl/p(...)p_handbalster__.html

En dan dit stukje van 2 februari :')
http://www.telegraaf.nl/t(...)en_man_vinden__.html

Het is verdorie net de "Kinderen? Ik weet het niet hoor" theorie :')
pi_160146282
Dat bericht van Sabia is meer een bericht dat je aan een best homo friend stuurt, niet aan een geliefde. En hij is toch model? Dan lijkt me dat duidelijk.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 16:28:07 #71
384473 Tuinfluitert
pi_160149509
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 14:10 schreef bloodymary1 het volgende:

Dat bericht van Sabia is meer een bericht dat je aan een best homo friend stuurt, niet aan een geliefde. En hij is toch model? Dan lijkt me dat duidelijk.
Wolfhard Münter is toch booker van Mega Model Agency, en de chauffeur van Sabia, haar maatje tijdens bezoekjes tv-programma Mindmasterslive, Aalsmeer etc.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 16:35:23 #72
384473 Tuinfluitert
pi_160149704
Happy birthday beautiful soul ❤️ @wwolfhard you are the most beautiful person that I ever met. inside out! #happybirthday #friends #blessedthatigotyou

Sabia Boulahrouz en Wolfhard Münter, Booker Mega Model Agency.

dinsdag 23 februari 2016 @ 16:36:15 #73
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160149731
Hij is haar manager, lees ik? Die moet je te vriend houden, schwüll oder nicht schwüll.

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160150133
Dat soberso!
  dinsdag 23 februari 2016 @ 17:28:46 #75
384473 Tuinfluitert
pi_160150836
Rafaël van der Vaart en Estavana Polman op een terras in Sevilla.

Estavana Polman, was de vriendin van voetballer Mart Lieder.
Marc Lieder speelde voor Vitesse en RKC Waalwijk en speelt dacht ik nu voor FC Aarau Zwitserland.

Estavana Polman is een zeer succesvol handbalster van Oranje,

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')