Geniaal beeld haha, waar komt dat uit?quote:
Scene uit de film World War Z.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:01 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Geniaal beeld haha, waar komt dat uit?
Lijkt me een vette film.quote:
Haha nog steeds weekend dus, goed bezig.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:55 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik heb over die achterlijke hoge belasting ook een topic geopend, die loopt nog steeds trouwens. Goede punten verder, alleen ben ik te stoned om daar nu op in te gaan.
We? Wie dan?quote:Op maandag 15 februari 2016 19:02 schreef Europa100 het volgende:
Daarom moeten we ervoor zorgen dat daar de problemen worden opgelost en niet dat de hele wereld hier komt wonen.
Mwah, het kan mee door. Niet echt vet maar je kunt een avondje mee vullen en een dag later ben je de film vergeten (behalve deze scene natuurlijk).quote:
Betalen voor onze eigen uitroeiing. De ultieme SM-droom van links.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:04 schreef slashdotter3 het volgende:
De btw kan nog wel wat hoger en we gooien gewoon een extra Europese heffing op de brandstof om dit allemaal te bekostigen
Roep je dit ook in een verwijtende toon richting soldaten in oorlogstijd? Niemand van ons heeft hier on gevraagd.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:08 schreef xpompompomx het volgende:
Grote hoeveelheden mensen afknallen. De natte droom van pvv'ers.
Je kunt daar leuke hebbedingetjes kopen voor weinig. Naar China verhuizen betekent dat je minder lang op je spullen hoeft te wachtenquote:Op maandag 15 februari 2016 19:07 schreef Meike26 het volgende:
Wie gaat er mee naar China? Er zijn daar nog wat appartementjes/steden te vullen
quote:Op maandag 15 februari 2016 19:08 schreef xpompompomx het volgende:
Grote hoeveelheden mensen zonder mentaliteit binnenhalen. De natte droom van de linkse gutmensch.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:08 schreef xpompompomx het volgende:
Heeft niets te maken met de waarheid onder ogen zien. Is gewoon onderdeel van een vooropgezet plan.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:03 schreef Confetti het volgende:
Ik roep het al lang. We ontkomen er niet aan om in de toekomst pogingen tot illegale grensoverschrijding met dodelijk geweld te beantwoorden. Hopelijk is het tegen die tijd niet te laat. Extreem-links heeft de neiging om de waarheid laat onder ogen te zien.
Gutmensch is al een aardige geuzennaam aan het worden tegenwoordig.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:20 schreef Faz3D het volgende:
[..]
Grote hoeveelheden mensen zonder mentaliteit binnenhalen. De natte droom van de linkse gutmensch.
Als het nu oostblokkers, Filipijnen, chinezen en Japanners waren dan had ik misschien wel meegezongen met dat welkomstlied.
Die mensen weten wat werken is.
Die jongens wisten inderdaad wel aardig wat verwoesten inhield.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gutmensch is al een aardige geuzennaam aan het worden tegenwoordig.
Daar komen we vanzelf achter.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:48 schreef Toefjes het volgende:
Het niveau hier is weer dusdanig bedroevend dat een stel Afrikanen het onmogelijk naar beneden kan halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |