abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159940501
welkom ik ga vast een liedje instuderen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_159940557
Ik las iets over houtkap. wat doen ze met dat hout dan? Eten kan niet echt en het lijkt me al warm zat.
  maandag 15 februari 2016 @ 17:51:06 #28
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159940685
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 17:46 schreef muhahaha het volgende:
Ik las iets over houtkap. wat doen ze met dat hout dan? Eten kan niet echt en het lijkt me al warm zat.
Je kan er wel op koken en het exporteren. En woningen van bouwen. En meubels. En wat eigenlijk niet? :?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_159940702
quote:
14s.gif Op maandag 15 februari 2016 17:51 schreef Dven het volgende:

[..]

Je kan er wel op koken en het exporteren. En woningen van bouwen. En meubels. En wat eigenlijk niet? :?
Goed punt :)

Dat laatste snap ik wel alleen zoals het nu staat verwoord gaan ze extra kappen vanwege de droogte.
pi_159940864
quote:
14s.gif Op maandag 15 februari 2016 17:51 schreef Dven het volgende:

[..]

Voornamelijk voor houtskool. Hout is de grootste energiebron in Madagascar.
pi_159940992
Die TT slaat echt nergens op, man man man. Dat er mensen 'in beweging zijn', wat dat ook moge betekenen, lekker suggestief weer. Betekent niet dat ze allemaal naar Europa komen. Dat gaat dan ook niet gebeuren. En ik stel voor dat TS is afreist naar Syrië, of om het even welk land. En dan nogmaals zijn eigen post leest. :')
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_159941012
Er is toch ook al voorspeld dat een groot aantal klimaatvluchtelingen genoodzaakt worden om zich te verplaatsen (niet direct naar Europa), in delen van Azië, omdat die gebieden steeds verder onder water komen te staan?
pi_159941133
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 17:05 schreef polderturk het volgende:

We hadden alleen ontwikkelingshulp moeten geven aan landen die aan geboortebeperking doen. De landen hadden het krijgen van maximaal 2 tot 3 kinderen moeten stimuleren.
[..]

http://nos.nl/nieuwsuur/a(...)lingen-op-komst.html
Dus jij beslist dat zo even, hoeveel kinderen iemand mag krijgen, man man man. :')

Als ik kinderen wil, want die heb ik niet. Bepaal ik dat zelf wel, ook als de overheid jou achterlijke plannetje over zou nemen, wat nooit gaat gebeuren. Ook al zou ik 20 kinderen willen, daar heb jij helemaal niets mee te maken dan wel over te zeggen.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  maandag 15 februari 2016 @ 18:11:47 #34
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_159941273

Wir schaffen das!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_159941395
Vergeet niet elk aantal dat ergens gezegd wordt ondergebracht te worden per gemeente te vermenigvuldigen met de gehele familie die er nog hierheen aan bij wordt gehaald, dat is een gemiddelde factor 4, zeg maar gerust 5.

Dus bij 2000 vluchtelingen in een gemeente is dat 10.000.

Natuurlijk zijn daar dan ook genoeg onder die niet in aanmerking komen, maar vergeet dan ook nog eens niet dat die niet worden uitgezet en vrijlijk mogen rondzwerfen hier.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
  Moderator maandag 15 februari 2016 @ 18:30:18 #36
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_159941696
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]

Wir schaffen das!
Klaver is ook al een christen democraat tegenwoordig? Wat heb ik gemist?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_159941876
Klaver. :r

'Impliciete ideologie', op 1:10. :')
pi_159941894
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]

Wir schaffen das!
Wat een kop ook. _O-
pi_159942022
pi_159942026
WIR MÜSSEN EINE MAUER BAUEN!!1 UND SCHNELL!!
pi_159942080
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 18:41 schreef Longcat. het volgende:
Israël heeft al jaren een muur. Misschien moeten we net zoals de joden meer voor ons eigen volk opkomen.
pi_159942084
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 18:41 schreef Longcat. het volgende:
DEUTSCHLAND UBER ALLESS!!!

See what i did there?

Ik. _O_
pi_159942123
BREKEND!!! EEN GELEKTE FOTO VAN DE MOBILISATIE VAN ONS LEGER!!1

pi_159942279
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 18:06 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Dus jij beslist dat zo even, hoeveel kinderen iemand mag krijgen, man man man. :')

Als ik kinderen wil, want die heb ik niet. Bepaal ik dat zelf wel, ook als de overheid jou achterlijke plannetje over zou nemen, wat nooit gaat gebeuren. Ook al zou ik 20 kinderen willen, daar heb jij helemaal niets mee te maken dan wel over te zeggen.
Dat vind ik nog te bezien, zie het ook van de andere kant: Als je weet dat je kinderen een toekomst krijgen zonder enig positief vooruitzicht ga je dan nog zonder rubber te werk? Wetende dat je van je loon je kinderen amper kan onderhouden? Zelf zou ik dat nooit doen, ik wil mijn eigen bloed niet zien lijden.

Maar dit vind ik meer een taak voor de inwoners en politiek zelf van het land, jammer alleen dat de meeste landen daar geen goed democratisch bestuur hebben maar alleen uit vriendjespolitiek bestaat met een vleugje corruptie.

En om eerlijk te zijn, kijk eens naar de geschiedenis, hoe vooruitstrevend Nederland is. (Buiten de negatieve kanten om dan)

Met en door werken zijn we geworden wat we nu zijn, je ziet in bepaalde regio's nog mensen met een arbeiderscultuur. Werken 6 dagen in de week en proberen 80-90 uur te draaien. Dat zijn mensen die een land opbouwen.

Ik ben zelf niet in Afrika geweest, maar ik weet zeker dat er daar een gebrek is aan leiderschap, eerlijkheid, mentaliteit etc. De dag van morgen is het enige waar ze naar kijken, lange termijn denken is er voor velen niet bij. Ik denk dat we dit wat we nu zijn te danken hebben aan het gristelijk calvinisme etc maar afijn..

Daarom ben ik zelf trots op Nederland, wat wij als klein landje nu hebben bereikt.

Jammergenoeg is die trotsheid geen hoge trots, de werkende mens word niet beloond maar bestraft door hogere belastingtarieven, wat schandalig is. En hoe de regering nu omspringt met het Nederlandse volk vind ik bedroevend.
pi_159942290
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 18:44 schreef Longcat. het volgende:
BREKEND!!! EEN GELEKTE FOTO VAN DE MOBILISATIE VAN ONS LEGER!!1

[ afbeelding ]
Godverdomme. ik moest lachen, hard. _O_
pi_159942385
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 18:51 schreef Faz3D het volgende:

[..]

Dat vind ik nog te bezien, zie het ook van de andere kant: Als je weet dat je kinderen een toekomst krijgen zonder enig positief vooruitzicht ga je dan nog zonder rubber te werk? Wetende dat je van je loon je kinderen amper kan onderhouden? Zelf zou ik dat nooit doen, ik wil mijn eigen bloed niet zien lijden.

Maar dit vind ik meer een taak voor de inwoners en politiek zelf van het land, jammer alleen dat de meeste landen daar geen goed democratisch bestuur hebben maar alleen uit vriendjespolitiek bestaat met een vleugje corruptie.

En om eerlijk te zijn, kijk eens naar de geschiedenis, hoe vooruitstrevend Nederland is. (Buiten de negatieve kanten om dan)

Met en door werken zijn we geworden wat we nu zijn, je ziet in bepaalde regio's nog mensen met een arbeiderscultuur. Werken 6 dagen in de week en proberen 80-90 uur te draaien. Dat zijn mensen die een land opbouwen.

Ik ben zelf niet in Afrika geweest, maar ik weet zeker dat er daar een gebrek is aan leiderschap, eerlijkheid, mentaliteit etc. De dag van morgen is het enige waar ze naar kijken, lange termijn denken is er voor velen niet bij. Ik denk dat we dit te danken hebben aan het gristelijk calvinisme etc maar afijn..

Daarom ben ik zelf trots op Nederland, wat wij als klein landje nu hebben bereikt.

Jammergenoeg is die trotsheid geen hoge trots, de werkende mens word niet beloond maar bestraft door hogere belastingtarieven, wat schandalig is. En hoe de regering nu omspringt met het Nederlandse volk vind ik bedroevend.
Ik heb over die achterlijke hoge belasting ook een topic geopend, die loopt nog steeds trouwens. Goede punten verder, alleen ben ik te stoned om daar nu op in te gaan. :')
  maandag 15 februari 2016 @ 18:57:44 #47
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_159942460
quote:
2s.gif Op maandag 15 februari 2016 18:30 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Klaver is ook al een christen democraat tegenwoordig? Wat heb ik gemist?
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)t-aan-absoluut.dhtml
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 15 februari 2016 @ 18:58:16 #48
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_159942475
Volgens mij als wij oorspronkelijkw bewoners van Europa allemaal besluiten, als die vluchtelingen hier komen, te vertrekken ergens anders heen, maken ze er hier net zo'n zooi van als in Afrika. Gewoon omdat ze achterlijk zijn.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  Moderator maandag 15 februari 2016 @ 18:58:28 #49
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_159942484
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_159942510
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 18:41 schreef ccs het volgende:
[ afbeelding ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: