Volgens mij is de formule:quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:23 schreef obligataire het volgende:
Klopt dat hadden meerdere van ons ook al geconstateerd. Het is ook nagevraagd bij KOM maar daar is nooit een antwoord op gekomen.
In de huidige opzet mis ik vooral de aflossing andere leningen behalve KOM.
Wat bezielt die mensen om er naast drie ondernemingen nog maar een extra te starten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:03 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Nieuwe Collin:
Bij Annet
Investering in apparatuur/verbouwing
¤150.000
| 8,0% rente | 60 maanden | Investeerders: 5 | Reacties: 0
Geen zekerheden anders dan hoofdelijke aansprakelijkheid. Ik blijf Bij Annet vandaan
Mmm, ik kijk er toch iets minder negatief tegen aan. Aan de ene kant ben ik niet zo voor al die sportscholen en zonnen studio’s aan de andere kant zijn dit blijkbaar actieve en ervaren ondernemers en daar hou ik dan wel weer van. Ze kunnen blijkbaar financieel leven van de bestaande bedrijven dus dat is als basis goed. Daarnaast hebben ze een eigenwoning die op zijn minst niet onder water staat en blijkbaar ook nog wat overwaarde heeft, hoofdelijke aansprakelijkheid en geen grapjes als huwelijksvoorwaarden die roet in het eten kunnen gooien. Ik denk toch dat ik hem mee pak.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:03 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Nieuwe Collin:
Bij Annet
¤150.000
Geen zekerheden anders dan hoofdelijke aansprakelijkheid. Ik blijf Bij Annet vandaan
Dat is zeker ook waar.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:35 schreef obligataire het volgende:
Blijkbaar draaien drie drie andere winkels toch niet zo goed dat ze er wat eigen geld in kunnen stoppen, dat vind ik toch ook wat bedenkelijk.
Sorry voor mij geen zonnestudios.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:03 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Nieuwe Collin:
Bij Annet
¤150.000
Dit, wat normaal Nederland al weet zal eerders ook bij de zonnebanktokkies landen. Dan zal de omzet aanzienlijk dalen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ze gemaild en een voorbeeld ontvangen van de toets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ziet er m.i. uit als een hiuiswerktopicIk zie de meerwaarde van deze toets totaal niet.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Hoezo? Omdat eerst gevraagd wordt naar je schoolopleiding en daarna deze wel zeer intrigerende vragen gesteld worden.quote:
Opzich zie ik m ook wel zitten..quote:
Op dinsdag 16 februari 2016 11:03 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Aan vaste lopende kosten ben je dus minimaal 7k per maand kwijtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:41 schreef Horsemen het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 16 februari 2016 11:03 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Nieuwe Collin:
Bij Annet
¤150.000
Een van de gestelde vragen bij de reacties is of het bedrijf in een eigen of huur pand gevestigd zal worden. Nou was ik er, mede op basis van het bijgevoegde filmpje al vanuit gegaan dat het een huurpand was, waar ik wel van schrok is de huurprijs van ¤ 1.780,- per maand, die hakt er wel in iedere maand.
Hoezo? De 'funding' is toch geslaagd?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:40 schreef leolinedance het volgende:
Update van AGD betreffende Infraunion 10-2 geeft mij wel vertrouwen.
Wel apart dat AGD project Infraunion als 'geslaagd' op de website heeft staan trouwens
Tja, dat is een verschil van inzicht denk ik. Alle platformen vinden een project geslaagd als ze de centjes bij elkaar geharkt hebben. De investeerders zien een project als geslaagd als een project volgens afspraak is afgelost en de centjes weer inclusief rente op je eigen rekening staan.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:40 schreef leolinedance het volgende:
Update van AGD betreffende Infraunion 10-2 geeft mij wel vertrouwen.
Wel apart dat AGD project Infraunion als 'geslaagd' op de website heeft staan trouwens
Ik denk zelfs nog wel wat meer. Ik dacht zelf aan 2000 euro in de week voordat er wat voor haarzelf over blijft! Na 5jaar als de lening afgelost is wordt het pas beter! Zoals ik al eerder zei ik blijf Bij Annet weg.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:42 schreef impact9 het volgende:
[..]
Aan vaste lopende kosten ben je dus minimaal 7k per maand kwijt
Ja, maar dat staat niet in die banner. Sowieso nogal discutabel om een soort van te 'pronken' met projecten die misgelopen zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:43 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Hoezo? De 'funding' is toch geslaagd?
Die zijn toch niet misgelopen? Het platform heeft zijn commissie binnen DUS zijn ze geslaagd.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, maar dat staat niet in die banner. Sowieso nogal discutabel om een soort van te 'pronken' met projecten die misgelopen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |