psychopaatquote:Op maandag 15 februari 2016 00:59 schreef defokkingfoker het volgende:
Als je dr 1 dood trapt voel je ook gewoon die botjes kraken
Wat ben je aan het doen op het moment? Ik verveel me.quote:
Eenshquote:Op maandag 15 februari 2016 01:06 schreef Vermon het volgende:
Je hoort ze dood te maken, muizen zijn gevaarlijk. Koop een paar muizenvallen en laat zien wie de baas in huis is. Breek die nekjes en laat de druppeltjes bloed uit het neusje komen, koop die val!
[ afbeelding ]
Die ga ik op mijn lijstje erbij schrijven.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:03 schreef Inalcanzable het volgende:
Smeer je piemelmuis in met gesmolten kaas
je zusje aan het neukenquote:Op maandag 15 februari 2016 01:03 schreef DikPropje het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen op het moment? Ik verveel me.
neequote:Op maandag 15 februari 2016 01:16 schreef EPiCAPPEL het volgende:
[..]
Mag ik bij jou in de villa komen wonen dan?
man man, dat is wel een foto van een paar jaar oud alweer.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:17 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
nee
* Gerard_Geit checkt fobo
alhoewel..
in US?quote:Op maandag 15 februari 2016 01:18 schreef EPiCAPPEL het volgende:
[..]
man man, dat is wel een foto van een paar jaar oud alweer.
Ondertussen veel ouder en niet veel wijzer. 21 jaar en going.
edit: zal hem gelijk updaten.
Nou word je niet vrolijk van heur.quote:
En dan zet je ze buiten weer terug zeker ?quote:Op maandag 15 februari 2016 01:34 schreef Paxcon het volgende:
Wij gebruiken een diervriendelijke muizenval
Daar lopen ze vanzelf in zonder lokaas
Uhm, neequote:Op maandag 15 februari 2016 01:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
En dan zet je ze buiten weer terug zeker ?![]()
Beest is allang weer binnen je huis aan het volschijten.
En jij maar denken waar komen ze toch vandaan
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik bedoel, je druk maken om muizenlevens.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nou word je niet vrolijk van heur.
Die beesten hebben geen blaas.
Keutels en shit op het aanrecht.
Aangevreten brood.
Keutels op de bank, ben der sinds kort vanaf 5 dood gemaakt.
De buren hebben volgend mij sinds kort een kat
Psychopaatquote:Op maandag 15 februari 2016 01:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel, je druk maken om muizenlevens.
Ga jij ook klagen als ik op een mier sta?quote:
Of zet je ze echt buiten weer uit meer dan 5 km van je huis ??quote:Op maandag 15 februari 2016 01:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Uhm, nee
Maar toch bedankt voor je analyse
Ohw dacht al.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel, je druk maken om muizenlevens.
Die houd ik erin !! Kut beestenquote:Op maandag 15 februari 2016 01:36 schreef whatdafuck het volgende:
Vang een muis en verbrand hem levend in een kooi.
De muis gaat dan krijsen en piepen en waarschuwt zijn mede muizen voor gevaar.
Muizen gaan ervandoor.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?! Kokend water over je hand gooien in plaats van de muis?!quote:Op maandag 15 februari 2016 01:41 schreef hugecooll het volgende:
Herkenbare en terechte klacht KLB / Muizen en explosies
Op het platteland is dit een goed bewaard geheim van boeren.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:42 schreef EPiCAPPEL het volgende:
Er worden geen muizen verbrand. Alleen spinnen.
Jij bent zeker de bedenker van de space muis whatdafuck.
staat erbij, ergens in de eerste tien postsquote:Op maandag 15 februari 2016 01:43 schreef EPiCAPPEL het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?! Kokend water over je hand gooien in plaats van de muis?!
Nou in de winkelstraten van Breda (zonder tuin, alleen een dakterras) zal dit geen goed idee zijn. En te weinig ruimte. Daarbij komt dat ik denk dat mocht ik nou die muis levend vangen ik hem naar de dierenwinkel breng hier tegenover.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:44 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Op het platteland is dit een goed bewaard geheim van boeren.
We hebben bij ons in de tuin soms last van ratten (tuin aan een gracht van amsterdam)
Hoewel we ze ook wel neerschieten. (met demper en scope) Ook top om te doen![]()
Maar dan komen ze wel wat sneller terug.
Misschien wachten tot die tijd van de maand weer aangebroken is en dan lekker met een hamer in de hand frustraties uitenquote:Op maandag 15 februari 2016 01:46 schreef EPiCAPPEL het volgende:
[..]
Nou in de winkelstraten van Breda (zonder tuin, alleen een dakterras) zal dit geen goed idee zijn. En te weinig ruimte. Daarbij komt dat ik denk dat mocht ik nou die muis levend vangen ik hem naar de dierenwinkel breng hier tegenover.
Helaas ben ik niet zo moordlustig ingesteld, het is niet die tijd van de maand.
Kan je em beter naar een Reptielenzaakje brengen als slangenvoerquote:Op maandag 15 februari 2016 01:46 schreef EPiCAPPEL het volgende:
[..]
Nou in de winkelstraten van Breda (zonder tuin, alleen een dakterras) zal dit geen goed idee zijn. En te weinig ruimte. Daarbij komt dat ik denk dat mocht ik nou die muis levend vangen ik hem naar de dierenwinkel breng hier tegenover.
Helaas ben ik niet zo moordlustig ingesteld, het is niet die tijd van de maand.
Burn baby burn. Precies dat doe ik, alleen dan met spinnen.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
staat erbij, ergens in de eerste tien posts
quote:Op maandag 15 februari 2016 01:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien wachten tot die tijd van de maand weer aangebroken is en dan lekker met een hamer in de hand frustraties uiten
Ik wil dat muisje niet vermoorden!quote:Op maandag 15 februari 2016 01:47 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Kan je em beter naar een Reptielenzaakje brengen als slangenvoer![]()
Ook leuk om te zien
Dus je wil ze niet vermoorden, maar je wil ze wel aan slangen voerenquote:Op maandag 15 februari 2016 01:49 schreef EPiCAPPEL het volgende:
[..]
[..]
Ik wil dat muisje niet vermoorden!![]()
Ik weet geen reptielenzaak maar wel een school waar ze slangen houden en muizen. Daar durf ik hem wel los te laten.
Vroeger toen ik nog op de middelbare school zat hebben we wel eens met die muisje overgegooid maar dat vind ik weer net iets anders. Die overleefde het tot ze aan de slangen werden gevoerd.
Dan heb ik ze niet vermoord. Dat zou ik gewoon echt niet kunnen. Mocht een van jullie dus frustraties hebben. Je bent welkom.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus je wil ze niet vermoorden, maar je wil ze wel aan slangen voeren![]()
You whut mate?
Een heleboel mannelijk fokkers hebben seksuele frustraties zo blijkt uit meerdere KLB topics, mogen zij die frustraties ook bij jouw thuis komen oplossenquote:Op maandag 15 februari 2016 01:55 schreef EPiCAPPEL het volgende:
[..]
Dan heb ik ze niet vermoord. Dat zou ik gewoon echt niet kunnen. Mocht een van jullie dus frustraties hebben. Je bent welkom.
Liever niet die frustraties. En al zeker niet op muizen.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een heleboel mannelijk fokkers hebben seksuele frustraties zo blijkt uit meerdere KLB topics, mogen zij die frustraties ook bij jouw thuis komen oplossen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |