Ik had 'm klem en wilde hem verbranden (bus deo + aansteker, je kent het wel) en die ruimte was blijkbaar iets te klein/te slecht geventileerdquote:
Dat is dan ook niet zo heel slim.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 05:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik had 'm klem en wilde hem verbranden (bus deo + aansteker, je kent het wel) en die ruimte was blijkbaar iets te klein/te slecht geventileerd
Het was een kastje en die voorkant knalde er ook afik ben stukken van die deurtjes aan de andere kant van de kamer tegengekomen
Zoiets. Ik zit al een paar dagen achter dat kutbeest aan, maar een muis heb je nog niet zomaar te pakkenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 05:59 schreef richolio het volgende:
Dus je probeerde een muis te verbranden met een aansteker en deo? Wat was je plan daarna? Een verbrande muis weggooien?
Mag hopen dat het beestje heel isquote:Op dinsdag 22 juli 2014 05:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik had 'm klem en wilde hem verbranden (bus deo + aansteker, je kent het wel) en die ruimte was blijkbaar iets te klein/te slecht geventileerd
Het was een kastje en die voorkant knalde er ook afik ben stukken van die deurtjes aan de andere kant van de kamer tegengekomen
ja hoor, ziekquote:Op dinsdag 22 juli 2014 06:03 schreef datismijnmening het volgende:
Een muis willen vermoorden door hem levend te verbranden, ziek![]()
![]()
What comes around goes around, lekker voor je![]()
Heb je het hem wel netjes gevraagd?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 06:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ja hoor, ziekik heb 'm echt al dagen de kans gegeven om gewoon netjes op te flikkeren. Ik ga niet wachten tot ie heel z'n boerenfamilie bij me uitnodigt
Dus? 1001 andere manieren om dat beestje humanitair dood te maken of te vangenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 06:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ja hoor, ziekik heb 'm echt al dagen de kans gegeven om gewoon netjes op te flikkeren. Ik ga niet wachten tot ie heel z'n boerenfamilie bij me uitnodigt
Mhm, in theorie wel, ja. In de praktijk rent ie je gewoon lekker voorbij en verstopt ie zich achter/onder van alles tot je weer rustig zit en dan begint ie weer te kuttenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 06:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dus? 1001 andere manieren om dat beestje humanitair dood te maken of te vangen
Een muizenval is ook niet altijd diervriendelijk. Beter gewoon vangen en levend uitzetten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 06:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dus? 1001 andere manieren om dat beestje humanitair dood te maken of te vangen
Is blijkbaar wel vaker bij oude huizenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 06:09 schreef klabbakus het volgende:
wie heeft er gadverdammedan muizen in z'n huis rondlopen?
een fruitvliegje kan ik snappen, maar wtf wie heeft er muizen, berg je gore ranzigheid wat je eet gewoon op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |