abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159935583
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 13:13 schreef Montagui het volgende:
LeShaque twitterde op maandag 15-02-2016 om 12:33:47 When the US bombed a MSF hospital in Afghanistan, the world went up in arms. Russia has bombed more than 30 hospitals in Syria. No comment. reageer retweet
De meest recente van vanmorgen.
MSF twitterde op maandag 15-02-2016 om 11:13:02 UPDATE #Syria the MSF-supported structure in #Idlib was hit by 4 rockets, at least 8 staff are missing. https://t.co/0vqfqlPm2Y reageer retweet
https://www.alaraby.co.uk(...)ital-in-syrias-idlib

Maar goed, volgens de Russen zijn het toch terroristen.
Rebellen werden er behandeld.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  maandag 15 februari 2016 @ 14:53:34 #227
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159936400
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 13:09 schreef Atak het volgende:
Iran en Ruslan helpen ISIS nu door de rebellen te bombarderen/aan te vallen. Als de twintigkoppige coalitie met Saudi-Arabië ISIS schaakmat zet en ook nog hier en daar Hezbollah terroristen bombardeert is dat twee vliegen raken met een klap. Voor Europa is het ook onacceptabel wat Rusland nu doet. Ze bombarderen nu alle steden zodat heel Syrië leegloopt en richtig Europa gaat. De vraag is wat schiet Rusland hiermee op? Ze vinden het natuurlijk niet erg dat ze Europa destabiliseren. Eigenlijk best wel sneu dat sommige die hier in Nederland wonen zo'n misselijkmakende persoon als Poetin steunen. Zulke mensen moet je opsporen en naar Moskou en Tehran deporteren ook al denk ik dat die landen zulk gespuis niet zullen accepteren.

SA gaat aan de slag:
http://www.aljazeera.com/(...)160214181933767.html
Rusland helpt IS door de rebellen te bombarderen?
Wat moeten ze dan doen? Roepen: "blijf even zitten totdat we IS te pakken hebben en dan zien we wel verder."?
De grote stroom vluichtelingen is door IS en de bewapening van de US veroorzaakt, niet anders.
Sinds de US in Irak liep te kutten is het een grote klere zooi in het Midden oosten.
Zelfde liedje met Lybie; het is nu een IS bolwerk omdat Ghadaffi weg is en nu stromen de Noord Afrikanen de Eu binnen op zoek naar werk.
En wat Rusland er meer opschiet? Laten zien dat ze geen trekpop zijn van de US en zich niet zomaar laten piepelen, zoals de rest van de Eu zich laat sturen door de VS.
Probeer eens ruimer om je heen te kijken en zoek eens wat meer info op het internet ipv. de nationalistische immitatie turk uit te hangen.
pi_159936487
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 14:22 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Rebellen werden er behandeld.
Volgens de Russen dus terroristen, net als hun behandelaars, de vrouwen en de kinderen aldaar. Niks geen casualties of war meer, maar bewust doden van burgers puur en alleen omdat er mogelijk rebellen in hun buurt zijn.

Flink wat filmpjes overigens:

https://www.youtube.com/p(...)q9EXLp4zhbqlzd--tqG5
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_159936572
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 14:56 schreef Montagui het volgende:

[..]

Volgens de Russen dus terroristen, net als hun behandelaars, de vrouwen en de kinderen aldaar. Niks geen casualties of war meer, maar bewust doden van burgers puur en alleen omdat er mogelijk rebellen in hun buurt zijn.

Flink wat filmpjes overigens:

https://www.youtube.com/p(...)q9EXLp4zhbqlzd--tqG5
Okay Julian.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  maandag 15 februari 2016 @ 15:06:49 #230
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_159936747
airwars_ twitterde op maandag 15-02-2016 om 15:02:25 According to official @CJTFOIR stats there were just 15 US anti-Daesh Syria strikes last week - and 0 by its allies https://t.co/guo97hRWdx reageer retweet
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 15 februari 2016 @ 15:10:32 #231
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_159936837
Waarom zit AZG trouwens in Al-Qaeda-gebied?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_159936865
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 15:10 schreef Szura het volgende:
Waarom zit AZG trouwens in Al-Qaeda-gebied?
Vrijheid & Democratie
pi_159937361
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 14:53 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Wat moeten ze dan doen? Roepen: "blijf even zitten totdat we IS te pakken hebben en dan zien we wel verder."?

95% van de bommen van Rusland zijn nu op ISIS. En 95% van de Syrische vluchtelingen vluchten niet van ISIS maar van Assad en YPG. Als we het vluchtelingenprobleem op willen lossen dan moet Assad gewoon gestopt worden. De Nederlandse overheid begrijpt dat en NAVO ook. Daarom is staak het vuren ook zo belangrijk. De gene die daar niet aanhouden moeten gewoon keihard op de vingers getikt worden. Daarom verwelkom ik ook de bestraffing van YPG troepen. Uiteindelijk beste zou een bufferzone in heel noord-Syrië zijn zodat de vluchtelingen niet deze kant komen.

Kurdish fighters 'carry out ethnic cleansing' in Syria
http://www.aljazeera.com/(...)160215041944504.html
  maandag 15 februari 2016 @ 15:35:53 #234
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159937389
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 13:13 schreef Montagui het volgende:
LeShaque twitterde op maandag 15-02-2016 om 12:33:47 When the US bombed a MSF hospital in Afghanistan, the world went up in arms. Russia has bombed more than 30 hospitals in Syria. No comment. reageer retweet
De meest recente van vanmorgen.
MSF twitterde op maandag 15-02-2016 om 11:13:02 UPDATE #Syria the MSF-supported structure in #Idlib was hit by 4 rockets, at least 8 staff are missing. https://t.co/0vqfqlPm2Y reageer retweet
https://www.alaraby.co.uk(...)ital-in-syrias-idlib

Maar goed, volgens de Russen zijn het toch terroristen.
Net op het nieuws dat men VERMOED dat het Russische airstrikes waren maar niets is bevestigd.

Ik herrinner mij nog de zogenaamde gasaanvallen van Assad wat dus later gewioon die lieve rebellen bleken te zijn die hun eigen mensen vergasten. Nooit meer wat van gehoord.....
pi_159937480
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 15:35 schreef DUTCHKO het volgende:

Ik herrinner mij nog de zogenaamde gasaanvallen van Assad wat dus later gewioon die lieve rebellen bleken te zijn die hun eigen mensen vergasten. Nooit meer wat van gehoord.....
Omdat het Assad ook was.

Maar die discussie wil ik nu niet gaan oprakelen. Jij gelooft het jouwe, ik het mijne.
  maandag 15 februari 2016 @ 15:46:07 #236
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159937581
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 15:34 schreef Atak het volgende:

[..]

95% van de bommen van Rusland zijn nu op ISIS. En 95% van de Syrische vluchtelingen vluchten niet van ISIS maar van Assad en YPG. Als we het vluchtelingenprobleem op willen lossen dan moet Assad gewoon gestopt worden. De Nederlandse overheid begrijpt dat en NAVO ook. Daarom is staak het vuren ook zo belangrijk. De gene die daar niet aanhouden moeten gewoon keihard op de vingers getikt worden. Daarom verwelkom ik ook de bestraffing van YPG troepen. Uiteindelijk beste zou een bufferzone in heel noord-Syrië zijn zodat de vluchtelingen niet deze kant komen.

De meeste vluchtelingen komen vanuit de kampen uit Turkije en Libanon en die zaten daar al jaren, zefs voordat de Russen meededen.
Daarbij komt nog dat er ook een enorme groep uit Noord Afrika, Irak en Afghanistan komt die gewoon schandalig meeliften met de Syriers.

Al dat gelul over de Russen is gewoon stompzinnig want zij zijn binnen gehaald door Assad, nog steeds de officiele en erkende leider van Syrie.
Degenen die NIET in Syrie horen zijn de Turken, Saoedi's en die duizenden BUITENLANDSE jihadi strijders die van Syrie een Salafistische staat wensen te maken.
Ik zou mij meer drukker maken over deze hufters want als zij zich stabiliseren is hun volgende doel Libanon EN Turkije.
Assad houd ze juist tegen.
  maandag 15 februari 2016 @ 15:46:38 #237
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159937593
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 15:40 schreef Montagui het volgende:

[..]

Omdat het Assad ook was.

Maar die discussie wil ik nu niet gaan oprakelen. Jij gelooft het jouwe, ik het mijne.
Nee het is al meerdere keren bewezen, en toegegeven, dat het de rebellen waren.
pi_159937725
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 14:53 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

De grote stroom vluichtelingen is door IS en de bewapening van de US veroorzaakt, niet anders.
Sinds de US in Irak liep te kutten is het een grote klere zooi in het Midden oosten.
Zelfde liedje met Lybie; het is nu een IS bolwerk omdat Ghadaffi weg is en nu stromen de Noord Afrikanen de Eu binnen op zoek naar werk.
En wat Rusland er meer opschiet? Laten zien dat ze geen trekpop zijn van de US en zich niet zomaar laten piepelen, zoals de rest van de Eu zich laat sturen door de VS.
Probeer eens ruimer om je heen te kijken en zoek eens wat meer info op het internet ipv. de nationalistische immitatie turk uit te hangen.
RT, niburu.nl en central knowledge site ofzo zijn leuk voor mensen die zich speciaal willen voelen. Rusland wordt bestuurd door een gek. Jammer dat jij dat niet inziet. Tientallen wereldleiders gelukkig wel.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_159937729
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 15:46 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

De meeste vluchtelingen komen vanuit de kampen uit Turkije en Libanon en die zaten daar al jaren, zefs voordat de Russen meededen.
Daarbij komt nog dat er ook een enorme groep uit Noord Afrika, Irak en Afghanistan komt die gewoon schandalig meeliften met de Syriers.

Al dat gelul over de Russen is gewoon stompzinnig want zij zijn binnen gehaald door Assad, nog steeds de officiele en erkende leider van Syrie.
Degenen die NIET in Syrie horen zijn de Turken, Saoedi's en die duizenden BUITENLANDSE jihadi strijders die van Syrie een Salafistische staat wensen te maken.
Ik zou mij meer drukker maken over deze hufters want als zij zich stabiliseren is hun volgende doel Libanon EN Turkije.
Assad houd ze juist tegen.
Wat een ongelofelijke eindeloze stroom van onzin. _O-

Ik ga nog geen eens reageren op al dat andere onzin.
pi_159937761
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 15:46 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Nee het is al meerdere keren bewezen, en toegegeven, dat het de rebellen waren.
Er is niks bewezen, alleen dat de kans zeer aannemelijk is dat het regime van Assad de schuldige is.
  maandag 15 februari 2016 @ 15:57:51 #241
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159937851
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 15:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

RT, niburu.nl en central knowledge site ofzo zijn leuk voor mensen die zich speciaal willen voelen. Rusland wordt bestuurd door een gek. Jammer dat jij dat niet inziet. Tientallen wereldleiders gelukkig wel.
Hij is niet gek, hij staat gewoon op tegen de US met zijn ongebreidelde honger naar macht.

Geef nu eens toe: waarom is het komplete oorlog in het Midden oosten? Waarom is Lybie in puin en stromen de Noord Afrikanen hier binnen? Door de Russen?
Nee. Wij (onder aanvoering van de US) hebben de zooi aangevallen en gebombardeerd.
Het zou eens mooi zijn als mensen zich zouden realiseren dat op dit moment het Westen als ultieme agressor word gezien door de rest van de wereld.
pi_159937877
bm21_grad twitterde op maandag 15-02-2016 om 15:38:53 Holy shit, CNN visits "regime" in Palymra. All of the filmed are fucking Russians - BTR-82A, T-90A,artillery carrier https://t.co/2Qhi6Rsm3Z reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 15 februari 2016 @ 15:59:49 #243
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159937889
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 15:53 schreef Montagui het volgende:

[..]

Er is niks bewezen, alleen dat de kans zeer aannemelijk is dat het regime van Assad de schuldige is.
http://www.bbc.com/news/world-middle-east-22424188
  maandag 15 februari 2016 @ 16:00:19 #244
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_159937903
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 15:34 schreef Atak het volgende:

[..]

Met veel interesse lees ik hier het nieuws en er zitten heel veel interessante posts tussen. Maar dan kom ik weer een post van jou tegen en dan vraag ik mezelf echt af waar je al die onzin vandaan haalt. Onzin over NAVO steun, Egypte in een coalitie, etnische zuiveringen van de YPG, Russen die moeten verdwijnen enzovoort. Het lijkt wel of je in een totaal andere wereld leeft.
  maandag 15 februari 2016 @ 16:01:20 #245
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159937921
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 15:52 schreef Atak het volgende:

[..]

Wat een ongelofelijke eindeloze stroom van onzin. _O-

[ afbeelding ]

Ik ga nog geen eens reageren op al dat andere onzin.
_O- _O- _O-
En jij gelooft dit blindelings?
Slechts 75 doden door de coalitie?
46 doden door Al Nusra??
Jij bent echt kinderlijk naief. :W
pi_159937951
Nee, westerse bronnen zijn niet goed (sarcasme). Voor jullie moet het perse RussiaToday of PressTV zijn. Sorry maar ik lees geen staatspropganda. Zeker niet van zulke derde wereld landen.

arabthomness twitterde op maandag 15-02-2016 om 13:14:13 With all respect to Rojavan Kurds and their struggle but is #Russia really who you want to be allied with? https://t.co/WOgB9zVHK4 reageer retweet
Ik zie dat het voor Thomas ook te veel wordt, dat achterbakse gedoe van sommige groeperingen..
  maandag 15 februari 2016 @ 16:03:38 #247
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_159937963
Assad is een vuile hond. Iedereen die dit durft te betwijfelen verdient een fijne tour door de martelkamers van Damascus.

Maar hij is wel de hond die orde brengt. En dat is spijtig genoeg wat Syrië op korte termijn nodig heeft.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
pi_159937971
bm21_grad twitterde op maandag 15-02-2016 om 15:38:53 Holy shit, CNN visits "regime" in Palymra. All of the filmed are fucking Russians - BTR-82A, T-90A,artillery carrier https://t.co/2Qhi6Rsm3Z reageer retweet

maandag 15 februari 2016 @ 16:04:08 #249
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_159937972
quote:
2s.gif Op maandag 15 februari 2016 16:03 schreef Heilwasser het volgende:
Assad is een vuile hond. Iedereen die dit durft te betwijfelen verdient een fijne tour door de martelkamers van Damascus.

Maar hij is wel de hond die orde brengt. En dat is spijtig genoeg wat Syrië op korte termijn nodig heeft.
Dit !
pi_159937974
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2016 15:59 schreef Infection het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol :D
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')