Jij wel.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zou het nog niet slechter doen.
Ik denk dat het zijn ultieme droom is kampioen te worden met Feyenoord. Kan 'ie al die figuren die hem eruit hebben gewerkt bij Ajax de vinger geven.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:19 schreef satecl het volgende:
[..]
2014:
'In 2005 ben ik door Martin van Geel benaderd om naar AZ te komen. Dat heb ik toen gedaan. Als Feyenoord me toen had gevraagd, had ik gekozen voor Feyenoord.' Dat de gelauwerde trainer een verleden bij Ajax heeft, speelt naar eigen zeggen geen rol bij het afwijzen van Feyenoord. 'We passen bij elkaar. Feyenoord is een volksclub en ik ben een volksjongen.'
Plus dat ik de kans groter acht dat Louis een bestuursrolletje gaat vervullen bij Ajax gezien het feit dat zijn hele vriendenclubje daar zo ongeveer zetelt.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Louis hekelt het amateurisme bij onze club.
Zal ook never hier aan de bak willen nadat een deel van Legioen scandeerde dat hij een kankerwijf had en voortaan alleen moest slapen toen zijn vrouw net was overleden. Gokje.
Ik denk dat we de mensen die beweren dat Kramer beter dan Kazim is preventief een spuitje moeten geven.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:20 schreef Caland het volgende:
[..]
'Laten we Kramer halen want hij is beter dan Kazim'
Zelfde laken een pak.
Eens. Gudde en Van Geel zouden moeten aankondigen dat dit hun laatste seizoen is. En voor Gio is het sneu, maar die is eigenlijk ook al te erg beschadigd. Er zit geen enkele lijn in het spel, ze doen maar wat. Voor de winterstop zat het flink mee, maar ook toen had minstens de helft van de wedstrijden net zo makkelijk de andere kant op kunnen gaan. Ook thuis. Tegen AZ, Vitesse, Heracles en zelfs PEC. En voor de beker tegen Willem II.quote:Op maandag 15 februari 2016 09:47 schreef satecl het volgende:
[..]
Het wordt gewoon tijd voor schoon schip. Van Geel heeft z'n hele transferbudget geïnvesteerd met maar 1 doel: Het kampioenschap. Kramer is er ook doorheen gedrukt, want we moesten perse kampioen worden. Gio faalt als trainer, laat dat duidelijk zijn. Van Geel faalt nu al 2 seizoenen met middelmaat. Gudde faalt met het nieuwe stadion. Conclusie: In 5 jaar tijd zijn we niks opgeschoten.
Welnee.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ron Jans is een totaal ander type dan Verbeek, joh.
Joe, dat probeerde ik ook vorige week duidelijk te maken maar dat werd met cynisme weggewuifd.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:23 schreef Elan het volgende:
Klinkt misschien wat blase uit de bek van een Feyenoorder maar PEC speelt in feite helemaal niet zulk goed voetbal momenteel.
Die zal zich echt willen branden aan de slangenkuil genaamd Feyenoord ja.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:19 schreef satecl het volgende:
[..]
2014:
'In 2005 ben ik door Martin van Geel benaderd om naar AZ te komen. Dat heb ik toen gedaan. Als Feyenoord me toen had gevraagd, had ik gekozen voor Feyenoord.' Dat de gelauwerde trainer een verleden bij Ajax heeft, speelt naar eigen zeggen geen rol bij het afwijzen van Feyenoord. 'We passen bij elkaar. Feyenoord is een volksclub en ik ben een volksjongen.'
Mario Beenquote:Op maandag 15 februari 2016 10:24 schreef GGMM het volgende:
Welke toptrainer zou er naar Feyenoord willen?
Niet een. Hoewel er natuurlijk nu makkelijk te scoren valt. Veel slechter kan het niet. Maar ik denk niet dat er iemand is die er momenteel zijn handen aan wilt branden.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:24 schreef GGMM het volgende:
Hooguit een kort item in studio sport, meer niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:25 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben benieuwd wat die protestmars teweeg gaat brengen. Niet zo in de zin dat gelijk heel Feyenoord op de schop gaat en dat het complete bestuur wordt vervangen. Ik ben eerder bang voor een herhaling van 2011, de Graafschap thuis
Dit, hij zou juist degene moeten zijn die Gio ondersteunt en bijstuurt. Niks merk je ervan.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:16 schreef Slobeend het volgende:
Jan Wouters heeft er kennelijk ook weinig verstand van. Of hij doet z'n mond niet open.
Je kan er eigenlijk van uitgaan dat elke optie kut is.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet een. Hoewel er natuurlijk nu makkelijk te scoren valt. Veel slechter kan het niet. Maar ik denk niet dat er iemand is die er momenteel zijn handen aan wilt branden.
En niet eens heel veel langer dan een maand geleden werd hij nog geroemd omdat hij 'zo lekker op de achtergrond bleef'quote:Op maandag 15 februari 2016 10:27 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dit, hij zou juist degene moeten zijn die Gio ondersteunt en bijstuurt. Niks merk je ervan.
AZ voor de beker zal weleens rumoerig kunnen worden. De laatste strohalm. Maar de kans dat Feyenoord volkomen kansloos wordt weggespeeld door AZ is groot.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:25 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben benieuwd wat die protestmars teweeg gaat brengen. Niet zo in de zin dat gelijk heel Feyenoord op de schop gaat en dat het complete bestuur wordt vervangen. Ik ben eerder bang voor een herhaling van 2011, de Graafschap thuis
Geen enkele.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:24 schreef GGMM het volgende:
Op Gio laten zitten na, is dit natuurlijk wel de stomste oplossing die er isquote:Op maandag 15 februari 2016 10:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen enkele.
Daarom Gio assistent maken en Van Gastel eerste man.
Die deed sowieso altijd de tactische besprekingen op de trainingen. Dus behalve charisma en is de keuze voor Gio eigenlijk sowieso wel vreemd te noemen.
Tjah, moeilijke vraag. Deze trainers met status zijn een optie:quote:Op maandag 15 februari 2016 10:24 schreef GGMM het volgende:
Tuurlijk, maar die is niet achterlijk. Die kijkt wel uit.quote:
Van Gastel doet al de tactische besprekingen, terwijl er van de tactiek geen reet klopt en er geen enkele lijn te ontdekken is. Ja, dat klinkt goed. Met van Gastel ga je naar de Coolsingel.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen enkele.
Daarom Gio assistent maken en Van Gastel eerste man.
Die deed sowieso altijd de tactische besprekingen op de trainingen. Dus behalve charisma en is de keuze voor Gio eigenlijk sowieso wel vreemd te noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |