quote:Op maandag 15 februari 2016 07:40 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Het heet berusting, en het komt helaas vanzelf.
Mooie UIquote:Op zondag 14 februari 2016 23:37 schreef Vasion het volgende:
Ik zie deze dus nu pas.
''Het is niet zo dat we weken lang worden weggespeeld.''__
Sterke vragen van Jan Dirk overigens.
Deze situatie is totaal niet te vergelijken.quote:Op maandag 15 februari 2016 07:03 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
https://nl.wikipedia.org/(...)itieverloop_per_club
PSV heeft in het eerste seizoen van Cocu rond de 10e plaats gebungeld. Verloren de helft van hun uitwedstrijden. Speelden wekelijkes als een slappe vaatdoek.
Accepteer dat dit (en misschien volgend) seizoen in het teken van opbouwen staan. Misschien maakt Gio ons in 2018 wel kampioen.
Natuurlijk niet, ook al hebben ze de 'beste bedoelingen' met die mars.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk jij dat die protestmars zo rustig zal blijven zondag?
quote:Op maandag 15 februari 2016 08:18 schreef KingRadler het volgende:
Feyenoord heeft een ervaren trainer nodig zoals een Verbeek.
En na de winterstop was PSV qua puntenaantal nagenoeg de beste van de Eredivisie. PSV had ook een selectie van gemiddeld 14.6 jaar oud, terwijl Feyenoord in heeft gekocht op ervaring en routine.quote:Op maandag 15 februari 2016 07:03 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
https://nl.wikipedia.org/(...)itieverloop_per_club
PSV heeft in het eerste seizoen van Cocu rond de 10e plaats gebungeld. Verloren de helft van hun uitwedstrijden. Speelden wekelijkes als een slappe vaatdoek.
Accepteer dat dit (en misschien volgend) seizoen in het teken van opbouwen staan. Misschien maakt Gio ons in 2018 wel kampioen.
okquote:Op maandag 15 februari 2016 08:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
En na de winterstop was PSV qua puntenaantal nagenoeg de beste van de Eredivisie. PSV had ook een selectie van gemiddeld 14.6 jaar oud, terwijl Feyenoord in heeft gekocht op ervaring en routine.
quote:Feyenoord lijkt steeds verder in de problemen te komen. Zondag verloor het voor de zevende keer op rij in de competitie. Hugo Borst denkt dat er een leider nodig is om de club naar een ander niveau te tillen. ''Wouter Bos is een topbestuurder. Een supporter met aanzien. Hij heeft een imposant netwerk'', aldus Borst in het Algemeen Dagblad. ''Ik kreeg prompt een app van een vriend. 'Bos kan het niet alleen. Natuurlijk moet Feyenoord gereorganiseerd worden. Maar goed wordt het nooit, want Feyenoord is een kleine club, een provincieclub, een familieclub, een incestueuze club. Wie werkt om te beginnen de machtige Kerkum weg?’'
''Ik ken de riedel van mijn vriend: Feyenoord bezwijkt elk jaar onder een absurd verwachtingspatroon. Iedereen staat onder druk, iedereen is overspannen, iedereen is bang voor zijn eigen hachie. Feyenoord zuiveren is onmogelijk. Mijn vriend zegt: 'Feyenoord blijft eeuwig bestaan, maar het wordt nooit meer wat’’.
Wanneer is het voor het laatst goed gekomen?quote:Op maandag 15 februari 2016 08:38 schreef KingRadler het volgende:
het komt wel goed met Feyenoord zoals altijd
Goed in de zin dat het weer gaat draaien en wat punten worden gepakt.quote:Op maandag 15 februari 2016 08:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wanneer is het voor het laatst goed gekomen?
Ziyech is in Twente beloftes gedaan dat ie flink zou meedelen in de transferopbrengst. Zelfde als Tadic die 1.8 miljoen meekreeg bij zn transfer (En z'n zaakwaarnemer ook nog eenzelfde bedrag). Dus ik denk niet dat je dat had moeten willen. Kon bij Feyenoord 1mio verdienen, maar ging akkoord met 500k bij Twente+bonus bij een transfer na 2 jaar.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Helemaal eens met jouw post, maar Feyenoord heeft Ziyech niet laten lopen, die waren zelfs bijna rond met Ziyech. Maar hij koos zelf voor FC Twente, weliswaar na een gesprek met onze technische leiding.
Net zoals de kritiek over het laten lopen van Vlaar iets te makkelijk is. Die moest een half jaar revalideren, zonder dat je op dat moment de garantie hebt dat hij zijn oude niveau weer haalt en bovendien heeft Feyenoord op dat moment al 2 verdedigers aangetrokken.
Op dat moment was die beslissing best begrijpelijk, en de kritiek op Van Geel zou bij een andere keuze evenmin van de lucht zijn geweest, opportunistisch als ook wij soms zijn.
Al ben ik verder ook van mening dat de balans voor Van Geel nu negatief uitslaat hoor.
Ik denk ook dat het tijd is voor een frisse wind bij Feyenoord.
Nu lijkt het misschien of ik Willem napraat, maar waarom zet je Botteghin (of Beek) niet gewoon op een man. Laat hem die spits opvreten. Nu loopt zo'n speler er steeds tussen en krijgt ruimte. Speel lekker met een stopper en een laatste man.quote:Op maandag 15 februari 2016 08:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Voor de rest is het centrale duo achterin ook wel erg matig. Botteghin is nog langzamer dan Pirlo, en Van Beek lijkt ook maar niet bij te leren.
Wat heeft het voor zin om Botteghin op een man te zetten met veel ruimte in de rug?quote:Op maandag 15 februari 2016 08:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nu lijkt het misschien of ik Willem napraat, maar waarom zet je Botteghin (of Beek) niet gewoon op een man. Laat hem die spits opvreten. Nu loopt zo'n speler er steeds tussen en krijgt ruimte. Speel lekker met een stopper en een laatste man.
Dat lost de laatste man maar op.quote:Op maandag 15 februari 2016 09:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heeft het voor zin om Botteghin op een man te zetten met veel ruimte in de rug?
Ik heb het over een laatste man, achter de laatste linie dus, niet naast een trage Botteghin zoals nu.quote:Op maandag 15 februari 2016 09:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed Botteghin in de spits zetten.
quote:Eredivisiestand over 2016
Club Duels Punten Doelsaldo
1. PSV 6 18 18-5
2. AZ 6 18 18-6
3. Ajax 6 14 8-4
4. FC Twente 6 12 13-8
5. ADO 6 10 11-9
6. FC Utrecht 6 9 8-7
7. Heerenveen 6 9 9-13
8. Vitesse 6 8 6-3
9. De Graafschap 6 8 9-8
10. FC Groningen 6 8 8-8
11. Roda JC 6 8 6-6
12. NEC 6 8 4-7
13. Heracles 6 8 7-11
14. PEC Zwolle 6 7 10-10
15. Willem II 6 4 2-5
16. Excelsior 6 2 3-10
17. Feyenoord 6 0 5-15
18. Cambuur 6 0 2-12
Wat is 'het'? Dat we er niks meer van bakken ligt aan Gio. Dat we geen kampioenswaardige selectie hebben ligt aan Van Geel, voor zover de financiële mogelijkheden een dergelijke selectie überhaupt toelaten.quote:Op maandag 15 februari 2016 09:44 schreef Akilla het volgende:
Misschien toch maar eens voorzichtig polsen of ron jans wil komen en gio weer assistent. Van mij hoeft gio neit hleemaal weg, maar het is wel duidelijk dat hij er nog niet klaar voor is. Onrustig wisselbeleid (qua basisopstellingen), geen (merkbare) tactiek en niet de ervaring om het tij te keren.
Of denken we dat het met ron jans nog niks wordt? en dat het echt bij van geel ligt?
Het wordt gewoon tijd voor schoon schip. Van Geel heeft z'n hele transferbudget geïnvesteerd met maar 1 doel: Het kampioenschap. Kramer is er ook doorheen gedrukt, want we moesten perse kampioen worden. Gio faalt als trainer, laat dat duidelijk zijn. Van Geel faalt nu al 2 seizoenen met middelmaat. Gudde faalt met het nieuwe stadion. Conclusie: In 5 jaar tijd zijn we niks opgeschoten.quote:Op maandag 15 februari 2016 09:44 schreef Akilla het volgende:
Misschien toch maar eens voorzichtig polsen of ron jans wil komen en gio weer assistent. Van mij hoeft gio neit hleemaal weg, maar het is wel duidelijk dat hij er nog niet klaar voor is. Onrustig wisselbeleid (qua basisopstellingen), geen (merkbare) tactiek en niet de ervaring om het tij te keren.
Of denken we dat het met ron jans nog niks wordt? en dat het echt bij van geel ligt?
'het' is dat er spelers staan die erg weinig brengen, waar bij sommige vanaf het begin al weerstand voor was.quote:Op maandag 15 februari 2016 09:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat is 'het'? Dat we er niks meer van bakken ligt aan Gio. Dat we geen kampioenswaardige selectie hebben ligt aan Van Geel, voor zover de financiële mogelijkheden een dergelijke selectie überhaupt toelaten.
Niets aan toe te voegenquote:Op maandag 15 februari 2016 09:47 schreef satecl het volgende:
[..]
Het wordt gewoon tijd voor schoon schip. Van Geel heeft z'n hele transferbudget geïnvesteerd met maar 1 doel: Het kampioenschap. Kramer is er ook doorheen gedrukt, want we moesten perse kampioen worden. Gio faalt als trainer, laat dat duidelijk zijn. Van Geel faalt nu al 2 seizoenen met middelmaat. Gudde faalt met het nieuwe stadion. Conclusie: In 5 jaar tijd zijn we niks opgeschoten.
Deze selectie is geen brandhout. Rutte presteerde met veel van de spelers die je nu ook hebt vorig jaar grotendeels prima. Alleen Clasie is vertrokken en je hebt er Kuyt, Botteghin, Elia, Kramer, Vejinovic, Gustafsson en Tapia voor terug. Geen toppers (op Kuyt na), maar wel aardige spelers op eredivisieniveau.quote:Op maandag 15 februari 2016 09:48 schreef Akilla het volgende:
[..]
'het' is dat er spelers staan die erg weinig brengen, waar bij sommige vanaf het begin al weerstand voor was.
Ik bedoel er meer mee te zeggen: Ligt het slechte spel echt aan gio(en kan een ron jans er wel wat mee) of ligt het aan de kwaliteit van de spelers?(waarbij zelf guardiola niks mee kan bijvoorbeeld)
Dit is inderdaad best een redelijke selectie. Niet kampioenwaardig of zo maar waar we naar zitten te kijken slaat nergens op.quote:Op maandag 15 februari 2016 09:57 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Deze selectie is geen brandhout. Rutte presteerde met veel va nde spelers die je nu ook hebt vorig jaar grotendeels prima. Alleen Clasie is vertrokken en je hebt er Kuyt, Botteghin, Elia, Kramer, Vejinovic, Gustafsson en Tapia voor terug. Geen toppers (op Kuyt na), maar wel aardige spelers op eredivisieniveau.
Het is de kunst ze in enige samenhang te laten voetballen, dan word je gewoon derde of heel misschien tweede of vierde met dit materiaal. Dat verwijt ik GvB inmiddels, er komt gewoon niks zinnigs uit wat betreft spelanalyse.
Ron Jans, dat is net als zo'n Vejinovic. Stapje hogerop en ze verzuipen.quote:Op maandag 15 februari 2016 09:44 schreef Akilla het volgende:
Schijnt een pedant mannetje in Manchester te lopen die met 2 weken weer beschikbaar is.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is inderdaad best een redelijke selectie. Niet kampioenwaardig of zo maar waar we naar zitten te kijken slaat nergens op.
Mensen die het aankoopbeleid hekelen moeten zich wel realiseren dat die gasten stuk voor stuk elders, of in het geval van bijvoorbeeld Van Beek zelfs bij ons prima gepresteerd hebben. Natuurlijk ligt deze tyfusbende waar we in zitten aan de trainer en niet aan het materieel.
Zou voorstellen om ook maar nooit meer clubmensen aan te stellen. Gaat wel heel erg ten koste van de objectiviteit in dit geval. Erwin Koeman had met aanzienlijk mindere goden half zoveel krediet niet
Ach, zie jij het 'm slechter doen dan Gio?quote:Op maandag 15 februari 2016 10:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ron Jans, dat is net als zo'n Vejinovic. Stapje hogerop en ze verzuipen.
Jij zou het nog niet slechter doen.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, zie jij het 'm slechter doen dan Gio?
Louis hekelt het amateurisme bij onze club.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:09 schreef satecl het volgende:
[..]
Schijnt een pedant mannetje in Manchester te lopen die met 2 weken weer beschikbaar is.
Hij heeft wel altijd een duidelijk tactisch plan dat zijn teams houvast geeft. Dat kan dit Feyenoord wel gebruiken op het momentquote:Op maandag 15 februari 2016 10:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, zie jij het 'm slechter doen dan Gio?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |