uvt!=drug.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:46 schreef Catkiller het volgende:
Wist nooit dat er een drugs subforum was hier op FOK!.Walgelijk.
Ik heb vaak rode wangen en chicks diggen datquote:Op zondag 14 februari 2016 20:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wowow als ik white chick was dan had ik nu rode blooswangetjes
ghehequote:Op zondag 14 februari 2016 20:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou bijna een plaatje posten als dat geen ban had gekost destijds.
Hij vroeg hoe je 'een beetje homo' kon zijn. Kinsey was wel een van de eerste die daar onderzoek naar deed geloof ik, dus dacht misschien helpt die wiki page hem op weg en kan hij wat vervolg dingen lezen.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, beetje brak en ik lees 3 keer die 1e zin en snap er de ballen niet van. Laat staan hoe dat een antwoord is op die vraag
.
Heb me tot nu toe in m'n nog nooit aangetrokken gevoeld tot een man, dus zou zeggen 0. Maar het schijnt dat mannen eerder geneigd zijn zichzelf 100% hetero te noemen, en vrouwen sneller 90% of zo zeggen.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
op welke schaal zit jezelf belangrijk voor eventuele vervolgvraag en ben srs btw.
hjbquote:Op zondag 14 februari 2016 20:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vanaf 1m55 vind ik pas klein, dus die blowjob kan prima.
nee onder 1,60 ook.. te klein om body te hebben... :Squote:Op zondag 14 februari 2016 20:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
onzinquote:Op zondag 14 februari 2016 20:49 schreef Neverknown het volgende:
[..]
nee onder 1,60 ook.. te klein om body te hebben... :S
Zou haar wel eerst schoon spuiten met een hogedrukreiniger als ik jou was.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
nou en je hebt toch boobiesquote:Op zondag 14 februari 2016 20:49 schreef Neverknown het volgende:
[..]
hor lang ben je? en ariana grande zou je dus niet laten?quote:Op zondag 14 februari 2016 20:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tering, dacht dat je hij had gequote met die linkquote:Op zondag 14 februari 2016 20:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hij vroeg hoe je 'een beetje homo' kon zijn. Kinsey was wel een van de eerste die daar onderzoek naar deed geloof ik, dus dacht misschien helpt die wiki page hem op weg en kan hij wat vervolg dingen lezen.
Wat vond je nou van m'n vergelijking laatst, waarvan ik dacht dat ze op je leek?quote:Op zondag 14 februari 2016 20:49 schreef Neverknown het volgende:
[..]
'hij had gequote'quote:Op zondag 14 februari 2016 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tering, dacht dat je hij had gequote met die link. Is 73 questions-chick zelfde als puffy-chick?
We kunnen mensen inhuren om je hier heen te laten rollenquote:
zag het zelf niet helemaalquote:Op zondag 14 februari 2016 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat vond je nou van m'n vergelijking laatst, waarvan ik dacht dat ze op je leek?
kom zelf ofzoquote:Op zondag 14 februari 2016 20:53 schreef Parawan het volgende:
[..]
We kunnen mensen inhuren om je hier heen te laten rollen
mij*quote:Op zondag 14 februari 2016 20:52 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
'hij had gequote'
Volgens mij ben je echt onder invloed van iets.![]()
Maar, ja, dat is dezelfde.
Wiequote:Op zondag 14 februari 2016 20:53 schreef Neverknown het volgende:
[..]
zag het zelf niet helemaaliemand anders wel
![]()
Die fake empathy van haar thoughquote:Op zondag 14 februari 2016 20:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
mij*
Ok, noice, sexy as fuck man in die clip. Hoe ze loopt, gezichtsuitdrukkingen, haar, ze komt zelfs weg met die broek die ik normaal afschuwelijk vind staan bij chicks.
Ze was wel heel generous met die Martini en die kaolo grote pizzaquote:Op zondag 14 februari 2016 20:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Die fake empathy van haar thoughalsof ze daadwerkelijk denkt aan social injustice en Syrian refugees.
"Lots of meat and cheese"quote:Op zondag 14 februari 2016 20:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze was wel heel generous met die Martini en die kaolo grote pizza.
die vraag waar ik op doelde was hoe negroiden aankijken tegen straathoeren dwz vnml. blanke hoes die zich vnml. door negers en andere buitenlanders laten neuken. srs vraag btw en op geen enkele manier racistisch bedoeld.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
mij*
Ok, noice, sexy as fuck man in die clip. Hoe ze loopt, gezichtsuitdrukkingen, haar, ze komt zelfs weg met die broek die ik normaal afschuwelijk vind staan bij chicks.
Anders heb je ook niet zo'n goede ass en tits met zo'n postuurquote:Op zondag 14 februari 2016 20:56 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
"Lots of meat and cheese"niet zo'n jankwijf dat alleen maar green smoothies en bulgur vreet.
Haha die racisme disclaimer. Alsof hij het anders niet kan handelen, omdat hij een soort Quinsy is.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:56 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
die vraag waar ik op doelde was hoe negroiden aankijken tegen straathoeren dwz vnml. blanke hoes die zich vnml. door negers en andere buitenlanders laten neuken. srs vraag btw en op geen enkele manier racistisch bedoeld.
mams zsei datquote:
Wat ook nog een beetje waar isquote:Op zondag 14 februari 2016 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha die racisme disclaimer. Alsof hij het anders niet kan handelen, omdat hij een soort Quinsy is.
Wtf, als jij het niet had gequote had ik 'm weer gemistquote:Op zondag 14 februari 2016 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha die racisme disclaimer. Alsof hij het anders niet kan handelen, omdat hij een soort Quinsy is.
Bedoel je met straathoeren letterlijk prostituees of gewoon 'normale' chicks die makkelijk zijn?quote:Op zondag 14 februari 2016 20:56 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
die vraag waar ik op doelde was hoe negroiden aankijken tegen straathoeren dwz vnml. blanke hoes die zich vnml. door negers en andere buitenlanders laten neuken. srs vraag btw en op geen enkele manier racistisch bedoeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |