Wat vond je nou van m'n vergelijking laatst, waarvan ik dacht dat ze op je leek?quote:Op zondag 14 februari 2016 20:49 schreef Neverknown het volgende:
[..]
nee onder 1,60 ook.. te klein om body te hebben... :S
'hij had gequote'quote:Op zondag 14 februari 2016 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tering, dacht dat je hij had gequote met die link. Is 73 questions-chick zelfde als puffy-chick?
We kunnen mensen inhuren om je hier heen te laten rollenquote:
zag het zelf niet helemaalquote:Op zondag 14 februari 2016 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat vond je nou van m'n vergelijking laatst, waarvan ik dacht dat ze op je leek?
kom zelf ofzoquote:Op zondag 14 februari 2016 20:53 schreef Parawan het volgende:
[..]
We kunnen mensen inhuren om je hier heen te laten rollen
mij*quote:Op zondag 14 februari 2016 20:52 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
'hij had gequote'
Volgens mij ben je echt onder invloed van iets.![]()
Maar, ja, dat is dezelfde.
Wiequote:Op zondag 14 februari 2016 20:53 schreef Neverknown het volgende:
[..]
zag het zelf niet helemaaliemand anders wel
![]()
Die fake empathy van haar thoughquote:Op zondag 14 februari 2016 20:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
mij*
Ok, noice, sexy as fuck man in die clip. Hoe ze loopt, gezichtsuitdrukkingen, haar, ze komt zelfs weg met die broek die ik normaal afschuwelijk vind staan bij chicks.
Ze was wel heel generous met die Martini en die kaolo grote pizzaquote:Op zondag 14 februari 2016 20:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Die fake empathy van haar thoughalsof ze daadwerkelijk denkt aan social injustice en Syrian refugees.
"Lots of meat and cheese"quote:Op zondag 14 februari 2016 20:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze was wel heel generous met die Martini en die kaolo grote pizza.
die vraag waar ik op doelde was hoe negroiden aankijken tegen straathoeren dwz vnml. blanke hoes die zich vnml. door negers en andere buitenlanders laten neuken. srs vraag btw en op geen enkele manier racistisch bedoeld.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
mij*
Ok, noice, sexy as fuck man in die clip. Hoe ze loopt, gezichtsuitdrukkingen, haar, ze komt zelfs weg met die broek die ik normaal afschuwelijk vind staan bij chicks.
Anders heb je ook niet zo'n goede ass en tits met zo'n postuurquote:Op zondag 14 februari 2016 20:56 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
"Lots of meat and cheese"niet zo'n jankwijf dat alleen maar green smoothies en bulgur vreet.
Haha die racisme disclaimer. Alsof hij het anders niet kan handelen, omdat hij een soort Quinsy is.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:56 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
die vraag waar ik op doelde was hoe negroiden aankijken tegen straathoeren dwz vnml. blanke hoes die zich vnml. door negers en andere buitenlanders laten neuken. srs vraag btw en op geen enkele manier racistisch bedoeld.
mams zsei datquote:
Wat ook nog een beetje waar isquote:Op zondag 14 februari 2016 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha die racisme disclaimer. Alsof hij het anders niet kan handelen, omdat hij een soort Quinsy is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |