Ghehehequote:Op zondag 14 februari 2016 20:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gaf over in mijn mond door de walgelijke bastaard voor mijn geestesoog
Om de dame in kwestie blij te maken wellichtquote:Op zondag 14 februari 2016 20:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou, ik zie sommige users daar wel voor aan
Dat ook jaquote:Op zondag 14 februari 2016 20:33 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
vind die reacties in dat soort topic vaak ook erg vreemd.
pixxie, chiva etc. denk ik wel.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik vraag me af of er foksters zijn die daadwerkelijk ladingen berichten krijgen. Ik iig nuet. Maar dat kan natuurlijk aan mij liggen
hij zei dat niemand honderd procent hetero of homo isquote:Op zondag 14 februari 2016 20:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heeft guus je nog wel laten zien wat echte liefde is?
Guus geluk is homo?quote:Op zondag 14 februari 2016 20:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hij zei wel dat niemand honderd procent hetero of homo is.
Dat is wel algemeen bekend hoorquote:Op zondag 14 februari 2016 20:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hij zei dat niemand honderd procent hetero of homo is.
vind het een beetje vaag, hoe kan dat dan dat je niet honderd procent homo bent maar wel tien? je wil piemel likken of niet lijkt me.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dat is wel algemeen bekend hoor
https://en.wikipedia.org/wiki/Kinsey_scalequote:Op zondag 14 februari 2016 20:39 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
vind het een beetje vaag, hoe kan dat dan dat je niet honderd procent homo bent maar wel tien? je wil piemel likken of niet lijkt me.
Je kunt in mannen toch ook vrouwelijkheid zien en andersom? Denk dat het iets in die richting isquote:Op zondag 14 februari 2016 20:39 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
vind het een beetje vaag, hoe kan dat dan dat je niet honderd procent homo bent maar wel tien? je wil piemel likken of niet lijkt me.
Welke?quote:Op zondag 14 februari 2016 20:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
waarom gaf je geen antwoord op mn vorige vraag aan je.
Ben knapper...quote:Op zondag 14 februari 2016 20:41 schreef Che_ het volgende:
Kiek die meloewa jaloers zijn op strawberry 😂
vage schaal, schaal twee houd dus in dat je met name hetero bent maar meer dan incidenteel homo dan ben je toch echt bi lijkt me en daarnaast is er ook een schaal nul dus helemaal hetero.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Kinsey_scale
het is dat je niet op kleine vrouwen valt anders had k je wel gepijptquote:
oh ja? voorbeelden?quote:Op zondag 14 februari 2016 20:41 schreef Parawan het volgende:
[..]
Je kunt in mannen toch ook vrouwelijkheid zien en andersom? Denk dat het iets in die richting is
Die scale zelf is heel oud (1950 of zo), is wel meer onderzoek naar gedaan sindsdien.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
vage schaal, schaal twee houd dus in dat je met name hetero bent maar meer dan incidenteel homo dan ben je toch echt bi lijkt me en daarnaast is er ook een schaal nul dus helemaal hetero.
Ik heb er momenteel de hersenactiviteit niet voor om dit te snappen.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Kinsey_scale
mannen die dat niet doenquote:Op zondag 14 februari 2016 20:44 schreef Neverknown het volgende:
[..]
het is dat je niet op kleine vrouwen valt anders had k je wel gepijpt
Ben je weer skaffa?quote:Op zondag 14 februari 2016 20:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb er momenteel de hersenactiviteit niet voor om dit te snappen.
quote:
Hoe kort ben jij dan?quote:Op zondag 14 februari 2016 20:44 schreef Neverknown het volgende:
[..]
het is dat je niet op kleine vrouwen valt anders had k je wel gepijpt
Nee, beetje brak en ik lees 3 keer die 1e zin en snap er de ballen niet vanquote:
op welke schaal zit jezelf belangrijk voor eventuele vervolgvraag en ben srs btw.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:44 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Die scale zelf is heel oud (1950 of zo), is wel meer onderzoek naar gedaan sindsdien.
Wowow als ik white chick was dan had ik nu rode blooswangetjesquote:Op zondag 14 februari 2016 20:45 schreef Neverknown het volgende:
[..]Jij mooie lengte en lichaam en haaaar. volgensmij alles gwn
Alcohol is ook drugsquote:Op zondag 14 februari 2016 20:46 schreef Catkiller het volgende:
Wist nooit dat er een drugs subforum was hier op FOK!.Walgelijk.
alsof beige chicksniet kunnen blozenquote:Op zondag 14 februari 2016 20:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wowow als ik white chick was dan had ik nu rode blooswangetjes
159quote:Op zondag 14 februari 2016 20:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
mannen die dat niet doen. hoe klein is klein btw?
159quote:
Doe ik ook niet aan, ik ben van plan mijn lever ooit te verkopen als ik in geldnood zit, daarom.quote:
Zou bijna een plaatje posten als dat geen ban had gekost destijds.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |