quote:Op zondag 14 februari 2016 17:24 schreef Nintex het volgende:
[..]
Wat is de TSK nu weer?
Turkse Slee Kanonnen?
hehe dit is zo waar. ff wat vluchtelingen door laten gaan naar Europa en de hele zooi valt in elkaar en heel FOK loopt weer met schuim op de kaken de nieuwe komst van asielzoekers te vervloekenquote:Op zondag 14 februari 2016 17:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ja de EU stelt ook echt zoveel voor
Erdogan heeft de EU bij de kloten vast, die zet gewoon een half miljoen vluchtelingen op de bus richting de EU en de EU gaat op grond liggen huilen.
Ze kunnen ze gewoon niet binnenlaten natuurlijk, daar gaat Erdo niet over.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:24 schreef Aloulu het volgende:
[..]
hehe dit is zo waar. ff wat vluchtelingen door laten gaan naar Europa en de hele zooi valt in elkaar en heel FOK loopt weer met schuim op de kaken de nieuwe komst van asielzoekers te vervloeken
Gewoon een half miljoen mensen neerpleuren, gaat niemand tegenhouden.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:26 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ze kunnen ze gewoon niet binnenlaten natuurlijk, daar gaat Erdo niet over.
Ff een 120 milli op die armoedzaaiers inschieten, kijken hoe ze rennen.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gewoon een half miljoen mensen neerpleuren, gaat niemand tegenhouden.
Ja tuurlijk en toen werd je wakker.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:28 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ff een 120 milli op die armoedzaaiers inschieten, kijken hoe ze rennen.
HuH???quote:Op zondag 14 februari 2016 17:24 schreef IPA35 het volgende:
Handig om je te bedenken dat deze hele situatie is ontstaan doordat Bosnische vluchtelingen besloten hebben dat Koerden Turks moeten spreken.
Straks weer even de deur wagenwijd openzetten om te testen hoe de EU zich nou houdt tot de vluchtelingenstroom. Jij al Syriers tegengekomen in je omgeving?quote:Op zondag 14 februari 2016 17:26 schreef IPA35 het volgende:
Ze kunnen ze gewoon niet binnenlaten natuurlijk, daar gaat Erdo niet over.
Vieze flikkertjes prikken ook steeds hun boot lek wanneer er een kustwachtschip nabij is.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja tuurlijk en toen werd je wakker.
Enorm veel. Opvallend veel van het geciviliseerde type, maar ook veel van die baarden+hijabi barbaren.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:28 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Straks weer even de deur wagenwijd openzetten om te testen hoe de EU zich nou houdt tot de vluchtelingenstroom. Jij al Syriers tegengekomen in je omgeving?
Deden die Yahudi's toch ook in Palestina.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:29 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Vieze flikkertjes prikken ook steeds hun boot lek wanneer er een kustwachtschip nabij is.
Ook zo'n smerige volkje. Gelukkig gingen die boten de andere kant op.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Deden die Yahudi's toch ook in Palestina.
Heel veel Syrische vrouwen dragen hijab natuurlijk, dus niet zo verwonderlijk. Ik weinig baardjes gezien moet ik zeggen. En als het al een sikje was eerder een moderne. Geen salafi vlasbaardjes. Maar wat niet is kan nog komen he.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:30 schreef IPA35 het volgende:
Enorm veel. Opvallend veel van het geciviliseerde type, maar ook veel van die baarden+hijabi barbaren.
Want erdo bepaalt voor europa of zij die binnen gaan latenquote:Op zondag 14 februari 2016 17:24 schreef Aloulu het volgende:
[..]
hehe dit is zo waar. ff wat vluchtelingen door laten gaan naar Europa en de hele zooi valt in elkaar en heel FOK loopt weer met schuim op de kaken de nieuwe komst van asielzoekers te vervloeken
Ik bedoel veel van die oudere gasten met een legioen dikke hijab vrouwtjes erbij. Beetje stereotype Riffiaan look. En dan loopt er één briefjes van 50 uit te delen aan de rest. Bijvoorbeeld @ Station Zwolle of Arnhem. En dan loop ik van het station naar de binnenstad van Groningen en dan kom ik dagelijke minstens 4 zwervers tegen... Hun misdaad? Blank zijn. Dan komen de socialen niet voor je op, oh nee.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:31 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Heel veel Syrische vrouwen dragen hijab natuurlijk, dus niet zo verwonderlijk. Ik weinig baardjes gezien moet ik zeggen. En als het al een sikje was eerder een moderne. Geen salafi vlasbaardjes. Maar wat niet is kan nog komen he.
twitter:Terror_Monitor twitterde op zondag 14-02-2016 om 16:37:22#SYRIA#Turkish Military Attack On Civilian Targets In #Efrîn, Several Children & Women Injured. #TerrorMonitor https://t.co/lkuYRrbiMF reageer retweet
twitter:HaraldDoornbos twitterde op zondag 14-02-2016 om 17:34:49Grrrr. Kreeg vanmiddag boete van Turkse politie voor te hard rijden toen ik naar grensstadje Syrie reed. 139 km/h waar je 120 mocht. 199 TL. reageer retweet
Als je niks van Obama hoort dan moet je pas in je broek pissen.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:37 schreef LethalNinja het volgende:
de extreme websites geven al aan dat een nucleaire oorlog dichtbij is
wat bedoel je?quote:Op zondag 14 februari 2016 17:38 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Als je niks van Obama hoort dan moet je pas in je broek pissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |