Hier, een plaatje voor in de OP:quote:
Ik ben nog bezig met kijken johquote:Op zondag 14 februari 2016 15:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Kijk nou
https://www.facebook.com/(...)22tn%22%3A%22O%22%7D
Filmpjes die langer duren dan 30 sec kijk ik nooit.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Kijk nou
https://www.facebook.com/(...)22tn%22%3A%22O%22%7D
Anders gezegd: 30 seconden is de tijd die je nodig hebt om vast te stellen dat het niet om een gifje gaat...quote:Op zondag 14 februari 2016 15:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Filmpjes die langer duren dan 30 sec kijk ik nooit.
Noem je hem nu traag van begrip.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Anders gezegd: 30 seconden is de tijd die je nodig hebt om vast te stellen dat het niet om een gifje gaat...
Ja. En dat hij nog steeds niet "gevat" heeft gereageerd, is hét bewijs. Hij is nog bezig om de opmerking te verwerken en te interpreteren.quote:
Ik heb nu meer te doen dan die gare splitsquotes van je lezen.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. En dat hij nog steeds niet "gevat" heeft gereageerd, is hét bewijs. Hij is nog bezig om de opmerking te verwerken en te interpreteren.
Dood en verderf is inderdaad genieten ja.quote:
Zo erg is het nou ook weer niet...quote:Op zondag 14 februari 2016 16:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dood en verderf is inderdaad genieten ja.
Ik steun ook de Eindredactie Frontpage.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Walgelijk leedvermaak.
#iksteunmijnER
Dat is gewoon smerig.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik eet snert, is dat ook niet echt?
Nee, omdat het zo is. Snertweer is ook smerig weer.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat Specu FA is.
quote:Op zondag 14 februari 2016 17:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik eet snert, is dat ook niet echt?
En maggi.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]![]()
Bij mij moet er wel een beetje peper in, altijd.
Wat is er?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:13 schreef Fylax het volgende:
Het leven is zo oneerlijk. man man man...
quote:Op zondag 14 februari 2016 19:13 schreef Fylax het volgende:
Zo slecht was die mop toch niet.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:13 schreef Fylax het volgende:
A bitch hè, geen slet.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Life is a bitch, dus ik woon in een bordeel.
Je moet even op 3 kijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat hij nu elke week zijn zakken vullen?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:03 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga natuurlijk weer naar Prem luisteren.
Misschien kunnen wij als NWS-SC ook wel een radioprogramma op Radio 1 krijgen. Wij zijn immers ook heel goed in dom lullen.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat hij nu elke week zijn zakken vullen?
Zit er wel inquote:Op maandag 15 februari 2016 00:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat hij nu elke week zijn zakken vullen?
Op radio werken gifjes nooit zo, dan mis je toch op zijn minst driekwart van de content.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij als NWS-SC ook wel een radioprogramma op Radio 1 krijgen. Wij zijn immers ook heel goed in dom lullen.
Wat ook niet werkt, is dat elke 5 seconden hetzelfde weer wordt herhaald.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op radio werken gifjes nooit zo, dan mis je toch op zijn minst driekwart van de content.
Ja, ik mis ze ook.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:48 schreef Specularium het volgende:
Waar zijn de nachtdames zoals moemoe en Impressme?
Want dit is natuurlijk weer helemaal uien met jullie.
quote:Op maandag 15 februari 2016 00:48 schreef Specularium het volgende:
Het ging er eigenlijk meer om dat je onze gezelschap niet waardeert.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ohja, Henk houdt niet van vrouwen.
Even vergeten.
*onsquote:Op maandag 15 februari 2016 01:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het ging er eigenlijk meer om dat je onze gezelschap niet waardeert.
quote:Op maandag 15 februari 2016 00:48 schreef Specularium het volgende:
Ik zie het hoor.quote:
Nee, jij wel?quote:
Ik kan dat.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:25 schreef Specularium het volgende:
Fokker met zijn contactuele eigenschappen.
Ha-ha.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hebben we het later wel over, haar zoon komt net in het topic.
Ja, dat voegt lekker veel toe.quote:
Wat heb je met Fylax gedaanquote:Op maandag 15 februari 2016 01:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vandaar de ijzige stilte in dit topic.quote:
Snap ik, klinkt veel intiemer.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verdorie... ik wilde eerst aanwezigheid typen, maar koos toen voor gezelschap.
Nu is het wel later. Vertel, ik hang aan je lippen (ja).quote:Op maandag 15 februari 2016 01:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
In dit topic heerst regelmatig een serene rust.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:36 schreef Impressme het volgende:
[..]
Vandaar de ijzige stilte in dit topic.
Mooi toch, net een sprookje.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In dit topic heerst regelmatig een serene rust.
Ik dacht dat je al weg was. Dag zoonquote:
Hij is er altijdquote:Op maandag 15 februari 2016 01:52 schreef Impressme het volgende:
[..]
Nu is het wel later. Vertel, ik hang aan je lippen (ja).
Dus jij bent de moeder vanquote:Op maandag 15 februari 2016 01:57 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al weg was. Dag zoon
Hoeveel moeders heeft onze Fylax?quote:Op maandag 15 februari 2016 01:57 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al weg was. Dag zoon
Fylax heeft meerdere moeders en hij heeft ze allemaal nodig.quote:
1 moeder maar die heeft wel haar eigen manen.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoeveel moeders heeft onze Fylax?
Moeder Aarde heeft ook haar eigen maan.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
1 moeder maar die heeft wel haar eigen manen.
Chocofan.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
1 moeder maar die heeft wel haar eigen manen.
Koptelefoon af?quote:
Is dat nog steeds zoquote:
Een duister verleden.quote:
Volgens mij neem je het allemaal wat te letterlijk.quote:Op maandag 15 februari 2016 02:39 schreef Fylax het volgende:
Het slaat echt nergens op dat er altijd over familieleden moet worden gepraat.
quote:Op zondag 14 februari 2016 23:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet even op 3 kijken.Ik ga het wel even terugkijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 februari 2016 07:27 schreef anonymoussie het volgende:
Sjezus. Wat is het koud verdomme.
Kindjes in Siberië, die hebben het pas koud.quote:Op maandag 15 februari 2016 07:27 schreef anonymoussie het volgende:
Sjezus. Wat is het koud verdomme.
Die hebben echte zeehondenbontjassen, dat is tenminste lekker warm.quote:Op maandag 15 februari 2016 07:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kindjes in Siberië, die hebben het pas koud.
Ik las het net. Des te meer reden om roken verder aan banden te leggen en te ontmoedigen. Gooi de accijnzen maar verder omhoog.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:21 schreef Specularium het volgende:
NWS / Roken kost 21 tot 43 miljard per jaar
Kijk dan wat een kutonderzoek, zal Efteling wel weer aan meegewerkt hebben.
Ja joh tuurlijk, je hebt het helemaal niet gelezen.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik las het net. Des te meer reden om roken verder aan banden te leggen en te ontmoedigen. Gooi de accijnzen maar verder omhoog.
Als het niet goedschiks kan, dan maar kwaadschiks. Wij zullen alle rooktokkies leren dat roken gewoon niet meer kan in deze tijd.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik las het net. Des te meer reden om roken verder aan banden te leggen en te ontmoedigen. Gooi de accijnzen maar verder omhoog.
Ik rook zelf ook he. Maar nu heb ik dus een collega die zwanger is en gewoon door rookt...quote:Op maandag 15 februari 2016 13:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Roker blijkt tokkie. Je verwacht het niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik rook zelf ook he. Maar nu heb ik dus een collega die zwanger is en gewoon door rookt...![]()
Moet elke keer mijn best doen om te vragen wat er mis met haar is.
Ja dat is ze ook wel maar zo erg had ik niet verwacht....quote:Op maandag 15 februari 2016 13:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Roker blijkt tokkie. Je verwacht het niet.
Ze wil kennelijk graag een misvormd kind.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik rook zelf ook he. Maar nu heb ik dus een collega die zwanger is en gewoon door rookt...![]()
Moet elke keer mijn best doen om te vragen wat er mis met haar is.
Daar ben ik het ook mee eens :pquote:Op maandag 15 februari 2016 13:40 schreef Mani89 het volgende:
Elf, Fylax en ik vinden dat jullie moeten kappen met deze kankerverwekkende hobby.
Inderdaad, zo krijgen wij nooit gezonde arische baby's.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Moet elke keer mijn best doen om niet te vragen wat er mis met haar is.
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:42 schreef Mani89 het volgende:
Ik had het laatst nog in de supermarkt, stak daar iemand een peuk op, liepen ook gewoon kinderen rond. Ik ga achter hem staan en begin luid te kuchen. Geen response. Dus ik tik hem op zijn schouder en zeg "Hey!" en toen hij zich omdraaide hoestte ik nog eens luid in zijn gezicht. Toen stopte hij wel. Toen had ik de rest van de dag echt een fijn gevoel.
Klinkt ontzettend geloofwaardig, in de supermarkt.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:42 schreef Mani89 het volgende:
Ik had het laatst nog in de supermarkt, stak daar iemand een peuk op, liepen ook gewoon kinderen rond. Ik ga achter hem staan en begin luid te kuchen. Geen response. Dus ik tik hem op zijn schouder en zeg "Hey!" en toen hij zich omdraaide hoestte ik nog eens luid in zijn gezicht. Toen stopte hij wel. Toen had ik de rest van de dag echt een fijn gevoel.
Ja maar ook gewoon waar kinderen rondliepen he. Die hij dus gewoon kanker probeerde te geven. Rooktokkies zijn gewoon de ergste van alles.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klinkt ontzettend geloofwaardig, in de supermarkt.
Ja.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die hebben echte zeehondenbontjassen, dat is tenminste lekker warm.
Het klopt ook, je gaat niet per definitie dood aan roken.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Er zijn ook nog zoveel mensen die ontkennen he.
' Ja maar ken iemand die al vanaf haar 15e rookt en nu 90 is en andere niet roker en die ging op 60 jarige leeftijd dood aan kanker dus.... '''
Nee maar het vergroot de kans flink.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het klopt ook, je gaat niet per definitie dood aan roken.
99% kans van wel. Die ene uitzondering maakt niet uit.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het klopt ook, je gaat niet per definitie dood aan roken.
Ja klopt. Zo dom is hetquote:Op maandag 15 februari 2016 13:48 schreef anonymoussie het volgende:
Bek dicht jullie joh.
Roken is gewoon lekker.
Het gaat om ernstige afwijkingen bij de geboorte of om andere medische problemen waar de baby z'n leven lang last van heeft. Hetzelfde geldt voor drinken tijdens de zwangerschap. Ik ken mensen die een kind met FAS hebben geadopteerd. Dat is echt een moeilijk verhaal, qua gedrags- en ontwikkelingsstoornissen.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad, zo krijgen wij nooit gezonde arische baby's.
Het vergroot de kans op rookgerelateerde klachten, die ook weer niet per definitie dodelijk zijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar het vergroot de kans flink.
Wat is FAS?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het gaat om ernstige afwijkingen bij de geboorte of om andere medische problemen waar de baby z'n leven lang last van heeft. Hetzelfde geldt voor drinken tijdens de zwangerschap. Ik ken mensen die een kind met FAS hebben geadopteerd. Dat is echt een moeilijk verhaal, qua gedrags- en ontwikkelingsstoornissen.
Eigenlijk hoort deze inhoud allemaal in het topic, maar goed...
Ben jij zo'n ontkenner?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het vergroot de kans op rookgerelateerde klachten, die ook weer niet per definitie dodelijk zijn.
Ik ben ook FA.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ken mensen die een kind met FAS hebben geadopteerd.
Geen ontkenner, maar mensen moeten zich wel bij de feiten houden.quote:
Fetal alcohol syndrome. Dat is zoals het Zika virus, maar dan als je zuipt tijdens je zwangerschap.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Er zijn ook nog zoveel mensen die ontkennen he.
' Ja maar ken iemand die al vanaf haar 15e rookt en nu 90 is en andere niet roker en die ging op 60 jarige leeftijd dood aan kanker dus.... '''
Jij baggertaliseert alles.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen ontkenner, maar mensen moeten zich wel bij de feiten houden.
Dat doet deze club met hun sturende onderzoek en gewenste conclusies niet.
Ik heb niet echt heel veel last van jullie verzet:Pquote:Op maandag 15 februari 2016 13:58 schreef Mani89 het volgende:
Zolang rokers niet willen luisteren naar de waarheid zullen we blijven doorgaan met ons verzet tot dat van hun is gebroken.
Ik sta er heel anders in dan jij. Ze roken zichzelf de vernieling maar in. Ik wil er alleen geen last van hebben.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:58 schreef Mani89 het volgende:
Zolang rokers niet willen luisteren naar de waarheid zullen we blijven doorgaan met ons verzet tot dat van hun is gebroken.
Nouja, we weten allemaal dat anti-rokers NVU lid zijn die ook AZC's in de fik steken wanneer ze de kans krijgen.quote:
Anti-rokers zijn niet zo van dingen in de fik steken.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, we weten allemaal dat anti-rokers NVU lid zijn die ook AZC's in de fik steken wanneer ze de kans krijgen.
Klopt.quote:
Tuurlijk wel, echte mannen houden van dingen in de fik steken.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Anti-rokers zijn niet zo van dingen in de fik steken.
Nou en.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:39 schreef Mani89 het volgende:
Ja, echte mannen zijn gewelddadige holbewoners die graag dingen in de hens zetten. En ze roken. Nou joepie.
Ik blijf gewoon binnen spelletjes spelen. En ik rook niet.
Jij scheert he kuiten, dan val je als man sowieso al af.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:39 schreef Mani89 het volgende:
Ja, echte mannen zijn gewelddadige holbewoners die graag dingen in de hens zetten. En ze roken. Nou joepie.
Ik blijf gewoon binnen spelletjes spelen. En ik rook niet.
En jij hebt je kraan verkeerd.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij scheert he kuiten, dan val je als man sowieso al af.
Ik kom niets tekort.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:19 schreef Elfletterig het volgende:
De eerste NWS-SC'er zonder tekortkoming moet nog opduiken.
Dus?quote:
Hiquote:Op maandag 15 februari 2016 17:19 schreef Elfletterig het volgende:
De eerste NWS-SC'er zonder tekortkoming moet nog opduiken.
Das aardig van je.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:21 schreef Uccie het volgende:
Ik rook niet, maar ik rochel wel terminaal op het moment.
Gewoon uit solidariteit.
Je hebt waarschijnlijk gewoon SARS dan.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:21 schreef Uccie het volgende:
Ik rook niet, maar ik rochel wel terminaal op het moment.
Gewoon uit solidariteit.
Zo ben ik.quote:
Ebola natuurlijk.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk gewoon SARS dan.
Oh...maar SARS is best 2007 ofzo, ik wil dan liever lekker hip zika.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk gewoon SARS dan.
Geen bloed overal deze keerquote:
Daar heb je alleen last van als je zwanger bent ...quote:Op maandag 15 februari 2016 18:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh...maar SARS is best 2007 ofzo, ik wil dan liever lekker hip zika.
Ja hoor, ik heb vandaag mijn beoordelingsgesprek gehad en ik krijg dikke loonsverhoging.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar heb je alleen last van als je zwanger bent ...
Wil je ons iets vertellen?
Het is wel wennen.quote:
Ik ben 1.60m....en mijn vogels hebben geen baas, maar gewoon personeel.quote:
Redelijke gok, die 1m58. Ik wist het niet precies meer.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben 1.60m....en mijn vogels hebben geen baas, maar gewoon personeel.
quote:Op maandag 15 februari 2016 18:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een faal waar Henk 8 minuten over gedaan heeft.
Jammer hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 18:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Redelijke gok, die 1m58. Ik wist het niet precies meer.
Op mij wel, ik wist dat gewoon.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jammer hoorik dacht dat ik meer indruk had gemaakt.
quote:Op maandag 15 februari 2016 18:34 schreef Uccie het volgende:
Ik heb zuurkool van mijn mama mee gekregen, heel veel...
zij, die gaan sterven, groeten u
Dan moet je de volgende keer andere kopenquote:Op maandag 15 februari 2016 18:37 schreef YokiKater het volgende:
Ik had verkeerde aardappels, het was niet te vreten.
Ga ik doen. Al blijft het altijd een gok, dit is gewoon ff een slechte teelt of zo. Dus morgen of overmorgen ga ik iig even ergens anders kopen.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan moet je de volgende keer andere kopen.
quote:Op maandag 15 februari 2016 18:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan moet je de volgende keer andere kopen.
Even de buren hackenquote:Op maandag 15 februari 2016 18:44 schreef Fylax het volgende:
Modem van UPC kapot, geen WiFi en vast internet meer. Kut
quote:Op maandag 15 februari 2016 18:44 schreef Fylax het volgende:
quote:Op maandag 15 februari 2016 18:44 schreef Fylax het volgende:
Je bedoelt ons op jouw leeftijd.....en bedanktquote:Op maandag 15 februari 2016 18:55 schreef Fylax het volgende:
Voel me wel iemand in de prehistorie nu
Is dat goed?quote:Op maandag 15 februari 2016 18:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze reactie scoort een 10 / 10 op de schaal van Specularium.
Ik juich niet om de ellende van Fylax.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze reactie scoort een 10 / 10 op de schaal van Specularium.
Verrassing...quote:Op maandag 15 februari 2016 19:28 schreef Specularium het volgende:
Wat een teringzooi weer bij DWDD.
Heb ik het 2 weken niet gekeken is het nog precies hetzelfde.
Lijkt me sterk.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die kerel nu is volgens mij David zijn oom.
Nee oké, je hebt namelijk ongeveer het reactievermogen van Wibi, vandaar.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet![]()
Maar zag ineens de TT en toen dacht ik ja dat klopt.
quote:Op maandag 15 februari 2016 22:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee oké, je hebt namelijk ongeveer het reactievermogen van Wibi, vandaar.
Klopt wel, maar #TeamRTL7 hoeft dat niet de hele tijd te zeggen, die weten dat wel.quote:
Ik geloof niet dat ik bij beide teams hoor?quote:Op maandag 15 februari 2016 22:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt wel, maar #TeamRTL7 hoeft dat niet de hele tijd te zeggen, die weten dat wel.
Fylax is meer #TeamNET5.
#teamNetflixquote:Op maandag 15 februari 2016 22:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik bij beide teams hoor?
Jij hoort bij team IS.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik bij beide teams hoor?
Vraag dat maar aan Geert.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waar zou ik ze van kunnen kennen? Misschien kan je er wat meer over vertellen?
Wel eens gehad, wat is je vraag?quote:Op maandag 15 februari 2016 22:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Gebruikt iemand hier Melatonine tabletten?
Nou ik word standaard te vroeg wakker na mijn sluitdiensten. Dacht misschien kan ik zo langer slapen? Maar ben een beetje huiverig voor slaapmiddelen.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wel eens gehad, wat is je vraag?
Volgens mij is melatonine geen doorslaper, het werkt wel om een beetje in een ritme te komen, maar ik zelf slaap er niet langer door.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ik word standaard te vroeg wakker na mijn sluitdiensten. Dacht misschien kan ik zo langer slapen? Maar ben een beetje huiverig voor slaapmiddelen.
Ditquote:Op maandag 15 februari 2016 22:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgens mij is melatonine geen doorslaper, het werkt wel om een beetje in een ritme te komen, maar ik zelf slaap er niet langer door.
Werkt niet verslavend?quote:Op maandag 15 februari 2016 22:56 schreef Fokker89 het volgende:
Je kan het altijd proberen, Melatonine is niet echt een zwaar slaapmiddel of zo.
Nee, het is een lichaamseigen stof. Maar jij hebt er niets aan. Het is om je te helpen om in slaap te vallen bij een verstoord dag/nacht ritme.quote:
Nouja, als je veel nachtdiensten draait, en de week daar op weer dag, dan wil het nog wel helpen.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, het is een lichaamseigen stof. Maar jij hebt er niets aan. Het is om je te helpen om in slaap te vallen bij een verstoord dag/nacht ritme.
Ja maar das niet het probleem. Werk vrijwel alleen maar laat in de middag of snachts. Maar word gewoon elke keer te vroeg wakker...quote:Op maandag 15 februari 2016 22:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, als je veel nachtdiensten draait, en de week daar op weer dag, dan wil het nog wel helpen.
Ja, maar niet om door te slapen. Het is echt om in slaap te komen. Ik gebruik het zelf regelmatig op recept omdat ik een raar hoofd hebquote:Op maandag 15 februari 2016 22:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, als je veel nachtdiensten draait, en de week daar op weer dag, dan wil het nog wel helpen.
Nee, dan heeft melatonine niet zoveel zin. sowieso die dingen van de drogist van 0.1mg doen weinig, dan moet je er al 20 innemen om wat te voelen.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar das niet het probleem. Werk vrijwel alleen maar laat in de middag of snachts. Maar word gewoon elke keer te vroeg wakker...
Ja, ik heb ze ook van 5mg, maar doe ik weinig mee.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar niet om door te slapen. Het is echt om in slaap te komen. Ik gebruik het zelf regelmatig op recept omdat ik een raar hoofd heb
Wat is dat?quote:Op maandag 15 februari 2016 23:02 schreef Fokker89 het volgende:
Dan maar aan de benzo's die werken wel
Als ik over een uurtje nog niet moe genoeg ben dan tik ik er 2 in omdat ik anders weer veel te laat ga slapen en dat verneukt mijn hele welzijn. Ik begin oud te worden en heb slaap nodig.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze ook van 5mg, maar doe ik weinig mee.
Dat is wel verslavend. oxazepam, diazepam, temazepam enz....quote:
Maar dan kan je wel slapen?:Pquote:Op maandag 15 februari 2016 23:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is wel verslavend. oxazepam, diazepam, temazepam enz....
Maar die krijg je ook niet zomaar.
Die slik ik sowieso, wel minder en binnenkort nog meer afbouwen.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:02 schreef Fokker89 het volgende:
Dan maar aan de benzo's die werken wel
Ik had nog een receptje meegekregen uit de kliniek, maar die heb ik nog niet gebruikt, daar in de kliniek wel.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ik over een uurtje nog niet moe genoeg ben dan tik ik er 2 in omdat ik anders weer veel te laat ga slapen en dat verneukt mijn hele welzijn. Ik begin oud te worden en heb slaap nodig.
Kijk nu naar rolgordijnen bij de hema. Denk dat dat beter is. Maar is ook niet goedkoop :pquote:Op maandag 15 februari 2016 23:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dat is wel zooi, daar ben je zo aan verslaafd.
Een goed verduisteringsgordijn werkt ook wel, maar dat is ook niet goed.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kijk nu naar rolgordijnen bij de hema. Denk dat dat beter is. Maar is ook niet goedkoop :p
Hoezo niet goed?quote:Op maandag 15 februari 2016 23:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Een goed verduisteringsgordijn werkt ook wel, maar dat is ook niet goed.
Ja, leipe zooi.. de hele rits gehad, spaceman all the way. Na mijn valium verslaving kreeg ik nog een oxazepam verslaving, slikte ik om de 2 uur 20mg .. fucked up times.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dat is wel zooi, daar ben je zo aan verslaafd.
Zie dat ze bij de hema ook kant en klaar dingen hebben. Misschien dat ik daar een betaalbare optie vindquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |