Doe eensquote:
Ik had laatst voor het eerst een burrito op. Man o manquote:
Zo iemand voor de eerste rij bij een concert.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Stimo is wel snel gepikeerd en aangevallen. Mooi, makkelijk slachtoffer dus![]()
![]()
Kan wel splitquote:
Dat komt omdat we in deze SC niet caren, daarom vallen er ook weinig slachtoffersquote:Op zondag 14 februari 2016 14:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Stimo is wel snel gepikeerd en aangevallen. Mooi, makkelijk slachtoffer dus![]()
![]()
ner gegeten, kan de wereld weer aanquote:Op zondag 14 februari 2016 14:29 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
quote:Op zondag 14 februari 2016 14:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat komt omdat we in deze SC niet caren, daarom vallen er ook weinig slachtoffers
Dat doet je familie toch al in Irak?quote:Op zondag 14 februari 2016 14:30 schreef Crip het volgende:
Ik wil dit ook eens doen.
inb4 doe je familie toch al in syrie
http://www.dumpert.nl/med(...)now_sniper_team.html
Goeie. Ga ik ook ff doenquote:Op zondag 14 februari 2016 14:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ner gegeten, kan de wereld weer aan
quote:Op zondag 14 februari 2016 14:31 schreef hoink581 het volgende:
ik hoop niet dat stimorol mijn dm's naar haar openbaart.
Die waren zo klein. Er valt niets te openbaren.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:31 schreef hoink581 het volgende:
ik hoop niet dat stimorol mijn dm's naar haar openbaart.
Daarom, PI'squote:Op zondag 14 februari 2016 14:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jeetje, dacht dat sarcasme overduidelijk was
Vond je laatste bericht niet zo aardig.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:31 schreef Stimorol- het volgende:
Die waren zo klein. Er valt niets te openbaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |