T is gewone zondag hoor.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haten op de dag van de liefde.
Nog een uurtje en dan begin ik weer.
Haha dagdag, je holmaat.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
T is gewone zondag hoor.
Het is elke dag dag van liefde toch <3333
Weet niet precies eigenlijk, heb het in 3 dagen gezien, dus dan is het lastig te onthouden wat waar gebeurdequote:Op zondag 14 februari 2016 14:13 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
niet trots op vorig account obv.. maar heb er zin in ja maar haat wel dat iedere week moeten wachten op nieuwe aflevering. wat vond je beste aflevering van seizoen een?
Ik heb daar dus helemaal geen last van. Kansloze 'feestdag' bedacht om sneue droeftoeters geforceerd extra geld uit te laten geven.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou alleen Veer nog.
[..]
Wat?Bedoel dat ik over een uurtje weer ga haten
.
o soz niet gezienquote:
Pas maar op. Hij is een neger. Zijn dopje alleen al kan je anus vernietigen, laat staan het hele dingquote:
wat een bitchmove was dat zegquote:Op zondag 14 februari 2016 14:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet niet precies eigenlijk, heb het in 3 dagen gezien, dus dan is het lastig te onthouden wat waar gebeurde, maar ik denk de een na laatste (die aflevering waarin het duidelijk werd dat Chuck er voor zorgde dat Saul geen baantje bij dat advocatenbureau kreeg)
- Shit people without a Valentine say.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:17 schreef Parawan het volgende:
[..]
Ik heb daar dus helemaal geen last van. Kansloze 'feestdag' bedacht om sneue droeftoeters geforceerd extra geld uit te laten geven.
quote:Op zondag 14 februari 2016 14:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
- Shit people without a Valentine say.
Gvd, ik kijk de laatste aflevering altijd pas bij aanvang van het nieuwe seizoen.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet niet precies eigenlijk, heb het in 3 dagen gezien, dus dan is het lastig te onthouden wat waar gebeurde, maar ik denk de een na laatste (die aflevering waarin het duidelijk werd dat Chuck er voor zorgde dat Saul geen baantje bij dat advocatenbureau kreeg)
srs vraag hebben negroiden zelf ook geen hekel aan negersletten dwz vnml. niet-negerinnen die bijna alleen maar met negers neuken en dan met heel veel verschillende?quote:Op zondag 14 februari 2016 14:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou alleen Veer nog.
[..]
Wat?Bedoel dat ik over een uurtje weer ga haten
.
Dat ding van hem valt tegen hoor. Pistachenootje formaatquote:Op zondag 14 februari 2016 14:18 schreef Parawan het volgende:
[..]
Pas maar op. Hij is een neger. Zijn dopje alleen al kan je anus vernietigen, laat staan het hele ding
Waarom zeg je zoiets?quote:Op zondag 14 februari 2016 14:08 schreef NoelGallagher het volgende:
Zie stimo gaan. Heeft ze in de zandbak gespeeld ofzo? Allemaal zand in haar vasjien
quote:Op zondag 14 februari 2016 14:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Gvd, ik kijk de laatste aflevering altijd pas bij aanvang van het nieuwe seizoen.
quote:Op zondag 14 februari 2016 14:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat ding van hem valt tegen hoor. Pistachenootje formaat
Nepperdquote:Op zondag 14 februari 2016 14:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat ding van hem valt tegen hoor. Pistachenootje formaat
Die was ook tof ja, eigenlijk was het gewoon 1 cool geheelquote:Op zondag 14 februari 2016 14:18 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wat een bitchmove was dat zeg. vond zelf die flashback episode met mike echt tof.
Sorryquote:Op zondag 14 februari 2016 14:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Gvd, ik kijk de laatste aflevering altijd pas bij aanvang van het nieuwe seizoen.
wat ben je ook geweldig. Eerst dm dat ik zo fantastisch ben en nu ga je kontlikken om stoer te doen.quote:
Zegt me niks.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:17 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
o soz niet gezien. met gepaste schaamte: Perenbomen. keep in mind dat het al bijna tien jaar geleden is dat ik die account gebruikte.
Wil jij hem niet helpen?quote:Op zondag 14 februari 2016 14:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Laat je castreren als je het irritant vindt.
quote:
quote:Op zondag 14 februari 2016 14:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wat ben je ook geweldig. Eerst dm dat ik zo fantastisch ben en nu ga je kontlikken om stoer te doen.
Ok.
Wthquote:Op zondag 14 februari 2016 14:23 schreef defokkingfoker het volgende:
Deze heeft een afgelebberde kut
http://www.dumpert.nl/med(...)ultimate_wedgie.html
Hahahahaquote:Op zondag 14 februari 2016 14:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wat ben je ook geweldig. Eerst dm dat ik zo fantastisch ben en nu ga je kontlikken om stoer te doen.
Ok.
Whehe ja klopt.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..].
Srs though je zei dat je het niet erg vond om gespoiled te worden toch?
Haha, Stimo altijd DM snitchting als ze je wilt aanvallen.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahahaha
Beetje mad dat je geen valentijn hebt ofzo?
En kontlikken?ben geen ash
ga jij nou maar schijnheilig iedereen dm sturen dat ze zo fantastisch zijn.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahahaha
Beetje mad dat je geen valentijn hebt ofzo?
En kontlikken?ben geen ash
Moet ik em posten ofzo?quote:Op zondag 14 februari 2016 14:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Fantastisch heb ik niet eens gebruikt in mn dm naar jou. Wel iets met dickpic maar geen reactie gehad. Beetje jammer
Ja echt he. Zei alleen maar iets postiefs over dr in DM. Niks bijzonders. K heb em niet meer dus geen idee wat er precies in stondquote:Op zondag 14 februari 2016 14:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, Stimo altijd DM snitchting als ze je wilt aanvallen.
JA VERTEL DAN aubquote:Op zondag 14 februari 2016 14:11 schreef Ashqelon het volgende:
srs chai meerdere malen vragen wiens kloon ik ben en als ik dan zeg dat ik het heb onthult niet meer reageren.
Dit klinkt echt ranzigquote:Op zondag 14 februari 2016 14:26 schreef Stimorol- het volgende:
Not yet bro.
Even mn wrap met champignons en eitje eten
Dat zijn er 450 geweestquote:Op zondag 14 februari 2016 14:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ga jij nou maar schijnheilig iedereen dm sturen dat ze zo fantastisch zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |