Zegt me niks.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:17 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
o soz niet gezien. met gepaste schaamte: Perenbomen. keep in mind dat het al bijna tien jaar geleden is dat ik die account gebruikte.
Wil jij hem niet helpen?quote:Op zondag 14 februari 2016 14:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Laat je castreren als je het irritant vindt.
quote:
quote:Op zondag 14 februari 2016 14:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wat ben je ook geweldig. Eerst dm dat ik zo fantastisch ben en nu ga je kontlikken om stoer te doen.
Ok.
Wthquote:Op zondag 14 februari 2016 14:23 schreef defokkingfoker het volgende:
Deze heeft een afgelebberde kut
http://www.dumpert.nl/med(...)ultimate_wedgie.html
Hahahahaquote:Op zondag 14 februari 2016 14:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wat ben je ook geweldig. Eerst dm dat ik zo fantastisch ben en nu ga je kontlikken om stoer te doen.
Ok.
Whehe ja klopt.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..].
Srs though je zei dat je het niet erg vond om gespoiled te worden toch?
Haha, Stimo altijd DM snitchting als ze je wilt aanvallen.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahahaha
Beetje mad dat je geen valentijn hebt ofzo?
En kontlikken?ben geen ash
ga jij nou maar schijnheilig iedereen dm sturen dat ze zo fantastisch zijn.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahahaha
Beetje mad dat je geen valentijn hebt ofzo?
En kontlikken?ben geen ash
Moet ik em posten ofzo?quote:Op zondag 14 februari 2016 14:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Fantastisch heb ik niet eens gebruikt in mn dm naar jou. Wel iets met dickpic maar geen reactie gehad. Beetje jammer
Ja echt he. Zei alleen maar iets postiefs over dr in DM. Niks bijzonders. K heb em niet meer dus geen idee wat er precies in stondquote:Op zondag 14 februari 2016 14:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, Stimo altijd DM snitchting als ze je wilt aanvallen.
JA VERTEL DAN aubquote:Op zondag 14 februari 2016 14:11 schreef Ashqelon het volgende:
srs chai meerdere malen vragen wiens kloon ik ben en als ik dan zeg dat ik het heb onthult niet meer reageren.
Dit klinkt echt ranzigquote:Op zondag 14 februari 2016 14:26 schreef Stimorol- het volgende:
Not yet bro.
Even mn wrap met champignons en eitje eten
Dat zijn er 450 geweestquote:Op zondag 14 februari 2016 14:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ga jij nou maar schijnheilig iedereen dm sturen dat ze zo fantastisch zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |