SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Beach op 14-02-2016 11:55:06 ]fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Jij hebt geen verkeersregels hoeven leren?quote:Op zondag 14 februari 2016 13:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Dacht even stukje voor het eerst alleen te gaan rijden; doen de stoplichten op het eiland het niet. Mi Gado.
die gelden daar nietquote:Op zondag 14 februari 2016 13:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij hebt geen verkeersregels hoeven leren?
En jij denkt dat de rest zich daaraan houdt?quote:Op zondag 14 februari 2016 13:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen idee.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En jij denkt dat de rest zich daaraan houdt?
Dronken Antillianen die zich aan de verkeersregels houden?quote:Op zondag 14 februari 2016 13:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik niet, maak liever wat van het echte leven.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:57 schreef Dimachaerus het volgende:
wie speelt hier nog meer adventure capitalist..
http://store.steampowered.com/app/346900/
Er zijn drie redenen die mij ertoe kunnen zetten om Nederland te verlaten:quote:Op zondag 14 februari 2016 14:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Dronken Antillianen die zich aan de verkeersregels houden?
Klokov stemt nog eerder SP
Europa is al naar de tering, just sayin'.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Er zijn drie redenen die mij ertoe kunnen zetten om Nederland te verlaten:
• De SP komt aan de macht en alles gaat naar de kloten.
• Europa gaat helemaal naar de tering door de immigratiecrisis.
• Europa raakt verstrikt in een langdurige oorlog op eigen grondgebied.
emigreren naar turkije ja tochquote:Op zondag 14 februari 2016 16:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Er zijn drie redenen die mij ertoe kunnen zetten om Nederland te verlaten:
• De SP komt aan de macht en alles gaat naar de kloten.
• Europa gaat helemaal naar de tering door de immigratiecrisis.
• Europa raakt verstrikt in een langdurige oorlog op eigen grondgebied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |