Maar zit er serieus geen GGD in de dichtsbijzijnde stad?quote:
Voordat je nu ineens denkt van ik heb toch geen soa of wat dan ook zou ik zeker even een test gaan doen. Allemaal lastig etc maar er zijn ook soa's die relatief onschuldig zijn als je er op tijd bij bent.. Mocht je er te lang mee wachten dan zijn er grotere gevolgen.quote:Op zondag 14 februari 2016 10:21 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
dan zou het best eens kunnen! mijn ouders hebben ze ook.
quote:Als je er niets aan doet
Een chlamydia-infectie geeft vaak geen of weinig klachten. Chlamydia is goed te behandelen. Een onbehandelde chlamydia kan ernstige gevolgen hebben.
Bij vrouwen:
ontstekingen in de eileiders
ontsteking in het bekkengebied
chronische buikpijn
verminderde vruchtbaarheid
Bij mannen:
ontstekingen in de bijbal
ontsteking in de prostaat
tijdelijk verminderde vruchtbaarheid
https://www.soaaids.nl/nl/soas/veel-voorkomende-soas/chlamydia
ben je vrouw of man/homo?quote:Op zondag 14 februari 2016 08:24 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
dat zegt iedereen, maar mijn ouders die gaan daar een heeel erggroot probleem van maken want ik ben moslim.
Heb zelf een soatest laten doen een tijd terug bij de GGD.quote:Op zondag 14 februari 2016 09:05 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
betaald de verzekering ofzo dat niet dan ?
Tja.. Moslim zijn is nou eenmaal geen pretje..quote:
Dus geen anale seks meer jou als niet wilt dat je aambeien worden mishandeld 😕quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:18 schreef Honeymoon het volgende:
update: het zijn aambeien, ben naar ha geweest en heb nu creme
Ja, of nog een paar weken wachten. Dan heeft zich wat meer slijm verzameld en zal het ook wel lukken.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:02 schreef dexamfetamine het volgende:
volgende keer meer glijmiddel gebruiken!
ik wil maagd blijvenquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:00 schreef Melanthi het volgende:
[..]
Dus geen anale seks meer jou als niet wilt dat je aambeien worden mishandeld 😕
Sowieso vraag ik me af wat de toegevoegde waarde van anale seks is. Maar goed..
quote:
Daar hoeft ts op deze manier niet voor op de huwelijksnacht te wachtenquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:40 schreef Bootje84 het volgende:
Ach, zolang je maar bloedt op de huwelijksnacht....
*zucht.... Het blijft een eindeloze discussie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |