bij symptomen van chlamydia stonden bloed en slijm ook.quote:Op zondag 14 februari 2016 08:15 schreef zeer het volgende:
En om er gemakshalve maar even van uit te gaan dat je anaal gepenetreerd bent, is er waarschijnlijk iets in je gescheurd dat even de tijd nodig heeft om te herstellen. Tenzij je echt massive bloedverlies in je ontlasting hebt maar dan heb je denk ik geen soa.
Hoogste tijd om naar de huisarts te gaan dus.quote:Op zondag 14 februari 2016 08:17 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
bij symptomen van chlamydia stonden bloed en slijm ook.
maar gaat er dan geen brief naar mijn huis ofzo? bij evt medicijnen?quote:Op zondag 14 februari 2016 08:18 schreef zeer het volgende:
[..]
Hoogste tijd om naar de huisarts te gaan dus.
Nee.quote:Op zondag 14 februari 2016 08:20 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
maar gaat er dan geen brief naar mijn huis ofzo? bij evt medicijnen?
Als jij jezelf oud genoeg vindt om seks te hebben, ben je ook oud genoeg om de gevolgen te dragen en om het er -indien het zo loopt- met je ouders over te hebben.quote:Op zondag 14 februari 2016 08:20 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
Jij bespreekt je seksleven met je ouders? Gezonde relatie hebben julliequote:Op zondag 14 februari 2016 08:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als jij jezelf oud genoeg vindt om seks te hebben, ben je ook oud genoeg om de gevolgen te dragen en om het er met je ouders over te hebben.
dat zegt iedereen, maar mijn ouders die gaan daar een heeel erggroot probleem van maken want ik ben moslim.quote:Op zondag 14 februari 2016 08:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als jij jezelf oud genoeg vindt om seks te hebben, ben je ook oud genoeg om de gevolgen te dragen en om het er met je ouders over te hebben.
Nope. Je hebt maar één gezondheid dus maak er snel werk van.quote:Op zondag 14 februari 2016 08:20 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
Zie mijn edit.quote:Op zondag 14 februari 2016 08:24 schreef zeer het volgende:
[..]
Jij bespreekt je seksleven met je ouders? Gezonde relatie hebben jullie.
maar de GGD zit hier niet , en hoe kan mijn rectum ingescheurd zijn terwijl ik 4 weken geleden sex heb gehad en 1 week geleden symptomen kreeg?quote:Op zondag 14 februari 2016 08:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik denk dat je last hebt van obstipatie doordat je rectum ingescheurd is.
Hoogrisico groepen (oa jongeren tot 25) kunnen gratis een soa-test doen bij de GGD, als de klachten passend zijn. Bel ze op. Denkt de GGD aan iets anders, dan zeggen ze dat je langs de huisarts mag.
dan moet ik een andere oplossing vinden, evt huisremedies tegen soas oidquote:Op zondag 14 februari 2016 08:30 schreef Helsinki het volgende:
Ik begrijp dit soort dingen niet zo goed. Stel dat er wel een brief naar huis gaat (wat niet zo is maaroké), dan blijf je lekker met deze klachten rondlopen of hoe werkt dat?
Jij of je ouders?quote:Op zondag 14 februari 2016 08:24 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
dat zegt iedereen, maar mijn ouders die gaan daar een heeel erggroot probleem van maken want ik ben moslim.
Zijn enkel preventieve remedies voor.quote:Op zondag 14 februari 2016 08:33 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
dan moet ik een andere oplossing vinden, evt huisremedies tegen soas oid
Dan ben je niet ingescheurd, maar obstipatie staat op 1.quote:Op zondag 14 februari 2016 08:29 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
maar de GGD zit hier niet , en hoe kan mijn rectum ingescheurd zijn terwijl ik 4 weken geleden sex heb gehad en 1 week geleden symptomen kreeg?
Letterlijk niemand wil met z'n ouders praten over een eventueel opgelopen soa nadat 'ie anaal ontmaagd is. srs.quote:
maar er is dus geen GGD hier. En hkost het geld bij de ha? dat wist ik niet, hoeveel dan? Ben best bereid om ervoor te betalen.quote:Op zondag 14 februari 2016 08:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dan ben je niet ingescheurd, maar obstipatie staat op 1.
Daarnaast is het kiezen of delen. Je gaat naar een GGD en dan is het voor jou gratis of je gaat naar je huisarts en dan kost het geld. Als je toch naar de huisarts wil, hopen dat de specificaties alleen online zichtbaar zijn en je ouders daar niet naar kijken.
Of een gesprek over je privacy uiteraard.
eindelijk iemand die het begrijpt.quote:Op zondag 14 februari 2016 08:35 schreef zeer het volgende:
[..]
Letterlijk niemand wil met z'n ouders praten over een eventueel opgelopen soa nadat 'ie anaal ontmaagd is. srs.
Als je onbeschermde ontvangende anale seks hebt gehad willen ze weten of je die ander kende, of het een prostitue was, hoe lang het duurde, het gehele gênante verhaal.quote:Op zondag 14 februari 2016 08:36 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
maar er is dus geen GGD hier. En hkost het geld bij de ha? dat wist ik niet, hoeveel dan? Ben best bereid om ervoor te betalen.
Zal zo een 150 euro kosten denk ik. Ga er gewoon langs, ze kunnen het je daar vertellen. En je gewone bezoek is sws verzekerd.quote:Op zondag 14 februari 2016 08:36 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
maar er is dus geen GGD hier. En hkost het geld bij de ha? dat wist ik niet, hoeveel dan? Ben best bereid om ervoor te betalen.
hoezo is dat zo duur dan? ik zie namelijk nergens staan dat het geld kost.quote:Op zondag 14 februari 2016 08:41 schreef ichangedmymind het volgende:
Ga naar een GGD die in de buurt zit, is gratis. Via de huisarts kost het tussen de 110 en 180 euro, denk niet dat je daar op zit te wachten.
Bezoek is gratis, aanvullend onderzoek kost geld.quote:Op zondag 14 februari 2016 08:48 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
hoezo is dat zo duur dan? ik zie namelijk nergens staan dat het geld kost.
betaald de verzekering ofzo dat niet dan ?quote:Op zondag 14 februari 2016 09:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Bezoek is gratis, aanvullend onderzoek kost geld.
Hier een voorbeeld: http://www.saltro.nl/tarieven/tarieven/
Urine: Chlamydia pcr ¤ 28,75 gonorroe ook, rectumswab is ook niet overbodig, 50 euro per geteste ziekte.
In je bloed hep B 22,95, hiv 26 syfilis 11
Telt wel op hoor.
Ja, maar als je niet wil dat je ouders het weten, kan je mogelijk beter zelf betalen, afhankelijk van hoe hard ze wroeten in hun documenten en online.quote:Op zondag 14 februari 2016 09:05 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
betaald de verzekering ofzo dat niet dan ?
Toch zou ik naar de huisarts gaan en volgende keer zou ik wat voorzichtiger zijn. Niet omdat je moslim bent maar omdat je zelfrespect hebt.quote:Op zondag 14 februari 2016 08:24 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
dat zegt iedereen, maar mijn ouders die gaan daar een heeel erggroot probleem van maken want ik ben moslim.
Niet helemaal. Medische beslissingen mag je zelf nemen vanaf 16 jaar. De rekening is een ander verhaal.quote:Op zondag 14 februari 2016 09:24 schreef tailfox het volgende:
Verder je bent 16. Voordat je 18 bent (en dus legaal om zelf dingen te beslissen)
dacht ik ook al aan!quote:
jaquote:Op zondag 14 februari 2016 09:55 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
heb je ook slijm bij aambeien dan?
voel ff.quote:Op zondag 14 februari 2016 10:21 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
dan zou het best eens kunnen! mijn ouders hebben ze ook.
Remedie kan nooit preventief zijn...quote:Op zondag 14 februari 2016 08:35 schreef zeer het volgende:
[..]
Zijn enkel preventieve remedies voor.
Goed om te weten!quote:Op zondag 14 februari 2016 09:40 schreef Norma_Jeane het volgende:
Ik weet niet hoe het zit bij andere verzekeraars maar bij de onze (De Friesland van Achmea) heb ik geen inzage bij kinderen vanaf 16 jaar. Die kunnen dat alleen met hun eigen digid inzien. Dus wellicht valt dat mee.
Ik heb wel een onlinepolis dus er kan hier ook niets op de deurmat vallen ook al is het gericht aan mijn kinderen bedenk ik me net.quote:Op zondag 14 februari 2016 10:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Goed om te weten!
Bij een club als pro life is dat mogelijk wel anders.
Ze is moslim. Ham is haramquote:Op zondag 14 februari 2016 10:08 schreef VarkensHart het volgende:
Maar de hamvraag is natuurlijk, was het lekker?
En je hebt een broertje die ook 16 is? Whahaquote:Op zondag 14 februari 2016 08:11 schreef Honeymoon het volgende:
Hey,
ik heb 4 weken geleden onveilige sex gehad en sinds een week zit er bloed bij mijn ontlasting.
Meestal is dit alleen sochtends en de rest van de dag doet poepen pijn. Ook ben ik misselijk. Ik ben dus erg bang dat ik een soa heb. En ik wil het absoluut niet aan mijn ouders vertellen!
we hebben hier geen ggd waar ik naartoe kan dus moet ik naar de ha maar is die wel 100% vertrouwbaar dat ie t niet tegen mijn ouders verteld? en hoeland duurt het voordat de uitlslag er is en ik pillen ofzo krijg? ook zit er slijm bij, en ik vind het raar dat ikpas een week geleden symptomen kreeg als het bijv een scheurtje was door de sex. Daarom denk ik aan een soa.
In welk gehucht woon je dan? Elke stad heeft een GGD.quote:Op zondag 14 februari 2016 08:36 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
tweelingenquote:Op zondag 14 februari 2016 11:10 schreef hoechst het volgende:
[..]
En je hebt een broertje die ook 16 is? Whaha
Maar zit er serieus geen GGD in de dichtsbijzijnde stad?quote:
Voordat je nu ineens denkt van ik heb toch geen soa of wat dan ook zou ik zeker even een test gaan doen. Allemaal lastig etc maar er zijn ook soa's die relatief onschuldig zijn als je er op tijd bij bent.. Mocht je er te lang mee wachten dan zijn er grotere gevolgen.quote:Op zondag 14 februari 2016 10:21 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
dan zou het best eens kunnen! mijn ouders hebben ze ook.
quote:Als je er niets aan doet
Een chlamydia-infectie geeft vaak geen of weinig klachten. Chlamydia is goed te behandelen. Een onbehandelde chlamydia kan ernstige gevolgen hebben.
Bij vrouwen:
ontstekingen in de eileiders
ontsteking in het bekkengebied
chronische buikpijn
verminderde vruchtbaarheid
Bij mannen:
ontstekingen in de bijbal
ontsteking in de prostaat
tijdelijk verminderde vruchtbaarheid
https://www.soaaids.nl/nl/soas/veel-voorkomende-soas/chlamydia
ben je vrouw of man/homo?quote:Op zondag 14 februari 2016 08:24 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
Heb zelf een soatest laten doen een tijd terug bij de GGD.quote:Op zondag 14 februari 2016 09:05 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
betaald de verzekering ofzo dat niet dan ?
Tja.. Moslim zijn is nou eenmaal geen pretje..quote:
Dus geen anale seks meer jou als niet wilt dat je aambeien worden mishandeld 😕quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:18 schreef Honeymoon het volgende:
update: het zijn aambeien, ben naar ha geweest en heb nu creme
Ja, of nog een paar weken wachten. Dan heeft zich wat meer slijm verzameld en zal het ook wel lukken.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:02 schreef dexamfetamine het volgende:
volgende keer meer glijmiddel gebruiken!
ik wil maagd blijvenquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:00 schreef Melanthi het volgende:
[..]
Dus geen anale seks meer jou als niet wilt dat je aambeien worden mishandeld 😕
Sowieso vraag ik me af wat de toegevoegde waarde van anale seks is. Maar goed..
quote:
Daar hoeft ts op deze manier niet voor op de huwelijksnacht te wachtenquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:40 schreef Bootje84 het volgende:
Ach, zolang je maar bloedt op de huwelijksnacht....
*zucht.... Het blijft een eindeloze discussie.quote:
Ach, heel die moslimwereld is verstoppertje spelen voor hun godje. Wees eens niet naïef en geef toe dat je gewoon geen maagd meer bent. Misschien nog van voren, maar niet meer in algemene termen..quote:
dat je sex hebt is oke maar ga niet jezelf voorliegen dat anaal geen seks is.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ach, heel die moslimwereld is verstoppertje spelen voor hun godje. Wees eens niet naïef en geef toe dat je gewoon geen maagd meer bent. Misschien nog van voren, maar niet meer in algemene termen..
Dat iddquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:19 schreef tailfox het volgende:
[..]
dat je sex hebt is oke maar ga niet jezelf voorliegen dat anaal geen seks is.
Een man voelt niet of je wel of niet maagd bent.quote:
Ben je m/v?quote:Op zondag 14 februari 2016 08:11 schreef Honeymoon het volgende:
Hey,
ik heb 4 weken geleden onveilige sex gehad en sinds een week zit er bloed bij mijn ontlasting.
Meestal is dit alleen sochtends en de rest van de dag doet poepen pijn. Ook ben ik misselijk. Ik ben dus erg bang dat ik een soa heb. En ik wil het absoluut niet aan mijn ouders vertellen!
we hebben hier geen ggd waar ik naartoe kan dus moet ik naar de ha maar is die wel 100% vertrouwbaar dat ie t niet tegen mijn ouders verteld? en hoeland duurt het voordat de uitlslag er is en ik pillen ofzo krijg? ook zit er slijm bij, en ik vind het raar dat ikpas een week geleden symptomen kreeg als het bijv een scheurtje was door de sex. Daarom denk ik aan een soa.
Waarom zit jij hier?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een man voelt niet of je wel of niet maagd bent.
Als je voor je geloof maagd wil zijn telt dit niet echt hoor.
quote:Op zondag 14 februari 2016 08:24 schreef zeer het volgende:
[..]
Jij bespreekt je seksleven met je ouders? Gezonde relatie hebben jullie.
Jij neemt dit soort topics nooit serieus, en zit hier vnm om leedvermaak.quote:
Het is zeer goed mogelijk dat er bij je anus of endeldarm iets beschadigd is. Je bent een meisje?quote:Op zondag 14 februari 2016 08:37 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
eindelijk iemand die het begrijpt.
quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jij neemt dit soort topics nooit serieus, en zit hier vnm om leedvermaak.
Ik heb net een homosexuele vriend verteld dat hij nog maagd is, ondanks dat hij regelmatig neukt en geneukt wordt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:19 schreef tailfox het volgende:
[..]
dat je sex hebt is oke maar ga niet jezelf voorliegen dat anaal geen seks is.
ik wil dat zelf uit respect voor mijn manquote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:46 schreef Flogging het volgende:
[..]
Het is zeer goed mogelijk dat er bij je anus of endeldarm iets beschadigd is. Je bent een meisje?
Waarom in godsnaam je anaal laten neuken voor je eerste keer. Lees eens over maagdelijkheid. Veel vrouwen hebben amper een maagdenvlies en bloeden niet tijdens hun eerste keer. Daarvoor hoef je dit niet te doen.
Maar voor de rest goede kloonquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:14 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
ik wil dat zelf uit respect voor mijn man
Je houd jezelf voor gek en ook je toekomstige man. Wel in je kontje geneukt worden en straks tegen je man zeggen dat je maagd bent. Sommige moslim vrouwen zijn nog hypocrieter dan Nederlandse dames.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:14 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
En je denkt dat je nu nog maagd bent?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:14 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
Lolquote:Op zondag 14 februari 2016 08:13 schreef zeer het volgende:
Ja, je huisarts is 100% vertrouwbaar, wat dat dan ook mag betekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |