Hij is voor zover wij weten 2 dagen voor zijn 52e verjaardag overleden.quote:
Jep, begin 50.quote:
Dat is dan wel weer waar.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:11 schreef deadprez het volgende:
Maar voor zijn levensstijl is het op zich een respectabele leeftijd en volgens mij heeft hij goed genoten.
Weten we niet, maar daar is wel een kans van.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:21 schreef Villas__Rubin het volgende:
Drugsgerelateerd?
anyway, r.i.p.
8 jaar later.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:52 schreef Viskarretje het volgende:
ONZ / Ga hier met Marsyas in discussie
Die laatste reactie, ..nogal vreemd
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:46 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
8 jaar later te vroeg
Doe gewoon normaal man.
Jij komt hier met die vreemde reactie aanzetten, niet ik.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:46 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
8 jaar later te vroeg
Doe gewoon normaal man.
quote:Op zondag 14 februari 2016 14:36 schreef sinadOH het volgende:
Geen idee wie dit is maar RIP aan de nabestaanden.
UVT, R&P en KLB voornamelijk ja. En volgens mij was hij meer van de harddrugs dan softdrugsquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:09 schreef de_boswachter het volgende:
RIPAltijd klote dit soort berichten, ondanks dat de username me weinig zegt behalve dat hij in UVT postte, toch?
Ook RIP aan de eigenaar van de coffeeshop, die gaat wsch failliet nu.
Verschilde heel erg, soms schreef hij wel heel duidelijk en begrijpbaar. Was sowieso geen domme kerel volgens mij.quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:25 schreef zG. het volgende:
Wat zal hij zich onbegrepen gevoeld hebben; ik ben vast niet de enige die zijn gebrabbel nooit begreep.
Was hij Financial Controller bij een grote bank?quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Verschilde heel erg, soms schreef hij wel heel duidelijk en begrijpbaar. Was sowieso geen domme kerel volgens mij.
Argo mattie ik kom zijn plaats innemenquote:Op zondag 14 februari 2016 23:45 schreef Argo het volgende:
Wel vaker met deze man heen en weer gequote wat kut weer.
Ken je fok-klassiekers man.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wat is dat voor kansloos gedoe met rip aan de nabestaanden? Denken die kneusjes grappig te zijn ofzo?
Ja idd!!'quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wat is dat voor kansloos gedoe met rip aan de nabestaanden? Denken die kneusjes grappig te zijn ofzo?
Gezien de naam mogelijk Hindoestaanse achtergrond.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:21 schreef Villas__Rubin het volgende:
Drugsgerelateerd?
anyway, r.i.p.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |