quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:34 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hey maikee kom chille achterop me baikee
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:32 schreef xcachet het volgende:
Gisteren ook al een collega. Die blijft het ook stug proberenMaikeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap echt die interesse in mij niet. Gewoon doorsnee meid
Ik jank
Gisteren ook al een collega. Die blijft het ook stug proberenGoed Engels hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap echt die interesse in mij niet. Gewoon doorsnee meid
Gisteren ook al een collega. Die blijft het ook stug proberenWhat an internationaal convergesprek zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap echt die interesse in mij niet. Gewoon doorsnee meidSergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
'Tevens wil ik graag Hoink581 actief in Klaagbaak op FOK! bedanken voor zijn tomeloze inzet'quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als het werkt wat hij zei noem ik hem in het voorwoord ja.
Muchas graciasquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
What an internationaal convergesprek zeg.
Heb mijn mattie ook apart bedankt toen hij me had geholpen aan het begin nadat hij al was afgestudeerdquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als het werkt wat hij zei noem ik hem in het voorwoord ja.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
What an internationaal convergesprek zeg.
Oh ja, jij doet iets in de haven he? Komt het merendeel op het werk uit het buitenland?quote:
Ja. Italie en Frankrijk met name. Maar deze is Spaans.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh ja, jij doet iets in de haven he? Komt het merendeel op het werk uit het buitenland?
Nicequote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb mijn mattie ook apart bedankt toen hij me had geholpen aan het begin nadat hij al was afgestudeerd.
wanneer ga je naar duitsland?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Wieeh door cachs buitenlandstage gebeurtenissen begin ik ook supah excited te raken voor de mijne.
Ja zoiets. Behalve dan met z'n echte naam. En zonder FOK!.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
'Tevens wil ik graag Hoink581 actief in Klaagbaak op FOK! bedanken voor zijn tomeloze inzet'
Dan wil je mijn verhaal van vanmiddag niet horenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Wieeh door cachs buitenlandstage gebeurtenissen begin ik ook supah excited te raken voor de mijne.
Aha. Maar het is dus geen charmante rokkenjager ala Julio Iglesias als ik dat zo hoor.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Italie en Frankrijk met name. Maar deze is Spaans.
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja zoiets. Behalve dan met z'n echte naam. En zonder FOK!.
Klopt het wat FA vroeg over SPSS, dat hij je daarmee hielp? Had d'r eerst ook moeite mee, maar als je eenmaal weet wat je doet is het zó relaxt informatie analyseren en presenteren hèquote:
Jij kan dat een stuk beter in een trainingspak!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha. Maar het is dus geen charmante rokkenjager ala Julio Iglesias als ik dat zo hoor.
Omg wat gebeurde er toenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan wil je mijn verhaal van vanmiddag niet horen
Al helemaal als je er een hebt van de beste ploeg uit Engeland met het mooiste voetbal.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jij kan dat een stuk beter in een trainingspak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |