De vlaggenmast*quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
ok kan, spreek eerst ergens anders af, weet je gelijk hoe de vlag ervoor staat.
Ik ga dat niet doen. Weet nu wel wat hij wilt en daar heb ik geen interesse in. Sws niet in hem. Dus zinloos.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
ok kan, spreek eerst ergens anders af, weet je gelijk hoe de vlag ervoor staat.
Gewoon eerlijk dat zeggen dan.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga dat niet doen. Weet nu wel wat hij wilt en daar heb ik geen interesse in. Sws niet in hem. Dus zinloos.
Voelt wel goedquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
Haha, wij hebben die kerel gecockblockt.
dus bij jou zullen we voorzichtig zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit ja, een beetje man kan een afwijzing wel aan
Of een meisje van een potentieel trauma gered, het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
Weetnie ben aan het zoeken, maar het is allemaal zo moeilijkquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha, wat gaat het worden.
Oh nee, voorlopig nog niet met pensioen hoor. Dat reizen wil ik echt pas na mijn 70ste of zo gaan doen, tot die tijd blijf ik nog wel liever onderdeel van de maatschappij als je het niet erg vindt. Beschouw mezelf nog lang niet als uitgeteld.
Nou, nu ben je alweer zo gemeenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
dus bij jou zullen we voorzichtig zijn.
Eindelijk gelukt met spss?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:28 schreef TARDIS. het volgende:
HOINK HEEFT MIJN SCRIPTIE GERED IK HOU VAN HOINK
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
GMTAquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:28 schreef Montelly het volgende:
Hebben wij die jongen nou gecockblocked MMGY? [ afbeelding ]
Blijkt maar weer dat we voorzichtig met je moeten zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou, nu ben je alweer zo gemeen
Lig ik weer de hele nacht wakker
Krijgt hij nu ook een deel van je salaris?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:28 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ookquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja ik denk dat het iemand uit de sc is![]()
![]()
Komt hij ook voor in het dankwoord.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:28 schreef TARDIS. het volgende:
quote:"Maar ik bedoel niemand in de klas ziet jou. Is erg jammer."
Ben benieuwd wat het wordt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Weetnie ben aan het zoeken, maar het is allemaal zo moeilijk![]()
Haha nee hoor, vooral blijven doen.
Wel Black Sails toch?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga weer series kijken. Doei gr.
Succes met de (seks)date, xcachet.
Bedankt. Jij met je series kijken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
jij bent toch wel een mooi meisje?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:29 schreef xcachet het volgende:
Wat 'ie nu zegt slaat ook wel alles. Aardig en een kut opmerking tegelijk:
[..]
Nog steeds een poging om in je broekje komenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
alleen nu wel erg wanhopigquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog steeds een poging om in je broekje komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap echt die interesse in mij niet. Gewoon doorsnee meid![]()
Hey Rn veel plezier grquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:32 schreef xcachet het volgende:
Gisteren ook al een collega. Die blijft het ook stug proberenMiss je naam blurren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap echt die interesse in mij niet. Gewoon doorsnee meid
o okquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:31 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Korte samenvatting heb het niet echt gevolgd?
Als het werkt wat hij zei noem ik hem in het voorwoord ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Komt hij ook voor in het dankwoord.
hoezo is dit kutquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:32 schreef xcachet het volgende:
Gisteren ook al een collega. Die blijft het ook stug proberenHey maikee kom chille achterop me baikeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap echt die interesse in mij niet. Gewoon doorsnee meid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |