quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:34 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hey maikee kom chille achterop me baikee
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:32 schreef xcachet het volgende:
Gisteren ook al een collega. Die blijft het ook stug proberenMaikeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap echt die interesse in mij niet. Gewoon doorsnee meid
Ik jank
Gisteren ook al een collega. Die blijft het ook stug proberenGoed Engels hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap echt die interesse in mij niet. Gewoon doorsnee meid
Gisteren ook al een collega. Die blijft het ook stug proberenWhat an internationaal convergesprek zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap echt die interesse in mij niet. Gewoon doorsnee meidSergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
'Tevens wil ik graag Hoink581 actief in Klaagbaak op FOK! bedanken voor zijn tomeloze inzet'quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als het werkt wat hij zei noem ik hem in het voorwoord ja.
Muchas graciasquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
What an internationaal convergesprek zeg.
Heb mijn mattie ook apart bedankt toen hij me had geholpen aan het begin nadat hij al was afgestudeerdquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als het werkt wat hij zei noem ik hem in het voorwoord ja.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
What an internationaal convergesprek zeg.
Oh ja, jij doet iets in de haven he? Komt het merendeel op het werk uit het buitenland?quote:
Ja. Italie en Frankrijk met name. Maar deze is Spaans.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh ja, jij doet iets in de haven he? Komt het merendeel op het werk uit het buitenland?
Nicequote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb mijn mattie ook apart bedankt toen hij me had geholpen aan het begin nadat hij al was afgestudeerd.
wanneer ga je naar duitsland?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Wieeh door cachs buitenlandstage gebeurtenissen begin ik ook supah excited te raken voor de mijne.
Ja zoiets. Behalve dan met z'n echte naam. En zonder FOK!.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
'Tevens wil ik graag Hoink581 actief in Klaagbaak op FOK! bedanken voor zijn tomeloze inzet'
Dan wil je mijn verhaal van vanmiddag niet horenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Wieeh door cachs buitenlandstage gebeurtenissen begin ik ook supah excited te raken voor de mijne.
Aha. Maar het is dus geen charmante rokkenjager ala Julio Iglesias als ik dat zo hoor.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Italie en Frankrijk met name. Maar deze is Spaans.
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja zoiets. Behalve dan met z'n echte naam. En zonder FOK!.
Klopt het wat FA vroeg over SPSS, dat hij je daarmee hielp? Had d'r eerst ook moeite mee, maar als je eenmaal weet wat je doet is het zó relaxt informatie analyseren en presenteren hčquote:
Jij kan dat een stuk beter in een trainingspak!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha. Maar het is dus geen charmante rokkenjager ala Julio Iglesias als ik dat zo hoor.
Omg wat gebeurde er toenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan wil je mijn verhaal van vanmiddag niet horen
Al helemaal als je er een hebt van de beste ploeg uit Engeland met het mooiste voetbal.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jij kan dat een stuk beter in een trainingspak!
Hij heeft een leuke zoonquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha. Maar het is dus geen charmante rokkenjager ala Julio Iglesias als ik dat zo hoor.
Nee nee ik keek volledig verkeerd tegen het probleem aan, echt al twee weken. En ik zag de oplossing maar niet. En nu ben ik er waarschijnlijk uit, dus morgen op tijd opstaan en lekker uitwerken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Klopt het wat FA vroeg over SPSS, dat hij je daarmee hielp? Had d'r eerst ook moeite mee, maar als je eenmaal weet wat je doet is het zó relaxt informatie analyseren en presenteren hč.
Mijn Villa pakkie doet het ook goed hoor. Misschien weer even een nieuwe kopen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Al helemaal als je er een hebt van de beste ploeg uit Engeland met het mooiste voetbal.
Enrique is inderdaad bepaald geen lelijke zoon nee.quote:
Ook zeker niet verkeerd, zo'n ingeving uit andere hoek. Succesquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee nee ik keek volledig verkeerd tegen het probleem aan, echt al twee weken. En ik zag de oplossing maar niet. En nu ben ik er waarschijnlijk uit, dus morgen op tijd opstaan en lekker uitwerken.
Dat lijkt mij ook wel leuk. Liever wel een land waar ze gewoon Engels praten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Nieuw Zeeland lijkt mij wel leuk alleen zoooo ver en een labstudentje maakte daar toen een aardbeving mee waardoor hele laboratorium ingestort was
Kans dat het jou gebeurt is dan wel erg klein, hoor.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Nieuw Zeeland lijkt mij wel leuk alleen zoooo ver en een labstudentje maakte daar toen een aardbeving mee waardoor hele laboratorium ingestort was
Ik was onderweg naar de metro en ineens begint er een man tegen mij te praten. Gok begin 30. Ging over muziek maken, lekker weer en leuke culturele dingen. Ik volgde het niet helemaal. Toen vroeg hij waar ik vandaan kwam, basic gesprek, je kent het wel. Wilde hij mij wat van de stad laten zien. Ik denk, nou prima, gezellig, leer ik nog eens een Spanjaard kennen. Werd hij echt een enge gozer. Steeds heel dichtbij komen, aanraken, rare dingen zeggen als "Ik doe bodypaint en wil best jou eens tatoeėren hoor. Dus ik zei dat ik moest gaan, want had met een vriendin afgesproken en nog veel dingen te doen. Maar echt, voelde mij gewoon aangerand :s bizar.quote:
dat is echt zo coolquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:42 schreef Montelly het volgende:
WIE HEEFT FACESWAP AL GEDAAN?
http://faceswaplive.com/
Kies een warm landquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Dank je welquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ook zeker niet verkeerd, zo'n ingeving uit andere hoek. Succes.
Oh labjargon is over het algemeen sws in engels dus dat is niet zo'n probleem. En leren van nieuwe talen vind ik niet zo lastig.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel leuk. Liever wel een land waar ze gewoon Engels praten.
True, maar ik hoorde van hem dat het best lastig was qua reizen, beurs en cultuurshock en alles. Wordt 'm ook niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kans dat het jou gebeurt is dan wel erg klein, hoor.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik was onderweg naar de metro en ineens begint er een man tegen mij te praten. Gok begin 30. Ging over muziek maken, lekker weer en leuke culturele dingen. Ik volgde het niet helemaal. Toen vroeg hij waar ik vandaan kwam, basic gesprek, je kent het wel. Wilde hij mij wat van de stad laten zien. Ik denk, nou prima, gezellig, leer ik nog eens een Spanjaard kennen. Werd hij echt een enge gozer. Steeds heel dichtbij komen, aanraken, rare dingen zeggen als "Ik doe bodypaint en wil best jou eens tatoeėren hoor. Dus ik zei dat ik moest gaan, want had met een vriendin afgesproken en nog veel dingen te doen. Maar echt, voelde mij gewoon aangerand :s bizar.
Dat is geweldigquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:42 schreef Montelly het volgende:
Word je wel snel volwassen vanquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh labjargon is over het algemeen sws in engels dus dat is niet zo'n probleem. En leren van nieuwe talen vind ik niet zo lastig.
[..]
True, maar ik hoorde van hem dat het best lastig was qua reizen, beurs en cultuurshock en alles. Wordt 'm ook niet.
Mijn leerlingen deden dit ook en ik heb toen maar even meegedaanquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:42 schreef Montelly het volgende:
Ieeeuuuuwww ieuw ieuwquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik was onderweg naar de metro en ineens begint er een man tegen mij te praten. Gok begin 30. Ging over muziek maken, lekker weer en leuke culturele dingen. Ik volgde het niet helemaal. Toen vroeg hij waar ik vandaan kwam, basic gesprek, je kent het wel. Wilde hij mij wat van de stad laten zien. Ik denk, nou prima, gezellig, leer ik nog eens een Spanjaard kennen. Werd hij echt een enge gozer. Steeds heel dichtbij komen, aanraken, rare dingen zeggen als "Ik doe bodypaint en wil best jou eens tatoeėren hoor. Dus ik zei dat ik moest gaan, want had met een vriendin afgesproken en nog veel dingen te doen. Maar echt, voelde mij gewoon aangerand :s bizar.
Ik ook bij mezelf vanmiddagquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb nu wel beetje Iflm gevoel bij cachie
aanraken?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Loop geen steegjes in of zo, haha. Gewoon in de stad.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ieeeuuuuwww ieuw ieuw![]()
cach loop niet zomaar mee met enge mannen al lijken ze zo vriendelijk
Wou ik net typen maar dacht nee dat is gemeenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb nu wel beetje Iflm gevoel bij cachie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |