Dat doen ze liever niet. Tenzij Turkije bijv echt meer gaat doen dan enkel blaffen.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:24 schreef Kloon7 het volgende:
Wellicht kan Assad en Rusland nog het beste wraak nemen door de Koerden maximaal te gaan bewapenen..
twitter:brett_mcgurk twitterde op zondag 14-02-2016 om 00:20:32Per @statedeptspox on situation north of #Aleppo: concerned about tensions near Turkish border and working to deescalate on all sides. 1/5 reageer retweet
twitter:brett_mcgurk twitterde op zondag 14-02-2016 om 00:22:29We have urged Syrian Kurdish & other forces affiliated with YPG not to take advantage of a confused situation by seizing new territory. 2/5 reageer retweet
twitter:brett_mcgurk twitterde op zondag 14-02-2016 om 00:23:04We have also seen reports of artillery fire from the Turkish side of the border and we have urged Turkey to cease such fires. 3/5 reageer retweet
twitter:brett_mcgurk twitterde op zondag 14-02-2016 om 00:24:12#Turkey and Syrian Kurds in this area face a serious threat from #ISIL terrorists poised just to the east of Azzaz corridor. 4/5 reageer retweet
twitter:brett_mcgurk twitterde op zondag 14-02-2016 om 00:24:47We continue to encourage all parties to focus on this common threat, which has not subsided. 5/5 #ISIL #ISIS #Daesh reageer retweet
Ohja, alsof ook nog maar één partij in Syrië naar de VS luistert.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
twitter:brett_mcgurk twitterde op zondag 14-02-2016 om 00:20:32Per @statedeptspox on situation north of #Aleppo: concerned about tensions near Turkish border and working to deescalate on all sides. 1/5 reageer retweet
twitter:brett_mcgurk twitterde op zondag 14-02-2016 om 00:22:29We have urged Syrian Kurdish & other forces affiliated with YPG not to take advantage of a confused situation by seizing new territory. 2/5 reageer retweet
twitter:brett_mcgurk twitterde op zondag 14-02-2016 om 00:23:04We have also seen reports of artillery fire from the Turkish side of the border and we have urged Turkey to cease such fires. 3/5 reageer retweet
twitter:brett_mcgurk twitterde op zondag 14-02-2016 om 00:24:12#Turkey and Syrian Kurds in this area face a serious threat from #ISIL terrorists poised just to the east of Azzaz corridor. 4/5 reageer retweet
twitter:brett_mcgurk twitterde op zondag 14-02-2016 om 00:24:47We continue to encourage all parties to focus on this common threat, which has not subsided. 5/5 #ISIL #ISIS #Daesh reageer retweet
Als Turkije al dan niet met Hulp van sa intensief gaat bemoeien dan zie ik wel wat leveranties en spullen "per ongeluk" bij de Koerden terecht komen.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat doen ze liever niet. Tenzij Turkije bijv echt meer gaat doen dan enkel blaffen.
Sterker nog, ze hebben eergisteren nog gezegd dat het neerhalen van het militair vliegtuig door Turkije zeker gevolgen zal krijgen.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als Turkije al dan niet met Hulp van sa intensief gaat bemoeien dan zie ik wel wat leveranties en spullen "per ongeluk" bij de Koerden terecht komen.
Rusland geeft echt geen neuk om Turkije
Ik heb het over de mannen, slimpie.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:28 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Oh ja, die gezinnen zullen vast van een veiliger land naar een land willen vertrekken dat net de oorlog heeft geopend over de grens. Duidelijk iemand zonder kinderen hier.
Het Westen van Tal Rifaat zou al ingenomen zijn door de Koerden.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:16 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Eeeh, huilie huilie?![]()
Tal Rifaat is wel een bolkwerkje hoor, ik moet nog zien of dat lukt, aangezien de salafisten daar ook niet bepaald meer ergens heen kunnen vluchten, die zullen zich wel doodvechten.
Dan ga je daar toch heenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:43 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik heb het over de mannen, slimpie.
Ik maak maar ff af waar jij mee opende.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:49 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
????? Wat is dit nu voor een gebrabbel???
Grappig?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:51 schreef vigen98 het volgende:
Zou wel grappig zijn als dit voor chaos gaat zorgen in TR
Verdrag van Sevrés weer in werking doen
Je maakt eerder jezelf belachelijk.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:53 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik maak maar ff af waar jij mee opende.
quote:Op zondag 14 februari 2016 00:55 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Je maakt eerder jezelf belachelijk.
En dit is natuurlijk volkomen normaalquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:19 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Of ze gaan lekker allemaal weg naar Turkije en Koerdistan en begin daar te knokken met elkaar.
Win-win situatie.
Doen ze nu al met proxies, is en andere rebellengroeperingenquote:Op zondag 14 februari 2016 01:09 schreef MotherFoker het volgende:
Hoe zit dat als stel Saudie Arabië zich ermee zou gaan bemoeien?
Turkish, Saudi troops in Syria would be ‘catastrophic’quote:Op zondag 14 februari 2016 01:09 schreef MotherFoker het volgende:
Bombarderen die handel.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
Om nog even op IS en het scheren van beren terug te komen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Dan zijn het pas monsters!
twitter:AfarinMamosta twitterde op zondag 14-02-2016 om 01:48:47Turkish backed Jihadists killed earlier today after Kurdish #YPG advanced towards Tal Riffat. https://t.co/GkvpiiukOw reageer retweet
Ik vond het eerst vreemd dat ze uit paniek hun beren scheren. Maar nu zie ik daar 't nut wel van in. Slimme zet.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
Om nog even op IS en het scheren van beren terug te komen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Dan zijn het pas monsters!
Dat doen ze al maar niemand is er echt van onder de indruk.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:09 schreef MotherFoker het volgende:
Yepquote:Op zondag 14 februari 2016 01:01 schreef Beathoven het volgende:
En dit is natuurlijk volkomen normaal
twitter:CNNTURK_ENG twitterde op zondag 14-02-2016 om 09:15:08#BREAKING Reuters reports Turkey shells Northern Syrian territory held by Kurdish backed miltia for second day https://t.co/tRlZMGaWZY reageer retweet
Fluctueert een beetje met de hoeveelheid Turkse NLers in het topicquote:Op zondag 14 februari 2016 09:37 schreef Loekie1 het volgende:
Een paar maanden terug kon je hier niks negatiefs zeggen over Erdogan of je werd bijna bedreigd. Het kan verkeren. De man heeft zijn hand verspeeld. De aap komt uit de mouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |