Overspeelt om wat te doen? De Russen zijn altijd vanuit gegaan dat Turkije niets kan doen, zolang het niet mag van Amerika. Maar dan doen de Turken paar dingen...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En je denkt dat die zich uitermate zorgen maakt hierom? De Russen willen dat Turkije hun hand overspeelt.
Overspeelt door grondtroepen of vliegtuigen te sturen. Op een afstandje een beetje artillerie schieten boeit niets.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:33 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Overspeelt om wat te doen? De Russen zijn altijd vanuit gegaan dat Turkije niets kan doen, zolang het niet mag van Amerika. Maar dan doen de Turken paar dingen...
Oh my god, bedenk me net iets: stel rusland zou nu per ongeluk 1 van de nederlandse F16's uit de lucht halen. Wat zou dat wel niet voor een rel opleveren in Den Haag, gezien de eerdere MH17 gekronkelquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:33 schreef ElDinosaur het volgende:
Tijdje geleden kwam hier al een artikel voorbij waarin beschreven werd dat Poetin er alleen maar bij gebaat is wanneer Turkije aanvalt. Een tweetal F16's uit de lucht schieten als vergelding doet zijn populariteit goed.
Waarschijnlijk vuren ze gewoon wat willekeurig wat af zonder enige schade te doen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Overspeelt door grondtroepen of vliegtuigen te sturen. Op een afstandje een beetje artillerie schieten boeit niets.
twitter:HaraldDoornbos twitterde op zaterdag 13-02-2016 om 22:21:59Dronk vanmiddag koffie bij grens Turkije/Syrie toen luide explosies klonken. Ik van:Oef-oef-ah-ah! Syrier vroeg of ik suiker wilde. #normaal reageer retweet
Coalitie vliegtuigen komen over het algemeen niet in de buurt van westelijk Syrie.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:35 schreef Bensel het volgende:
[..]
Oh my god, bedenk me net iets: stel rusland zou nu per ongeluk 1 van de nederlandse F16's uit de lucht halen. Wat zou dat wel niet voor een rel opleveren in Den Haag, gezien de eerdere MH17 gekronkel
Ja, dat zal Turkije kalmeren...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:33 schreef ElDinosaur het volgende:
Tijdje geleden kwam hier al een artikel voorbij waarin beschreven werd dat Poetin er alleen maar bij gebaat is wanneer Turkije aanvalt. Een tweetal F16's uit de lucht schieten als vergelding doet zijn populariteit goed.
sorry, bij die beschrijving van z'n reactie moest ik hier ff aan denken:quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:35 schreef Infection het volgende:
twitter:HaraldDoornbos twitterde op zaterdag 13-02-2016 om 22:21:59Dronk vanmiddag koffie bij grens Turkije/Syrie toen luide explosies klonken. Ik van:Oef-oef-ah-ah! Syrier vroeg of ik suiker wilde. #normaal reageer retweet
Nee, en dat is waarschijnlijk dan ook niet de bedoeling he. Turkije doet er alles aan om een eerste reactie uit te lokken zodat ze zich achter de NAVO kunnen verschuilen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:36 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, dat zal Turkije kalmeren...
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:37 schreef Bensel het volgende:
[..]
sorry, bij die beschrijving van z'n reactie moest ik hier ff aan denken:
Turkije heeft wel vaker dingen ondernomen zonder de NAVOquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, en dat is waarschijnlijk dan ook niet de bedoeling he. Turkije doet er alles aan om een eerste reactie uit te lokken zodat ze zich achter de NAVO kunnen verschuilen.
Ja, burgers doden op eigen grondgebied en een paar tanks 100km Irak binnensturen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:38 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Turkije heeft wel vaker dingen ondernomen zonder de NAVO
twitter:sayed_ridha twitterde op zaterdag 13-02-2016 om 22:21:16Clashes reported between #SAA #Hezbollah vs #JN & friends in the outskirts of Bayanoun #Aleppo reageer retweet
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, burgers doden op eigen grondgebied en een paar tanks 100km Irak binnensturen.
De Russen gaan toch niets doenquote:Het gevecht aangaan met Rusland is wel andere koek.
De nationalistische waanzin van deze Turken is echt verbazingwekkend. Zit het in jullie genen ofzo?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:41 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
[..]
De Russen gaan toch niets doen
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
De nationalistische waanzin van deze Turken is echt verbazingwekkend. Zit het in jullie genen ofzo?
Die TOS-1A aan het begin van t filmpje, wat een beest.quote:
Instant boner.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Leuk ook als de Saudi's straks ook Iranirs beschieten in Syri
Dat vraag ik me ook af.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat voor goeds denk je dat er uit zo'n escalatie gaat komen?
Dan moeten ze maar afblijven van Syrirs.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat voor goeds denk je dat er uit zo'n escalatie gaat komen?
twitter:Conflicts twitterde op zaterdag 13-02-2016 om 22:55:15SYRIA: Reports that Turkish artillery is heavily shelling YPG/SDF as they approach the outskirts of Tel Rifaat, #Syria. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |