twitter:CNNTURK_ENG twitterde op zaterdag 13-02-2016 om 22:08:04#BREAKING Turkish PM says YPG should move away from Azaz and surrounding region, Turkey will act against every move by YPG in Syria reageer retweet
twitter:jenanmoussa twitterde op zaterdag 13-02-2016 om 22:01:26Fighting around TelRifat between Kurdish YPG/SDF &rebels. Many groups on rebel side so I prepared this list. @akhbar https://t.co/vCxfCToteQ reageer retweet
Valentijnsdag is nou niet iets waar ze rekening mee gaan houden tijdens een oorlog. Vooral niet in het midden-oosten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:16 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
En dit op valentijnsdag, dus geen wodka met vrouwtje, maar bommen gaan koppen, of paraat staan
Psychologische oorlog voering heet dat.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:16 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
En dit op valentijnsdag, dus geen wodka met vrouwtje, maar bommen gaan koppen, of paraat staan
Elke wijk zijn eigen legertje..quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:17 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Blijft leuk al die rebellengroupjes.[ afbeelding ]twitter:jenanmoussa twitterde op zaterdag 13-02-2016 om 22:01:26Fighting around TelRifat between Kurdish YPG/SDF &rebels. Many groups on rebel side so I prepared this list. @akhbar https://t.co/vCxfCToteQ reageer retweet
twitter:taylieli twitterde op zaterdag 13-02-2016 om 22:17:03Unconfirmed: #Russia has increased its code for alertness in Caspian and Mediterranean Seas. reageer retweet
Want?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:20 schreef Perrin het volgende:
Beetje oppassen voor kruisraketten de komende uren..
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:22 schreef Atak het volgende:
Best wel slim dat ze de invasie steeds uitstellen. Op deze manier worden de groeperingen op de Turkse grens vermoeit. Het zal het me niet verbazen als die weer een shadowinvasie is. Het doel is bang maken en vermoeien. In andere woorden psychologische oorlogvoering.
Mochten de Russen de Turkse artillerie beu zijn, lijkt me dat de meest aangewezen tegenzet. Maar goed, zover zal het niet komen.quote:
Op de kaart stond 'ie allang hoor.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:23 schreef Bensel het volgende:
Erdogan heeft zichzelf eindelijk op de kaart weten te zetten op het wereldtoneel. Hij verwacht waarschijnlijk een glorieuze uitkomst, ik verwacht dat hij straks een toontje lager zingt
Turkije leeft duidelijk boven zijn stand. Het zal nog maar weinig vrienden overhouden als het zich zo verder blijft gedragen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:23 schreef Bensel het volgende:
Erdogan heeft zichzelf eindelijk op de kaart weten te zetten op het wereldtoneel. Hij verwacht waarschijnlijk een glorieuze uitkomst, ik verwacht dat hij straks een toontje lager zingt
vriendenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:25 schreef Zahreddine het volgende:
[..]
Turkije leeft duidelijk boven zijn stand. Het zal nog maar weinig vrienden overhouden als het zich zo verder blijft gedragen.
Blablabla.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:27 schreef Atak het volgende:
Zolang de lijnen naar Aleppo openblijven zal er geen invasie voordoen. Het doel is de Russen en Iraniërs laten vastzitten in het drijfzand. De end game is er nog niet. Ik voorspel dat de Turken pas op het eind invallen om de laatste woord uit te spreken.
De lijnen zijn al afgesloten, dakhaasquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:27 schreef Atak het volgende:
Zolang de lijnen naar Aleppo openblijven zal er geen invasie voordoen. Het doel is de Russen en Iraniërs laten vastzitten in het drijfzand. De end game is er nog niet. Ik voorspel dat de Turken pas op het eind invallen om het laatste woord uit te spreken.
En je denkt dat die zich uitermate zorgen maakt hierom? De Russen willen dat Turkije hun hand overspeelt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:28 schreef Mathemaat het volgende:
Je zou maar de Russische opperbevelhebber nu zijn.
Turkije is als het keffertje wat je in de enkels wil bijten. Vervelend en het kan best pijn doen, maar met één flinke schop is die voor altijd koest.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:28 schreef Mathemaat het volgende:
Je zou maar de Russische opperbevelhebber nu zijn.
Daarom dat bepaalde groepen een behandeling krijgen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:28 schreef Szura het volgende:
[..]
De lijnen zijn al afgesloten, dakhaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |